5 penunjuk MT5 Pilihan Perduaan terbaik (MetaTrader 5).

Dalam perdagangan pilihan binari, mempunyai alat yang sesuai boleh membuat perbezaan antara kejayaan dan kegagalan. Antaranya alatan, penunjuk MT5 menonjol sebagai aset penting untuk pedagang baru dan berpengalaman. Direka khusus untuk platform MetaTrader 5, mereka menyediakan analisis pasaran yang lebih halus dan tidak bising, membolehkan peniaga membuat keputusan termaklum.

Artikel ini akan melihat secara mendalam tentang lima penunjuk MT5 teratas, menonjolkan ciri, faedah dan bagaimana ia boleh digunakan dengan berkesan dalam landskap perdagangan pilihan binari.

5 penunjuk MT5 Pilihan Perduaan terbaik (MetaTrader 5).

Fakta paling penting:

  • Penunjuk MT5 menyediakan analisis pasaran yang maju dan tanpa bunyi yang penting untuk peniaga pilihan binari yang baru dan berpengalaman.
  • Platform bukan sahaja termasuk penunjuk dengan ciri teknikal terbina dalam, tetapi juga membenarkan penciptaan dan perkongsian penunjuk tersuai, menawarkan penyesuaian yang meluas untuk disesuaikan dengan strategi dagangan yang berbeza.
  • Beberapa penunjuk MT5 teratas termasuk penunjuk tersuai Fisher dan Stochastics, penunjuk tersuai Bollinger Band Stochastic, penunjuk Bar Fibonacci, penunjuk MACD Cornex Impulse dan penunjuk MA Berwajaran Volume.
  • Setiap penunjuk ini menyediakan panduan khusus untuk menyediakan dagangan beli dan jual, membolehkan penyertaan pasaran yang berkesan.

Mengapa anda perlu menggunakan penunjuk MetaTrader 5 (MT5)?

MetaTrader 5 platform dan penunjuk

Sebelum membincangkan penunjuk MT5 terbaik, adalah penting untuk memahami mengapa anda perlu menggunakan penunjuk MetaTrader 5 (MT5) di tempat pertama.

Penunjuk MetaTrader 5 ialah produk Metaquotes percuma, sama seperti penunjuk MetaTrader 4. Tidak syak lagi Penunjuk MetaTrader 5 jauh lebih maju daripada penunjuk MetaTrader 4, tetapi ia adalah pilihan yang sesuai untuk mana-mana jenis pedagang. Tidak kira sama ada anda seorang pemula atau peniaga profesional, ia sesuai dengan kesemuanya.

Perkara yang paling menarik tentang Penunjuk MT5 ialah ia mempunyai penunjuk teknikal terbina dalam yang hebat, tetapi ia juga memberi peniaga pilihan dan kebebasan untuk mencipta penunjuk dagangannya sendiri. Tambahan pula, penunjuk yang ditulis tersuai boleh dikongsi dengan pedagang lain dan biasanya diterbitkan secara percuma.

Faedah utama yang diberikan oleh penunjuk MT5 kepada anda adalah untuk menawarkan anda pilihan dan kebebasan untuk mencipta strategi anda dan membawanya ke peringkat seterusnya dengan mencipta penunjuk tersuai anda sendiri.

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pilihan binari terbaik penunjuk MT5

Memandangkan kita sudah biasa dengan faedah utama penunjuk MT5, sudah tiba masanya untuk membincangkan penunjuk untuk pilihan binari pada MetaTrader 5.

1. Penunjuk Metatrader 5 tersuai Fisher dan Stochastics

Penunjuk Metatrader 5 tersuai #1 Fisher dan Stochastics

Penunjuk tersuai Fisher dan Stochastic untuk MetaTrader 5 adalah salah satu penunjuk terbaik untuk pilihan binari. Ia adalah gabungan dua penunjuk, termasuk templat.

