Definisi bayaran balik Pilihan Perduaan

Dengan perdagangan pilihan binari semakin popular, penipuan juga semakin meningkat. Malangnya, syarikat-syarikat ini telah berjaya menemui cara baharu untuk menipu peniaga. Juga, kadang-kadang mereka berjaya melakukannya. 

Tetapi ada cara untuk mengembalikan wang anda hilang dalam penipuan perdagangan pilihan binari

Bagaimana untuk mendapatkan semula wang melalui caj balik?

Walau apa pun cara anda telah kehilangan wang anda dalam penipuan pilihan binari, anda boleh mendapatkannya semula melalui caj balik. 

Satu perkara menarik tentang caj balik ialah anda boleh terus menghubungi bank atau pengeluar kad anda. Bank anda kemudiannya akan meneruskan perkara ini dengan menghubungi syarikat penipu. Pendek kata, dengan menggunakan caj balik, peniaga boleh mendapatkan semula wang mereka yang hilang. 

Anda boleh menggunakan kaedah caj balik dalam 120 hari untuk mendapatkan kembali wang anda dengan cepat. 

Bagaimana untuk memulakan caj balik?

Untuk memulakan caj balik sendiri, berikut ialah a beberapa langkah yang boleh anda ikuti

  • Pertama sekali, anda perlu mencari alamat syarikat kad kredit atau debit anda. 
  • Selepas itu, anda perlu memberikan maklumat tentang pembayaran. Anda boleh memberikan beberapa perkara seperti bukti pendapatan, jumlah amaun yang dibayar, nama syarikat yang anda buat pembayaran dan tarikh pembayaran. Jika anda tidak dapat memberikan maklumat yang berkaitan, proses caj balik anda akan mengambil masa yang lama untuk diselesaikan. 
  • Akhir sekali, anda boleh mengarang surat dengan menyebut semua butiran yang diperlukan dan menghantarnya. 

Jika pemegang kad anda tidak bertindak balas dalam masa 60 hari, anda boleh mengambil tindakan susulan. 

Kesimpulan 

Kehilangan wang dalam penipuan perdagangan pilihan binari adalah satu perkara yang besar. Tetapi anda boleh berdagang tanpa bimbang kerana anda boleh mencari wang yang hilang dalam penipuan melalui caj balik kaedah. 

Untuk menjaga diri anda selamat daripada meningkatkan penipuan pilihan binari, anda harus betul-betul memahami pasaran sebelum ini memulakan perdagangan

Baca artikel penting lain dalam glosari binari.

Tulis komen

  • Shelton George

    berkata:

    hello! Platform Quotex ialah tempat yang dimaksudkan untuk berdagang hanya dalam akaun demo di mana anda boleh memenangi ribuan rupee tetapi apabila wang tunai sebenar ditambahkan pada akaun, semuanya hilang dan ini berlaku secara berterusan. Bagaimana penipuan ini boleh dibiarkan beroperasi dan menjadi kaya dengan menipu orang miskin wang hasil titik peluhnya.