3 broker pilihan binari terbaik yang menerima Kad Visa

Jika anda berdagang di platform broker, anda memerlukan maklumat tentang kaedah pembayaran. Apakah cara yang paling mudah dan paling murah untuk berdagang pilihan binari? Mengapakah berfaedah untuk menggunakan kaedah pembayaran yang berbeza? Dalam artikel ini, anda akan mendapat maklumat yang komprehensif tentang transaksi dengan kad VISA menggunakan broker pilihan binari terbaik.

Banyak penyedia pembayaran kad kredit baru-baru ini sistem keselamatan yang lebih baik. Sistem sedemikian memastikan transaksi akan dilindungi. Beberapa broker perdagangan pilihan utama mempunyai perjanjian khas dengan syarikat kad kredit utama untuk menjadikan dagangan anda terkini.

Ini adalah 3 broker pilihan binari terbaik yang menerima Kad Visa:

Broker:

Kad VISA diterima:

Kelebihan:

Akaun:

Broker:
5.0 /5
12345
Kad VISA diterima:

ya

Kelebihan:
  • Pulangan tertinggi
  • Pelaksanaan terpantas
  • Isyarat
  • Perdagangan 24/7
  • Demo percuma
  • $ 10 min. deposit
Akaun:

95%+ kembali

› Daftar secara percuma

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Broker:
5 /5
12345
Kad VISA diterima:

ya

Kelebihan:
  • Mesra pengguna
  • Muat turun
  • Sokongan 24/7
  • Pulangan tinggi
  • Demo percuma
  • $ 10 min. deposit
Akaun:

Sehingga 100% pulangan

› Daftar secara percuma

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Broker:
5.0 /5
12345
Kad VISA diterima:

ya

Kelebihan:
  • Bonus
  • Perdagangan 24/7
  • Perdagangan sosial
  • Demo percuma
  • $ 50 min. deposit
Akaun:

92%+ kembali

› Daftar secara percuma

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Lihat senarai tiga broker pilihan binari terbaik yang menerima kad Visa:

  1. Quotex – Broker Visa nombor satu kami
  2. IQ Option – Yuran rendah dan spread mentah
  3. Pocket Option – Mula berdagang dalam satu klik
Broker terbaik untuk Visa: Daftar dengan Quotex secara percuma

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Mengenai Visa – Pengenalan kepada sistem pembayaran

deposit dan pengeluaran visa

Jika anda membuat pembayaran atau deposit menggunakan kad kredit atau debit, anda mesti berhati-hati tentang bilangan pembayaran yang anda buat jika anda akan melabur dengan dana yang dipinjam. Khususnya, anda mesti memastikan bahawa anda tidak mengambil risiko lebih daripada yang anda mampu untuk rugi.

Anda harus sentiasa mencuba elakkan mengambil sikap gung-ho dan kehilangan sejumlah besar wang kerana ia bukan milik anda. Jika anda tidak mengambil langkah yang mencukupi untuk mencegah tingkah laku sedemikian, akhirnya anda mungkin mendapati diri anda mempunyai hutang yang besar.

Satu kelemahan utama menggunakan kad kredit berbanding kad debit ialah kos faedah yang tinggi. Akibatnya, menggunakan kad kredit untuk membuat pembayaran akan menyukarkan untuk mengekalkan hasil yang konsisten.

Ini kerana, walaupun anda mendapat keuntungan daripada perdagangan selepas membuat deposit melalui pilihan perkhidmatan deposit ini, faedah terkumpul akan memakan keuntungan anda.

Walau bagaimanapun, deposit yang dibuat dengan kad bank VISA pada akaun pembrokeran adalah cepat. Pengeluaran biasanya mengambil masa 1 hari perniagaan untuk diproses. Jika anda mengeluarkan wang menggunakan a Kad VISA buat kali pertama, firma tertentu mungkin memerlukan beberapa jenis pengesahan daripada pengguna.

Ini mungkin termasuk menuntut a bil kad kredit daripada bank anda atau resit pindahan dana dengan identiti pengguna, lokasi dan sebarang maklumat lain yang mungkin dibimbangkan oleh pembrokeran.

