12345
5.0 / 5
Penarafan pasukan Binaryoptions.com Bersedia sebab anda boleh mempercayai kami Binaryoptions.com menyemak perkhidmatan perdagangan mengikut garis panduan dan spesifikasi yang ketat. Broker dan platform diuji dengan wang sebenar dan semua fungsi yang penting untuk pedagang binari disemak. Kami menguji keselamatan, tawaran, yuran, perisian, sokongan dan banyak lagi dalam pengalaman dan laporan penilaian kami. Sebagai pedagang yang berpengalaman lebih daripada 10 tahun, kami tahu dengan tepat apa yang penting apabila memilih broker dan platform dagangan yang baik. Lihat metodologi kami tentang cara menilai broker.
Mengeluarkan
5.0
Deposit
5.0
Tawaran
5.0
Sokongan
5.0
Platform
5.0
Hasil
5.0

Kajian Pocket Option 2023 – Adakah ia satu penipuan atau tidak? – Ujian broker

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma

Adakah Pocket Option satu penipuan atau syarikat yang boleh dipercayai? – Ketahui ulasan sebenar saya. Sebagai pedagang maju, saya menyemak broker Pilihan Perduaan untuk anda. Baca jika ia berbaloi untuk melabur wang anda dalam pasaran pilihan binari dengan Pocket Option atau tidak, dan dapatkan maklumat terbaik dalam ulasan Pocket Option saya.

Pocket-Option-laman web rasmi
Laman web rasmi Pocket Option
➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Fakta pantas tentang Pocket Option:

⭐ Penilaian: (5 / 5)
⚖️ peraturan:Dikawal oleh Pusat Peraturan Perhubungan Pasaran Kewangan Antarabangsa (IFMRRC), Mwali International Services Authority (Lesen T2023322) (Tiada pihak berkuasa rasmi kerajaan)
💻 Akaun demo:✔ (tersedia, tidak terhad)
💰 Deposit minimum50$
📈 Perdagangan minimum:1$
📊 Aset:100+, termasuk Saham, Forex, Indeks, Matawang Kripto dan Komoditi
📞 Sokongan:telefon 24/7, sembang, e-mel
🎁 Bonus:Bonus deposit tersedia. Lebih banyak anda deposit, lebih tinggi bonus anda
⚠️ Hasil:Sehingga 90%+
💳 Kaedah deposit:Kad Debit, e-pembayaran, dan mata wang kripto; termasuk Skrill, Neteller, Tunai ADV, WebMoney, Pembayar, Matawang Kripto Perfect Money, Bitcoin, Litecoin, Ripple dan banyak lagi
🏧 Kaedah pengeluaran:Kad, e-pembayaran dan mata wang kripto; termasuk Skrill, Neteller, ADV Cash, WebMoney, Payeer, Perfect Money Cryptocurrencies, Bitcoin, Litecoin, Ripple dan banyak lagi
💵 Program gabungan:Tersedia
🧮 Yuran:Tiada yuran deposit, tiada yuran pengeluaran, tiada yuran tidak aktif dan tiada yuran perdagangan!
🌎bahasa:Kad, e-pembayaran dan mata wang kripto, termasuk Skrill, Neteller, ADV Cash, WebMoney, Payeer, Perfect Money Cryptocurrencies, Bitcoin, Litecoin, Ripple dan banyak lagi
🕌 Islamik akaun:Akaun islamic bebas swap tersedia di Pocket Option!
📍 Ibu Pejabat:2017 – 2023 di Majuro, NA – Kepulauan Marshall, dari 2023 di Republik Costa Rica
📅 Ditubuhkan di:2017
⌛ Masa pengaktifan akaun:Dalam 24 jam

Dalam artikel ini, saya akan memperkenalkan anda semua yang anda perlu tahu mengenai broker pilihan binari. Adakah ia broker yang boleh dipercayai? Apakah syarat dagangan, berapakah deposit minimum? Adakah penunjuk tersedia? Bolehkah anda berdagang melalui aplikasi Pocket Option? Jenis akaun manakah yang ditawarkan oleh broker? Adakah terdapat akaun demo binari yang boleh anda gunakan untuk bermula? Untuk mendapatkan jawapan kepada semua soalan ini dan banyak lagi, teruskan membaca.

➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Apakah Pocket Option? – Syarikat membentangkan

Pocket Option adalah antarabangsa Binary Options Broker. Anda boleh bertaruh di sana (pasaran pilihan binari) pada pasaran meningkat atau menurun dengan peluang pembayaran (hasil) yang tinggi. Pocket Option ialah broker yang dimiliki oleh Gembell Limited dan berpangkalan di Kepulauan Marshal. Ia adalah sebuah syarikat berdaftar dengan nombor 86967. Juga, broker adalah dikawal selia oleh IFMRRC.

Pada pandangan pertama, tapak web Pocket Option kelihatan sangat bagus dan jelas. Secara langsung anda boleh melihat apa yang mereka tawarkan kepada peniaga mereka. Berdagang lebih daripada 100 aset berbeza sebagai Pilihan Perduaan dengan hasil (sebanyak 90%+). Bagi peniaga, terdapat kira-kira 10000 kombinasi yang mungkin. Ia adalah sangat mudah untuk memulakan perdagangan dengan broker. Anda boleh membuka akaun baharu dalam beberapa saat. Di samping itu, mereka menawarkan akaun demo percuma untuk mempraktikkan platform.

Tonton ulasan penuh saya dalam video YouTube ini:

Youtube

Dengan memuatkan video, anda bersetuju menerima dasar privasi YouTube.
Ketahui lebih lanjut

Muatkan video

PGlmcmFtZSB0aXRsZT0iSE9ORVNUIFBvY2tldCBPcHRpb24gcmV2aWV3IC0gSXMgaXQgYSBzY2FtPyAoVGhlIFRydXRoKSIgd2lkdGg9IjY0MCIgaGVpZ2h0PSIzNjAiIHNyYz0iaHR0cHM6Ly93d3cueW91dHViZS1ub2Nvb2tpZS5jb20vZW1iZWQvUmZOQlFrRlMzQTA/ZmVhdHVyZT1vZW1iZWQiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvdz0iYWNjZWxlcm9tZXRlcjsgYXV0b3BsYXk7IGNsaXBib2FyZC13cml0ZTsgZW5jcnlwdGVkLW1lZGlhOyBneXJvc2NvcGU7IHBpY3R1cmUtaW4tcGljdHVyZTsgd2ViLXNoYXJlIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+

Fakta Pocket Option:

  • Lokasinya di Kepulauan Marshal
  • Dikawal selia oleh IFMRRC dan Mwali International Services Authority
  • Hasil tinggi 90%+
  • Platform dagangan yang mesra pengguna
  • Lebih daripada 100 aset
  • Akaun Demo Percuma
➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Kebaikan dan keburukan Pocket Option

Pocket Option adalah salah satu broker binari terbaik yang telah kami uji, dengan penuh 5 daripada 5 bintang. Platform ini dikawal selia, bereputasi tinggi dan menawarkan banyak ciri. Semua pembayaran dibuat tepat pada masanya, terdapat bonus yang menarik dan platform dagangan sangat mudah digunakan. Kebaikan dan keburukan Pocket Option termasuk:

Kelebihan:

  • Bonus deposit tinggi disediakan
  • Banyak penunjuk dagangan
  • Antara muka mesra pengguna
  • Akaun demo percuma
  • Di bawah seliaan Pusat Peraturan Perhubungan Pasaran Kewangan Antarabangsa (IFMRRC)
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma

Kelemahan:

  • Pilihan binari biasanya dikaitkan dengan tahap risiko yang tinggi
  • Saiz dagangan terhad
  • Tidak semua penunjuk tersedia

Adakah Pocket Option dikawal? – Gambaran keseluruhan tentang Peraturan

Selepas mengenali Pocket Option, mari kita jawab soalan: Adakah Pocket Option dikawal? Adalah penting untuk berurusan dengan broker yang boleh dipercayai dan dikawal selia untuk mengelakkan penipuan dan kehilangan wang. Dengan Pocket Option, anda berurusan dengan broker yang tidak dikawal oleh mana-mana kerajaan. Selain itu, ia tidak mempunyai sebarang pengesahan dua faktor.

Tetapi: Ia dikawal oleh Pusat Peraturan Perhubungan Pasaran Kewangan Antarabangsa, juga dikenali sebagai IFMRRC. Selain itu, ia juga mendapat lesen baharu daripada Pihak Berkuasa Perkhidmatan Antarabangsa Mwali.

