Apakah beberapa risiko Perdagangan Binari?

Produk kewangan yang paling mudah untuk didagangkan ialah pilihan binari. Kesederhanaan ini adalah daripada cadangan binari pada terasnya: anda sama ada mendapat wang jika anda meramalkan hasilnya dengan tepat atau kehilangan wang jika anda tidak.

Kerana kemudahan operasinya dan fakta bahawa kedua-dua kemungkinan keuntungan dan kerugian telah ditentukan dan dihadkan, perdagangan pilihan binari telah menjadi sangat popular di kalangan pelabur yang tidak berpengalaman.

Risiko melabur dalam pilihan binari

Walaupun risikonya kecil, ia wujud, itulah sebabnya anda mesti mempunyai komprehensif strategi perdagangan pilihan binari yang membuat lebih banyak wang di tempat. Disebabkan pasaran yang tidak menentu, kekurangan pemahaman, atau berurusan dengan broker yang tidak jujur, ramai pedagang yang tidak berpengalaman telah kehilangan wang. The kaedah yang betul tidak akan menghapuskan risiko, tetapi ia akan mengurangkan dengan ketara. 

Apakah yang dimaksudkan dengan pilihan binari, dan bagaimana ia berfungsi?

Pilihan binari adalah kontrak opsyen yang dipermudahkan. Setiap perdagangan dikurangkan kepada keputusan mudah "ya atau tidak": Pada hari tertentu, peserta meramal sama ada aset akan berada di atas atau di bawah harga tetap.

Akibatnya, bergantung pada sama ada ramalan anda betul, anda boleh untung atau rugi; tiada pilihan ketiga. 

Sebelum membuat rancangan, anda mesti memahami asas-asas perdagangan pilihan binari. Sebagai permulaan, pilihan binari tidak menyediakan pelabur dengan entiti: pengguna tidak memperoleh sekuriti yang anda berdagang, dan anda tidak menerima dividen atau hak untuk mengundi dengan cara yang dilakukan oleh pemegang saham biasa.

Harga mogok adalah salah satu konsep yang paling penting untuk difahami jika anda ingin berdagang pilihan binari. Ini ialah harga yang anda berdagang apabila memutuskan sama ada untuk bertaruh pada aset meningkat di atas atau jatuh di bawah tahap tertentu.

Apakah bahaya yang mungkin berlaku?

Pilihan binari boleh didagangkan pada pelbagai laman web. Segelintir mungkin mengatakan bahawa semua perdagangan ini adalah bebas risiko dan jika pelanggan mengalami kerugian, syarikat akan membayar balik mereka. Dakwaan ini, sebaliknya, terlalu bagus untuk menjadi kenyataan; semua pelaburan mengandungi beberapa tahap risiko, dan kebanyakan penafian tapak web menjelaskan bahawa pelabur mungkin kehilangan keseluruhan pelaburan mereka. 

Bahaya semasa berdagang pilihan binari

Laman web yang memudahkan perdagangan pilihan binari mungkin mendedahkan pelabur kepada penipu pilihan binari seperti mengubah perisian dagangan untuk menukar harga dan pembayaran pilihan binari.

Sebagai contoh, jika urus niaga "menang" dalam tempoh yang diperuntukkan, tempoh pilihan boleh dilanjutkan secara unilateral sehingga perdagangan kehilangan wang. Apabila pengguna ini cuba mengeluarkan wang awal mereka atau pulangan yang dijanjikan, "broker" mungkin enggan mengkreditkan mereka. akaun pilihan binari, batalkan permintaan pengeluaran atau abaikan panggilan dan e-mel mereka.

Ingat perkara penting ini:

  • Pedagang profesional jarang meletakkan lebih daripada 1% modal mereka pada risiko dalam satu dagangan.
  • Kira saiz kedudukan anda sebelum anda memulakan setiap transaksi.
  • Anda tidak perlu menilai semula kedudukan anda dengan setiap perubahan kecil dalam akaun anda; sebaliknya, pilih angka asas, bulat dan berdagang tanpa kerumitan. 
Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Berapakah peratusan setiap perdagangan pilihan binari yang harus dipertaruhkan?

