Strategi perdagangan Saluran Keltner Binary Options

Permintaan untuk penunjuk berada di puncak mana-mana platform dagangan. Jadi secara semula jadi, peniaga akan tertarik kepada beberapa alat khas yang sentiasa membantu mereka dengan maklumat yang betul. Beberapa alat penunjuk sedang berjalan di internet. Memilih yang terbaik dengan mengelakkan yang terburuk adalah cabaran bagi seorang peniaga.

Di sini anda akan mengetahui penunjuk sedemikian yang dipanggil Saluran Keltner. Motif utama Keltner Channels adalah untuk menyediakan carta, maklumat mengenai pembalikan spot dan menentukan kekuatan arah aliran. Dengan bantuan maklumat penting ini, mana-mana pedagang berpengalaman boleh membuat wang. Jadi mari kita ketahui segala-galanya tentangnya.

Strategi perdagangan Saluran Keltner Binary Options

Baik untuk mengetahui:

  • Saluran Keltner digunakan untuk mengenal pasti kekuatan aliran dan pembalikan spot dengan menyediakan sempadan atas dan bawah pada carta.
  • Penunjuk ini menggabungkan Average True Range (ATR) dan Exponential Moving Average (EMA) untuk menawarkan maklumat dagangan yang tepat.
  • Ia beroperasi biasanya melebihi 20 tempoh, dengan tetapan masa boleh laras dari 1 minit hingga 24 jam.
  • Strategi dengan Saluran Keltner melibatkan penggunaan Bollinger Bands untuk isyarat beli/jual yang jelas dan kaedah pemecahan untuk keputusan dagangan segera.

Apakah Saluran Keltner?

Binary-Options-Keltner-Channel-indicator
Penunjuk Saluran Keltner

Penunjuk Saluran Keltner juga dikenali sebagai penunjuk sampul surat. Sebabnya ialah ia boleh menunjukkan kepada anda dua perkara paling penting yang diperlukan oleh pedagang.

  • Sempadan Atas dan Bawah
  • Tahap terlebih beli dan terlebih jual.

Dua perkara ini adalah sangat berkesan apabila ia datang untuk merancang carta. Dan akibatnya, carta boleh membimbing anda ke arah yang terbaik.

Sekali lagi, apabila anda memerlukan maklumat yang tepat mengenai perdagangan anda, platform ini tidak akan membuat anda kecewa kerana mereka mempunyai sesuatu yang istimewa untuk anda sebagai Julat Sebenar Purata, juga dikenali sebagai ATR. Manfaat yang paling ketara ialah, ia boleh mengecilkan maklumat dengan data yang tepat. Jadi, dagangan hanya akan berjarak satu klik sahaja.

Apabila ia datang untuk memberikan bonus tambahan, ia akan menawarkan anda ATR (2) untuk di atas dan EMA (Purata Pergerakan Eksponen) untuk 20 hari berikutnya untuk di bawah.

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Apakah sorotan Saluran Keltner?

Terdapat beberapa perkara yang perlu anda ketahui tentang penunjuk ini. Seperti kebanyakan pertanyaan biasa yang dinyatakan di sini.

  • Berapa tempoh yang diperlukan untuk membuat penunjuk ini berfungsi?
  • Berapa banyak masa yang diperlukan penunjuk untuk mengira purata bergerak?

Jawapan kepada soalan-soalan ini adalah mudah. Secara amnya, untuk tempoh, ia memerlukan 20 tempoh dalam kes Saluran Keltner, dan untuk soalan kedua, masa bergantung pada cara anda memilih tetapan anda. Jadi, bergantung pada itu dan bilangan bar (umumnya 20), masa hendaklah antara 1 minit hingga 24 jam.

Mari tahu bagaimana anda boleh menjejaki dagangan anda dengan bantuan penunjuk ini. Segala-galanya bergantung di sini pada saluran atas dan bawah.

Kelltner-Channel-penjelasan
  • Seperti biasa, apabila titik itu akan mencapai band atas, bermakna band itu mempunyai kekuatan dan boleh dengan mudah menaikkan wang. Sekali lagi, di sini anda akan mempunyai dua situasi. Satu adalah dengan aliran menaik dan dengan aliran menurun. Itu tidak mempunyai terlalu banyak makna yang berbeza. Walau bagaimanapun, aliran menurun bermakna harga baru mula jatuh.
  • Apabila titik berada pada jalur bawah, ia bermakna harga berada pada titik lemah. Di sini anda akan melihat dua situasi yang sama seperti peringkat atas sekali lagi. Oleh kerana semuanya adalah sama, tetapi kes untuk arah aliran atas akan berbeza. Kerana ia akan mewakili akhir aliran menurun, dan harga akan mula berkembang.
  • Perkara terakhir yang membawa kualiti penting ialah garis tengah. Garis tengah bermaksud purata bergerak. Ia akan membantu anda memahami harga di antara peringkat atas dan peringkat bawah. Apabila garis aliran menurun berada di garisan tengah, ingat ini adalah masa paling teruk untuk membeli. Ini kerana faedah akan lebih rendah pada masa itu. Jika ia berada di garisan tengah untuk aliran menaik, jangan jual apa-apa kerana ia adalah masa yang paling teruk untuk menjual.

Oleh itu, dengan menawarkan anda kuasa analisis harga yang sangat baik, ia akan membantu anda untuk menang setiap masa. Memandangkan membuat keputusan yang cepat tetapi betul adalah penting untuk berdagang, Saluran Keltner akan membantu anda dengan perkara ini.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Apakah strategi terbaik untuk memenangi setiap dagangan dengan Saluran Keltner?