Pocket Option diperakui oleh IFMRRC
Pocket Option diperakui oleh IFMRRC

Walau bagaimanapun, disebabkan risiko tinggi perdagangan pilihan binari secara umum, negara seperti Malaysia, Nigeria, Amerika Syarikat, dan New Zealand mengharamkan Pocket Option. Ia juga diharamkan di seluruh Eropah, tetapi anda masih boleh mendaftar untuk akaun demo percuma.

Nota: Pihak berkuasa rasmi kerajaan tidak mengawal selia Pocket Option. Di negara di mana ia perlu dikawal, Pocket Option tidak boleh beroperasi.

Amaran kawal selia tentang Pocket Option

Terdapat amaran berbeza mengenai Pocket Option oleh pihak berkuasa kawal selia. Kebanyakannya, ia mengatakan bahawa Pocket Option beroperasi tanpa lesen di negara tertentu. Sebagai contoh, yang FCA mengeluarkan amaran pada 2021 bahawa firma itu menyediakan perkhidmatan di UK tanpa kebenaran. Pada tahun 2022, Pocket Option telah disenaraikan pada "Senarai MERAH" daripada CFTC. Ia mengatakan bahawa broker itu menerima dana daripada pelanggan AS tanpa lesen.

Negara tidak dibenarkan menggunakan Pocket Option
Syarikat itu tidak menyediakan perkhidmatan di AS, Israel, UK, Jepun dan Eropah

Tetapi jika kami menyemak tapak web Pocket Option, kami akan menemui notis kecil di footer dengan nota tidak menyediakan perkhidmatan di AS, UK dan lebih banyak negara. Broker tidak menerima pelanggan dari negara-negara ini. Sukar untuk mengatakan jika mereka melanggar peraturan pada masa lalu, tetapi buat masa ini, anda dapat melihat bahawa mereka mengetahui peraturan kawal selia.

Adakah Pocket Option selamat atau tidak?

Menawarkan perkhidmatan hebat dan menunjukkan sijil kawal selia bukanlah satu-satunya ciri yang dimiliki Pocket Option sebagai broker sebenar. Ia juga mengambil kira kebimbangan pelbagai isu keselamatan yang berleluasa pada masa kini. Ia mencadangkan dasar keselamatan yang berbeza dan juga melindungi pelanggan daripada kerosakan sekiranya berlaku pertikaian. 

Sejak IFMRRC adalah pihak berkuasa di sebalik peraturannya, yang mana ia juga merupakan rakan kongsi pematuhan, ia boleh menawarkan pampasan kepada pelanggannya semasa penyelesaian yang gagal. Peniaga Pocket Option boleh terus memfailkan tuntutan kepada IFMRRC jika dia tidak mendapat penyelesaian yang memuaskan untuk isu tersebut. Selanjutnya, ia akan menggunakan dana pampasan untuk mengimbangi kerosakan peniaga.

Broker ini juga menjamin setiap pedagang melalui pelbagai dasar, seperti yang dinyatakan sebelum ini. Ia termasuk:

  • Menjamin keselamatan butiran perdagangan dan maklumat peribadi dengan dasar privasi yang ketat
  • Mengambil tanggungjawab untuk akaun pedagang melalui dasar pembayaran 
  • Menawarkan dasar AML sebagai langkah menentang pengubahan wang haram dan dasar KYC untuk memastikan ketelusan pedagang
  • Lindungi log masuk dan pengeluaran anda dengan pengesahan 2 faktor

Semua langkah keselamatan tersebut adalah tidak dapat dibayangkan dengan broker palsu. Ia akan bercanggah dengan tujuan broker palsu. Jadi, ini adalah bukti kukuh menjadi broker sebenar.

peraturan:Dikawal oleh IFMRRC (Nombor lesen TSRF RU 0395 AA Vv0207), Pihak Berkuasa Perkhidmatan Antarabangsa Mwali (Lesen T2023322)
SSL:ya
Perlindungan Data:ya
Pengesahan 2 faktor:ya
Kaedah pembayaran terkawal:Ya, tersedia
Perlindungan baki negatif:ya
➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Ulasan tentang Trustpilot – Adakah ia palsu?

