Strategi pengkompaunan Pilihan Perduaan: Bolehkah anda menjadi Jutawan?

Walaupun seseorang boleh membuat wang menggunakan pilihan binari, ia memerlukan dedikasi, konsistensi, dan komitmen. Ini kerana pilihan binari bergantung kepada hasil dua kemungkinan, iaitu, ya atau tidak. 

Anda mungkin kehilangan wang, tetapi anda juga boleh untung jika anda tahu masa tamat tempoh dan strategi pengkompaunan mereka. 

Strategi pengkompaunan Pilihan Perduaan: Bolehkah anda menjadi Jutawan?

Baik untuk mengetahui:

  • Pengkompaunan dalam pilihan binari bertujuan untuk meningkatkan keuntungan sambil mengekalkan tahap risiko yang sama.
  • Menjana isyarat pilihan binari melalui analisis teknikal atau peristiwa berita membantu meramalkan pergerakan harga aset.
  • Strategi pengkompaunan melibatkan memutuskan peratusan tertentu akaun untuk bertaruh pada setiap dagangan.
  • Bot dagangan pilihan binari seperti Compound Trader boleh mengautomasikan proses perdagangan, berpotensi meningkatkan kecekapan dan keuntungan melalui pelaburan semula. Walau bagaimanapun, pengawasan diperlukan untuk mengurus risiko dan menyesuaikan diri dengan perubahan pasaran.

Apakah strategi pengkompaunan Pilihan Perduaan?

Strategi pengkompaunan pilihan binari adalah kaedah yang sangat berguna di mana peniaga boleh meningkatkan saiz pelaburan mereka dengan setiap perdagangan yang berjaya dengan melabur semula keuntungan mereka. Teknik ini membolehkan pedagang mengembangkan baki akaun mereka secara eksponen dari semasa ke semasa dengan menggunakan keuntungan mereka dan bukannya modal tambahan. Ia berdasarkan konsep matematik penggabungjalinan.

Mari kita lihat apa sebenarnya, proses menjana pendapatan daripada pendapatan pelaburan semula sesuatu aset. Nah, seorang peniaga mesti mempunyai kadar kemenangan yang konsisten dari semasa ke semasa dan mengekalkan disiplin yang ketat untuk mengelakkan pengeluaran keuntungan terlalu awal. 

Ini boleh membantu mereka menggunakan strategi ini dengan berkesan. Kelebihan utama strategi ini ialah ia tidak memerlukan pedagang untuk menambah lebih banyak dana ke akaun dagangan.

Strategi pengkompaunan Pilihan Perduaan menjelaskan:

Binary-Options-compounding-strategi

Pengkompaunan dalam pilihan binari dilakukan untuk membuat lebih banyak keuntungan sambil mengekalkan risiko pada tahap yang sama. Berikut adalah panduan ringkas mengenai strategi pengkompaunan pilihan binari. 

Bagaimanakah formula strategi pengkompaunan berfungsi untuk Pilihan Perduaan? 

Tertanya-tanya bagaimana formula strategi pengkompaunan berfungsi untuk pilihan binari? Inilah jawapannya. 

Katakan anda telah mendepositkan $1,000 dalam akaun anda. Selepas mendepositkan wang, anda telah membuka lima jawatan, mempertaruhkan 10% modal. 

Dengan mengandaikan anda akan memenangi kesemua lima dagangan, anda memperoleh keuntungan $475 daripada minggu sebelumnya. Tetapi walaupun anda tidak memenangi kesemua lima dagangan, anda tidak perlu risau tentang kehilangan banyak kerana anda telah mempertaruhkan hanya 10%. 

Selain itu, jika anda mengulangi perkara yang sama dan melabur semula keuntungan anda, anda akan mendapat keuntungan itu sendiri tanpa menjejaskan deposit. Mengikut corak ini, keuntungan gandakan dalam beberapa minggu atau bulan akan datang. 

Secara keseluruhannya, membangunkan strategi pengkompaunan untuk pilihan binari adalah keputusan menang-menang. 

Bagaimana untuk membuat strategi pengkompaunan Pilihan Perduaan yang berkesan?

