Perduaan Pilihan Panggilan (atas) definisi dan contoh

Definisi Panggilan Pilihan Perduaan (atas).

Pilihan panggilan binari adalah pilihan semua-atau-tiada dan biasa didagangkan menggunakan penunjuk binari. Mereka juga dikenali sebagai 'upbets' dan menyelesaikan pada 100 pada tamat tempoh jika mereka berada dalam wang atau sifar jika mereka kehabisan wang.

Untuk memahaminya, mari kita lihat satu contoh. Katakan asas adalah tepat pada mogok pada tamat tempoh. Dalam kes itu, penyelesaian boleh berlaku dalam beberapa cara: Dua kemungkinan yang jelas ialah pilihan panggilan binari dirawat dalam-wang atau kehabisan wang dan diselesaikan pada 100 atau 0, masing-masing.

Kaedah yang lebih rasional adalah untuk menganggap penyelesaian sebagai haba mati dan menyelesaikan pertaruhan pada 50. Pendekatan ini berfaedah apabila panggilan binari dan pilihan meletakkan binari ditawarkan dengan harga mogok yang sama sejak penyelesaian panggilan dan opsyen jual akan ditambah sehingga 100, manakala di bawah dua alternatif pertama, jumlah penyelesaian ialah 200 atau sifar. Pendekatan lain yang kadangkala digunakan apabila asas diselesaikan pada mogok ialah hanya membatalkan semua ramalan.

Harga pilihan panggilan binari dan cara mentafsirnya

Harga pilihan panggilan binari boleh ditafsirkan sebagai kebarangkalian kejadian berlaku apabila kos deadweight adalah sifar, atau dengan kata lain, apabila kadar faedah adalah sifar. Pasaran ramalan yang dipanggil menggunakan pilihan panggilan binari sedang bercambah. Ia kini secara meluas dianggap sebagai anggaran yang lebih tepat tentang kebarangkalian sesuatu peristiwa berlaku daripada ramalan penganalisis.

Bagaimana turun naik tersirat mempengaruhi pilihan panggilan binari

Tersirat turun naik adalah faktor penting dalam penentuan harga pilihan binari, dan tahap turun naik tersirat menentukan sama ada anda membeli pilihan binari murah atau terlalu mahal.

Untuk harga mogok, apabila turun naik tersirat meningkat, begitu juga dengan nilai pilihan, yang di luar wang. Ini kerana apabila turun naik rendah, kebarangkalian harga mogok meningkat di atas harga mogok adalah rendah, yang seterusnya membawa kepada pilihan panggilan binari yang tidak bernilai. Apabila turun naik meningkat dan asas turun naik lebih banyak, pilihan binari lebih berkemungkinan berada dalam wang, yang seterusnya bermakna pilihan itu mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk menang. Oleh itu, jika turun naik tersirat meningkatkan nilai pilihan, ia mempunyai nilai positif panggil vega.

Cari lebih banyak artikel dalam saya Glosari Pilihan Perduaan.

Tulis komen