Penunjuk berayun di sekitar garisan sifar dan membentangkan data harga yang sama dalam bentuk histogram. Penunjuk menyerlahkan isyarat beli dan jual dengan warna yang berbeza; contohnya, histogram berwarna biru menunjukkan bahawa pasaran adalah menaik, dan histogram jualan berwarna merah menunjukkan bahawa pasaran adalah sangat menurun..

Sistem penunjuk MT5 ini mungkin kelihatan baik dengan sendirinya, tetapi disyorkan untuk mengikuti beberapa petunjuk untuk membuat keputusan yang lebih baik.

Memasuki persediaan pembelian:

Jika anda memasuki persediaan pembelian dengan penunjuk Fisher dan Stochastic MT5, berikut ialah beberapa petunjuk untuk anda:

  • Pertama, penunjuk mesti menunjukkan data dalam warna kapur.
  • Kedua, penunjuk mesti melintasi 20 garisan dari kawasan terlebih jual.

Memasuki persediaan jualan:

Jika anda memasuki persediaan jualan dengan penunjuk Fisher dan Stochastic MT5, berikut ialah beberapa petunjuk untuk anda:

  • Pertama, data hendaklah berwarna merah.
  • Kedua, penunjuk mesti melintasi 80 garisan dari kawasan terlebih beli.

2. Bollinger Band Stochastic MT5 Penunjuk Tersuai

Penunjuk Tersuai MT5 Bollinger Band Stochastic

Menggabungkan penunjuk Bollinger Band dan Stochastic untuk mencipta Bollinger Band Stochastic MT5 Custom Indicator adalah langkah yang sangat bijak, kerana kedua-dua penunjuk mempunyai tujuan yang berbeza.

Penunjuk Bollinger Band berurusan dengan turun naik dan penunjuk Stochastic berurusan dengan momentum pasaran. Penunjuk momentum ini boleh mengenal pasti titik di mana pasaran seolah-olah kehilangan momentumnya dan harga bersedia untuk pembalikan.

Bahagian Bollinger Band penunjuk akan membantu anda mengenal pasti masa untuk memasuki pasaran dan untung. Bahagian Stochastic akan membantu anda menentukan masa dagangan anda untuk meletakkan pasaran dan keuntungan. Anda juga boleh menetapkan amaran; ciri ini terbina dalam penunjuk dan akan menghalang anda daripada terlepas detik-detik penting pasaran.

Berikut ialah beberapa tetapan asas yang perlu anda ikuti apabila menggunakan Bollinger Band Stochastic MT5 Custom Indicator:

Tetapan Bollinger Bands:

Tempoh = Purata Pergerakan Eksponen 20 Hari;

  • Sisihan = 2 Sisihan Piawai;

Tetapan Stokastik:

  • %K = 5;
  • %D = 3;
  • Tempoh 14 MA
➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

3. Penunjuk MT5 Bar Fibonacci

Penunjuk MT5 Bar Fibonacci

Penunjuk Fibonacci Bar MT5 ialah alat, direka khusus untuk mereka yang berdagang pilihan binari, terutamanya dalam dagangan pasaran Forex. Pada terasnya, penunjuk ini menggunakan prinsip nisbah Fibonacci, satu siri nombor yang didapati sering meramalkan gelagat pasaran.

Sekarang, anda mungkin tertanya-tanya apakah yang menjadikan penunjuk ini begitu istimewa? Nah, ini adalah cara ia menggabungkan alat yang berbeza. Ia menyepadukan Perduaan Pivot Point dan alat Rintangan, yang terkenal dengan ketepatannya dalam meramalkan arah aliran pasaran. Dengan menggabungkan alat ini, penunjuk Fibonacci Bar MT5 menawarkan cara yang lebih objektif dan boleh dipercayai untuk menjangka pergerakan pasaran.

Salah satu ciri unik penunjuk ini ialah penggunaan carta candlestick, yang merupakan gambaran grafik pergerakan harga dalam jangka masa tertentu. Penunjuk menentukan tahap Fibonaccinya berdasarkan corak batang lilin ini. Secara ringkasnya, apabila kepentingan tahap Fibonacci meningkat dalam tempoh masa, penunjuk mengambil kira lebih banyak corak candlestick, memastikan pedagang mendapat pandangan menyeluruh tentang pasaran.