Langkah #1: Buat isyarat Pilihan Perduaan

  • Mencipta isyarat pilihan binari membantu anda memantau harga aset. Di samping itu, ia membantu memahami sama ada harga akan menurun atau meningkat. 
  • Oleh kerana kadar sentiasa berubah-ubah, adalah lebih baik untuk mempunyai idea kasar arah harga supaya pengkompaunan boleh dilakukan tanpa bimbang tentang kerugian. 
  • Isyarat pilihan binari untuk strategi pengkompaunan boleh dibuat dalam dua cara yang berbeza, iaitu, dengan menggunakan analisis teknikal dan acara berita. 
Cara yang berbeza untuk mencipta isyarat untuk Strategi Pengkompaunan:
  • Menggunakan analisis teknikal untuk mencipta isyarat membantu meramalkan harga. Di sini, harga aset boleh diramalkan tanpa mengetahui apa yang berlaku dalam pasaran
  • Tertanya-tanya bagaimana harga boleh diramal tanpa mengetahui aliran pasaran semasa? Jawapannya ialah dengan melihat harga dan corak aset pada masa lalu. 
  • Untuk menjana isyarat pilihan binari untuk pengkompaunan strategi menggunakan acara berita, anda boleh melihat berita global. Apa yang anda perlu lakukan ialah memerhatikan mana-mana industri atau pengumuman syarikat. Ingat bahawa walaupun sedikit perubahan atau pengumuman boleh memberi kesan kepada keseluruhan pasaran. 
  • Pendek kata, ia boleh membawa perbezaan dalam keseluruhan strategi pengkompaunan anda. Oleh itu, mereka bentuk isyarat pilihan binari boleh membantu anda meramalkan arah aliran harga aset dan membantu anda mencipta yang lebih baik pengkompaunan strategi. 
➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Langkah #2: Berapakah jumlah yang anda ingin berdagang 

  • Sudah tentu menjadi jutawan pilihan binari adalah mungkin, tetapi ia adalah proses yang panjang untuk dilakukan. Jadi sebaliknya, ia memerlukan dedikasi, kesabaran, kerja keras dan strategi yang direka dengan baik.
  • Jika anda ingin membuat lebih banyak wang sambil meminimumkan risiko, anda harus melaburkan masa anda dalam menjana strategi pengkompaunan dengan memutuskan jumlah yang anda ingin berdagang. Tetapi, sudah tentu, ia bergantung kepada anda sama ada anda ingin melabur rendah atau tinggi pada mulanya. 
  • Seperti mana-mana perdagangan lain, jika anda ingin menjana pendapatan menggunakan strategi ini, jangan alihkan tumpuan anda daripada kuasa pengkompaunan. Merancang strategi pengkompaunan bermakna anda mempunyai visi futuristik untuk melipatgandakan kekayaan anda. 
  • Sebaik sahaja anda telah memutuskan jumlah wang yang anda ingin laburkan, anda boleh mengikuti mana-mana dua strategi bergantung pada kemudahan anda. 
Strategi Peratusan:
  • Jika strategi pelaburan yang lebih baik semakin popular untuk semua sebab yang baik, itu adalah peratusan strategi. Menggunakan strategi ini, anda tidak akan kehilangan lebih daripada apa yang anda mampu. 
  • Untuk memahami strategi ini dengan cara yang lebih baik, berikut ialah contoh. 
  • Anda mempunyai $1,000 dalam akaun anda. Daripada jumlah ini, anda boleh berdagang sehingga 5% (jika anda boleh menguruskan risiko yang lebih tinggi), atau anda boleh mengekalkan peratusan dagangan antara 1% hingga 2%. 
  • Selepas menggunakan strategi peratusan, walaupun anda kehilangan wang, dan ia akan menjadi sedikit. 
Strategi Straddle
  • Jika anda berfikir tentang membuat pelaburan pilihan binari untuk tempoh jangka pendek, anda mesti mengikut strategi straddle. Strategi ini adalah salah satu cara terbaik untuk membuat lebih banyak wang dalam pasaran yang tidak menentu seperti pilihan binari. 
  • Di sini, apa yang anda perlu lakukan ialah meramal dan bertaruh bahawa harga aset akan melantun semula. 

Langkah #3: Memperbaik Strategi Anda

  • Tidak kira apa strategi yang telah anda putuskan untuk digunakan, anda boleh memperbaikinya jika ia tidak menunjukkan hasil yang diingini. Dan tanpa mendapat hasil yang menggalakkan, tiada faedah mengikuti strategi sedia ada. 
  • Apabila anda menukar strategi dagangan sedia ada anda, ia boleh memberi kesan kepada strategi pengkompaunan anda juga. Jadi, anda mesti membuat kajian yang betul dan kemudian mengambil sebarang keputusan. 
  • Pedagang baru dan juga pedagang berpengalaman meningkatkan strategi dagangan mereka jika mereka tidak berpuas hati dengan hasilnya.                      

Amaran!

Jika anda ingin berdagang dengan menguntungkan dalam pasaran pilihan binari, mencipta strategi terperinci adalah penting. Lagipun, mempunyai strategi menghapuskan kemungkinan membuat sebarang keputusan yang didorong oleh emosi. Selain itu, mempunyai strategi yang disesuaikan bermakna memberikan struktur kepada perdagangan.                        

