18 Alat Dagangan Pilihan Perduaan Terbaik yang disenaraikan

Untuk berdagang pasaran pilihan binari dengan betul, terdapat alat dagangan tertentu yang perlu diperolehi oleh peniaga. Sesetengah alat ini adalah percuma, manakala yang lain mesti dibeli secara komersial.

Tujuan memperoleh alat dagangan ini adalah untuk menambah baik proses perdagangan dan cuba membuat wang sebanyak mungkin daripada pasaran. Dalam artikel ini, kami akan memperkenalkan anda kepada 18 alat dagangan terbaik untuk kejayaan pilihan binari.

Alat Dagangan terbaik untuk Pilihan Perduaan - Alat yang berguna

Berikut ialah gambaran keseluruhan 18 Alat Perdagangan Perduaan terbaik yang merupakan instrumen penting untuk peniaga pilihan binari:

  1. Instrumen Pengesanan Corak Carta
  2. Kalkulator autopivot
  3. Carta
  4. Akaun Demo
  5. Alat Pengecaman Corak Carta
  6. Lanjutkan, juga dikenali sebagai peralihan
  7. Ciri tutup awal
  8. Ciri gandakan
  9. Platform carta terbuka
  10. Auto-dagang
  11. Analisis pasaran secara harian dan bulanan
  12. Kalendar kewangan
  13. Isyarat dagangan
  14. Sumber untuk pembelajaran
  15. Bimbingan satu lawan satu
  16. Kalkulator Martingale Pilihan Perduaan
  17. Kalkulator Pengurusan Wang Pilihan Perduaan
  18. Kalkulator Keuntungan Pilihan Perduaan

Memandangkan anda mempunyai gambaran keseluruhan yang baik, kami akan melihat semua alat ini dan faedahnya secara terperinci.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Di bawah ialah gambaran keseluruhan alat dan instrumen yang paling penting untuk perdagangan pilihan binari:

1 – Instrumen Pengesanan Corak Carta

Corak carta ABCD
Pengesan corak carta

Salah satu alat perdagangan penting untuk mana-mana peniaga pilihan binari ialah alat pengesan corak carta, yang membantu peniaga menganalisis corak carta dengan betul. Banyak bentuk perdagangan pilihan binari bergantung pada ramalan arah aset, dan corak adalah penunjuk yang baik untuk ini. Adakah harga aset naik atau turun selepas tempoh penyatuan, atau adakah arah aliran itu akan berterusan atau berbalik sepenuhnya? Maklumat ini tersedia kepada peniaga pada kos yang rendah melalui pelbagai corak carta.

Daripada meletakkan pedagang di bawah tekanan yang tidak perlu dengan menghendaki mereka menghabiskan berjam-jam mempelajari dan menghafal corak carta, alat tersedia yang dapat mengesan corak ini dengan serta-merta. Ada lagi yang akan datang. Kekuatan dan jangka hayat corak ini dan carta rangka masa yang memaparkannya mungkin diramalkan oleh beberapa kaedah ini, memberikan asas untuk penentuan tamat tempoh.

Alat dagangan seperti ini boleh didapati di pasaran. Contohnya, terdapat Autochartist, Perisian Pengecaman Corak Tepi Schwab StreetSmart dan program lain yang serupa daripada TradeKing-Recognia.

2 – Kalkulator autopivot

Kalkulator Titik Pangsi Automatik dan alat mendapatkan data Livecharts.co.uk
Kalkulator autopivot

Kalkulator Autopivot ialah alat percuma, tetapi nilainya tidak boleh diukur, kerana ia secara automatik mengenal pasti dan mengira semula tiga tahap utama sokongan dan rintangan setiap hari dagangan. Ia memaparkan tahap ini dalam format berkod warna yang jelas, menghapuskan sebarang kemungkinan kekeliruan mengenai kedudukan mereka.

Dalam dunia perdagangan, kepentingan tahap sokongan dan rintangan yang tepat tidak boleh dilebih-lebihkan. Penanda aras kritikal ini boleh menentukan arah masa hadapan harga aset. Namun, di sebalik kepentingannya, ramai peniaga mengabaikan alat berharga yang direka untuk menentukan tahap ini: kalkulator autopivot.