Melakukan penyelidikan tentang Pocket Option akan menyedarkan anda tentang penarafan 4.0 bintang pada Trustpilot. Trustpilot ialah salah satu platform ulasan yang paling dipercayai di luar sana kerana ia sukar dimanipulasi oleh ulasan palsu. Walau bagaimanapun, selalu ada kemungkinan kecil bahawa penilaian itu palsu, saya menyemaknya secara terperinci untuk anda.

Pocket Option pada TrustPilot
Pocket Option pada Trustpilot

Seperti yang anda lihat, majoriti penilaian positif ialah penilaian 5 bintang; terdapat beberapa penilaian 4 bintang, 3 bintang dan 2 bintang. Apabila ia berkaitan dengan penilaian 1 bintang, jumlah rating meningkat. Penarafan 1 bintang datang daripada peniaga yang kecewa yang tidak dapat membayar wang atau mengatakan Pocket Option memanipulasi harga. Selalunya, OTC-Trading disebut.

Dagangan OTC dibuat oleh algoritma pada hujung minggu. Pada Binaryoptions.com, kami tidak mengesyorkan perdagangan aset ini kerana anda sukar meramalkan masa depan pergerakan harga. Masalah pengeluaran kebanyakannya berlaku kerana peniaga menggunakan kaedah pembayaran yang salah, menggunakan akaun pihak ketiga atau tidak mengesahkan akaun mereka.

Secara keseluruhannya, ulasan mengenai Trustpilot kelihatan baik kepada saya. Sebagai broker perdagangan, hampir mustahil untuk mendapatkan ulasan yang baik sahaja kerana peniaga yang kehilangan wang dengan berdagang strategi yang tidak baik akan memberi komen negatif tentang perniagaan!

Semakan syarat untuk pedagang di Pocket Option

Selepas menjawab soalan peraturan, mari masuk ke platform dan perkhidmatan dagangannya.

Mula melabur wang sebenar dengan a deposit kecil sebanyak 50$ dalam akaun anda. Selain itu, anda boleh menggunakan hanya 1$ sebagai jumlah pertaruhan minimum untuk setiap aset. Broker memberikan anda akaun demo Pocket Option percuma 10.000$ juga. Jadi anda boleh berlatih berdagang di platform baharu.

deposit minimum pilihan poket
Anda perlu mendepositkan sekurang-kurangnya 50$

Ia adalah sangat mudah untuk mendepositkan wang sebenar pada Pocket Option kerana mereka menawarkan anda lebih daripada 50 kaedah pembayaran yang berbeza (baca lebih lanjut mengenainya di bawah). Lagipun, mereka tidak mengenakan komisen kepada anda untuk deposit atau pembayaran. Sistem pembayaran berfungsi 24 jam sehari.

Keuntungan aset tetap Binary Option ialah antara 80 – 97% yang dibandingkan dengan broker lain yang sangat tinggi. Kadangkala ia bergantung pada aset yang anda laburkan. Pilih antara dagangan minimum 60 saat dan maksimum dagangan 4 jam. Mereka menawarkan anda banyak ufuk masa yang berbeza. Pelaksanaan dagangan adalah sangat mudah dan pantas. Dari pengalaman saya, tiada masalah membuka atau menutup dagangan. Adalah mungkin untuk menjual pilihan sebelum tamat masa tamat. Ini adalah kelebihan besar untuk broker ini.

aset pilihan poket
Pocket Option menawarkan banyak aset yang berbeza

Kepelbagaian aset sangat tinggi. Pilih antara Saham, Forex, Indeks, Matawang Kripto dan Komoditi. Kesimpulannya, syarat dan tawaran Pocket Option dibandingkan dengan broker lain pada tahap terbaik mereka.

syarat:

  • Hasil tinggi 80-95%
  • 50 kaedah pembayaran yang berbeza
  • Mula berdagang dengan deposit 50$
  • Anda hanya memerlukan 1$ setiap dagangan
  • Dagang Aset OTC pada Pocket Option juga (ia membenarkan dagangan 24/7)
➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Berapakah kos untuk berdagang di Pocket Option?

Pernahkah anda mendengar tentang yuran tinggi dan kos tersembunyi yang perlu anda bayar apabila berurusan dengan broker yang teduh? Jangan risau: Dengan Pocket Option anda selamat, broker pilihan binari tidak akan mengenakan sebarang bayaran yang tidak boleh dipercayai.

