Bagaimana untuk berdagang Binary Options dengan strategi tindakan harga?

Dagangan pilihan binari telah muncul sebagai bentuk perdagangan yang popular dan boleh diakses oleh ramai, menawarkan pendekatan yang mudah untuk penyertaan pasaran. Bentuk dagangan ini amat menarik kerana kesederhanaannya dan keupayaan untuk menutup kedudukan pada bila-bila masa. Artikel ini menyelidiki selok-belok perdagangan pilihan binari, memfokuskan pada strategi tindakan harga dan aplikasinya yang berkesan.

Bagaimana untuk berdagang Pilihan Perduaan dengan strategi tindakan harga

Baik untuk mengetahui:

  • Dagangan pilihan binari menawarkan cadangan ya/tidak mudah pada pergerakan harga, menyediakan pilihan perdagangan yang mudah berbanding kaedah dagangan tradisional.
  • Cabaran utama dalam perdagangan pilihan binari termasuk masa pasaran keluar dengan betul dan memilih aset yang betul untuk berdagang.
  • Strategi tindakan harga adalah popular dalam perdagangan pilihan binari kerana ia membolehkan pedagang menganalisis arah aliran pasaran dan membuat keputusan tanpa bergantung pada penunjuk teknikal yang kompleks.
  • Pelbagai strategi tindakan harga seperti Pin Bar, Trend Mengikuti, Inside Bar, Breakout Entry, dan Head and Shoulders boleh digunakan untuk mengenal pasti kemasukan dan keluar perdagangan yang berpotensi dalam perdagangan pilihan binari.

Apakah perdagangan pilihan binari? 

Perdagangan pilihan binari dengan pilihan Pocket
Perdagangan pilihan binari dengan pilihan Pocket

Selama bertahun-tahun, pasaran dagangan telah mendapat populariti yang besar. Mari kita pertimbangkan senario yang berleluasa sedekad lalu. Kami akan menyedari bagaimana hanya pemain rawa dan syarikat yang pernah mengambil bahagian dalam perdagangan manakala orang biasa atau perniagaan kecil mengelak daripada berbuat demikian. Sebab utama tindakan ini adalah turun naik yang tinggi dalam pasaran, yang telah melonjak naik pada masa ini, dan kekurangan pilihan perdagangan. 

Tetapi kini, semua orang mempunyai akses kepada pasaran forex, pasaran mata wang kripto, CFD perdagangan & perdagangan aset. Oleh itu, pilihan yang tidak berkesudahan dan paradigma pergerakan harga yang tidak dijangka secara gabungan ditarik masuk peniaga dalam era sekarang. 

Terdapat banyak bentuk perdagangan seperti perdagangan hari, perdagangan semalaman dan banyak lagi. Walau bagaimanapun, konsep perdagangan pilihan binari telah menjadi lebih berleluasa di kalangan pedagang yang ingin memulakan kedudukan perdagangan mudah yang boleh ditutup pada bila-bila masa yang mereka mahu. Dalam artikel yang akan datang ini, kami akan menggambarkan beberapa faktor utama perdagangan pilihan binari sambil mengekalkan fokus kami tertumpu pada strategi tindakan harga dan aplikasinya dalam perdagangan binari. 

Pada bila-bila masa anda perlu memulakan perdagangan berdasarkan tempoh masa tertentu, tahap risiko dan ketidakpastian meningkat melebihi perbandingan sesiapa. Kini, walaupun mempunyai cara berbeza untuk mengurangkan risiko, bukan mudah untuk melepaskan diri daripada cengkaman pergerakan harga, terutamanya apabila anda telah meninggalkan kedudukan terbuka dalam pasaran perdagangan semalaman. Terdapat banyak cara untuk memulakan perdagangan dengan terma dan syarat yang lebih mudah, daripada mana perdagangan pilihan binari lebih mudah dan lebih mudah untuk dilaksanakan.