Memenangi sebarang perdagangan memerlukan pengetahuan mendalam mengenai pasaran dan platform dagangan anda. Kerana kedua-duanya adalah penting untuk menetapkan strategi, kerana anda seorang peniaga yang kuat, mari tahu beberapa petua penting yang boleh anda gunakan dengan Saluran Keltner.

#1 Manfaatkan Bollinger Bands

Bollinger band ialah band tradisional yang membantu pedagang memahami situasi dengan jelas daripada carta dan bar. Jika anda berpegang pada jalur ini, Saluran Keltner akan menawarkan anda kemudahan yang luar biasa yang telah dibincangkan di atas. Mari lihat bagaimana anda boleh membayangkannya.

Bollinger band akan menunjukkan kepada anda isyarat beli apabila band itu berada pada arah aliran atas. Anda perlu menjual apabila Bollinger band berada pada tahap yang lebih rendah. Baris RegThedle akan menunjukkan kepada anda pilihan Pullback, iaitu untuk tujuan keselamatan anda. Dengan Pilihan ini, dengan mengesahkan kedudukan garis tengah, anda boleh mengekalkan atau menjual harga anda.

#2 Strategi kemenangan yang luar biasa

Berikut adalah sesuatu yang baharu untuk anda. Ingat, jika anda melihat bahawa ia akan turun, anda mesti Menjual dagangan. Gunakan strategi Break Out terkini. Ini bermakna jika harga menembusi ke tahap atas atau tahap bawah, anda boleh membeli atau menjual serta-merta. Apabila harga menembusi ke paras atas, Belilah. Dan sekiranya berlaku aliran menurun, Jual.

Apabila ia adalah garis tengah, tiada kepastian tentang pergerakan harga. Jadi, peraturan am untuk perdagangan menjadi berbeza apabila ia adalah aras sempadan dan garis tengah. Kemudian, kes itu akan diterbalikkan. Walau bagaimanapun, dengan kemudahan Break Out, anda boleh yakin tentang masa depan harga anda. Jika anda tertanya-tanya tentang perbezaan antara pertama dan kedua strategi, maka inilah. Gunakan kedua-dua ini, kerana ini adalah tawaran unik daripada Keltner Channel.

Strategi Saluran Keltner Pilihan Perduaan

Permintaan untuk penunjuk berada di puncak mana-mana platform dagangan. Jadi secara semula jadi, peniaga akan tertarik kepada beberapa alat khas yang sentiasa membantu mereka dengan maklumat yang betul. Beberapa alat penunjuk sedang berjalan di internet. Memilih yang terbaik dengan mengelakkan yang terburuk adalah cabaran bagi seorang peniaga.

Di sini anda akan mengetahui penunjuk sedemikian yang dipanggil Saluran Keltner. Motif utama Keltner Channels adalah untuk menyediakan carta, maklumat mengenai pembalikan spot dan menentukan kekuatan arah aliran. Dengan bantuan maklumat penting ini, mana-mana pedagang berpengalaman boleh menjana wang. Jadi mari kita ketahui segala-galanya tentangnya.

Kesimpulan: Saluran Keltner boleh berguna seperti Bollinger Bands

Penunjuk Saluran Keltner Binary Option sangat bermanfaat kepada pedagang. Oleh kerana ramai peniaga menggunakan penunjuk ini dan memenangi pilihan binari mereka, anda boleh melakukan perkara yang sama. Walau bagaimanapun, pastikan anda tidak melakukan kepercayaan 100% padanya. Sebabnya, ia sesuai dengan ADX atau RSI, jadi selain daripada dua ini, ia boleh menjadi masalah.

Perdagangan pilihan binari adalah perdagangan yang sangat berkesan pada masa kini. Mendapat wang akan menjadi sangat mudah jika anda mengambil jalan yang betul. Dengan Saluran Keltner, anda boleh memastikan pelaburan anda mendapat landasan yang betul. Anda juga boleh menjejaki setiap tempoh anda dengan penunjuk yang sangat baik ini.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Soalan lazim tentang penunjuk Saluran Keltner:

Apakah Saluran Keltner?

Saluran Keltner ialah penunjuk dagangan yang menggunakan ATR dan EMA untuk menyediakan sempadan atas dan bawah pada carta, membantu mengenal pasti kekuatan aliran dan potensi pembalikan.

Bagaimanakah Saluran Keltner berfungsi?

Mereka beroperasi secara lazimnya 20 tempoh, menggunakan ATR untuk turun naik dan EMA untuk arah aliran, untuk menunjukkan keadaan pasaran terlebih beli atau terlebih jual.

Apakah yang menjadikan Saluran Keltner unik dalam perdagangan?

Gabungan ATR dan EMA mereka menawarkan perspektif unik tentang arah aliran pasaran dan turun naik, menjadikannya berharga untuk mengesan peluang perdagangan yang berpotensi.

Apakah beberapa strategi menggunakan Saluran Keltner?

Strategi termasuk menggunakannya dengan Bollinger Bands untuk isyarat beli/jual yang jelas dan kaedah pemecahan untuk keputusan dagangan segera.

Mengenai Pengarang

Percival Knight
Saya telah menjadi peniaga Binary Options yang berpengalaman selama lebih daripada sepuluh tahun. Terutamanya, saya berdagang 60 saat pada kadar hit yang sangat tinggi. Strategi kegemaran saya ialah dengan menggunakan candlestick dan fake-breakouts

Tulis komen