Pilihan binari menggandakan strategi

Oleh kerana perdagangan pilihan binari semakin popular, permintaan untuk inovatif strategi perdagangan juga semakin meningkat. Dalam senarai strategi perdagangan pilihan binari yang membantu, Double Up adalah penambahan terbaru.  

Beberapa peniaga menggunakan Double-Up untuk menjadikan dagangan pilihan mereka lebih dinamik. Untuk menggunakan strategi ini untuk keuntungan anda, anda perlu tahu apa sebenarnya strategi Double-Up. Bagaimanakah ia berfungsi? Dan bagaimana untuk menggunakannya? 

Anda akan mendapat jawapan kepada semua soalan ini dan banyak lagi dalam panduan ini. 

Pilihan binari menggandakan strategi

 

Baik untuk mengetahui:

  • Strategi Double Up dalam pilihan binari membolehkan peniaga menggandakan pelaburan mereka pada kedudukan apabila mereka percaya perdagangan akan berakhir "Dalam Wang."
  • Strategi ini membawa risiko menggandakan potensi kerugian dan harus digunakan dengan pemahaman yang kukuh tentang pasaran dan pelan dagangan yang terperinci.
  • Anda tidak dinasihatkan untuk menggunakan Double Up apabila tidak biasa dengan pergerakan harga aset atau apabila pasaran tidak dapat diramalkan.
  • Penggunaan strategi Double Up yang berkesan memerlukan memilih broker yang boleh dipercayai, bermain selamat dengan aset biasa, menjangkakan potensi kerugian awal, dan analisis carta menyeluruh.

Apakah strategi double up?

Strategi Double Up adalah seperti bunyinya – ia menggandakan kedudukan semasa pedagang. Strategi mudah dan bermanfaat ini mudah digunakan, tetapi kesederhanaan tidak menghapuskan risiko. 

Walaupun strategi Double-Up menggandakan kedudukan, ia tidak selalunya memihak kepada pedagang. Untuk berjaya menggunakan pendekatan Double Up, anda memerlukan pelan dagangan yang terperinci dan pemahaman yang baik tentang perdagangan pilihan binari. 

Selain itu, ia akan membantu jika anda juga mempelajari carta. Dengan cara ini, anda boleh melihat risiko dan menghapuskannya untuk memenangi pembayaran besar daripada perdagangan pilihan. 

Bagaimanakah penggandaan berfungsi dalam Pilihan Perduaan?

Binary-Options-double-up-strategi

Mempelajari cara strategi Double Up berfungsi boleh membantu anda menggunakannya dengan cara yang lebih baik. Untuk melaksanakan strategi ini, dagangan anda hendaklah "Dalam Wang". 

Sebaik sahaja anda membuat spekulasi harga aset dan memilih masa tamat, anda boleh memilih strategi Double Up. Tetingkap untuk menggandakan langkah anda muncul untuk masa yang terhad, iaitu, 5-10 minit sebelum perdagangan tamat tempoh. 

Dengan memilih strategi Double-Up dalam masa tertentu, anda boleh menggandakan keuntungan anda. Tetapi kerugian anda juga akan meningkat dua kali ganda jika kedudukan anda tamat tempoh "Out of The Money." 

Memandangkan terdapat risiko kehilangan sejumlah besar wang dengan strategi Double Up, adalah lebih baik untuk mempertimbangkan status kewangan anda sebelum membuat langkah. Jika anda boleh mengendalikan potensi risiko, anda boleh menggandakan kedudukan anda. Jika tidak, anda harus mengelakkan penggandaan. 

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Bagaimana untuk menggunakan strategi double up?

Walaupun konsep strategi Double-Up boleh disimpulkan kepada menggandakan perdagangan pasaran, ada lagi ceritanya. 

Tanpa strategi perdagangan pilihan yang betul dan pemahaman pasaran, memilih ciri ini hanya akan membawa kerugian. Tetapi meramalkan turun naik pasaran berdasarkan maklumat pasaran bukanlah mudah. 

Untuk mengetahui turun naik pasaran, anda boleh menganalisis carta dagangan. Selepas menganalisis carta, jika anda fikir perdagangan akan memihak kepada anda, anda boleh memilih ciri ini. 

Tetapi ingat bahawa harga aset terus turun naik dalam pasaran binari. Jadi, sukar untuk meramalkan sama ada arah harga sesuatu aset adalah linear atau tidak. 

Selain itu, anda tidak boleh memasuki pasaran untuk menggandakan dagangan anda hanya beberapa saat sebelum ia tamat. Itu tidak dibenarkan. Dan jika ya, broker binari akan bangkrut. 

Bilakah anda tidak boleh menggandakan dagangan?

Seperti mana-mana ciri perdagangan pilihan binari lain, strategi Double Up juga membantu, tetapi hanya apabila pedagang tahu cara menggunakannya. Jika ciri ini digunakan dalam situasi perdagangan yang tidak menguntungkan, ia boleh menjadi kutukan. 

Ini bermakna apabila anda biasa dengan aset tetapi tidak biasa dengan pergerakan harganya, jangan Double Up dagangan. 

Selain itu, menggunakan strategi Double Up juga harus dielakkan apabila anda tidak biasa dengan aset tersebut. Ini kerana anda tidak dapat meramalkan arah harga dengan tepat sesuatu komoditi yang anda tidak pernah berdagang masuk. 

Jadi, daripada mempertaruhkan keseluruhan perdagangan dan kehilangan jumlah, lebih baik bermain selamat. 