Jadi, apakah bentuk perdagangan pilihan binari ini?

Senarai aset OTC pilihan binari pada PocketOption

Untuk memahami perkara ini, mari kita anggap anda seorang peniaga dan anda perlu melabur dalam aset kewangan yang harganya akan turun naik. Kini, anda akan membuka kedudukan dagangan berdasarkan sama ada harga aset akan meningkat atau tidak. Oleh itu, anda akan mempunyai dua jawapan- ya dan tidak. Jika bida perdagangan sepadan dengan jawapan anda, maka anda akan memperoleh wang pelaburan dan pulangan. Jika tidak, maka anda akan kehilangan keseluruhan pelaburan. 

Jadi, daripada sentiasa memerhatikan pasaran perdagangan atau bimbang tentang pergerakan harga secara tiba-tiba, adalah lebih baik untuk memilih pilihan perdagangan di mana anda tidak akan mempunyai pelbagai senario. Dalam perdagangan binari, sama ada anda akan mendapat pelaburan penuh atau tiada pada tempoh masa. Walaupun perdagangan pilihan binari terdengar indah, terdapat beberapa cabaran yang perlu ditangani secepat mungkin. 

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Cabaran yang dihadapi dalam perdagangan pilihan binari

  • Salah satu cabaran terbesar yang akan dihadapi oleh peniaga dengan perdagangan pilihan binari adalah masa yang tepat untuk keluar. Melainkan dan sehingga kedudukan anda ditutup, aset yang anda sediakan pada bida akan berisiko lebih tinggi. Akibatnya, anda perlu menutup kedudukan pada masa yang tepat supaya harga pasaran tidak bergerak melawan ramalan anda untuk perdagangan binari. 
  • Satu lagi aspek utama yang mencabar dalam perdagangan pilihan binari ialah memilih perdagangan yang betul. Jika anda tidak dapat memilih aset dengan betul yang harga sebenar mempunyai kecenderungan untuk bergerak ke arah yang dijangkakan, anda tidak akan dapat pulangan pelaburan
  • Mencari strategi yang betul untuk meneruskan perdagangan pilihan binari kedengaran mudah, tetapi pada hakikatnya, ia adalah salah satu pekerjaan paling sukar yang perlu dilakukan oleh peniaga. Dengan perdagangan yang salah, bukan sahaja semua pelaburan anda akan musnah, tetapi anda juga akan mempertaruhkan pegangan aset semasa. 

Ini hanyalah beberapa contoh bagaimana perdagangan pilihan binari begitu sukar untuk dikuasai. Ia bukan sekadar pusingan benar dan salah di mana anda boleh cukup banyak memberikan jawapan yang betul kepada semua soalan. Sebaliknya, di sini jawapan anda akan berdasarkan analisis pasaran dan jumlah dana yang anda telah sediakan. 

Bolehkah strategi tindakan harga menyelesaikan titik kesakitan perdagangan binari?

Penunjuk tindakan harga pada TradingView
Penunjuk tindakan harga yang berguna pada TradingView

Terdapat banyak teknik di mana anda boleh berjaya memulakan perdagangan binari dan membuat keluar tepat pada masa yang dikehendaki. Daripada semua teknik ini, tindakan harga telah mendapat populariti yang luar biasa dalam dekad yang lalu. 

Di sini, anda perlu menganalisis pasaran, dan kemudian, berdasarkan apa yang telah anda analisis, keputusan akan dibuat tentang sama ada pilihan binari yang telah anda pilih untuk perdagangan itu sama sekali menguntungkan atau tidak. Salah satu sebab utama mengapa kebanyakan peniaga lebih suka menggunakan strategi khusus ini untuk perdagangan pilihan binari adalah fleksibiliti untuk memberikan jawapan, dan kekurangan penglibatan penunjuk teknikal yang bukan sahaja sukar difahami tetapi juga menguasai seni ramalan. adalah amat sukar. 