Orang lain juga boleh meminta gambar pengguna yang memegang kad atau gambar dekat belakang dan hadapan kad yang menunjukkan butiran kad, tarikh luput, Kod CVC/CVV dan nama pemegang kad. Permintaan pengeluaran pengguna diproses selepas pengesahan. Pemindahan seterusnya biasanya cepat dan tidak memerlukan semua maklumat ini.

Sesetengah syarikat juga bekerja dengan VISA untuk mengeluarkan kad kredit kepada pelanggan mereka. Ini membolehkan pengguna memuat semula kad kredit itu sendiri dan menggunakannya untuk membiayai dompet perdagangan pilihan mereka serta membuat pengeluaran daripada akaun pembrokeran masing-masing. Kad VISA ini kemudiannya digunakan untuk mengeluarkan wang dari ATM.

Broker terbaik untuk Visa: Daftar dengan Quotex secara percuma

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Adakah Visa selamat? Keselamatan menggunakan kad Visa untuk peniaga

broker kad visa

Keselamatan transaksi kad Visa, bagaimanapun, adalah kebimbangan utama bagi pemilik perniagaan dan pelanggan secara sama rata. Dalam bahagian ini, kami akan melihat ciri keselamatan kad Visa dan cara ia menghalang kecurian dan pembelian haram.

  • Pencegahan dan Perlindungan Penipuan – Kad Visa menyediakan pelbagai lapisan keselamatan untuk mengelakkan penipuan dan transaksi tanpa kebenaran. Visa juga menggunakan teknologi penyulitan dan tokenisasi lanjutan untuk melindungi data pemegang kad semasa transaksi.
  • Polisi Liabiliti Sifar Visa – memastikan bahawa pemegang kad tidak bertanggungjawab terhadap sebarang caj penipuan yang dibuat pada kad mereka. Jika pemegang kad melaporkan sebarang transaksi yang tidak dibenarkan, Visa menyiasat kes tersebut dan membayar balik pemegang kad untuk jumlah keseluruhan transaksi yang tidak dibenarkan.
  • Teknologi Cip EMV – dilengkapi dengan teknologi cip EMV, yang menyediakan lapisan keselamatan tambahan terhadap penipuan kad palsu. Cip EMV menjana kod unik untuk setiap transaksi, menjadikannya sukar bagi penipu untuk menduplikasi butiran kad.
  • Disahkan oleh Visa – ialah lapisan keselamatan tambahan yang memerlukan pemegang kad menyediakan kata laluan atau kod unik untuk menyelesaikan transaksi dalam talian. Ciri ini memastikan bahawa hanya pemegang kad yang diberi kuasa boleh menyelesaikan transaksi, mengurangkan risiko penipuan.

Oleh itu, kad Visa adalah pilihan yang selamat untuk pedagang.

Kebaikan dan keburukan menggunakan kad Visa untuk peniaga

Kad visa mempunyai banyak faedah untuk pedagang, termasuk pengiktirafan universal, yuran transaksi yang rendah dan masa pemprosesan yang singkat. Banyak syarikat kad Visa mempunyai langkah keselamatan untuk memantau dan mencegah aktiviti penipuan, memberikan lapisan keselamatan tambahan untuk pemegang kad daripada penipuan dan pembelian tanpa kebenaran.

Tetapi terdapat kelemahan juga, seperti yuran. Mari kita lihat dengan lebih dekat kebaikan dan keburukan.

  • Penerimaan Luas
  • Ciri-ciri keselamatan
  • Kelajuan dan Kemudahan
  • Ganjaran dan Pulangan Tunai
  • Pembinaan Skor Kredit

  • Yuran Transaksi Tinggi
  • Yuran Urus Niaga Asing
  • Risiko Berbelanja Terlebih
  • Bayaran atas Baki Kredit
Broker terbaik untuk Visa: Daftar dengan Quotex secara percuma

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

3 broker pilihan binari terbaik yang menerima kad Visa

Mari kita ketahui lebih lanjut tentang kelebihan tiga broker pilihan binari terbaik yang menerima kad Visa.

#1 Quotex – Broker Visa nombor satu kami

quotex
Laman web rasmi Quotex

Quotex adalah antara firma broker opsyen terkemuka dan biasa digunakan. Ia adalah pembrokeran dalam talian yang dibenarkan dan dikawal selia yang dilancarkan pada 2020. Firma itu menyediakan petunjuk pasaran serta mereplikasi dagangan pada platform berasaskan internet yang dibangunkan dengan baik dan unik.