Pedagang pakar sering mengambil risiko kurang daripada 1% daripada pelaburan mereka. Apabila anda mula berdagang, matlamat anda adalah untuk menjana wang sebanyak mungkin dalam masa yang paling singkat. Ramai orang cuba untuk cepat kaya dengan pilihan binari. Walau bagaimanapun, anda mesti menahan godaan ini.

Pilihan binari 1 peratus pelaburan

Mempertaruhkan sejumlah besar wang pada setiap perdagangan lebih berkemungkinan menghabiskan akaun dagangan anda daripada memperoleh. Kerana kebanyakan peniaga baru tidak mempunyai strategi dagangan yang cuba dan benar, mereka tidak tahu sama ada mereka peniaga yang baik atau tidak

Adalah disyorkan untuk mempertaruhkan sejumlah kecil wang pada setiap perdagangan pilihan binari untuk memperhalusi taktik perdagangan anda dan memperoleh pengalaman, dan kemudian meningkatkan risiko anda secara beransur-ansur kepada 2% selepas anda menjadi konsisten.

Bagaimana untuk menilai risiko perdagangan?

Risiko maksimum yang berkaitan dengan pilihan binari telah ditetapkan. Ini membolehkan anda mengira jumlah wang yang anda akan hilang jika item itu tidak memenuhi jangkaan anda. Jumlah yang anda pertaruhkan pada setiap perdagangan menentukan risiko dalam pilihan binari.

Dalam perdagangan binari, menentukan saiz kedudukan yang sesuai adalah penting

Dalam perdagangan pilihan binari, anda memahami berapa banyak modal yang anda letakkan pada risiko serta berapa banyak modal yang anda akan kerugian. Juga, persoalannya ialah: Berapa banyak wang yang anda boleh buat dengan pilihan binari? Kira jumlah wang terbesar yang boleh anda risikokan pada perjanjian dengan menggabungkan kedua-duanya.

Pelaburan pilihan binari

Katakan anda ingin membeli kontrak pilihan binari emas sekarang kerana anda merasakan harga emas akan meningkat. Pilihan tersedia untuk $100. Jika anda tepat dan harga emas lebih tinggi daripada harga mogok apabila kontrak tamat, ia akan menjadi bernilai $200. Anda membuat $100 pada setiap tawaran yang anda beli. Jika harga emas jatuh di bawah kadar mogok sebelum kontrak tamat, pilihan itu tidak bermakna dan anda kehilangan $100 pada setiap kontrak.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Pertimbangan untuk berdagang di dunia sebenar

Apabila anda mula-mula bermula, tentukan saiz kedudukan optimum anda untuk setiap transaksi. Walaupun anda seorang peniaga harian, anda akan mempunyai masa yang mencukupi sebelum setiap dagangan untuk menilai dengan cepat berapa banyak yang anda sanggup mengambil risiko berdasarkan peratusan toleransi risiko anda dan perdagangan yang anda pertimbangkan. Apabila anda mengalami kerugian, toleransi risiko anda jatuh, tetapi kemudian apabila anda menang, toleransi risiko anda bertambah. Apabila nilai akaun anda berbeza-beza, peratusan anda yang berisiko tidak berubah, tetapi jumlah tunai yang diwakili oleh peratusan akan berubah.

Dunia perdagangan pilihan binari

Fikiran akhir: Berhati-hati dengan risiko

Mula-mula, tentukan berapa banyak jumlah pelaburan anda yang anda bersedia untuk risiko dalam satu transaksi. Ini sebaiknya antara 1% dan 2%, dengan maksimum 5% (tidak digalakkan). Dalam perjanjian pilihan binari konvensional, jumlah tunai ini mentakrifkan saiz kedudukan maksimum anda. 

Pada mulanya, kirakan jumlah kedudukan anda pada setiap transaksi. Ia adalah bakat yang berharga untuk dimiliki. Apabila baki akaun anda kembali normal dan anda matang sebagai pedagang—anda boleh memilih untuk sentiasa menggunakan saiz lot yang sama, tanpa mengira variasi kecil dalam baki akaun dari hari ke hari.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Mengenai Pengarang

Percival Knight
Saya telah menjadi peniaga Binary Options yang berpengalaman selama lebih daripada sepuluh tahun. Terutamanya, saya berdagang 60 saat pada kadar hit yang sangat tinggi. Strategi kegemaran saya ialah dengan menggunakan candlestick dan fake-breakouts

Tulis komen