Terdapat dua langkah yang perlu anda selesaikan sebelum anda meletakkan bida dan membuka kedudukan dalam pasaran dagangan yang dikehendaki. Ini adalah:

  1. Perkara pertama yang anda perlu bimbang ialah pengenalan yang betul bagi senario yang berkaitan dengan pasaran perdagangan. Contohnya, pecahan, penurunan harga, surcaj dan banyak lagi ialah beberapa contoh senario yang anda perlukan untuk mencari analisis pasaran yang menyeluruh. 
  2. Sebaik sahaja anda telah mengenal pasti senario untuk tindakan harga, anda perlu mengenal pasti pilihan yang anda ada untuk berdagang dalam senario tersebut. Sebagai contoh, katakan senario pilihan anda ialah Bull Run, dan ia hanya mempunyai dua pilihan- overshoot untuk pergerakan positif dan pilihan berundur untuk pergerakan negatif. 
➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Apakah strategi tindakan harga teratas yang boleh digunakan?

Terdapat beberapa strategi berbeza yang boleh digunakan untuk tindakan harga dan memenangi keseluruhan perdagangan pilihan binari yang masih terbuka di pasaran. Setiap strategi binari akan membantu anda dalam keadaan pasaran yang berbeza-beza, itulah sebabnya mengetahui lebih lanjut tentang mereka bunyi yang mendalam boleh dilaksanakan. Dalam bahagian di bawah ini, kami telah menggambarkan strategi berbeza yang boleh anda lakukan untuk tindakan harga yang akan membantu anda mendapatkan kembali pelaburan untuk perdagangan pilihan binari. 

1. Bar pin 

Pin bar menaik dan menurun

Pin bar atau teknik candlestick adalah salah satu pendekatan yang paling muktamad a peniaga binari boleh melaksanakan dalam strategi dagangannya. Di sini, semua dagangan akan diwakili dalam bentuk lilin, beberapa dengan sumbu tegak atau ekor manakala yang lain datang dengan penyongsang.

Biasanya, rantaian ini akan mewakili berapa banyak harga yang telah ditolak dan perubahan mendadak atau pembalikan pergerakan tindakan harga. Harga yang ditolak boleh ditentukan dengan mudah oleh berapa lama ekor lilin ialah. 

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

2. Trend tindakan harga

Penunjuk pembalikan arah aliran harga

Salah satu cara terbaik untuk pilihan binari perdagangan melalui strategi tindakan harga adalah melalui mengkaji arah aliran pasaran dan memahami bagaimana harga berubah. Walaupun teknik khusus ini lebih kepada bahagian perdagangan tradisional, ia boleh membuahkan hasil yang cemerlang. Apa yang anda perlu tahu ialah cara membaca trend dan memastikan sama ada anda ingin membeli aset atau menjualnya. 

3. Bar dalam

Strategi bar dalaman dalam perdagangan pilihan binari

Satu lagi strategi perdagangan pilihan binari yang menakjubkan melalui tindakan harga ialah strategi bar dalam. Di sini, bersama dengan kami bar ibu, akan mendahului bar dalam. Biasanya, bar dalam akan bersaiz lebih kecil dan dalam had tinggi dan rendah bar sebelumnya.

Ia mewakili sama ada pasaran telah menyaksikan penyatuan baru-baru ini atau arah aliran akan berubah pada masa yang paling awal. Jika anda seorang peniaga pro, anda boleh dengan mudah mengenal pasti bar dalam ini dan memberitahu sama ada peralihan arah aliran akan berlaku atau tidak. 

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

4. Trend berikutan kemasukan pelarian

Trend berikutan kemasukan pelarian dalam perdagangan pilihan binari

Untuk melaksanakan strategi tindakan harga kemasukan pelarian dengan sewajarnya, anda perlu memahami konsep sokongan dan rintangan dalam perdagangan binari. Apabila aliran menaik semakin meningkat dengan banyak, satu titik tiba-tiba akan datang apabila pergerakan harga menjadi tidak stabil. Jeda ini dipanggil garis rintangan.