Lebih khusus lagi, pembrokeran ialah a jenama berlesen Awesome Ltd, yang berpangkalan di Seychelles. Firma ini diberi kuasa oleh IFMRRC – Pusat Peraturan Perhubungan Pasaran Kewangan Antarabangsa, mengikut butiran di laman utama. Pada November 2020, ia akan menjadi a didaftarkan sepenuhnya pembrokeran.

ciri-ciri

Laman web perdagangan pilihan binari dalam talian ini menyediakan pelanggan dengan pelbagai instrumen untuk meningkatkan kemungkinan mereka memperoleh pendapatan daripada perdagangan. Ia mudah dikendalikan dan sangat dilindungi. Ciri utama Quotex termasuk:

  • Peniaga boleh mengambil kesempatan daripada sambutan bonus dan ganjaran pada Quotex
  • Ada yang percuma Akaun demo Quotex tersedia
  • Anda boleh bermula dengannya dengan mendepositkan hanya USD 5
  • Kadar bayaran agak tinggi, kira-kira 98 peratus
  • Ia boleh diakses dalam lebih 19 bahasa berbeza di seluruh dunia.
  • Ia mempunyai perdagangan salinan pilihan bantuan boleh diakses, serta pilihan isyarat perdagangan.
  • Semasa transaksi, insentif sehingga 40% ditawarkan.

Aplikasi Mudah Alih

Aplikasi mudah alihnya menawarkan satu UI yang sangat mudah, termasuk semua fungsi yang terdapat di laman web internet. Ia berfungsi dengan cepat dan memberi anda kemas kini mengenai perubahan harga dalam masa nyata.

aplikasi mudah alih quotex
Apl mudah alih Quotex

Jenis-jenis akaun

Akaun Demo

Broker menyediakan pengguna dengan a Quotex tanpa risiko akaun demo tanpa sebarang perbelanjaan. Untuk memulakan dagangan pada akaun demo, pengguna tidak perlu memberikan butiran peribadi. Ia adalah percuma dan termasuk $10,000 dalam dana palsu. Anda boleh mengecas semula Akaun Demo secara percuma pada bila-bila masa.

Akaun Asas

Quotex Akaun Asas menyediakan kebolehcapaian kepada industri dagangan masa nyata untuk serendah $10. Kad kredit/ debit, serta dompet digital seperti Neteller, Webmoney, Advcash, Skrill, dan PerfectMoney, boleh digunakan untuk membuat pembayaran. Quotex ialah a broker yang menerima mata wang kripto dan deposit crypto juga.

Akaun Profesional

Pelabur berpengalaman berhak mendapat persekitaran perdagangan yang menggalakkan. Quotex memberikan tahap Pro kepada pelanggan yang mempunyai baki akaun lebih daripada 1000 USD. Pengguna Pro menerima perkhidmatan terkemuka, bayaran yang lebih besar daripada pemegang Akaun Asas dan pengurus dana yang berasingan. Akaun profesional mendapat manfaat daripada bayaran yang lebih tinggi dan pengeluaran dana yang lebih cepat.

perdagangan sebut harga
Platform dagangan Quotex

Dapatkan bonus deposit percuma sebanyak 50% di Quotex dengan kod promosi kami “bobroker50

Akaun VIP

Peniaga yang berpengalaman dengan pelaburan yang lebih besar menuntut pertimbangan firma yang tidak berbelah bahagi. Quotex memberikan kedudukan VIP kepada pelanggan yang mempunyai baki akaun lebih daripada 5000 USD. Pengguna VIP menerima perkhidmatan premium, pulangan yang lebih besar, dan penyelia akaun peribadi. Pengguna VIP juga mendapat wang lebih cepat percuma Pengeluaran Quotex.