Yuran pengeluaran
Mari kita ketahui sama ada terdapat sebarang yuran Pocket Option

Mari kita mempunyai gambaran ringkas daripada berapa kos untuk berdagang pada Pocket Option:

Bayaran:Jumlah:
Bayaran deposit$0
Yuran pengeluaran$0
Yuran tidak aktif/
Yuran dagangan$0
Yuran dagangan forex/
Yuran perdagangan saham/
Yuran dagangan ETF/
Yuran dagangan kripto/
Menjimatkan yuran pelan/

Seperti yang anda lihat, tiada sebarang bayaran, sama ada untuk berdagang atau untuk mendeposit dan mengeluarkan wang.

➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Kajian semula platform dagangan Pocket Option

Pada pendapat saya, Pocket Option menawarkan platform dagangan yang sangat baik. Nampaknya mereka memprogramkannya secara bebas. Dari pengalaman saya, rasanya sangat selesa untuk berdagang di platform ini. Anda boleh melihat dengan jelas apa yang berlaku di pasaran. Selain itu, platform ini sangat disesuaikan. Anda boleh menggunakan penunjuk atau jenis carta Pocket Option yang berbeza.

Nota: Anda juga boleh menggunakan platform MetaTrader 5 dengan Pocket Option.

dapatkan wang dengan Pocket Option
Meja dagangan Pocket Option

Pilih antara 100 aset berbeza dan menganalisis carta. Selepas itu, anda boleh membuka dagangan dengan pilihan panggilan atau letak. Gunakan fungsi dagangan sosial untuk menyalin pedagang terbaik Pocket Option dan menukar keuntungan mereka kepada keuntungan anda.

Berdagang melalui komputer atau aplikasi. Anda boleh berdagang dari setiap tempat di bumi dengan aplikasi pintar pada telefon pintar anda. Akhirnya, platform dagangan mendapat 5 bintang pada ulasan saya. Saya sangat suka reka bentuk dan fungsinya.

muat turun pilihan poket
Pocket Option tersedia untuk sebarang peranti

Platform ini berjalan lancar dalam semakan Pocket Option kami dan diprogramkan secara profesional. Tidak ada sebarang pepijat atau ketinggalan semasa menggunakannya. Selain itu, aplikasi ini tersedia untuk Android dan Apple iOS. Itu adalah satu lagi kelebihan besar kerana kebanyakan broker tidak menawarkan aplikasi IOS.

Selain itu, apl berjalan dengan lancar seperti versi web. Kesimpulannya, platform dagangan broker adalah berguna l untuk setiap peniaga kerana ia adalah fleksibel.

Fakta tentang platform dagangan: 

  • Jenis carta yang berbeza
  • Rangka masa yang berbeza (carta 5 saat sehingga carta harian)
  • Penunjuk dan alat analisis percuma
  • Boleh disesuaikan dan mesra pengguna untuk pedagang
  • Dagangan Sosial, Isyarat dan Kejohanan
  • Pelaksanaan dagangan yang sangat pantas
➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

MetaTrader 5

The MetaTrader 5 tersedia pada Pocket Option dan platform yang terkenal di dunia untuk semua peniaga forex dan adalah. Anda boleh pergi ke papan pemuka akaun anda dan memuat turun MT5 secara percuma. Lebih daripada 30 pasangan mata wang dan 40 aset lain yang berbeza tersedia di MT5 dengan spread berubah-ubah tanpa komisen.

MetaTrader 5 pada Pocket Option

Kelebihan dagangan: Penunjuk Pocket Option

Jika anda ingin berdagang pilihan binari anda akan mengenali tidak lama lagi: Anda perlu menggunakan penunjuk teknikal untuk menganalisis pasaran dengan arah aliran dan strukturnya. Tanpa "kelebihan dagangan" ini; susah nak berjaya. Pocket Option menawarkan pelbagai penunjuk dalam perisian dagangannya.

Penunjuk Pocket Option
Anda boleh menggunakan lebih daripada 30 penunjuk berbeza pada Pocket Option

Mari kita lihat di 13 penunjuk terbaik tersedia pada Pocket Option:

  • #1 RSI
  • #2 Stochastic Oscillator
  • #3 CCI
  • #4 Bollinger Bands
  • Saluran Donchian #5
  • #6 Purata bergerak
  • #7 Fraktal
  • #8 Pusaran 
  • Pengayun Pemecut #9
  • #10 Purata julat benar
  • #11 OsMA
  • #12 Penunjuk momentum
  • #13 Kadar perubahan harga

Ini hanya tiga belas daripada lebih daripada 30 petunjuk teknikal yang ditawarkan oleh broker pilihan binari. Jika anda ingin mendapatkan lebih terperinci dan belajar cara menggunakannya, baca artikel kami berkenaan 13 penunjuk Pocket Option terbaik.

➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Dagangan mudah alih melalui Apl Pocket Option

Jika anda bukan jenis orang yang duduk di hadapan komputer di meja sepanjang hari, Saya boleh mengesyorkan apl Pocket Option. Dengan aplikasi mudah alih broker, anda boleh menunjukkan kemahiran dagangan anda di mana sahaja anda berada.

Kedai Apple Pocket Option
Apl Pocket Option dalam App Store
Pocket Option Gedung Google Play
Apl Pocket Option dalam Gedung Google Play

Ia tersedia untuk Telefon pintar Android dan juga untuk iPhone. Sudah tentu, anda boleh menggunakannya dengan tablet yang menjalankan iOS atau Android juga. Muat turun sahaja dari Play Store atau App Store, log masuk dengan data anda dan mula berdagang melalui telefon atau tablet anda.

Setiap fungsi yang tersedia dalam versi pelayar tersedia dalam apl Pocket Option juga.

Memandangkan aplikasinya mudah, ia berfungsi dengan baik untuk perdagangan mudah alih. Antara muka lebih cepat untuk dipasang, dan proses perdagangan adalah sama dengan pilihan tinggi atau rendah. Lebih-lebih lagi, permohonan adalah percuma, dan peniaga tidak perlu menanggung sebarang perbelanjaan tambahan. The iOS aplikasi memerlukan versi iOS 11 atau lebih tinggi, dan Android apl memerlukan Android 4.4 ke atas.

Demo aplikasi Pilihan Perduaan
Tangkapan skrin apl Pocket Option
➥ Muat turun aplikasi Pocket Option secara percuma

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Bagaimana untuk berdagang di Pocket Option:

Pocket Option boleh digunakan untuk bertaruh pada pasaran meningkat atau menurun. Buat ramalan untuk arah harga aset pada platform. Ia boleh menjadi Forex, Saham, Cryptos, dan banyak lagi. Sentiasa Pilihan Perduaan mendapat masa tamat. Anda boleh berdagang dalam ufuk masa yang berbeza, tidak kira sama ada ia adalah jangka pendek atau jangka panjang. Selepas masa tamat, perdagangan ditutup secara automatik.

tempah topeng
Atas atau bawah - Pilihan Perduaan mudah difahami

#1 Membuat pesanan

Anda boleh melaraskan tetapan seperti jumlah dagangan dan masa pembelian dalam panel dagangan. Awak boleh letakkan perdagangan anda di sini sambil meramalkan sama ada harga akan mendapat tinggi atau rendah. Harga yang lebih tinggi akan dipaparkan dengan butang hijau; jika harga turun, ia akan muncul dengan butang merah.

Mula-mula, anda mesti memilih aset daripada beratus-ratus aset pada apl, seperti komoditi, pasangan mata wang, saham, pasangan mata wang, dll. Anda boleh mencari aset dengan menaip nama atau memilih melalui kategori. Dalam apl, anda boleh tambah sebarang aset sebagai kegemaran, dan keuntungan anda akan meningkat apabila peratusan aset semakin tinggi.

Untuk menetapkan masa pembelian dagangan digital, anda perlu mengetik pada menu masa pembelian dan memilih pilihan pilihan. Masa tamat dalam perdagangan ialah masa pembelian + 30 saat. Anda juga boleh menetapkan masa yang diperlukan pada pilihan Masa tamat tempoh.

Jumlah masa aplikasi Pilihan Perduaan

Dalam apl, anda boleh menukar jumlah dagangan dengan mengetik butang + atau – pada bahagian Jumlah Dagangan. Dengan bantuan tetapan harga Strike, anda boleh meletakkan dagangan pada harga yang lebih tinggi atau lebih rendah daripada nilai semasa dengan melaraskan peratusan pembayaran. Kadar pembayaran bergantung pada perbezaan antara mogok dan harga pasaran.

