Pilihan Perduaan Letakkan (bawah) definisi

Pilihan Perduaan Letakkan (bawah) definisi

Pilihan binari adalah produk kewangan yang boleh menarik minat pelabur dan spekulator. Membeli pilihan letak binari yang keluar daripada wang dengan premium yang lebih rendah adalah lebih menyenangkan daripada bertaruh pada pertaruhan yang berisiko. Ia boleh membuat pengiraan risiko penurunan lebih mudah daripada menjual pilihan panggilan binari. Mereka boleh didagangkan pada pelbagai broker binari menggunakan yang betul panduan pengurusan risiko pilihan binari dan penunjuk.

Baik untuk mengetahui:
Menjual pilihan panggilan binari adalah sama seperti membeli pilihan binari dengan harga mogok & tarikh luput yang sama.

Nilai asas bagi pilihan letak binari

Nilai asas bagi opsyen binari, juga dikenali sebagai pilihan suram atau semua-atau-tiada. Ia diselesaikan pada 100 jika ia dalam wang itu (pada tamat tempoh) atau sifar jika ada daripada wang itu.

Harga penyelesaian dalam kes ini boleh ditentukan dalam beberapa cara. Dua penyelesaian yang jelas adalah bahawa pilihan binari dilayan sebagai dalam-wang atau luar-wang dan diselesaikan pada 100 atau 0, masing-masing.

Pilihan panggilan binari vs pilihan letak binari dalam perbandingan

Apabila tiada kos bawa atau apabila kadar faedah adalah sifar, harga opsyen binari boleh dilihat sebagai kebarangkalian bahawa harga aset pendasar akan jatuh di bawah harga mogok.

Tulis komen