  • Hasil maksimum: sehingga 98%
  • Perdagangan minimum: $1
  • Minimum Deposit Quotex jumlah: $10
  • Aset: saham, indeks, mata wang kripto, komoditi dan Forex
  • Outlet: versi desktop, aplikasi mudah alih, Android dan Apple
  • Cara bayaran: Kad Kredit atau Debit, Kripto, E-dompet
  • Deposit dengan Visa: Tersedia
  • Pengeluaran dengan Visa: Tersedia
  • Bayaran Visa tambahan: Tidak
Broker terbaik untuk Visa: Daftar dengan Quotex secara percuma

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

#2 IQ Option – Yuran rendah dan spread mentah

Laman web rasmi IQ Option
Laman web rasmi IQ Option

IQ Option adalah platform dalam talian untuk pilihan binari. Ia menampilkan a sistem perdagangan yang unik. Pembrokeran menyediakan dagangan Forex, CFD, mata wang kripto dan perkhidmatan lain. Platform ini boleh diakses melalui komputer dan peranti mudah alih. Broker itu adalah ditubuhkan pada 2013.

ciri-ciri

Ia adalah salah satu yang paling banyak sistem broker yang terkenal. Beberapa aspek utama platform adalah seperti berikut:

Aplikasi Mudah Alih

Ia menawarkan aplikasi mudah alih untuk kedua-dua sistem pengendalian Android dan iOS. Apl IQ Option boleh dimuat turun pada iPhone, iPad atau telefon pintar Android. Jadi, anda boleh berdagang pada bila-bila masa dan dari mana-mana lokasi.

Dengan Apl IQ Option, anda boleh menonton dagangan secara langsung, memantau transaksi anda atau menyediakan pemberitahuan yang diperibadikan.

Aplikasi IQ Option kini boleh didapati melalui App Store dan kedai Apple. Anda boleh mendapatkannya dari sana.

Jenis akaun dagangan

IQ Option menawarkan tiga pilihan akaun:

  • Akaun demo
  • Akaun Langsung
  • Akaun VIP

Akaun Langsung

Bayaran minimum dalam akaun Langsung ialah $10. Ia mempunyai jumlah dagangan had lebih rendah AS1. Ini membolehkan akaun standard IQ Option menjadi lebih mesra pengguna untuk pendatang baru.

Akaun VIP

Untuk mempunyai akaun VIP dalam IQ Option, anda perlu membuat deposit awal sebanyak $1900 dalam masa dua hari. Dengan akaun Premium, pengguna mempunyai akses kepada broker akaun khusus, 3 peratus pendapatan tambahan dan keahlian percuma dalam pertandingan dagangan IQ Option.

Sebagai tambahan, Pemilik akaun VIP menerima tuisyen yang diperibadikan dan lebih banyak sumber latihan perdagangan berbanding pengguna biasa. Pendaftaran VIP tidak ditawarkan kepada warga EU kerana had perdagangan ESMA.

papan pemuka iq option
  • Pengeluaran IQ Option yuran: 0
  • Perdagangan minimum: $10
  • Deposit minimum: $10
  • Aset: Forex, Saham, Kripto, Komoditi, Indeks, ETF
  • Outlet: IOS, Windows, Apple,
  • Cara bayaran: Kad Kredit atau Debit, Pindahan Wayar, E-dompet
  • Deposit dengan Visa: Tersedia
  • Pengeluaran dengan Visa: Tersedia
  • Bayaran Visa tambahan: Tidak
› Daftar dengan IQ Option secara percuma sekarang

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

#3 Pocket Option – Mulakan dagangan dalam satu klik

laman web Pocket Option
Laman web rasmi Pocket Option

The Pocket Option broker adalah anak syarikat kepada Gembell Limited, yang dicipta oleh pasukan pedagang dan pelabur berpengalaman. Oleh kerana firma itu diasaskan pada kriteria yang meluas, ia memberikan perkhidmatan yang cemerlang kepada pilihan binari dalam pasaran OTC yang boleh diakses.

Firma bekerja keras untuk membina prosedur perdagangan semudah, mudah dan cekap yang mungkin. Akibatnya, Pocket Option telah mencipta a sistem perdagangan satu-satunya untuk memastikan dagangan yang konsisten untuk pelanggan profesional.

ciri-ciri

Platform ini merangkumi semua ciri yang diinginkan oleh pengguna. Beberapa aspek utama adalah seperti berikut:

Aplikasi Mudah Alih

Pocket Option membolehkan pengguna banyak fleksibiliti dari segi bagaimana, di mana, dan apa yang mereka pilih untuk berdagang. Walaupun antara muka Pocket Option utama adalah berasaskan internet, perdagangan Desktop dan telefon pintar juga ditawarkan. Apl telefon pintar ini serasi dengan iPhone dan telefon Android menjadikannya mudah untuk kekal dikemas kini tentang arah aliran ekonomi. Pocket Options mempunyai aplikasi android dan IOS untuk MetaTrader 4 dan MT5.