Sebaliknya, apabila aliran menurun mula jatuh di bawah ambang, ia akan menjadi bertakung di garisan sokongan. Jika pergerakan harga berlaku melepasi rintangan atau garis sokongan, ia dikenali sebagai a pelarian. Berdasarkan ini, peniaga akan memutuskan sama ada untuk membuka posisi beli dan membeli aset atau kedudukan pendek untuk menjual aset. 

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

5. Perdagangan pembalikan kepala dan bahu

Kaedah perdagangan pembalikan kepala dan bahu dalam perdagangan pilihan binari

Dalam kaedah perdagangan pembalikan kepala dan bahu, pergerakan harga berlaku dalam kaedah yang sangat pelik. Pertama, harga biasanya akan meningkat sehingga ia mencapai garis rintangan, dan kemudian ia akan jatuh. Bahagian ini dipanggil kawasan bahu. sekarang, harga akan meningkat melepasi garisan rintangan dan sekali lagi mengalami penurunan mendadak. Bahagian ini dikenali sebagai kawasan kepala. Selepas ini, harga akan meningkat tetapi secara beransur-ansur, membentuk kawasan bahu. Kajian titik pembalikan: dari bahu ke kepala – akan menentukan sama ada anda perlu membuka kedudukan panjang atau pendek. 

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

6. Trend berikutan kemasukan anjakan 

Trend berikutan kemasukan anjakan dalam perdagangan pilihan binari

Kemasukan anjakan arah aliran adalah salah satu strategi tindakan harga terbaik yang perlu digunakan apabila harga tinggi atau rendah konsisten tanpa tanda pembalikan. Jika harga bergerak di rantau yang lebih rendah, peniaga perlu membuka kedudukan jual dan menjual aset untuk mendapatkan yang terbaik pulangan pelaburan. Sebaliknya, apabila paras tinggi dan rendah semakin meningkat, peniaga akan membuka kedudukan beli dan membeli dalam aset. 

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

7. Urutan tinggi dan rendah 

Menggunakan urutan tinggi dan rendah dalam perdagangan pilihan binari

Untuk memahami tindakan harga dengan cara yang terbaik, adalah penting untuk mengkaji tinggi dan rendah. Jika graf menunjukkan secara konsisten naik turun, ia adalah aliran menaik, manakala, tinggi dan rendah yang lebih rendah, ia akan menunjukkan a aliran menurun. Untuk aliran menaik, kedudukan beli perlu dibuka untuk membeli aset, manakala semasa aliran menurun, kedudukan yang lebih pendek akan dibuka untuk menjual aset. 

Dalam cara apakah strategi tindakan harga akan membantu untuk perdagangan binari?

Terdapat banyak sebab yang menyebabkan strategi tindakan harga lebih disukai untuk perdagangan pilihan binari. Dalam bahagian di bawah ini, kami akan menyenaraikan beberapa faedahnya supaya anda boleh memahami dengan mudah bagaimana ia akan membantu anda membuat terbaik daripada pergerakan harga dan pembalikannya

  1. Dengan bantuan tindakan harga, anda boleh dengan mudah menyedari bagaimana pergerakan harga berlaku dalam arah aliran dalam pasaran perdagangan. Oleh itu, anda akan sentiasa dimaklumkan tanpa perlu risau tentang pergerakan harga secara tiba-tiba yang anda tidak sedari. 
  2. Ini adalah salah satu strategi perdagangan tradisional yang masih digunakan oleh pedagang. Ia bukan sahaja membantu anda memerhatikan pergerakan harga tetapi memahami teras pasaran dagangan dan bagaimana harga tinggi dan rendah berbalik. 
  3. Dengan landasan mudah bagi harga tinggi dan rendah, anda akan dapat mengetahui sama ada anda perlu membuka kedudukan beli untuk membeli aset atau kedudukan pendek untuk menjualnya. 
  4. Apabila anda mempunyai keadaan terikat julat yang berlaku di pasaran, strategi tindakan harga akan membantu anda mendapatkan andaian yang betul untuk perdagangan pilihan binari. 
  5. Tiada penglibatan penunjuk teknikal, dan oleh itu anda tidak perlu bekerja keras untuk memahami pengiraan dan kemudian menggunakannya untuk meramalkan perdagangan binari. 

