Broker Pilihan Perduaan yang menerima PayPal

Pernahkah anda terfikir yang manakah broker Pilihan Perduaan yang menerima PayPal?

Tidak seperti zaman dahulu perdagangan kewangan apabila satu-satunya cara mendeposit dan mengeluarkan dana daripada akaun dagangan adalah melalui penggunaan pindahan kawat bank, kini terdapat banyak pilihan untuk pedagang dalam melakukan transaksi dengan broker pilihan binari mereka.

broker yang menerima paypal

Walaupun masih belum diterima secara universal, PayPal adalah satu cara transaksi yang penting untuk broker dan pedagang sama-sama di mana medium ini digunakan.

Apa yang anda akan baca dalam Post ini

Sejarah PayPal

Dimulakan oleh Elon Musk dan beberapa usahawan lain pada awal 90-an sebelum dijual kepada eBay, PayPal boleh dianggap sebagai perintis dalam perniagaan e-pembayaran. Banyak broker akan menggunakan PayPal untuk urus niaga, tetapi langkah perlindungan penipuan yang ketat yang dilaksanakan oleh syarikat itu termasuk mengunci warga negara tertentu daripada menggunakan platform telah teruk. terhad penggunaannya dalam pasaran pilihan binari.

broker paypal

Jika anda tinggal di a Negara yang mematuhi PayPal dan ingin tahu sama ada terdapat kemungkinan menggunakan kaedah ini untuk berurus niaga dalam pasaran pilihan binari, masih terdapat beberapa broker pilihan binari mesra PayPal yang boleh anda gunakan dan kami akan menyenaraikannya di sini.

Satu lagi sebab mengapa PayPal tidak mempunyai penggunaan sejagat dalam pasaran pilihan binari sebagai cara urus niaga adalah bahawa banyak broker dalam pasaran terletak di Cyprus, dan terdapat isu yang diketahui antara PayPal dan operasi broker di Cyprus.

Diharapkan pada masa itu CySEC dilakukan dengan pelaksanaan penuh pendaftaran broker pilihan binari, kita akan melihat lebih banyak broker pilihan binari yang mesra PayPal.

› Cadangan kami: Daftar dengan Quotex secara percuma

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Nadex

PayPal mempunyai berat sebelah yang tidak menyesal untuk berurus niaga dengan orang Amerika Utara, jadi tidak hairanlah bahawa Amerika Utara Derivatives Exchange (Nadex) telah berjaya mencapai senarai teratas ini untuk masa yang lama. Dimiliki dan dikendalikan oleh firma pembrokeran Kumpulan IG, Nadex membolehkan peniaga menjadi peniaga langsung di bursa.

Nadex

Nadex mempunyai akses terhad kepada platformnya kepada hanya warga AS dan penduduk AS, dan ini menjadikannya broker pilihan binari yang mesra PayPal selama bertahun-tahun. Dengan serendah $100, awak boleh deposit dana dengan akaun PayPal anda ke dalam akaun dagangan Nadex anda. Tidak ada yuran transaksi.

Pada masa kini Nadex tidak lagi menerima PayPal untuk deposit dan mengeluarkan dana.

› Cadangan kami: Daftar dengan Quotex secara percuma

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Kesimpulan: Broker yang menerima PayPal

PayPal digunakan oleh ramai untuk membayar dalam talian dengan pantas. Firma itu telah menjadi standard di banyak negara seluruh dunia. Malangnya tiada broker Pilihan Perduaan yang menerima PayPal. Nadex menerima kaedah pembayaran untuk masa yang lama, tetapi tidak menyokongnya lagi.

neteller

Jika anda sedang mencari kaedah pembayaran yang selesa, baca panduan kami mengenai broker terbaik untuk pembayaran dengan Skrill dan Neteller.

› Cadangan kami: Daftar dengan Quotex secara percuma

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Mengenai Pengarang

Percival Knight
Saya telah menjadi peniaga Binary Options yang berpengalaman selama lebih daripada sepuluh tahun. Terutamanya, saya berdagang 60 saat pada kadar hit yang sangat tinggi. Strategi kegemaran saya ialah dengan menggunakan candlestick dan fake-breakouts

Tulis komen

  • Waldir Monte

    berkata:

    Realmente um meio de pagamento muito rapido dan seguro, hoje em dia com a tecnologia avançando é muito important que tenhamos novos métodos de pagamento como vem sendo com as criptomoedas. Na quotex é muito bom realizar as transações, são rápidas e dão uma segurança maior for quem não conhece. Sem duvidas a melhor corretora do momento.

    Waldir Monte