Kedai Apple Pocket Option
Apl Pocket Option dalam App Store

Firma broker menyediakan asas dan aplikasi mesra mudah alih; ia menawarkan semua keupayaan sistem Pocket Option laman web.

Program ini tersedia secara percuma, dan UI adalah mudah untuk dipasang dan digunakan. Jika anda telah memasang versi iPhone 11.0 atau lebih tinggi, anda boleh menggunakan versi iOS. Jika anda menggunakan Android, anda perlu menggunakan versi 4.4 atau lebih tinggi.

Jenis Akaun dagangan

Platform ini menyediakan pelanggannya dengan a akaun sebenar untuk berdagang. , sebagai tambahan kepada a Akaun demo Pocket Option.

Akaun Demo

Akaun ini memberi anda $10,000 dalam mata wang palsu untuk diuji dan meningkatkan kebolehan perdagangan anda. Anda tidak perlu mendaftar dengan Pocket Option untuk menggunakan akaun demo. Untuk kedua-dua pelabur baru dan berpengalaman, bermula dengan akaun demo ialah tempat terbaik untuk bermula.

Masa dagangan demo Pocket Option

Jika anda tidak pasti tentang berdagang pada akaun sebenar, anda boleh mulakan dengan akaun demo; ia mempunyai semua keupayaan yang sama seperti akaun sebenar.

Akaun Sebenar

Untuk memulakan dagangan untuk wang sebenar menggunakan akaun langsung, anda mesti membuat bayaran awal sebanyak $50. Sebaik sahaja anda melengkapkan pembayaran awal anda pada Pocket Option, anda juga akan menerima 50% lagi sebagai bonus alu-aluan. Anda juga akan berpeluang untuk mendapatkan sejumlah wang tambahan dengan mengambil bahagian dalam peraduan dua minggu sekali.

  • Perdagangan minimum: $1
  • Pengeluaran Pocket Option yuran: Bergantung pada kaedah pengeluaran
  • Jumlah deposit minimum: $50
  • Aset: 100+ saham, indeks, mata wang kripto, komoditi dan Forex
  • Outlet: versi desktop, Apl mudah alih Pocket Option, Android dan Apple
  • Cara bayaran: Kad Kredit atau Debit, Kripto, E-dompet, Skrill, Neteller, Wang Web, Z Tunai
  • Deposit dengan Visa: Tersedia
  • Pengeluaran dengan Visa: Tersedia
  • Bayaran Visa tambahan: Tidak
› Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Maklumat mengenai pengeluaran dengan kaedah VISA

VISA ialah pilihan pengeluaran untuk pedagang yang menggunakan Quotex, IQ Option atau Pocket Option. Anda boleh mengeluarkan dana dari tapak web broker anda dengan pergi ke bahagian pengeluaran dan memilih Visa sebagai pilihan pembayaran anda. Anda kemudiannya akan diminta untuk butiran VISA anda seperti nombor, tarikh luput dan CVV. Dalam beberapa hari perniagaan selepas mengesahkan jumlah pengeluaran dan menyerahkan permintaan, dana akan tersedia dalam akaun broker anda atau pada kad VISA anda, bergantung pada sama ada anda mendeposit atau mengeluarkan.

Caj dan yuran visa dijelaskan secara terperinci

Logo rasmi VISA

Dalam kebanyakan kes, jika anda ingin memindahkan wang dari akaun broker anda menggunakan VISA, pemproses pembayaran akan mengenakan komisen kepada anda. Broker dan jenis kad VISA adalah dua faktor penting yang mempengaruhi kos ini. Ini tidak berlaku dengan Quotex, IQ Option dan Pocket Option. Di sini, semua deposit dan pengeluaran dengan kad VISA adalah percuma daripada caj tambahan. Walau bagaimanapun, bergantung pada lokasi anda, anda mungkin tertakluk kepada yuran transaksi asing apabila menggunakan VISA. Biasakan diri anda dengan jadual bayaran terlebih dahulu.

