11234
1.0 / 5
Penarafan pasukan Binaryoptions.com Bersedia sebab anda boleh mempercayai kami Binaryoptions.com menyemak perkhidmatan perdagangan mengikut garis panduan dan spesifikasi yang ketat. Broker dan platform diuji dengan wang sebenar dan semua fungsi yang penting untuk pedagang binari disemak. Kami menguji keselamatan, tawaran, yuran, perisian, sokongan dan banyak lagi dalam pengalaman dan laporan penilaian kami. Sebagai pedagang yang berpengalaman lebih daripada 10 tahun, kami tahu dengan tepat apa yang penting apabila memilih broker dan platform dagangan yang baik. Lihat metodologi kami tentang cara menilai broker.
Mengeluarkan
1.0
Deposit
1.0
Tawaran
1.0
Sokongan
1.0
Platform
0.9

Kajian Binarymate – Penipuan atau tidak? – Ujian broker

  • Sokongan 24/7
  • Bonus tinggi disediakan
  • Pembiayaan akaun yang cepat
  • Kembali ke 95%
  • Broker itu berada di luar talian dan menipu pelanggan

Makluman pelabur Binarymate:

Broker Binarymate berada di luar talian dan menipu pelanggannya. Ia adalah broker yang tidak dikawal tanpa peraturan! Jangan daftar dengan Binarymate.

➨ Gunakan Quotex alternatif terbaik dan bukannya Binarymate

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Mengapakah seseorang ingin berdagang pilihan binari apabila terdapat risiko kehilangan wang? Itu kerana perdagangan pilihan binari adalah salah satu cara paling mudah untuk membuat wang. Selain itu, dagangan ini mudah difahami dan mudah dilaksanakan. Jadi, masuk akal untuk berdagang pilihan binari. 

Laman web rasmi binarymate

Untuk pilihan binari berdagang dengan selamat, anda memerlukan perkhidmatan broker. Tetapi broker mana yang patut anda pilih? baiklah, BinaryMate adalah jawapan yang betul. Broker ini menawarkan jenis akaun dan pilihan perdagangan yang berbeza. 

Tambahan pula, platform dagangan ini padat dengan ciri unik seperti ia menyokong perdagangan mudah alih, menawarkan akaun demo, dan pilihan perdagangan automatik dan manual. 

Tetapi apakah ciri BinaryMate? Adakah ia selamat? Apakah pilihan perdagangan berbeza yang ditawarkan oleh BinaryMate? Nah, semua jawapan kepada soalan ini dan banyak lagi diberikan dalam ulasan komprehensif ini. 

Apakah BinaryMate?

BinaryMate ialah a platform dagangan yang terkenal yang ditubuhkan pada 2016. Ia adalah salah satu daripada beberapa broker pilihan binari yang telah menerima maklum balas awal yang positif. Dengan ciri yang menonjol dan kelebihan muktamadnya, BinaryMate telah mencipta heboh dalam dunia perdagangan. 

Untuk memulakan perdagangan dengan platform dagangan pilihan binari ini, anda perlu membuat pelaburan kecil $1. 

Apabila berdagang dengan BinaryMate, anda boleh menjangkakan kadar pembayaran maksimum 90% jika ramalan anda betul. Walau bagaimanapun, jika anda telah tersilap membuat spekulasi pasaran, anda akan kehilangan semua jumlah tersebut. 

Perkara terbaik ialah BinaryMate menyokong sembang video langsung untuk membantu pedagang. Sembang video mewujudkan interaksi manusia antara broker dan pedagang. Dan ini meningkatkan lagi kepercayaan dan kebolehpercayaan. 

➨ Gunakan Quotex alternatif terbaik dan bukannya Binarymate

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Aset penting yang ditawarkan oleh BinaryMate

BinaryMate menawarkan lebih daripada ratusan aset untuk berdagang. Banyak pilihan aset ini tersedia kerana platform dagangan ini berkongsi perkhidmatannya dengan platform broker lain juga. Ini bermakna anda boleh mencari aset biasa dan memulakan dagangan anda dengan mudah. 

Pilihan aset dibahagikan kepada kumpulan berikut. 