Pada dasarnya, penunjuk Fibonacci Bar MT5 adalah seperti anak panah pada kompas untuk pedagang. Paparannya dalam carta bukan sahaja menghala ke satu arah, ia menyediakan konteks, sejarah dan asas yang diperlukan untuk membuat keputusan perdagangan termaklum.

Anda boleh mendapatkan video Youtube yang hebat dan berguna tentang menambah alat Tahap Fibonacci untuk menyokong strategi Penjejakan Semula Fibonacci MT4|MT5 di sini:

Youtube

Dengan memuatkan video, anda bersetuju menerima dasar privasi YouTube.
Ketahui lebih lanjut

Muatkan video

PGlmcmFtZSB0aXRsZT0iSG93IHRvIEFkZCBGaWJvbmFjY2kgTGV2ZWxzIFRvb2wgb24gTVQ0fE1UNSBGaWJvbmFjY2kgUmV0cmFjZW1lbnQgU3RyyYPSHRd1RyYPSHRd1ZbGaWJvbmFjY2kgUmV0cmFjZW1lbnQgU3RyYPSHTPl1ZWhIPSHRd1ZRyYPSHRd1ZhRyPhRyp WdodD0iMzYwIiBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LnlvdXR1YmUtbm9jb29raWUuY29tL2VtYmVkL0FEb2dFXzAwU25RP2ZlYXR1cmU9b2VtYmVcMC 3c9ImFjY2VsZXJvbWV0ZXI7IGF1dG9wbGF5OyBjbGlwYm9hcmQtd3JpdGU7IGVuY3J5cHRlZC1tZWRpYTsgZ3lyb3Njb1Lb3BlUyd Yi1zaGFyZSIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==

4. Cornex Impulse MACD MT5 Indicator

Cornex Impulse MACD MT5 Penunjuk

Penunjuk Cornex Impulse MACD MT5 ialah penunjuk asas yang menggunakan nilai purata berayun. Penunjuk ini juga sangat popular di kalangan pedagang.

Mekanisme kerja penunjuk Cornex Impulse MACD MT5 melibatkan mengukur persimpangan selang masa antara dua titik purata dan nilai pemisahan antara dua purata. Semakin tinggi jarak, semakin kuat trend.

Penunjuk jenis ini digunakan terutamanya apabila peniaga ingin memahami arah aliran pasaran jangka panjang. Ia agak perlahan dalam mengakses data berbanding penunjuk lain. Analisis penunjuk yang lebih perlahan menghasilkan data yang lebih baik; ia bebas daripada bunyi, tidak seperti penunjuk lain yang agak pantas tetapi menyebabkan ralat dalam petunjuk.

Penunjuk berfungsi untuk mana-mana pasangan mata wang dan boleh digunakan 24 jam sehari.

Penunjuk berfungsi untuk setiap pasangan mata wang dan boleh digunakan 24 jam sehari.

Memasuki persediaan pembelian:

Jika anda memasuki persediaan pembelian menggunakan penunjuk Cornex Impulse MACD MT5, berikut adalah beberapa petunjuk untuk anda:

  • Pertama, histogram MACD harus mempunyai nilai melebihi 0.
  • Kedua, garis histogram harus berada di atas garis isyarat.
  • Akhir sekali, bacaan DMI Wilder hendaklah dalam warna kapur juga.

Memasuki persediaan jualan:

Jika anda memasuki persediaan jualan menggunakan penunjuk Cornex Impulse MACD MT5, berikut adalah beberapa petunjuk untuk anda:

  • Pertama, histogram MACD harus mempunyai nilai di bawah 0.
  • Kedua, garis histogram harus berada di bawah garis isyarat.
  • Akhir sekali, bacaan DMI Wilder hendaklah dalam warna merah juga.
➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

5. Penunjuk MA berwajaran volum untuk MT5

Penunjuk MA berwajaran volum untuk MT5

Jika anda seorang peniaga baru, anda harus meneroka strategi berasaskan corak. Penunjuk Volume Weighted MA untuk MT5 ialah salah satu penunjuk berasaskan corak paling popular yang digunakan oleh pedagang untuk dagangan yang berkesan. Ia agak kurang kompleks dan membantu pedagang baharu memahami corak kerja perdagangan di pasaran.