Sama ada anda terlibat dalam perdagangan julat, dagangan pecah atau perdagangan naik/turun yang mudah, memahami tahap ini adalah penting. Ramai pedagang hanya menyedari kepentingan mereka apabila tahap ini mengganggu dagangan mereka. Dengan memasukkan Kalkulator Auto Pivot ke dalam strategi dagangan anda, anda boleh mengatasi cabaran ini.

Memandangkan alat ini adalah percuma dan tersedia secara meluas dalam talian, tiada justifikasi untuk peninggalannya daripada kit alat dagangan anda. Ia bukan sahaja merancang tiga titik sokongan dan rintangan utama, ia juga mengemas kininya setiap hari. Ini memastikan kejelasan dan ketepatan dalam keputusan perdagangan anda, membolehkan anda mengemudi pasaran dengan lebih yakin.

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

3 – Carta

Analisis teknikal dalam carta petikan
Carta Dagangan

Carta interaktif memberikan gambaran visual pergerakan pasaran, membolehkan pedagang mengenal pasti corak, arah aliran dan peluang yang berpotensi. Tanpa mempunyai pelbagai jenis carta tersedia, peniaga dibiarkan meredah perairan pasaran yang bergelora dengan gerak hati semata-mata, yang sama seperti terbang buta.

Anehnya, banyak broker pilihan binari tidak menawarkan fungsi carta yang baik, menyebabkan peniaga mereka berada pada kelemahan yang ketara. Namun, ada penyelesaiannya. Platform seperti MT4 memberi anda akses kepada pelbagai jenis aset yang biasa didagangkan dalam pasaran pilihan binari. Dengan mendaftar dengan broker MT4, pedagang boleh memanfaatkan carta interaktif ini secara percuma.

Quotex-carta-dan-analisis
Chartypes

Contoh utama platform yang memahami kepentingan carta komprehensif ialah Quotex. Broker pilihan binari ini menawarkan carta untuk pelbagai jenis aset, daripada indeks saham dan komoditi seperti emas dan perak, kepada saham dan mata wang individu. Dengan Quotex, peniaga boleh yakin bahawa apa sahaja aset yang mereka pilih dalam pasaran pilihan binari, terdapat carta terperinci untuk membimbing keputusan mereka.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

4 – Akaun Demo

Perdagangan akaun demo Quotex
Akaun demo Binary Option

Adalah mustahil untuk melebih-lebihkan kegunaan akaun demo pilihan binari. Jika seorang peniaga tidak boleh membuat semua kesilapan yang dia perlu lakukan, dia tidak akan pernah belajar bagaimana untuk berdagang pasaran seperti yang dilakukan oleh Thomas Edison. Mendapatkan akaun sampel pilihan binari percuma adalah, ironinya, sukar. Broker pilihan binari sama ada tidak memilikinya sama ada, atau jika mereka ada, mereka sama ada mengehadkan pemilikannya atau hanya memberikannya kepada peniaga yang mendepositkan wang ke dalam akaun langsung.

Quotex ialah satu broker pilihan binari yang menonjol kerana menyediakan akaun demo tanpa had dan tidak wajib. Jika anda tidak dapat mencari mana-mana akaun contoh lain, sila buka akaun demo dengan broker ini dan uji strategi dagangan anda di sana.

Empat alat ini adalah yang terbaik yang boleh dimiliki oleh peniaga pilihan binari, namun ia bukan satu-satunya yang digunakan.

5 – Alat Pengecaman Corak Carta

autochartist
Alat pengecaman Corak Carta

Alat pengecaman corak carta adalah salah satu alat dagangan terpenting yang mesti ada pada setiap peniaga pilihan binari, kerana ia membantu menunjukkan arah aset. Kejayaan dalam beberapa jenis dagangan dalam pasaran pilihan binari bergantung kepada keupayaan untuk menentukan arah aset, dan corak carta menunjukkan dengan tepat. Adakah harga aset akan naik atau turun, adakah ia akan meneruskan aliran sebelumnya selepas tempoh penyatuan, atau adakah ia akan berbalik sepenuhnya? Terdapat beberapa corak carta yang boleh meletakkan semua maklumat ini ke tangan peniaga dengan sangat murah.