Kaedah pembayaran alternatif kepada Visa untuk pedagang

Terdapat banyak alternatif hebat untuk Visa, termasuk:

  • PayPal – diterima secara meluas dan terkenal dengan kelajuan dan kemudahannya.
  • Payoneer – ialah sistem pembayaran global. Payoneer menawarkan Mastercard prabayar untuk transaksi dalam talian dan luar talian.
  • Bitcoin – ialah mata wang digital. Urus niaga Bitcoin adalah pantas dan selamat serta menawarkan yuran transaksi yang rendah.
  • Pindahan Bank – adalah kaedah pembayaran tradisional. Pindahan bank adalah selamat dan boleh dipercayai, tetapi ia boleh menjadi perlahan dan mahal.

Beberapa alternatif lain ialah:

Bagaimana untuk mencari broker pilihan binari yang menerima Kad Visa

broker visa

Anda akan belajar itu kebanyakan firma perdagangan pilihan menerima pembayaran kad kredit. Membaca ulasan setiap pembrokeran mungkin merupakan cara terbaik untuk menentukan sama ada yang anda berminat untuk memenuhi kriteria utama ini. Anda boleh mendapatkan maklumat ini dengan menjalankan carian web yang sesuai menggunakan nama jenama pembrokeran kegemaran anda.

Pengisytiharan Visa bahawa ia akan membenarkan penggunaan kadnya untuk memindahkan dana ke akaun pembrokeran adalah a peristiwa penting yang sudah pasti telah meningkatkan reputasi dan kredibiliti industri pilihan binari. Hasil daripada perkembangan besar ini, senarai syarikat yang membenarkan kad kredit dan debit sebagai salah satu kaedah pilihan pemindahan dana digital mereka telah melonjak naik.

Kesimpulan – Gunakan Visa untuk berdagang dengan broker pilihan binari terbaik ini!

Secara ringkasnya, kami telah menyenaraikan 3 broker pilihan binari teratas yang menerima Visa untuk deposit dan pengeluaran. Anda boleh mendeposit dan mengeluarkan dana dengan selamat dan mudah daripada akaun pembrokeran anda menggunakan kad kredit atau debit Visa. Ramai pelabur yang canggih menggunakan kad debit Visa kerana mereka membenarkan transaksi yang cepat.

Dapatkan bonus deposit percuma sebanyak 50% di Quotex dengan kod promosi kami “bobroker50

3 broker pilihan binari terbaik yang menerima Visa adalah ini, dalam susunan masing-masing:

  1. Quotex – Broker Visa nombor satu kami
  2. IQ Option – Yuran rendah dan spread mentah
  3. Pocket Option – Mula berdagang dalam satu klik
Broker terbaik untuk Visa: Daftar dengan Quotex secara percuma

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Soalan lazim tentang broker BO yang menerima VISA:

Adakah selamat untuk menggunakan kaedah pembayaran alternatif dalam perdagangan pilihan binari?

Ya, kebanyakan kaedah pembayaran alternatif adalah selamat dan menawarkan perlindungan terhadap penipuan dan transaksi tanpa kebenaran. Walau bagaimanapun, perlu diingat bahawa tidak semua kaedah pembayaran selamat. Kami mengesyorkan memilih penyedia pembayaran yang boleh dipercayai seperti VISA untuk mendapatkan pengalaman dagangan terbaik.

Adakah kaedah pembayaran alternatif lebih baik daripada kad kredit atau VISA?

Ia bergantung pada keperluan dan pilihan khusus anda. Kad kredit mungkin menawarkan program ganjaran dan faedah, tetapi ia juga berpotensi untuk berhutang. Kaedah pembayaran alternatif seperti kad prabayar dan e-cek mungkin lebih mudah diakses oleh sesetengah orang.

Broker pilihan binari manakah yang menerima VISA?

Terdapat banyak daripada mereka. Dalam artikel ini, kami telah membincangkan semua kebaikan dan keburukan menggunakan VISA pada tiga platform:
Quotex
IQ Option
Pocket Option

Mengapa VISA digemari sebagai kaedah pembayaran dalam perdagangan pilihan binari?

Capaian meluas, ketepatan dan urus niaga selamat VISA menjadikannya pilihan pilihan di kalangan pedagang. Broker pilihan binari yang menyokong VISA menawarkan kaedah yang mudah untuk pedagang mendeposit dan mengeluarkan dana. Penerimaan di seluruh dunia membolehkan pedagang menguruskan urus niaga merentas berbilang broker dengan mudah.

Tulis komen