Saham

Salah satu cara popular anda boleh berdagang melalui BinaryMate adalah dengan melabur dalam saham. Untuk melaksanakan kaedah dagangan ini, anda boleh membeli saham mana-mana syarikat tertentu. Dan kemudian, anda boleh membuat spekulasi pergerakan arah harga. 

Beberapa saham popular yang boleh anda tukarkan melalui BinaryMate ialah TATA MOTORS (INDIA), NISSAN, TESCO, HSBC HOLDINGS (LONDON), PHARMA, VODAFONE, NETFLIX dan banyak lagi. 

mata wang

Jika anda mempunyai pemahaman dan pengetahuan yang baik tentang mata wang, anda boleh berdagang pada pasangan yang berbeza melalui platform dagangan ini. Selain itu, pasaran forex lebih mudah diakses. Oleh itu, BinaryMate boleh membantu anda membuat keuntungan yang ketara. 

Pasangan mata wang biasa yang anda boleh berdagang melalui broker pilihan ini ialah EUR/USD, USD/CAD, AUD/USD MASA DEPAN, EUR/AUD, USD/CHF, Bitcoin/ CNY, Bitcoin/USD dan banyak lagi. 

Indeks

BinaryMate membolehkan memperoleh wang dengan berdagang dalam indeks yang berbeza seperti DOW (AS), DAX (JERMAN), RUSSELL 2000, CAC (PERANCIS), ISE 30 (PERTUKARAN SAHAM ISTANBUL), RTS dan banyak lagi. 

Komoditi

Kumpulan aset terakhir yang anda boleh melabur melalui BinaryMate ialah komoditi. Di sini, anda mendapat pelbagai pilihan untuk berdagang seperti perak, platinum, gula, minyak, emas, masa depan minyak, masa depan emas dan banyak lagi. 

Setiap kumpulan aset ini mempunyai kebaikan dan keburukan. Jadi, lebih baik memilih aset yang biasa. Ini kerana anda boleh memahami aliran harga aset dengan mudah. Dan juga, risiko kehilangan wang berkurangan apabila berdagang aset yang diketahui. 

➨ Gunakan Quotex alternatif terbaik dan bukannya Binarymate

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Bagaimana untuk memulakan perdagangan dengan BinaryMate?

Untuk memulakan dagangan dengan BinaryMate, anda boleh melawati laman webnya dan mendaftarkan diri anda. Setelah pendaftaran selesai, anda perlu membuat deposit kecil sebanyak $250. Jumlah deposit maksimum untuk BinaryMate ialah $50,000. 

Sebaik sahaja anda telah membuat deposit minimum, anda boleh mula berdagang dengan memilih mana-mana aset biasa. Anda juga boleh membangunkan strategi dagangan untuk memahami turun naik pasaran dan pergerakan harga komoditi yang telah anda jual atau beli. 

Jenis akaun dengan BinaryMate 

Pedagang yang berbeza di BinaryMate mempunyai matlamat yang berbeza. Itulah sebabnya platform ini menawarkan tiga akaun dagangan yang berbeza. 

Akaun ini mempunyai jumlah deposit minimum yang berbeza dan menawarkan kelebihan yang berbeza. Jadi, berdasarkan minat, matlamat, belanjawan dan ciri yang disediakan, anda boleh memilih mana-mana akaun dagangan. 

Akaun Gangsa 

Akaun gangsa adalah yang berpatutan di kalangan semua. Ia memerlukan deposit minimum $250. Jumlah deposit maksimum untuk akaun gangsa ialah $1000. 

Ia adalah pilihan yang tepat untuk peniaga baru yang mempunyai sedikit pengalaman dalam pilihan binari perdagangan. 

Sebaik sahaja anda telah membuat deposit minimum, anda mendapat akses untuk melakukan sembang langsung 24/7 dengan pasukan sokongan pelanggan. Selain itu, anda juga mendapat bonus selamat datang 20% dan akaun demo untuk berlatih perdagangan. 

Apatah lagi, dengan akaun gangsa, anda boleh mengeluarkan jumlah kemenangan anda dalam masa satu jam. 

Akaun Perak

Untuk mendapatkan akses akaun perak, anda boleh mendepositkan jumlah antara $1000 hingga $3000. Dengan membayar jumlah ini, anda boleh menikmati semua ciri akaun gangsa dan banyak lagi. 

