Pertandingan demo Pilihan Perduaan: Definisi & contoh

Bercakap tentang pertandingan Pilihan Perduaan, ia adalah pertandingan yang biasanya dianjurkan hanya untuk peserta berdaftar untuk perdagangan Pilihan Perduaan. Dalam industri perdagangan, anda akan menemui pelbagai jenis pertandingan Pilihan Perduaan. Tetapi pertandingan yang paling popular ialah Peraduan Langsung Pilihan Perduaan dan Peraduan Demo Pilihan Perduaan.

Lihat gambar pertandingan demo Pilihan Perduaan:

Dengan mengambil bahagian dalam Pertandingan Demo Pilihan Perduaan, anda akan dapat menilai kemahiran dagangan anda dan juga boleh memenangi hadiah bonus dan wang sebenar. Nah, perkara terbaik ialah kebanyakan peraduan demo Pilihan Perduaan adalah percuma untuk disertai. Ini bermakna anda boleh mengambil bahagian dalam peraduan tanpa melabur wang sebenar. 

Peraduan boleh dijalankan untuk jangka masa yang berbeza. Jika anda tidak mahu menyertai kejohanan yang berlangsung untuk tempoh yang panjang, terdapat beberapa broker dalam talian, seperti Quotex.io dan banyak lagi, yang menawarkan kejohanan selama satu jam. Walaupun peraduan sedemikian adalah alat pemasaran yang baik untuk sesetengah broker, mereka boleh menawarkan pedagang insentif yang baik untuk terus aktif. Oleh kerana tiada deposit diperlukan untuk menyertai peraduan ini, tiada risiko untuk peniaga. Selain itu, peraduan sebegini membawa banyak keseronokan. Teruskan dan mencubanya. 

Broker Pilihan Binari Teratas yang menawarkan peraduan demo

#1 Quotex

quotex bollinger bands

Kemasukan baru-baru ini Quotex.io ke dalam pasaran perdagangan menawarkan peluang kepada broker untuk menyediakan pelanggan mereka apa yang mereka mahukan. Broker mempunyai lebih daripada 100 jenis aset yang berbeza dan sokongan 24×7 jam tersedia dalam lebih daripada 10 bahasa yang berbeza. 

Broker menawarkan berbilang akaun dagangan untuk belanjawan yang berbeza. Sebaliknya, akaun demo yang ditawarkan oleh Quotex.io membantu pemula untuk meneroka pasaran dagangan tanpa perlu risau tentang sebarang risiko, dan mereka boleh mempelajari asas-asas Perdagangan Opsyen Binari. Dengan Quotex.io, anda boleh mula berdagang pada hanya USD 1.

› Baca ulasan penuh Quotex saya

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)


 

#2 Pocket Option

Pocket-Option-demo-account-for-Binary-Options

Broker dalam talian ini membenarkan pedagang untuk berdagang pada lebih daripada 130 aset berbeza. Dan satu lagi bahagian terbaik ialah menggunakan ini; anda boleh menikmati akses segera kepada dagangan sosialnya yang unik. Terdapat satu jenis akaun untuk semua. Bercakap tentangnya Peraduan demo Pilihan Perduaan, ia membolehkan para peserta memenangi sehingga USD 50,000

Broker menawarkan banyak ciri yang menakjubkan kepada kedua-dua peniaga sedia ada dan baru. The akaun juga direka bentuk untuk berfungsi dengan sempurna untuk pemula, mahir, berpengalaman dan baru. Platform ini sangat mudah digunakan.

› Baca ulasan penuh Pocket Option saya

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)


#3 IQ Option

Dalam industri perdagangan Pilihan Perduaan global, IQ Option menawarkan salah satu yang terbaik akaun dagangan demo. Akaun dagangan demo tanpa deposit ini disertakan bersama USD 10000 dana maya, dan anda boleh memulihkan dana seberapa banyak kali yang anda mahu. 

Tiada sekatan masa. Ia juga menawarkan pasaran dagangan masa yang ditetapkan dengan baik. Sebaliknya, kadar pulangan yang kompetitif sentiasa menarik lebih ramai pedagang untuk mencuba platform ini. 

› Baca ulasan penuh IQ Option saya

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)


Memilih pertandingan

Ingat bahawa menyertai mana-mana peraduan dan kejohanan membawa tahap risiko tertentu, dan berhati-hati perlu diambil apabila berdagang Pilihan Perduaan. Nah, anda tidak boleh menghalang risiko sepenuhnya, tetapi terdapat beberapa petua yang boleh anda ikuti untuk memilih yang tulen Pertandingan demo Pilihan Perduaan untuk memenangi hadiah menarik. 

