Strategi pengurusan wang Binary Options menjelaskan

Anda mesti biasa dengan pepatah lama, "Untuk membuat wang anda perlu membelanjakan wang". 

Ini tidak boleh lebih tepat untuk pilihan binari. Jika anda tidak mendedahkan wang anda untuk membeli pilihan, anda akan mendapat keuntungan. Walaupun ini tidak semudah yang didengar, anda perlu mula melabur wang anda dalam perdagangan pilihan binari untuk memahami perniagaan. 

Jika anda tidak begitu pasti tentang pembelian anda, anda boleh mulakan dengan jumlah yang kecil. Tetapi semasa anda meneruskan, strategi pengurusan wang menjadi salah satu langkah paling kritikal untuk berjaya dalam jangka panjang. 

Strategi pengurusan pilihan binari yang berkesan semasa berdagang dalam talian adalah sangat penting untuk menjana pulangan mampan jangka panjang. Ia memerlukan seorang peniaga untuk menekankan jumlah wang yang mereka laburkan pada item yang mereka pilih untuk berdagang.

Untuk membuat strategi pengurusan wang, tidak penting untuk meramalkan pergerakan pasaran, tetapi anda mesti bergantung pada data statistik yang kukuh untuk menjimatkan wang anda daripada jatuh. Jika anda berasa keliru tentang merancang strategi pengurusan wang sendiri, kami boleh membantu anda. 

Strategi pengurusan wang Binary Options menjelaskan

Baik untuk mengetahui:

  • Pengurusan wang adalah penting dalam perdagangan pilihan binari dan melibatkan strategi untuk mengurus modal pelaburan dan mengawal risiko untuk mencapai pulangan yang mampan.
  • Satu strategi utama ialah peraturan peratusan. Pedagang melabur peratusan tetap baki akaun mereka bagi setiap dagangan untuk menguruskan risiko dengan berkesan.
  • Strategi seperti Kriteria Kelly membantu menentukan saiz pertaruhan yang optimum berdasarkan kebarangkalian.
  • Nota dagangan membantu peniaga mengenal pasti kekuatan dan kelemahan dalam pendekatan mereka.

Apakah pengurusan wang?

Pengurusan-wang-dengan-Pilihan-Perduaan
Pengurusan wang dalam akaun dagangan anda

Dua ciri kritikal perdagangan yang berjaya ialah pengurusan wang dan kawalan risiko. Tetapi menarik untuk mengetahui bahawa kedua-dua ciri ini saling berkait antara satu sama lain. 

Pengurusan wang itu sendiri adalah satu cara untuk mengawal risiko kerugian. Kedua-dua ini adalah mengenai betapa bijak anda bermain, bagaimana anda boleh mengawal ketamakan anda, bagaimana anda tidak keluar dari pasaran dagangan, dan bagaimana anda bermula dari asas dan menggunakan pilihan binari untuk jangka panjang. 

Pengurusan wang ialah proses menguruskan jumlah modal pelaburan anda. Bagi kebanyakan orang, melaburkan semua wang mereka dalam pilihan binari bukanlah idea yang bermanfaat. Begitu juga, ramai orang akan memahami mengapa pengurusan 'portfolio' mengandungi komponen peruntukan dan kepelbagaian. Walau bagaimanapun, apabila ia datang untuk menguruskan bankroll pilihan binari, konsep yang sama digunakan.

Pengurusan wang mempunyai banyak lagi faedah. Ia memberi peniaga visi yang jelas tentang berapa banyak yang selamat untuk melabur dalam pilihan binari; ia juga memberikan rasa kepuasan kerana wang mereka selamat dan boleh meneruskan dagangan mereka. 

Pengurusan risiko ialah strategi defensif kerana teknik yang digunakan membantu mengurangkan risiko yang berkaitan dengan pilihan binari. Konsep utama risiko adalah untuk menerima ganjaran yang lebih tinggi. 

Dalam erti kata lain, jika seorang peniaga melabur lebih banyak dalam perdagangan pilihan binari, maka ganjaran yang mereka akan perolehi selepas menang adalah lebih tinggi. Oleh itu, kunci untuk membangunkan strategi pelaburan yang berjaya adalah menentukan tahap risiko terbaik untuk mencapai profil pulangan yang diberikan.

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Strategi pengurusan wang Pilihan Perduaan:

Pakar menyebut banyak strategi untuk melakukan pengurusan wang yang betul dalam pilihan binari. Anda boleh membaca beberapa strategi yang berjaya berikut untuk melakukan pengurusan wang yang cekap.