Sebagai permulaan, akaun perak memberi anda peluang untuk membuat tiga langkah pertama tanpa risiko. Ini bermakna walaupun spekulasi anda tidak betul, anda tidak akan kehilangan wang. Itu kerana BinaryMate akan mengimbangi kerugian anda dengan menawarkan bonus kepada anda. 

Selain itu, bonus selamat datang untuk akaun perak ialah 50%. Anda juga boleh mendapatkan pandangan tentang perdagangan pilihan binari melalui sesi web kelas induk. 

Akaun Emas

Akaun emas ialah pilihan yang paling mahal antara semua, tetapi ia bernilai setiap sen. Untuk mula berdagang dengan akaun emas, anda perlu membuat deposit minimum $3000. Jumlah maksimum yang boleh anda deposit ialah $10000. 

Setelah deposit dibuat, anda boleh menikmati semua faedah perdagangan akaun perak dan banyak lagi. Akaun BinaryMate premium ini menawarkan bonus 100%. Selain itu, anda akan mendapat pengurus kejayaan peribadi dan kad prabayar Switzerland. 

Semua akaun menawarkan ciri sembang langsung 24/7 dan pilihan untuk menarik diri dalam masa satu jam. 

➨ Gunakan Quotex alternatif terbaik dan bukannya Binarymate

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Ciri BinaryMate 

Sama seperti BinaryMate, terdapat banyak platform dagangan lain. Walau bagaimanapun, ciri menarik yang dinyatakan di bawah membezakan broker ini daripada yang lain. 

Keupayaan untuk berdagang secara manual atau automatik

Dengan BinaryMate, peniaga mendapat peluang untuk membuat dagangan automatik dengan menggunakan alatan terbaik. Pedagang juga boleh melakukan semua analisis untuk berdagang secara manual. Ia bergantung kepada keutamaan. 

Piawaian Keselamatan Tinggi

Memandangkan BinaryMate ialah salah satu platform dagangan yang dinilai tinggi, ia menggunakan teknologi canggih untuk memastikan dana pedagangnya selamat. 

Akses daripada mana-mana Peranti

Jika anda berdagang pilihan binari menggunakan BinaryMate, anda boleh melakukannya dari mana-mana peranti. Itu kerana platform dagangan ini mempunyai perisian proprietarinya. 

BinaryMate direka dengan cara supaya peniaga boleh menggunakannya pada telefon pintar, tablet, PC dan Mac. Antara muka platform dagangan ini berjalan lancar pada penyemak imbas seperti Safari, Google Chrome dan banyak lagi. Selain itu, peniaga juga boleh memuat turun aplikasi khusus BinaryMate untuk berdagang di mana-mana dan pada bila-bila masa.

Tiada Kelewatan dalam Perdagangan

Walaupun kelewatan seminit dalam perdagangan pilihan boleh membuat anda kehilangan perdagangan yang menang. Tetapi perdagangan anda tidak akan ditangguhkan apabila anda menggunakan BinaryMate. 

Perisian inovatif platform ini meminimumkan kelewatan dan memastikan setiap dagangan diletakkan dalam masa nyata. 

Mengeluarkan

Tidak seperti platform dagangan pilihan binari yang lain, yang ini tidak mengambil masa 3-5 hari untuk mengeluarkan jumlah kemenangan. Seorang peniaga boleh mengeluarkan jumlah tersebut dengan mudah dalam masa satu jam sahaja. Jumlah minimum yang boleh dikeluarkan oleh pedagang ialah $50. 

Pedagang boleh menggunakan Visa, PayPal, MasterCard, American Express, Unipay dan pilihan pengeluaran lain.

Akaun demo

BinaryMate menawarkan pilihan akaun demo untuk pedagang baru yang ingin berlatih dan memahami perdagangan pilihan binari sebelum menggunakan wang sebenar. Sebaik sahaja anda telah mendaftar dengan BinaryMate dan mendepositkan jumlah minimum, anda boleh mengakses akaun ini. 