Kini, daripada menekankan peniaga dengan memerlukannya untuk belajar dan menjejalkan corak carta, terdapat alat yang boleh membantu pedagang untuk mengenal pasti corak carta dalam sekelip mata. Ia tidak berakhir di sana. Sesetengah alat ini dapat meramalkan kekuatan dan tempoh corak ini dan juga mengenal pasti carta rangka masa yang membentuknya, menyediakan asas untuk penentuan tamat tempoh.

Terdapat beberapa alat dagangan ini di pasaran. Sebahagian daripada mereka ialah Autochartist, Perisian Pengecaman Corak Tepi StreetSmart Schwab dan perisian serupa daripada TradeKing-Recognia.

Sesetengah broker hanya menawarkan beberapa pilihan perdagangan atau tiada langsung. Orang lain mungkin memberi anda pelbagai alat yang membolehkan anda mengawal dagangan anda dengan lebih baik. Saya baru-baru ini bercakap dengan wakil dari laman web pilihan binari yang mengatakan bahawa sangat sedikit pelanggan mereka menggunakan alat yang mereka sediakan.

Mereka yang menggunakannya lebih berkemungkinan berjaya, manakala mereka yang tidak menggunakannya lebih berkemungkinan gagal. Alat hebat lain untuk berdagang pilihan binari boleh didapati di sini.

Semak dengan broker anda untuk melihat sama ada mereka memilikinya.

6 – Lanjutkan, juga dikenali sebagai peralihan 

Binary Options roll over feature.PNG
Ciri guling

lanjutan / bergolek ciri membolehkan anda mengubah tarikh tamat tawaran anda dan boleh melanjutkan kedudukan anda melebihi masa tamat tempoh asal. Ini adalah pilihan yang hebat jika anda ingin memanfaatkan keuntungan anda selama mungkin. Ada kalanya masuk akal untuk kekal dalam perdagangan anda dan memanfaatkan semua peluang yang hadir. Akhirnya, bahagian yang paling berbahaya dan mencabar telah selesai.

7 – Ciri tutup awal

The Tutup Awal ciri paling baik digunakan menjelang penghujung malam kerana ia membolehkan anda keluar dari kedudukan sebelum ia tamat tempoh. Pada asasnya, anda tidak boleh salah dengan alat broker ini. Tutup dagangan yang rugi sebelum anda kehilangan semua wang anda. Anda juga boleh melakukan ini jika anda cuba keluar daripada perdagangan yang menguntungkan yang anda fikir menuju ke arah yang salah. Ia adalah mungkin untuk membuat keuntungan kecil atau bahkan pulang modal daripada kehilangan wang. Dalam sesetengah kes, Ambil Untung dan Henti Rugi boleh melambangkan Penutupan Awal.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

8 – Ciri gandakan

Binary Options menggandakan ciri
Ciri gandakan

Ciri double-up membolehkan anda meningkatkan pelaburan semasa anda dalam kedudukan tertentu dua kali ganda. Perlu diingat bahawa anda boleh kalah dan menang dua kali ganda jika anda tidak berhati-hati, jadi gunakannya hanya apabila anda pasti bahawa anda membuat keputusan yang betul. Harga diri anda perlu diperkukuh untuk tujuan yang baik. Sebagai contoh, dagangan anda mungkin telah melepasi dan menjejaki semula tahap sokongan atau rintangan penting. Pastikan anda menggunakan yang baik strategi dua kali ganda untuk perdagangan pilihan binari!

9 – Platform carta terbuka

Carta OHLC Quotex
Platform carta terbuka

Platform terbuka akan membantu anda melakukan analisis teknikal yang terkandung dalam carta yang dikemas kini ini. Sesetengah broker menawarkan ciri ini untuk memberi anda gambaran lengkap tentang keadaan perdagangan.