Peraturan #1 Peratus

Ikon peratusan merah

Mengikut Peraturan Peratusan, setiap dagangan sentiasa X peratus daripada akaun anda. Dalam perkataan yang lebih mudah, anda sentiasa melabur peratusan tertentu daripada jumlah dagangan anda dalam setiap dagangan anda. Walau bagaimanapun, pakar mengatakan bahawa anda boleh melabur maksimum 3% wang dagangan anda dalam setiap dagangan. 

Tetapi ramai peniaga yang berhati-hati hanya melabur 1% atau kurang. Ini adalah yang terbaik untuk pemula kerana adalah lebih baik untuk tidak kehilangan wang anda jika anda tidak tahu strategi yang betul. Sebabnya adalah seperti berikut.

  • Ia menghapuskan tekaan dalam saiz transaksi dan penting dari segi psikologi perdagangan. Jadi, tidak ada peluang untuk berapa banyak pertukaran ini atau membenarkan emosi anda menentukan pertimbangan untuk anda. Sebagai contoh, peniaga yang kurang yakin mungkin melabur sangat sedikit walaupun peluang untuk menang adalah tinggi, dan peniaga yang terlalu yakin boleh melabur dalam jumlah yang besar walaupun peluang untuk menang adalah kecil. Strategi ini membebaskan pemikiran anda untuk menumpukan pada perkara yang benar-benar penting.
  • Ini dipanggil peraturan peratus, kerana satu-satunya peratusan digunakan untuk menentukan ambang pelaburan yang perlu anda buat. Menggunakan jumlah yang pasti adalah tidak sesuai kerana saiz akaun dagangan mungkin berbeza-beza. Tetapi, jika anda menggunakan peratusan, maka dengan saiz dagangan anda, jumlah itu juga akan meningkat. Sebagai contoh, apabila anda berdagang $20 untuk membuat $36, ia mungkin kelihatan seperti jumlah yang kecil, tetapi apabila anda berdagang $2000 untuk membuat $3600, tidak akan ada perubahan sama sekali jika itu adalah 5 peratus daripada akaun anda.
  • Motif utama menggunakan peraturan peratus adalah untuk mendapatkan sedikit pengalaman. Jika anda melompat ke nilai yang lebih tinggi dari awal, anda mungkin menghadapi kerugian seterusnya. Oleh itu, anda mesti cukup yakin sebelum menjadi pedagang yang berpengalaman. Menggunakan peraturan peratusan akan membantu anda memperoleh pengalaman. 

Bahagian penting dalam peraturan ini ialah peraturannya. Sama seperti anda menumpukan pada mengurangkan peratusan pelaburan dalam Pilihan Perduaan, anda juga harus fokus untuk meningkatkannya apabila anda mendapat peluang yang adil. Sebagai contoh, jika anda membeli pilihan untuk emas dan anda tahu bahawa nilai akhir pasti akan meningkat, tidak ada makna menggunakan 3% atau 5% pelaburan anda. Sebaliknya, anda hanya boleh menaikkan kepada 6-7% atau lebih dengan keyakinan, bergantung pada penjamin anda. Kejadian ini memberi anda keuntungan yang besar.

Walau bagaimanapun, jangan sesekali terbawa-bawa oleh emosi anda dan membuat kesilapan yang boleh membayar anda secara pukal. Satu contoh ialah mengikuti martingale sebagai strategi. Strategi ini dikenali untuk menamatkan kerjaya ramai pedagang. 

#2 Menetapkan matlamat

Mencapai matlamat dagangan pixabay
Mencapai matlamat dagangan pixabay

Walaupun ramai pedagang menetapkan matlamat untuk bekerja dengan cekap, ia bukanlah amalan perdagangan yang baik jika anda mengambil nasihat pakar. Menetapkan matlamat memberi tekanan kepada otak anda, dan anda secara impulsif akhirnya membuat keputusan yang salah. 

Oleh itu, kami menasihati anda untuk melakukan perdagangan percuma tanpa sebarang sasaran. Ya, jika anda mahu, anda boleh menetapkan sasaran jangka panjang selama enam bulan atau setahun, tetapi menetapkannya setiap hari atau setiap minggu bukanlah satu strategi yang bijak untuk pengurusan wang. 

Amat sukar untuk melepaskan diri secara emosi daripada dagangan anda apabila matlamat keuntungan tertentu diberi kepentingan yang tidak wajar.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

#3 Mengira risiko

Dengan peraturan peratusan, anda mesti menjejaki risiko dalam pilihan binari yang akan anda hadapi. Melakukan ini adalah sangat mudah. Sebagai contoh, anda mempunyai $1000 dalam akaun dagangan anda. Sekarang, jika anda akan melabur 5% untuk setiap dagangan, terdapat $50 untuk setiap dagangan sehingga anda tidak kehilangan atau memenangi apa-apa. 