Ia membantu menjejaki corak melalui carta menggunakan purata bergerak yang membantu pedagang untuk memetakan zon penarikan semula yang mungkin. Anda boleh mengikuti satu purata atau memilih beberapa purata bergantung pada kepakaran dagangan anda.

Biasanya didapati bahawa harga cenderung untuk menjejaki semula ke arah salah satu MA, walaupun dalam pasaran aliran paling kukuh.

Kesimpulan – Pilih salah satu penunjuk MT5 terbaik untuk isyarat dagangan anda sendiri

Jika anda seorang pemula dan ingin memahami pasaran terlebih dahulu, kami telah memberikan anda senarai keseluruhan pilihan yang boleh anda buat percubaan pada MetaTrader. Pilih penunjuk pilihan anda dan mulakan percubaan untuk meningkatkan kemahiran menyusun strategi dan kemahiran menganalisis anda juga. Jika anda terjumpa mana-mana peniaga forex pilihan binari, mereka akan berkongsi berapa lama masa yang diambil untuk memikirkan arah aliran.

Perdagangan bukanlah yang paling mudah untuk difahami; anda perlu berdagang mengikut kadar anda sendiri. Walau bagaimanapun, jika anda ingin berdagang, bermain dan bereksperimen tanpa kehilangan sebarang jumlah wang yang besar, maka lawati Pocket Option untuk mempelajari fungsi pasaran dan pelbagai teknik dagangan untuk keuntungan yang lebih baik.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Soalan Lazim tentang Pilihan Perduaan MT5 (MetaTrader 5) Petunjuk:

Bagaimana untuk memasang penunjuk MT5?

Anda boleh memuat turun dan memasang penunjuk MT5 dalam tiga langkah mudah. Mula-mula anda perlu memuat turun penunjuk ke komputer anda dan kemudian jalankannya untuk memasangnya. Buka fail dan pergi ke folder data. Sekarang sediakan dan uji penunjuk. Setelah penunjuk telah diuji, anda perlu menutupnya dan mulakan semula untuk ia berfungsi dengan betul.

Apakah maksud istilah ralat biasa dalam penunjuk MT5?

Istilah "ralat biasa" dalam penunjuk MT5 bermakna terdapat ralat dalam memuatkan data disebabkan oleh beberapa gangguan dalam sambungan Internet. Mesej yang sama mungkin muncul apabila anda cuba log masuk ke penunjuk. Periksa sambungan anda sebelum menggunakan penunjuk.

Adakah mungkin untuk menukar penunjuk MT4 kepada penunjuk MT5?

Tidak, tidak mungkin menggunakan penunjuk MT4 sebagai penunjuk MT5. Kita bercakap tentang penunjuk tersuai MT4. Dalam kes penunjuk MT4 yang lain, anda perlu menulis semula penunjuk dalam bahasa MQL5.

Di manakah saya boleh berlatih menggunakan penunjuk MT5 tanpa mengambil risiko sejumlah besar wang?

Anda boleh berlatih berdagang dengan penunjuk ini pada platform seperti Pocket Option, perkhidmatan yang membolehkan anda mempelajari teknik/instrumen dagangan yang berbeza dan memahami cara pasaran berfungsi tanpa risiko kewangan yang ketara.

Mengenai Pengarang

Percival Knight
Saya telah menjadi peniaga Binary Options yang berpengalaman selama lebih daripada sepuluh tahun. Terutamanya, saya berdagang 60 saat pada kadar hit yang sangat tinggi. Strategi kegemaran saya ialah dengan menggunakan candlestick dan fake-breakouts

Tulis komen