Peraduan 

Pedagang BinaryMate boleh mengambil bahagian dalam pertandingan yang dianjurkan oleh platform ini untuk membantu peniaga membuat keuntungan yang banyak. Peraduan tersedia untuk kedua-dua pedagang pemula dan profesional. 

Peraturan dan syarat yang berbeza bagi setiap kandungan menjadikannya menarik dan mencabar.  

➨ Gunakan Quotex alternatif terbaik dan bukannya Binarymate

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Ciri-ciri perdagangan:

Ciri perdagangan dalam BinaryMate adalah daripada tiga jenis. 

Perdagangan Turbo

Jika anda ingin berdagang beberapa kali dalam tempoh masa yang singkat, anda boleh menggunakan perdagangan turbo. Ia digunakan terutamanya oleh peniaga yang tidak mempunyai banyak masa. Perdagangan turbo bermula dari 30 saat dan berlangsung sehingga 30 minit. 

Ciri ini berguna apabila peniaga ingin membuat keuntungan yang besar menggunakan trend atau strategi pasaran. Apatah lagi, seorang peniaga juga boleh kehilangan wang jika spekulasi itu tidak betul. 

Dagangan Jangka Panjang

Dagangan jangka panjang adalah bertentangan dengan perdagangan turbo. Ciri dagangan ini berjulat dari seminggu dan bertahan sehingga 5 minggu. 

Pedagang yang menggunakan ciri jangka panjang mendapat masa yang mencukupi untuk menganalisis arah aliran pasaran, carta dan pergerakan harga sesuatu aset. 

Perdagangan Dalam Hari

Ciri dagangan ini terdapat di antara perdagangan turbo dan perdagangan jangka panjang. Menggunakan ciri ini, anda boleh meramalkan harga komoditi tertentu untuk hari berikutnya. 

Untuk membuat perdagangan intrahari, anda boleh memilih daripada 30 aset tersedia yang ditawarkan oleh BinaryMate. 

Kelebihan BinaryMate

Dengan ciri uniknya, BinaryMate telah menetapkan trend dalam platform dagangan binari. Dan berikut adalah beberapa kelebihan menggunakan broker pilihan binari ini. 

Keuntungan Tinggi 

Berdagang dengan BinaryMate boleh membantu anda memperoleh keuntungan yang besar. Ini kerana jika anda telah membuat spekulasi pasaran dengan betul, anda akan mendapat sekitar pembayaran 90%, iaitu pembayaran maksimum yang ditawarkan oleh mana-mana broker pilihan binari. 

Pelbagai Aset

Dengan lebih daripada ratusan aset, BinaryMate membolehkan pedagang untuk berdagang dalam mana-mana aset biasa. Melalui platform dagangan ini, seseorang boleh melabur dalam indeks, saham, mata wang, dan komoditi. 

Pilihan tetingkap perdagangan yang berbeza

BinaryMate telah menjadikan dagangan mudah dan cepat untuk semua orang. Ia menawarkan pilihan tetingkap perdagangan berbeza yang bermula dari 30 saat dan boleh meningkat sehingga satu tahun. 

Sokongan Berbilang Bahasa 24/7

Semasa berdagang dengan BinaryMate, anda boleh menghubungi pasukan penjagaan pelanggan jika anda menghadapi sebarang kesulitan kerana ia tersedia 24/7. Selain itu, bahasa tidak akan menjadi penghalang kerana platform dagangan ini menawarkan sokongan berbilang bahasa. 

Dagangan tanpa henti

BinaryMate memberi peluang kepada peniaganya untuk membuat lebih banyak wang dengan berdagang tanpa henti. Ini bermakna peniaga boleh meletakkan wang mereka dalam pilihan binari, walaupun pada hujung minggu. 

Selain itu, terdapat kurang turun naik pasaran semasa hujung minggu. Jadi, peniaga boleh mengekalkan minat mereka pada hujung minggu yang membosankan dengan berdagang pada bila-bila masa. 

Bale pelaburan berbeza

BinaryMate memungkinkan untuk berdagang menggunakan nilai pelaburan yang berbeza. Ini bermakna peniaga boleh melabur dari $1 hingga $10,000 untuk membuat satu dagangan. 