Oleh itu, anda mesti mencari dan mendaftar dengan broker yang akan membenarkan anda berdagang dalam parameter toleransi risiko anda yang boleh diterima. 

Walau bagaimanapun, memandangkan kami telah menggunakan 5% dalam contoh ini, ini tidak bermakna anda akan menggunakan peratusan yang sama. Pengiraan anda akan berdasarkan toleransi risiko anda dan baki akaun yang tersedia. 5% masih lebih tinggi, dan jika anda seorang pemula, anda harus bermula dengan 1% atau lebih rendah. 

#4 Risiko yang telah ditetapkan

Risiko semasa berdagang pixabay pilihan binari
Risiko semasa berdagang pixabay pilihan binari

Salah satu kelebihan yang paling menarik dalam perdagangan dalam pilihan binari ialah kerugian itu tetap. Jumlah maksimum yang boleh hilang oleh seseorang hanyalah jumlah yang didepositkan olehnya. Oleh itu, hanya risiko jumlah yang anda mampu untuk kehilangan. 

buat dua senario dalam fikiran anda. Satu apabila anda memenangi pilihan. Tetapi senario lain ialah anda kalah. Dalam keadaan kedua, kira kerugian dan bayangkan jika anda mampu menanggung kerugian ini. Selepas kerugian, adakah anda boleh meneruskan dagangan? Jika anda mendapat respons positif, maka teruskan lebih jauh. 

Tidak menghairankan bahawa ramai peniaga telah melabur wang yang banyak dalam satu perdagangan tanpa pengiraan. Oleh itu, kehilangan sejumlah besar membawa kepada menamatkan kerjaya dagangan mereka selama-lamanya. 

Logo Binomo

Kriteria #5 Kelly

Ini serupa dengan mengira kebarangkalian. Sebagai contoh, kriteria Kelly membantu dalam mengira saiz pertaruhan yang optimum. John Kelly mula-mula menemui proses ini dan dengan itu dinamakan kriteria Kelly. 

Kelly mencipta formula mudah yang menentukan strategi terbaik untuk perdagangan tidak berkorelasi.

Logo Raceoption

Menurut John Kelly,

  • F+ (bp-q)/b
  • di mana, 
  • F= pecahan daripada portfolio semasa
  • b = kemungkinan bersih yang diterima pada perdagangan
  • p = kebarangkalian menang
  • q= kebarangkalian kehilangan
  • q juga boleh ditentukan dengan 1-p

Selepas meletakkan formula ini, hanya jika anda mendapat kebarangkalian yang munasabah, anda boleh meneruskan dengan jumlah wang yang lebih besar untuk perdagangan. 

Logo Quotex

#6 Broker yang sempurna

Logo Binary.com

Broker yang sempurna ialah mereka yang mempunyai yuran pengeluaran dan yuran lain yang sangat sedikit. Walau bagaimanapun, anda mungkin menyedari bahawa anda tidak mendapat 100% daripada pembayaran walaupun selepas menang. Malah anda juga perlu membuat kesimpulan jumlah tertentu semasa pengeluaran dan prosedur dalam talian yang lain. 

Oleh itu, anda perlu pilih broker dengan caj minimum dan output maksimum untuk meningkatkan keuntungan. Sesetengah broker dengan perdagangan minimum yang rendah ialah IQ option, Quotex.io, race Option, Binary.com, Binomo, dsb. 

Logo IQ Option
Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Strategi untuk analisis dan penambahbaikan

Substrategi yang paling kurang digunakan ialah pendekatan analisis dan penambahbaikan. Ini penting untuk mencari titik lemah dalam dagangan anda dan membantu anda menjejakinya. Tanpa pendekatan ini, kejayaan jangka panjang adalah jauh. 

Pilihan binari adalah mudah tetapi mempelajari strategi untuk menggunakan pilihan binari yang terbaik bukanlah tugas yang sangat mudah. Dengan masa anda perlu mencuba strategi yang berbeza untuk meneruskan. 

Ia mengambil banyak masa untuk memahami strategi mana yang berkesan untuk anda dan yang mana tidak. Di samping itu, terdapat begitu banyak pilihan yang tersedia hari ini yang nampaknya sukar untuk memautkan kesemuanya bersama-sama. 

Oleh itu, jika anda tidak menganalisis trend dan strategi dalam pilihan binari, sebagai newbie, anda akan menghadapi banyak kerumitan dalam perdagangan. Walau bagaimanapun, dengan analisis, lipatan komplikasi nampaknya terbuka sedikit demi sedikit.  