Pocket Option cara-untuk-menyertai-kejohanan-dalam-pocket-option-menuntut-hadiah-3
  • Sentiasa pergi untuk broker berlesen

Ia sentiasa dinasihatkan untuk memilih a broker yang dikawal selia dengan baik dan berlesen. Dengan cara ini, anda boleh memastikan bahawa mereka mengikuti peraduan demo dan garis panduan perdagangan yang diperlukan. Pilih platform yang dipercayai jika anda ingin menyertai pertandingan atau untuk perdagangan Pilihan Perduaan. Di sinilah anda boleh mempercayai Quotex.io.

  • Fahami kemampuan anda

Satu lagi perkara penting ialah anda perlu memahami betapa baiknya anda Perdagangan Opsyen Binari. Sesetengah peniaga mungkin menganggap mereka bagus, dan mereka melakukan kesilapan kerana terlalu yakin. Nah, anda boleh memilih broker yang baik, tetapi anda boleh memilih lawan anda dalam pertandingan. Jadi, jangan selalu mempercayai broker yang menawarkan keuntungan dan keselamatan yang palsu. 

  • Fahami had anda

Kadang-kadang lebih mudah bagi anda untuk memenangi peraduan berkepentingan rendah. Tetapi apabila melibatkan diri dalam peraduan yang lebih besar, anda harus bertindak dengan berhati-hati. Terdapat peniaga yang telah menyertai peraduan sedemikian selama bertahun-tahun, dan mereka mencari rezeki dari kejohanan dan peraduan. Mereka mungkin mempunyai lebih banyak pengalaman daripada anda. Jadi, sentiasa bermula dengan pelaburan yang kecil. 

Pocket Option cara-untuk-menyertai-kejohanan-dalam-pocket-option

Cuba pertandingan demo pilihan binari dahulu

Tidak dinafikan bahawa peraduan demo adalah cara yang ideal untuk memasuki dunia pertandingan perdagangan dan memenangi wang percuma. Anda akan bersaing menggunakan mata wang maya, tetapi jika anda menang, anda akan mendapat wang tunai sebenar. Tetapi sebelum menyertai peraduan demo, anda harus menggunakan akaun demo selama beberapa hari. Dengan cara ini, anda akan mendapat pengalaman perdagangan Pilihan Perduaan, dan anda peluang untuk memenangi hadiah akan meningkat.

Selepas menyelesaikan beberapa peraduan dan demo berisiko rendah, anda boleh mencuba beberapa cabaran utama. Tetapi bergerak dengan berhati-hati dan sentiasa cuba belajar daripada kesilapan anda. 

Mengapa menggunakan peraduan demo pilihan binari?

Dari masa ke masa, peraduan dan kejohanan Pilihan Perduaan semakin popular di kalangan peniaga. Anda boleh memilih broker yang anda inginkan, pilih peraduan yang anda ingin sertai, dan bersaing dengan pedagang lain untuk memenangi hadiah menarik.  

Lebih tinggi pegangan, lebih baik pulangannya. Adalah dinasihatkan untuk menyertai kejohanan selepas memahami semua fakta. Sesetengah broker secara automatik boleh menjadikan anda peserta dalam peraduan. Kriterianya adalah peniaga yang telah berdagang tertentu jumlah yang layak untuk peraduan. Pada akhir tempoh, peniaga yang berjaya akan memenangi hadiah wang tunai yang menarik. Jumlah kemenangan akan dikreditkan ke akaun dagangan peniaga

Peraduan dalam perdagangan binari

Contoh pertandingan demo pilihan binari

Terdapat pelbagai jenis peraduan yang boleh terdiri daripada harga yang rendah kepada jumlah wang tunai yang besar. Contoh yang baik bagi peraduan demo ialah di mana jumlah hadiah boleh mencecah USD 1000. Dalam ulasan khusus ini, hadiah wang tunai dibahagikan kepada ramuan di bawah: 

  • Tempat pertama – USD 500
  • Tempat ke-2- USD 200
  • Tempat ke-3 – USD 150
  • Tempat ke-4 – USD 100 

Kesimpulan: Sertai peraduan semasa berdagang

Selagi terdapat dana yang mencukupi dalam akaun dagangan anda, anda boleh menyertai peraduan dan kejohanan dengan mudah. Hanya klik pada Sertai pilihan Peraduan, dan anda sudah bersedia untuk pergi. 

Mengenai Pengarang

Percival Knight
Saya telah menjadi peniaga Binary Options yang berpengalaman selama lebih daripada sepuluh tahun. Terutamanya, saya berdagang 60 saat pada kadar hit yang sangat tinggi. Strategi kegemaran saya ialah dengan menggunakan candlestick dan fake-breakouts

Tulis komen