Bimbingan pedagang yang berpengalaman 

Sama ada anda seorang peniaga baru atau hanya memerlukan bantuan, peniaga BinaryMate yang berpengalaman akan berada di sana untuk anda. Ini kerana platform ini telah membolehkan perdagangan di bawah bimbingan pedagang profesional. 

➨ Gunakan Quotex alternatif terbaik dan bukannya Binarymate

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Kelemahan BinaryMate

Sama seperti mana-mana platform perdagangan pilihan binari yang lain, platform ini juga mempunyai beberapa kelemahan. Berikut adalah beberapa daripadanya. 

Masalah pengeluaran 

Semasa berdagang pilihan binari dengan BinaryMate, anda mungkin menghadapi masalah dalam mengeluarkan wang yang menang. Tetapi ini bukan masalah yang ketara kerana isu itu boleh diselesaikan dengan cepat dengan menghubungi pasukan sokongan pelanggan. 

Alat dagangan terhad

Seperti broker pilihan binari yang lain, platform dagangan ini juga tidak menawarkan beberapa alat dagangan. Jadi, kekurangan alat dagangan yang berkualiti boleh menjadi isu. 

Tetapi untuk mengatasi kelemahan ini, BinaryMate menawarkan pelbagai sumber pendidikan seperti analisis pasaran dan corak perdagangan. Peniaga boleh menggunakan alat ini untuk memahami pasaran dengan cara yang lebih baik. 

Sebaik sahaja anda telah memahami pasaran pilihan, anda boleh menghapuskan risiko dengan cepat dan meningkatkan keuntungan anda. 

Peluang kerugian yang tinggi

Sesungguhnya, ciri perdagangan turbo BinaryMate membolehkan pedagang berdagang beberapa kali dalam sehari, tetapi ia juga meningkatkan risiko tinggi. Itu kerana jika spekulasi tidak betul atau jika pasaran turun naik secara tiba-tiba, peniaga akan kehilangan wang. 

Had BinaryMate 

Walaupun platform yang sangat baik ini dilengkapi dengan ciri yang mengagumkan, terdapat beberapa batasan yang perlu anda ketahui. 

  • Platform dagangan ini mengenakan yuran pengeluaran. 
  • Ia tidak menawarkan perlindungan balayage negatif. 
  • Ia tidak berdagang pasangan tukaran mata wang asing kecil. 
  • Ia tidak menjamin stop loss. 

Pilihan perdagangan dengan BinaryMate 

Apabila berdagang dengan BinaryMate, anda tidak terhad kepada menggunakan mana-mana jenis pilihan perdagangan. Itu kerana platform ini menawarkan tiga jenis pilihan yang berbeza, iaitu, 

  • 60 Saat.
  • Satu sentuhan. 
  • Standard Tinggi/Rendah.

Pedagang boleh menggunakan pilihan ini semasa berdagang dalam aset seperti komoditi, mata wang, saham atau indeks dengan BinaryMate. 

Sumber pendidikan di BinaryMate

Ciri dagangan yang inovatif telah menjadikan BinaryMate sebagai platform yang boleh dipercayai, tetapi tanpa pemahaman yang betul tentang pasaran, seseorang tidak boleh meramalkan pergerakan harga sesuatu aset. 

Itulah sebabnya BinaryMate menawarkan pelbagai jenis sumber dan alatan pendidikan seperti idea corak perdagangan, ulasan pakar dan analisis pasaran. Pedagang boleh menggunakan sumber ini untuk memahami pasaran pilihan dengan cara yang terperinci. 

Sumber pendidikan juga membantu pedagang membangunkan pendekatan analitikal, yang seterusnya membantu mereka memahami cara BinaryMate berfungsi. 

➨ Gunakan Quotex alternatif terbaik dan bukannya Binarymate

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Adakah BinaryMate Selamat? 

Memandangkan BinaryMate tidak dikawal, keselamatan adalah perkara pertama yang terlintas di fikiran pedagang. Tetapi perkara terbaik ialah platform dagangan ini selamat dan telah menerima beberapa maklum balas positif. 

Walaupun broker pilihan ini tidak dikawal, syarikat induknya, iaitu, Suomen Kerran LP, didaftarkan secara sah di Scotland. 

Sesungguhnya lesen kawal selia boleh meningkatkan kedudukan BinaryMate dalam pasaran. Oleh itu, platform tidak selamat untuk digunakan.