Sokongan-dan-rintangan-dengan-Trendlines
➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

#1 Bagaimana untuk menganalisis

Tidak ada satu cara tertentu untuk menganalisis perdagangan dan strategi penambahbaikan. Walau bagaimanapun, cara yang paling biasa adalah menggunakan diari. Gunakan diari perdagangan untuk mencatat semua aspek pendapat, keraguan dan keputusan anda. 

Selepas melabur, anda boleh merekodkan petunjuk yang anda gunakan, jangka masa, aset dan tarikh luput. Anda juga boleh merekodkan lokasi semasa anda, mood, masa dalam hari, peranti dagangan, dsb. Selepas anda selesai berdagang, tulis keputusan. Jika anda telah menang, tulis jumlah dan petunjuk lain yang mungkin anda ingin sebutkan. 

Sekarang, selepas beberapa hari atau bulan, kembali ke diari perdagangan anda, keluarkan halaman perdagangan terakhir anda dan kaji dengan teliti. Sememangnya, anda akan mencari titik lemah. 

Mata ini boleh menjadi perkara bodoh seperti anda telah memenangi lebih banyak dagangan pada waktu pagi berbanding petang, atau perdagangan lebih berjaya dengan komputer berbanding telefon bimbit. Anda membuat keluarkan perbezaan untuk rujukan masa hadapan. 

#2 Lihat trend dan kenal pasti kekuatan dan kelemahan anda

Sekarang setelah anda mencatat nota yang baik, baca semuanya. Jangan lupa untuk membaca laporan untuk dagangan yang hilang. Ia akan membantu anda memahami kelemahan anda. Sebaik sahaja anda mengamalkan ini untuk jangka masa yang besar, anda akan melihat perubahan, dan sementara itu, anda akan mendapat banyak pengalaman. 

Anda tidak perlu menyimpan diari. Anda juga boleh menyimpan tangkapan skrin hasil anda atau mengekalkan hamparan atau folder dokumen, apa sahaja yang sesuai untuk anda. Matlamatnya adalah untuk mengikuti landasan kerja anda. 

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Kesimpulan: Gunakan strategi pengurusan wang untuk kejayaan jangka panjang

Satu perkara yang baik tentang pilihan binari ialah risiko terkawal. Jika anda membandingkan pilihan binari dengan pilihan perdagangan lain, strategi pengurusan wang berfungsi dengan lebih baik. Anda hanya boleh melabur amaun yang anda selesa, dan anda tidak perlu kehilangan sebarang amaun tambahan lain. Dan jika ia sekali lagi, maka ia pasti loteri. 

Sekarang setelah anda mengetahui strategi untuk menguruskan wang anda semasa berdagang dalam pilihan binari, anda boleh melakukan yang hebat dalam jangka panjang. Apa yang perlu anda lakukan ialah bertindak dengan bijak dan berbelanja dengan bijak. 

Soalan lazim tentang strategi pengurusan wang:

Bagaimanakah anda sentiasa menang dalam Pilihan Perduaan?

Anda boleh mengesahkan statistik kemenangan dan melakukan analisis usaha wajar yang menyeluruh sebelum membuat pilihan. Untuk ini, anda boleh mengikut kriteria Kelly. Pastikan untuk mengelakkan broker yang menawarkan untuk berdagang bagi pihak anda. Mereka cuba untuk membuat anda meningkatkan deposit anda dan seterusnya memasuki perjanjian yang rugi. Broker pilihan binari hanya untung jika anda kalah.

Apakah strategi pilihan yang paling menguntungkan?

Menurut pakar, menjual out-of-the-money put dan call options adalah strategi pilihan yang paling menguntungkan. Pendekatan perdagangan ini membolehkan anda memperoleh sejumlah besar premium pilihan sambil mengurangkan risiko anda. 

Bagaimana peniaga binari membuat wang?

Cara yang paling biasa yang digunakan oleh perdagangan binari adalah dengan menetapkan harga pilihan binari. Cara lain termasuk aktiviti perdagangan peniaga. Struktur harga untuk broker pilihan binari biasanya diperoleh daripada pembuat pasaran mereka.

Mengenai Pengarang

Percival Knight
Saya telah menjadi peniaga Binary Options yang berpengalaman selama lebih daripada sepuluh tahun. Terutamanya, saya berdagang 60 saat pada kadar hit yang sangat tinggi. Strategi kegemaran saya ialah dengan menggunakan candlestick dan fake-breakouts

Tulis komen