Kesimpulan – Pertimbangkan sama ada anda perlu membeli atau menjual aset tersebut

Perdagangan pilihan binari adalah salah satu bentuk dagangan paling mudah yang akan membantu anda mendapatkan pulangan pelaburan dengan mudah, dengan syarat anda tidak meramalkan hasil yang salah. Tiada hasil perantaraan yang anda perlu risaukan. Sama ada ramalan anda akan memberi anda pelaburan atau anda akan kehilangan semua aset yang anda gunakan untuk membuat bida.

Oleh itu, mengkaji pasaran dengan strategi tindakan harga akan banyak membantu anda dalam memahami bagaimana harga aset semasa berubah, pembalikannya, arah aliran diikuti dalam pasaran dan banyak lagi. Kajian ini akan memberi anda lebih leverage dalam menentukan jenis kedudukan yang anda perlu buka dan sama ada anda perlu membeli aset atau menjualnya. 

Soalan lazim tentang strategi tindakan harga:

Adakah terdapat sebarang cabaran kepada strategi tindakan harga untuk perdagangan binari? 

Ya, strategi tindakan harga mempunyai beberapa kekangan, yang mana bentuk ramalan merupakan cabaran terbesar. Jika pemahaman anda tentang pergerakan harga adalah salah, ramalan anda juga akan salah. Akibatnya, anda tidak akan mendapat pelaburan daripada perdagangan pilihan binari. 

Adakah strategi tindakan harga bagus untuk peniaga binari profesional?

Ya, strategi tindakan harga boleh digunakan oleh peniaga binari profesional dan pemula kerana ia melibatkan teras pergerakan harga pasaran dagangan dan pembalikan arah aliran. 

Apakah perdagangan Pilihan Perduaan?

Perdagangan pilihan binari ialah satu bentuk pelaburan di mana peniaga meramalkan sama ada harga aset akan naik atau turun, dengan cadangan mudah 'ya' atau 'tidak', membawa kepada pembayaran atau kerugian tetap.

Apakah cabaran utama dalam perdagangan Opsyen Binari?

Cabaran utama termasuk masa pasaran keluar dengan betul dan memilih aset yang betul, kerana keputusan yang salah boleh membawa kepada kerugian yang ketara.

Bagaimanakah strategi tindakan harga memberi manfaat kepada perdagangan Pilihan Perduaan?

Strategi tindakan harga membantu pedagang menganalisis arah aliran pasaran tanpa penunjuk yang kompleks, menjadikannya lebih mudah untuk meramalkan pergerakan harga dan membuat keputusan perdagangan termaklum.

Bolehkah anda memberikan contoh strategi tindakan harga dalam Pilihan Perduaan?

Contohnya termasuk Bar Pin, Mengikuti Aliran, Bar Dalam, Kemasukan Breakout dan strategi Kepala dan Bahu, masing-masing menawarkan cerapan unik tentang pergerakan pasaran dan peluang perdagangan yang berpotensi.

Mengenai Pengarang

Percival Knight
Saya telah menjadi peniaga Binary Options yang berpengalaman selama lebih daripada sepuluh tahun. Terutamanya, saya berdagang 60 saat pada kadar hit yang sangat tinggi. Strategi kegemaran saya ialah dengan menggunakan candlestick dan fake-breakouts

Tulis komen