Apakah pembayaran Pilihan Perduaan? Definisi dan contoh

Pembayaran pilihan binari - Definisi & contoh

Pembayaran sentiasa menjadi bahan gosip dalam Pilihan Perduaan. Pembayaran atau pulangan ini adalah penting untuk pedagang dan pelabur untuk berjaya dalam kerjaya mereka. Itulah sebabnya memilih pembayaran pilihan binari terbaik adalah salah satu tugas yang paling penting dalam keseluruhan proses. 

Terdapat pilihan pembayaran yang berbeza setiap calon peniaga dan pelabur mendapat. Setiap pilihan bergantung kepada beberapa perkara. Sebelum menyertai mana-mana pembrokeran, anda mesti memilih pilihan pembayaran terbaik. 

Sebab untuk memilih pembayaran Opsyen Binari yang betul

Pembayaran pilihan binari

Untuk memilih pembayaran pilihan binari yang betul, terdapat beberapa soalan yang mesti ditanya. Jawapan kepada soalan-soalan ini akan menentukan sama ada anda akan berkembang dalam kerjaya anda atau akan mengalami kerugian. 

Memahami pembayaran Pilihan Perduaan

Anggaran pulangan yang akan diterima peniaga jika perjanjian mereka tamat dalam wang itu dikenali sebagai pembayaran pilihan binari. (iaitu, mereka menganggarkan nilai harga aset asas dengan betul).

Setiap perdagangan pilihan binari menawarkan anda komisen pada setiap perdagangan yang anda buat. Sebagai contoh, jika anda melabur $100 untuk perdagangan dan keuntungan komisen ialah 80%, anda akan menerima jumlah pelaburan anda ($100) ditambah dengan jumlah komisen ($80) sebagai jumlah keseluruhan. 

Mencari pembayaran Pilihan Perduaan terbaik

Mencari pembayaran pilihan binari terbaik adalah tugas sukar yang perlu anda lakukan untuk membuat lebih banyak keuntungan. Inilah yang boleh anda lakukan. 

  • Kenal pasti aset yang anda kerap berdagang 
  • Pilih masa tamat tempoh kegemaran anda dan jenis pilihan 
  • Bandingkan pembayaran berbeza bagi gabungan tertentu aset, tamat tempoh dan jenis perdagangan. 
  • Ulangi keseluruhan proses apabila diperlukan 

Biasanya, broker menyebut peratusan pembayaran dalam tajuk berita mereka yang sebenarnya tidak dipenuhi. Sebagai contoh, broker mungkin menjanjikan anda untuk menawarkan pembayaran 90% pada dagangan anda, tetapi apabila anda mendaftar untuknya dan membuat perdagangan, anda akan mengetahui bahawa pembayaran hanya 70%. 

Untuk mengetahui semua perkara ini, peniaga harus berlatih Akaun demo Pilihan Perduaan.  

Cari pembayaran Pilihan Perduaan tertinggi dengan paling mudah

Untuk mendapatkan pembayaran pilihan binari terbaik, peniaga mesti mengenal pasti aset yang mereka ingin berurusan. Dan selepas itu, mereka boleh membandingkan broker yang berbeza berdasarkan ciri, pembayaran dan perkhidmatan mereka. 

Proses ini mesti diulang dengan kerap, dan jika pedagang mengetahui tentang mana-mana broker baharu dengan tawaran dan tawaran yang lebih baik, mereka harus meneroka peluang itu. 

Seseorang mesti memahami bahawa membandingkan broker dagangan bursa dan over-the-counter adalah sangat sukar. Jadi, jika anda perlu membandingkan kedua-dua ini, berhati-hati. Sila lihat di definisi broker over-the-counter untuk menambah ilmu.

Kesimpulan 

Daripada artikel di atas, jelas bahawa pembayaran yang diberi tajuk oleh broker tidak selalu sama dalam perdagangan sebenar. Pembayaran akan bergantung pada beberapa faktor, seperti gaya dagangan, aset yang didagangkan dan tempoh tamat tempoh. 

Tulis komen