Walau bagaimanapun, saya amat menasihatkan anda untuk menggunakan perisian carta mewah. Kebanyakan carta pada laman web pilihan binari yang dipasarkan sebagai "Platform Terbuka" atau "Carta Plus" tidak sesuai untuk perdagangan profesional.

10 – Auto-dagang

Deriv DBot
Dagangan automatik melalui DBot

The alat robot dagangan automatik membolehkan anda meletakkan dagangan secara automatik. Akibatnya, anda boleh meninggalkan platform dan biarkan perisian melakukan semua kerja untuk anda. Jika anda tidak mempunyai sebab yang kukuh untuk menggunakan perdagangan automatik (dan saya tidak dapat memikirkannya), saya menasihatkan agar tidak melakukannya. Sebagai peraturan umum, perdagangan automatik adalah strategi yang kalah. Untuk hasil yang terbaik, kekal aktif dalam perdagangan anda.

11 – Analisis pasaran setiap hari dan bulanan

Exnova - Analisis pasaran
Analisis pasaran

Analisis pasaran harian dan bulanan ialah ringkasan berita kewangan yang paling penting. Pedagang yang menggunakan analisis asas akan menyukai alat pilihan binari ini. Ia membenarkan mereka yang menggunakan strategi tindakan harga untuk memantau laporan sebagai titik rujukan, tetapi selalunya tidak mungkin membuat dagangan sebenar berdasarkan laporan tersebut. Gunakan ini untuk kelebihan anda dan cuba alat ini.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

12 – Kalendar kewangan

Kalendar ekonomi Investing.com
Kalendar Ekonomi

An kalendar ekonomi atau kalendar kewangan boleh membantu anda menjejaki masa kerajaan di seluruh dunia mengeluarkan maklumat penting. Di sini, berita yang paling tidak menentu cenderung datang dari Amerika Syarikat. Kalendar juga boleh memberitahu anda apabila ucapan penting, seperti Negeri Kesatuan, dijadualkan untuk disampaikan.

Pasaran boleh dipengaruhi oleh laporan kewangan, ucapan dan acara lain. Gunakan alat ini untuk menyediakan entri jika anda berdagang akaun, atau elakkan masa laporan jika anda tidak. Ketahui laporan yang paling mungkin menguntungkan.

13 – Isyarat dagangan

isyarat dagangan quotex
Isyarat dagangan

Isyarat dagangan bertindak seperti rumah api, menunjukkan jalan kepada keputusan perdagangan termaklum dan oleh itu adalah alat perdagangan pilihan binari yang baik kerana ia tidak dipengaruhi oleh emosi anda sendiri. Ia biasanya berdasarkan sama ada analisis teknikal atau asas dan boleh diperolehi terus daripada platform dagangan atau daripada pembekal luar.

Tetapi berhati-hati: pasaran penuh dengan pembekal isyarat penipuan yang cuba menarik pedagang yang tidak curiga ke dalam program langganan yang mahal, jadi berhati-hati dari mana anda mendapat isyarat dan sebaiknya pelajari sendiri strategi dagangan supaya anda mampu menjana sendiri isyarat perdagangan pilihan binari.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

14 – Sumber untuk pembelajaran

Hab pendidikan BlackBull Markets
Sumber pembelajaran

Pelanggan akaun besar mungkin ditawarkan pelbagai sumber pendidikan seperti eBuku, video perdagangan, webinar dan sesi latihan mingguan, yang membantu anda mengetahui lebih lanjut tentang perdagangan pilihan binari. Jangan lupa buat kajian anda sebelum menggunakan bahan dagangan percuma. Terdapat lebih banyak sumber percuma yang tersedia daripada yang disediakan oleh broker anda. Ketahui seberapa banyak yang anda boleh tentang pasaran dan cara ia berfungsi.