Contoh strategi double up 

gandakan

Katakan anda berdagang emas. Anda melabur sejumlah $200, dan dagangan akan tamat selepas satu jam. Lima hingga sepuluh minit sebelum perdagangan tamat, pilihan Double Up tersedia. 

Anda kemudian menganalisis carta untuk memahami sama ada anda Out of Money atau In the Money. Memandangkan anda berada dalam Wang, anda memilih untuk menggandakan dagangan anda. 

Selepas dagangan tamat, jika ramalan anda betul, anda akan memenangi $400. Walau bagaimanapun, jika anda telah tersilap menganalisis pasaran atau jika harga turun naik selepas anda memilih strategi, anda akan kehilangan $400. 

Strategi untuk menggandakan

Setiap pedagang yang berjaya mengetahui peraturan perdagangan 80/20. Peraturan ini mengatakan bahawa hanya 20% orang dalam perdagangan pilihan binari membuat wang. Dan selebihnya, 80%, kalah. 

Jadi, apakah yang membezakan peniaga 20% daripada yang lain? Jawapannya ialah strategi. Untuk menjimatkan wang anda daripada kehabisan wang, anda juga boleh menggunakan strategi perdagangan Double Up yang berkesan. 

Pilih broker yang boleh dipercayai

Mencari broker yang menawarkan ciri dagangan Double Up adalah penting kerana hanya broker terpilih yang menyediakannya. Anda boleh mempertimbangkan beberapa perkara seperti ciri yang ditawarkan, yuran, akaun demo, deposit minimum, dan aset yang disediakan untuk memilih broker yang betul. 

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Main selamat

Jika anda baru dalam dunia perdagangan pilihan binari, anda harus bermain selamat dan bertaruh hanya dengan "Panggil dan Letak." Selain itu, adalah lebih baik jika anda memilih aset dagangan yang anda kenali. Itu kerana anda sudah mengetahui arah aliran harga aset biasa. 

Jangkakan kerugian awal

Menggandakan perdagangan binari juga menggandakan kerugian. Jadi, apabila anda memilih ciri ini, anda harus bersedia untuk kalah. Untuk membuat kerugian lebih kecil, anda boleh melabur kecil. 

Baca carta

Tanpa membaca carta, anda tidak boleh meramalkan pergerakan harga sesuatu aset. Dan tanpa membuat spekulasi detik harga, anda tidak boleh memenangi perdagangan. Oleh itu, ia akan membantu jika anda melakukan analisis teknikal untuk memenangi permainan dagangan. 

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Kesimpulan – Gunakan strategi Double Up untuk berdagang dengan jayanya

Meramal sama ada anda akan memenangi perdagangan atau tidak adalah tidak mudah, tetapi anda boleh meningkatkan peluang anda untuk membuat keuntungan yang besar dengan memahami dengan jelas kebaikan dan keburukan Double Up strategi

Selain itu, lebih kecil anda mengekalkan masa antara masa tamat dan melaksanakan strategi Double Up, lebih baik peluang anda untuk menang. 

Walaupun ciri dagangan ini boleh menyebabkan anda kehilangan wang yang besar, anda tidak boleh menafikan bahawa anda boleh melipatgandakan keuntungan anda dengan dua dengan menggunakan ciri Double Up.

Soalan lazim tentang strategi Double Up:

Apakah strategi Double Up dalam perdagangan pilihan binari?

Strategi Double Up dalam perdagangan pilihan binari membolehkan peniaga menggandakan pelaburan mereka pada kedudukan apabila mereka percaya perdagangan akan berakhir "Dalam Wang." Strategi ini melibatkan peningkatan kepentingan dalam perdagangan yang berprestasi baik, dengan potensi untuk menggandakan keuntungan. Walau bagaimanapun, ia juga membawa risiko menggandakan potensi kerugian.

Bilakah pedagang harus mengelak daripada menggunakan strategi Double Up?

Seorang peniaga harus mengelak daripada menggunakan strategi Double Up apabila mereka tidak biasa dengan pergerakan harga aset atau apabila pasaran tidak dapat diramalkan. Ia juga tidak digalakkan untuk menggunakan strategi ini tanpa pemahaman yang kukuh tentang pasaran dan pelan dagangan yang terperinci, kerana ia boleh menyebabkan kerugian yang ketara.

Apakah beberapa pertimbangan utama untuk menggunakan strategi Double Up dengan berkesan?

Untuk menggunakan strategi Double Up dengan berkesan, seorang peniaga harus memilih broker yang boleh dipercayai, bermain selamat dengan aset yang biasa, bersedia untuk potensi kerugian awal dan menjalankan analisis carta yang teliti. Memahami turun naik pasaran dan mempunyai pelan dagangan yang terperinci adalah penting untuk membuat keputusan termaklum.

Apakah peraturan perdagangan 80/20 dalam pilihan binari, dan bagaimana ia berkaitan dengan strategi Double Up?

Peraturan perdagangan 80/20 dalam pilihan binari menunjukkan bahawa hanya 20% pedagang yang membuat wang, manakala 80% yang lain kalah. Peraturan ini menyerlahkan kepentingan strategi dalam perdagangan. Pedagang yang berjaya sering menonjol kerana penggunaan strategi mereka yang berkesan seperti Double Up, digabungkan dengan pemahaman yang baik tentang pasaran, pengurusan risiko dan amalan perdagangan yang berdisiplin.

Mengenai Pengarang

Percival Knight
Saya telah menjadi peniaga Binary Options yang berpengalaman selama lebih daripada sepuluh tahun. Terutamanya, saya berdagang 60 saat pada kadar hit yang sangat tinggi. Strategi kegemaran saya ialah dengan menggunakan candlestick dan fake-breakouts

Tulis komen