Adakah wang selamat dengan BinaryMate?

Mana-mana badan yang diberi kuasa tidak mengawal BinaryMate, tetapi itu tidak bermakna wang anda berisiko. Apabila anda berdagang pilihan binari menggunakan platform ini, wang anda disimpan dengan selamat melalui bank Tahap 1.

Bank Tahap 1 ialah tahap keselamatan yang memastikan modal pedagang selamat dan boleh menahan sebarang kerugian kewangan yang mendadak. Ini bermakna wang anda yang dilaburkan selamat dengan BinaryMate. Walau bagaimanapun, anda akan kehilangan wang jika anda tersalah membuat spekulasi pasaran. 

Dagangan CFD BinaryMate

BinaryMate menjadikan pilihan perdagangan CFD tersedia untuk pedagang. Jadi, bersama-sama dengan pilihan binari, peniaga boleh berdagang dalam satu lagi derivatif. 

Dengan platform ini, anda boleh memilih mana-mana dagangan CFD. Setelah tab dagangan dipilih, anda boleh sama ada menjual atau membeli aset berdasarkan analisis pasaran anda. 

Yuran tidak aktif

Yuran ketidakaktifan ialah amaun yang perlu dibayar oleh peniaga apabila mereka tidak berdagang untuk seketika. Tiada jumlah yuran ketidakaktifan yang diseragamkan kerana ia berubah dari satu broker ke broker yang lain. 

Bersama-sama dengan broker, beberapa syarikat perkhidmatan kewangan juga mengenakan yuran tidak aktif. Ejen broker biasanya mendakwa tidak aktif jumlah yuran

Apabila berdagang dengan BinaryMate, anda dikehendaki membayar yuran ketidakaktifan yang kecil bergantung pada jenis akaun yang anda gunakan untuk berdagang. 

Bayaran deposit

Yuran deposit ialah jumlah yang perlu dibayar oleh pedagang apabila mendepositkan wang ke dalam akaun dagangan mereka daripada akaun bank. Berbanding dengan kaedah pembiayaan lain, broker mengenakan bayaran deposit yang tinggi apabila wang didepositkan menggunakan kad Kredit. 

Perkara terbaik ialah BinaryMate mengenakan bayaran deposit yang minimum. Tetapi yuran tidak tetap kerana ia akan berubah bergantung pada kaedah pembayaran yang digunakan oleh peniaga. 

Yuran komisen

Yuran komisen ialah jumlah yang dikenakan oleh broker untuk membantu pedagang membeli atau menjual mana-mana aset tertentu. Setiap broker tidak mengenakan yuran komisen yang sama kerana ia berubah bergantung kepada beberapa faktor. 

Faktor yang berubah termasuk jenis aset kewangan yang berbeza, jenis dagangan dan jenis akaun dagangan. Broker hanya mengenakan yuran komisen sebaik sahaja perdagangan selesai. 

Perkara penting di sini ialah BinaryMate mengenakan yuran komisen terkecil pada instrumen CFD. Jadi, anda boleh berdagang dengan pantas dengan BinaryMate tanpa membayar yuran komisen yang besar. 

➨ Gunakan Quotex alternatif terbaik dan bukannya Binarymate

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Yuran pengeluaran

Yuran pengeluaran ialah jumlah yang anda perlu bayar apabila mengeluarkan wang anda daripada akaun BinaryMate. Bayaran bergantung pada kaedah yang digunakan untuk mengeluarkan wang. 

Yuran pengeluaran tidak tetap kerana caj broker adalah berdasarkan yuran penukaran mata wang yang berbeza, yuran pemprosesan pemindahan dan masa pemprosesan yang berbeza. 

Menggunakan BinaryMate, anda boleh mengeluarkan wang melalui pilihan yang berbeza seperti kad Kredit, Perfect Money, MasterCard, Bank Wire Transfer, VISA dan banyak lagi. 

Adakah BinaryMate lebih baik daripada yang lain?

Selepas melihat kelebihan dan kekurangan BinaryMate, seseorang boleh dengan cepat membuat kesimpulan bahawa platform perdagangan pilihan ini boleh dipercayai. Dan juga, ia lebih baik daripada banyak broker pilihan lain. 