15 – Bimbingan satu lawan satu

Latihan perdagangan pilihan satu lawan satu
1 hingga 1 bimbingan

Bimbingan satu lawan satu ialah salah satu alat terbaik yang boleh dimiliki oleh peniaga, membantu anda mendapatkan pengetahuan pakar dengan cepat dan disesuaikan dengan keperluan individu anda. Sesetengah broker menawarkan perkhidmatan ini sebagai faedah tambahan. Dengan cara yang sama seperti perkhidmatan isyarat perdagangan, kaedah percuma dan sumber lain boleh dimasukkan ke dalam strategi dan rancangan dagangan anda, arahan satu-satu juga harus digunakan.

Sebaik-baiknya jangan gunakan apa-apa yang tidak sepadan dengan kaedah yang anda usahakan atau pemahaman yang anda perolehi. Semua pakar kewangan tidak dicipta sama, malah yang terbaik tidak dapat membantu semua orang. Malah nasihat terbaik untuk seorang peniaga boleh menjadi tidak bermakna sama sekali kepada yang lain. Walaupun pengetahuan mentor anda penting, cara anda berdaganglah yang penting. Setiap pelajar mempunyai keperluan yang berbeza dan tidak setiap mentor sesuai untuk semua orang.

16 – Kalkulator Martingale Pilihan Perduaan

Kalkulator martingale Binary Options binaryoptions.com
Kalkulator martingale Binaryoptions.com

kami Kalkulator Martingale Pilihan Perduaan direka untuk membantu anda menentukan jumlah yang sesuai untuk melabur, terutamanya apabila pulih daripada kemunduran. Alat ini khusus untuk pedagang binari yang menggunakan strategi Martingale dan membolehkan anda memasukkan bilangan dagangan dan keuntungan yang dikaitkan dengan broker anda. Dalam beberapa saat, anda akan mendapat pecahan terperinci langkah martingale yang diperlukan berdasarkan input anda.

Adakah anda tahu bahawa tarikan pendekatan martingale boleh datang dengan risiko yang tidak berbelah bahagi? Inilah sebabnya tujuan penganggar kami termasuk menyokong pengurusan risiko untuk membuat keputusan termaklum tentang faktor kritikal dalam amalan perdagangan ini.

17 – Kalkulator Pengurusan Wang Pilihan Perduaan

Kalkulator pengurusan wang Pilihan Perduaan binaryoptions.com
kalkulator pengurusan wang Binaryoptions.com

kami Kalkulator Pengurusan Wang Pilihan Perduaan bertujuan untuk membantu anda menentukan jumlah pelaburan yang betul untuk setiap dagangan anda supaya anda boleh membawa pengurusan wang anda ke peringkat seterusnya. Dengan memasukkan butiran seperti baki akaun dan peratusan risiko, alat pintar ini akan mengeluarkan jumlah dagangan optimum yang sesuai untuk satu urus niaga pilihan binari, disesuaikan hanya untuk anda.

Sama ada anda seorang peniaga yang mencabar atau berhati-hati secara semula jadi, anda boleh menyesuaikan kalkulator Pengurusan Wang kami untuk memenuhi keperluan unik anda dalam manuver pilihan binari anda yang seterusnya.

18 – Kalkulator Keuntungan Pilihan Perduaan

Kalkulator keuntungan Pilihan Perduaan binaryoptions.com
kalkulator keuntungan Binaryoptions.com

Akhir sekali, untuk membantu anda menjejaki keuntungan dan kerugian anda, kami memperkenalkan kami Kalkulator Keuntungan Pilihan Perduaan, yang membolehkan anda memasukkan jumlah pelaburan anda, pulangan broker anda dan bilangan dagangan yang menang dan kalah, untuk mengira dengan serta-merta sama ada jumlah keuntungan atau kerugian untuk anda.

Dengan data ini di hujung jari anda, seperti lejar digital, ia akan membantu anda menghapuskan kesilapan pengiraan dan menjejaki prestasi dagangan keseluruhan anda dengan lebih cekap, sama ada anda baru di geladak atau sudah kerap meneroka lautan lepas pasaran dagangan! Ia sememangnya boleh menjadi sekutu sebenar apabila membuat keputusan termaklum mengenai ufuk sensitif masa. Cuba alat kami - anda tidak akan menyesal.