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Mengautomasikan perdagangan Pilihan Perduaan menggunakan perisian 

strategi pengkompaunan

Untuk membuat lebih banyak keuntungan menggunakan strategi pengkompaunan, anda juga boleh mengambil bantuan apa-apa kebaikan perisian binari. Perisian seperti Kompaun Peniaga direka khas untuk membantu peniaga melihat bendera merah, mengelakkan penipuan dan membuat lebih banyak keuntungan menggunakan cara automatik. 

Pedagang Kompaun tidak lain hanyalah bot perdagangan pilihan binari. Robot ini digunakan terutamanya untuk membuat keputusan, dan ia berdagang secara automatik. Perisian ini tidak memerlukan sebarang penglibatan manusia untuk beroperasi kerana ia mula berfungsi sebaik sahaja ia menyedari trend dalam pasaran. 

Satu perkara yang menakjubkan tentang perisian ini ialah ia secara automatik melabur semula keuntungan yang dijana untuk membuat lebih banyak wang. Oleh itu, mengikut peraturan kompaun secara logik dan munasabah. 

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Sejauh manakah bot perdagangan kompaun membantu?

Bot perdagangan kompaun pilihan binari seperti Compound Trader bukan sahaja berdagang secara automatik tetapi juga mempunyai kadar kemenangan yang baik. 

Sebagai contoh, jika 100 peniaga menggunakan perisian ini, hanya 2 daripada mereka mungkin menghadapi ketidakpuasan hati. 

Perisian sedemikian tidak kurang daripada peluang yang diberikan tuhan kerana ia membantu peniaga membuat lebih banyak wang daripada kerugian mereka. Bot dagangan mempercepatkan proses, membuka peluang baharu untuk potensi keuntungan, dan menjadikan anda pakar peniaga pilihan binari. 

Walaupun bot perdagangan pilihan binari membantu, anda dinasihatkan untuk mengawasi segala-galanya untuk menghapuskan sebarang kemungkinan ralat. 

Walaupun bot dagangan memahami arah aliran pemasaran, anda mesti bertahan. Ini kerana mungkin terdapat beberapa perubahan yang tidak dijangka yang anda perlu ubah untuk meningkatkan strategi pengkompaunan anda.  

Pilihan lain untuk strategi pengkompaunan Pilihan Perduaan 

Jika anda tidak mahu menggunakan sebarang perisian untuk membangunkan strategi pengkompaunan pilihan binari, anda juga boleh mengambil bantuan broker. Walaupun tiada apa-apa seperti broker terbaik, anda boleh mencari yang bagus dengan mengingati beberapa perkara. 

Mempunyai broker di pihak anda akan membantu anda memahami arah aliran pasaran pilihan binari dengan cepat. Oleh itu, untuk mencapai matlamat anda, anda perlu mencari broker dengan struktur yuran yang kompetitif. 

Selain struktur yuran, anda perlu menyemak kriteria deposit minimum dengan broker. Sebagai contoh, sesetengah broker pilihan binari mempunyai peraturan deposit minimum, manakala broker lain tidak. 

Apabila mencari broker pilihan binari, anda boleh dengan mudah ditipu. Walau bagaimanapun, jika anda ingin menandakan diri anda selamat daripada penipuan sedemikian, cuba cari broker yang dikawal oleh pihak berkuasa yang sesuai. Melakukan ini juga akan memberi anda ketenangan fikiran bahawa anda bekerja dengan broker yang boleh dipercayai. 

Petua perdagangan yang berguna:

Laman web rasmi Pocket Option

Bot dan broker dagangan boleh membantu anda membuat keuntungan maksimum apabila melabur dalam pilihan binari menggunakan strategi pengkompaunan. Walau bagaimanapun, ini tidak bermakna anda harus mengabaikan petua perdagangan. 

Sudah tentu, anda boleh mendapatkan pemahaman yang lebih baik dan lebih tepat tentang pasaran jika anda lebih berpengalaman. Tetapi belajar daripada kesilapan orang lain adalah cara yang lebih baik untuk mengulangi kesilapan tersebut. 

Jadi, berikut adalah beberapa petua terbaik yang boleh anda ikuti untuk menjadi peniaga pilihan binari pro. 

  • Fahami teknik perdagangan. 
  • Fahami psikologi di sebalik perdagangan. 
  • Sentiasa belajar daripada sumber yang berbeza untuk mendapatkan pemahaman yang lebih baik tentang pasaran ini. 
  • Kekalkan diari perdagangan untuk memantau kejayaan dan kegagalan anda. 
➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Bagaimana untuk mendidik diri anda tentang strategi pengkompaunan Pilihan Perduaan?