Walaupun kebanyakan platform dagangan tidak menawarkan tiga perdagangan bebas risiko, BinaryMate melakukannya. Selain itu, platform dagangan secara amnya tidak menyediakan sokongan sembang video secara langsung. Walau bagaimanapun, platform ini telah menyediakan ciri sembang video untuk pedagang. 

Tambahan pula, kebanyakan broker binari tidak membenarkan perdagangan berbilang aset, tetapi melalui BinaryMate, seseorang boleh berdagang dalam pelbagai aset.  

Kesimpulan ulasan saya: Penipuan dan broker luar talian!

BinaryMate adalah salah satu daripada beberapa broker pilihan binari yang membolehkan peniaga berdagang menggunakan aset yang berbeza. Walaupun platform ini baru, ia dipercayai oleh beberapa orang. Tetapi tapak web di luar talian dan tidak mempunyai peraturan. Ia menipu pelanggannya!

Mengenai kelebihannya, BinaryMate menawarkan ciri pengeluaran pantas dengan jumlah pengeluaran minimum $50. Selain itu, ia menyediakan pembayaran tertinggi dan menyokong sembang video langsung. Selain itu, platform dagangan ini menawarkan tiga akaun dagangan berbeza yang memerlukan jumlah deposit yang berbeza.  

Kelemahan terbesar BinaryMate ialah yurannya yang tinggi kerana ia memerlukan deposit permulaan sebanyak $250. Tetapi jumlah deposit ini bernilai setiap sen kerana platform menawarkan ciri yang mengagumkan untuk menjadikan setiap dagangan menguntungkan.

➨ Gunakan Quotex alternatif terbaik dan bukannya Binarymate

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Soalan lazim (Soalan Lazim) tentang BinaryMate:

Apakah kaedah pembiayaan yang digunakan oleh BinaryMate?

Apabila berdagang pilihan binari menggunakan BinaryMate, anda boleh menggunakan pelbagai cara untuk mendepositkan wang dalam akaun anda. Anda boleh menggunakan kad Kredit, VISA, Neteller, Perfect Money, dan kaedah lain. 

Bagaimanakah perkhidmatan pelanggan BinaryMate? 

BinaryMate menawarkan perkhidmatan sembang langsung untuk pedagangnya, yang tersedia dalam lima bahasa berbeza, iaitu, Inggeris, Perancis, Rusia, Sepanyol dan Thai. 
Selain sembang video langsung, BinaryMate juga menawarkan borang hubungan web yang boleh anda isi untuk mendapatkan jawapan terperinci kepada semua soalan anda. 

Adakah BinaryMate global? 

Satu perkara yang telah menjadikan BinaryMate sebagai broker dagangan yang lebih baik ialah jangkauannya. Platform ini telah menyediakan perkhidmatannya di 194 negara. Platform dagangan ini mempunyai lebih daripada 10,000 pengguna di seluruh dunia. 

Adakah BinaryMate broker terkemuka?

Walaupun sukar untuk mengandaikan bahawa BinaryMate adalah broker terkemuka, sudah pasti ia adalah salah satu broker terbaik dalam pasaran. Ini kerana tahap keselamatan tinggi platform ini memastikan wang yang dilaburkan selamat dan memberikan ketenangan fikiran kepada pedagang apabila mereka berdagang. 

Adakah BinaryMate dikawal?

BinaryMate tidak dikawal, tetapi syarikat induknya, Suomen Kerran LP, didaftarkan secara sah di Scotland.

Adakah BinaryMate sah?

Ramai peniaga melaporkan menjadi mangsa penipuan melalui BinaryMate. Oleh kerana tiada peraturan dan platform di luar talian, kami tidak boleh mengatakan bahawa BinaryMate adalah sah.

Adakah BinaryMate berlesen?

BinaryMate tidak mempunyai contoh peraturan yang menyelia aktiviti broker. Oleh itu, platform ini tidak dilesenkan. Peniaga harus berhati-hati apabila melabur wang mereka.

Dimanakah lokasi BinaryMate?

Syarikat induk BinaryMates, Suomen Kerran LP, berdaftar secara sah dan terletak di Scotland.