Dengan mengambil kesempatan daripada perdagangan pilihan binari, anda boleh memperoleh pendapatan yang stabil dan boleh diramal. Elakkan terlalu mempercayai peristiwa rawak. Anda boleh mengawal dagangan anda dan kewangan anda dengan bantuan alat dagangan ini (dengan pengecualian auto-dagang, yang saya syorkan anda elakkan). Jika anda tidak melakukannya, alat ini akan digunakan untuk memudaratkan anda.

Kesimpulan – Gunakan beberapa alat pilihan binari terbaik!

Perdagangan pilihan binari adalah cara terbaik untuk membuat wang, tetapi hanya jika anda gunakan alat teratas ini. Dengan teknik perdagangan yang sesuai untuk keperluan anda, anda boleh membuat wang dengan mudah. Pelabur yang ingin membuat keuntungan pantas dalam pasaran mungkin menganggap pilihan binari sebagai pilihan yang berdaya maju. Ia membolehkan anda berdagang pelbagai jenis aset. Pendapatan anda mungkin juga meningkat dengan bantuan broker yang bereputasi dan boleh dipercayai.

Untuk memanfaatkan sepenuhnya akaun dagangan anda, anda harus menggunakan alatan ini dengan potensi sepenuhnya (dan kehilangan banyak yang kurang, sama pentingnya). Tulis cara anda ingin menggunakan alat ini dalam strategi dagangan anda dan uji sebarang perubahan pada sistem anda sebelum melaksanakannya.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Alat penting lain untuk perdagangan Pilihan Perduaan:

Soalan Lazim (FAQ) tentang alat pilihan binari

Apakah alat dagangan penting untuk peniaga pilihan binari?

Alat dagangan penting untuk peniaga pilihan binari termasuk alat pengecaman corak carta, kalkulator pangsi automatik, carta interaktif dan akaun demo. Alat ini membantu anda meramalkan hala tuju aset, serta mengenal pasti tahap sokongan dan rintangan utama, menjalankan analisis teknikal dan mengamalkan strategi perdagangan tanpa mempertaruhkan wang sebenar.

Mengapa alat pengecaman corak carta penting untuk perdagangan pilihan binari?

Alat pengecaman corak carta membantu anda sebagai pedagang untuk menentukan arah sesuatu aset. Seperti yang anda mungkin tahu, semua perdagangan pilihan binari bergantung pada ramalan arah aset. Corak carta memberikan penunjuk yang jelas tentang ini. Alat seperti Autochartist dan Perisian Pengecaman Corak Tepi StreetSmart Schwab boleh mengesan corak ini serta-merta, meramalkan kekuatan dan tempohnya.

Bagaimanakah alat akaun demo boleh memberi manfaat kepada peniaga pilihan binari?

Akaun demo adalah tidak ternilai untuk peniaga pilihan binari kerana ia membolehkan mereka mengamalkan strategi dan membuat kesilapan tanpa mempertaruhkan wang sebenar. Ia menyediakan platform untuk pedagang mempelajari dan memperhalusi teknik dagangan mereka. Walaupun mendapatkan akaun demo pilihan binari tidak wajib boleh mencabar, broker seperti Quotex menawarkan akaun demo tanpa had dan tidak wajib untuk latihan.

Apakah beberapa alat canggih yang tersedia untuk perdagangan pilihan binari?

Alat lanjutan untuk perdagangan pilihan binari termasuk ciri-ciri seperti cth Extend (rollover). Ia membolehkan memanjangkan kedudukan melebihi masa tamat tempoh asal. Satu lagi ialah Penutupan Awal, yang membenarkan keluar dari kedudukan sebelum tamat tempoh. Pembalikan menggandakan pelaburan semasa. Terdapat Platform Terbuka untuk carta yang dipertingkatkan. Terdapat juga: Auto-trading; Analisis Pasaran Harian dan Bulanan; Kalendar Kewangan; Isyarat Dagangan; Sumber Pembelajaran; dan Arahan Satu-satu. Alat ini, apabila digunakan dengan betul, boleh meningkatkan strategi perdagangan dan meningkatkan potensi keuntungan.