  • Salah satu cara terbaik untuk memahami asas pilihan binari dan mendapatkan idea yang lebih baik tentang strategi pengkompaunan adalah dengan membaca buku. Anda boleh mencari buku yang berbeza dengan mudah mengenai topik yang sama untuk membantu anda kekal di hadapan dalam pasaran dagangan ini. 
  • Jika anda tidak suka membaca buku, anda juga boleh menonton tutorial video tentang cara menjadi jutawan menggunakan strategi pengkompaunan pilihan binari. kecil ini video panduan boleh memberi anda idea tentang tutorial dan seminar yang boleh anda temui di YouTube. 
  • Akhir sekali, anda juga boleh mengambil bantuan daripada panduan bermaklumat yang diterbitkan di Internet. Panduan ini mempunyai penjelasan langkah demi langkah mengenai petua perdagangan strategi pengkompaunan pilihan binari dan helah. 

Anda boleh memuat turun panduan ini dengan pantas pada mana-mana alat anda dan mula belajar daripadanya pada bila-bila masa.

Kesimpulan: Strategi pengkompaunan boleh membawa anda keuntungan yang besar

Melabur dalam pilihan binari telah menjadi salah satu daripada beberapa cara popular untuk membuat sejumlah besar wang dalam pasaran yang tidak menentu. Dalam pasaran dagangan kewangan ini, segala-galanya bergantung kepada keputusan ya dan tidak.  

Ya, dalam pilihan binari bermakna anda bersetuju dengan kenyataan tersebut, dan tidak bermakna anda tidak bersetuju dengan kenyataan tersebut. Walau bagaimanapun, anda tidak boleh membeli dan menahan apabila melabur dalam pilihan binari kerana pasaran ini tidak berfungsi seperti itu. 

Sebaliknya, anda mesti melabur semula keuntungan anda. Apabila binari telah tamat tempoh dan nilai sebenar aset didedahkan, anda akan mengetahui jumlah keuntungan yang anda telah buat. Di sini masalahnya, selepas nilai didedahkan, anda akan sama ada menerima pembayaran atau kehilangan keseluruhan wang. 

Jadi, jika anda bersedia untuk mengambil risiko, cari broker, buka akaun anda, dan mulakan. Untuk memaksimumkan keuntungan anda dan mengehadkan risiko, anda boleh mengikuti strategi pengkompaunan. 

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Soalan lazim tentang strategi pengkompaunan:

Adakah perdagangan Binary Options selamat?

Jika anda belum melabur dalam pilihan binari, anda mungkin berfikir sama ada melabur dalam pasaran ini selamat dan sah atau tidak? Nah, di kebanyakan negara, melabur dalam pilihan binari adalah sah.
Juga, ia dianggap sebagai salah satu pilihan perdagangan paling selamat untuk membuat lebih banyak keuntungan dalam pasaran yang tidak menentu. Walau bagaimanapun, anda dinasihatkan untuk membuat kajian yang betul dan membaca peraturan negara anda sebelum melabur dalam pilihan binari untuk mengelakkan sebarang kekeliruan. 

Bagaimanakah saya berdagang Pilihan Perduaan pada Bitcoin?

Berdagang pilihan binari pada bitcoin agak mudah dan mudah. Jadi, jika anda ingin mendapat keuntungan dengan melakukannya, anda perlu memasukkan jumlah yang anda sanggup melabur dan memilih instrumen. 
Anda juga dinasihatkan untuk mencipta dompet untuk berdagang di Bitcoin, Ethereum, atau sesuatu yang lain. 

Bolehkah saya mula berdagang dengan $100?

Jika anda tidak mahu melabur sejumlah besar wang, anda boleh mula berdagang dengan $100. 
Walau bagaimanapun, sebelum melabur, anda mesti membincangkan segala-galanya dengan broker anda dan pastikan broker anda membenarkan anda memulakan perjalanan perdagangan pilihan binari dengan hanya $100. 

Bagaimana untuk membuka Demo Pilihan Perduaan?

Untuk membuka demo pilihan binari, anda mesti terlebih dahulu mendaftar untuk akaun percuma. Selepas itu, anda boleh meminta akaun demo anda. Setelah akaun anda dibuat, anda boleh mula berdagang. 
Ingat bahawa akaun demo mempunyai beberapa had dari segi wang yang boleh didepositkan. Dan juga, tempoh masa a akaun demo tertentu boleh digunakan. 

Mengenai Pengarang

Percival Knight
Saya telah menjadi peniaga Binary Options yang berpengalaman selama lebih daripada sepuluh tahun. Terutamanya, saya berdagang 60 saat pada kadar hit yang sangat tinggi. Strategi kegemaran saya ialah dengan menggunakan candlestick dan fake-breakouts

Tulis komen