Anda juga boleh menilai pergerakan harga melalui carta dan mencipta ramalan anda. Jika anda menjangkakan harga akan naik lebih tinggi, kemudian tekan pilihan ATAS atau sebaliknya Turun. Selepas membuat pesanan, keputusan akan kelihatan betul atau tidak betul, manakala ramalan yang betul akan memberikan keuntungan perdagangan. Anda boleh pergi ke bahagian Dagangan untuk membatalkan dagangan dan tutup mana-mana perdagangan yang anda mahukan.

#2 Menempatkan perdagangan ekspres

Perdagangan ekspres ialah ramalan yang bergantung pada pelbagai peristiwa yang berlaku merentas berbilang aset dagangan. Dalam mod dagangan ekspres, setiap ketik butang hijau atau merah boleh menambah ramalan anda pada dagangan. Kemudian ramalan semua perdagangan akan berlipat ganda, dan dengan itu, seseorang mencapai keuntungan yang lebih tinggi daripada Perdagangan Digital.

Untuk Perdagangan ekspres, tekan ke Butang ekspres pada apl Pocket Option. Kemudian pilih jenis aset dan buat dua ramalan pada aset yang berbeza. Selepas itu, letakkan perdagangan Ekspres.

Untuk melihat pesanan yang dibuka, pilih pilihan Ekspres dan tekan butang Dibuka. Untuk melihat pesanan tertutup, anda perlu memilih tab Tertutup dalam panel.

#3 Pemantauan dagangan

The Apl Pocket Option mempunyai kemudahan untuk melihat sesi dagangan aktif. Anda perlu memilih butang dagangan, dan menu pop timbul akan muncul menunjukkan transaksi untuk sesi ini. Jika anda mahu melihat dagangan terbuka, ketik pada bahagian Dagangan untuk melihat semua dagangan sedang berjalan.

Sejarah perdagangan aplikasi Pilihan Perduaan

Jika anda ingin melihat dagangan tertutup untuk sesi dagangan anda, anda boleh pergi ke Bahagian Perdagangan yang sama dan ketik butang Dagangan tertutup. Untuk melihat sejarah dagangan langsung, anda boleh memilih pilihan Lagi.

#4 Dagangan belum selesai

Ia adalah ciri yang membolehkan pengguna untuk meletakkan dagangan pada masa tertentu pada masa hadapan atau apabila harga aset tertentu mencapai tahap. Anda juga boleh menutup dagangan yang belum selesai sebelum meletakkannya untuk mengelakkan kerugian. Untuk membuat pesanan dagangan mengikut masa, anda mesti memilih aset dan menetapkan masa dan tarikh apabila anda ingin berdagang.

Selepas menambah jumlah dan membuat pesanan, anda boleh trek melalui tab Semasa. Jika anda ingin membuat pesanan mengikut harga aset, kemudian pilih aset dan tetapkan harga terbuka yang diperlukan serta peratusan pembayaran. Selepas itu, pilih jumlah dan buat pesanan. Untuk membatalkan sebarang pesanan yang belum selesai, anda perlu ketik pada butang tutup pada tab pesanan belum selesai.

➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Contoh: Cara berdagang kripto (Bitcoin, 90%)

Saya akan memberi anda contoh dalam ulasan Pocket Option ini. Jika awak membuka dagangan pada Bitcoin dengan jumlah 1000$, anda membuat ramalan yang betul tentang pasaran anda akan memenangi pembayaran sebanyak 1900$. 900$ ialah keuntungan dan 1000$ ialah pulangan amaun pertaruhan anda. Tiada yuran tersembunyi untuk melabur.

Untuk menjadikannya lebih jelas dan menerangkan kepada anda secara terperinci bagaimana untuk berdagang pilihan binari, anda boleh melawat saluran YouTube saya.

Lihat penuh saya Perdagangan Pocket Option video tutorial di sini:

Youtube

Dengan memuatkan video, anda bersetuju menerima dasar privasi YouTube.
Ketahui lebih lanjut

Muatkan video

PGlmcmFtZSB0aXRsZT0iVHV0b3JpYWw6IEhvdyB0byB0cmFkZSB3aXRoIFBvY2tldCBPcHRpb24gICgyMDIyKSIgd2lkdGg9IjY0MCIgaGVpZ2h0PSIzNjAiIHNyYz0iaHR0cHM6Ly93d3cueW91dHViZS1ub2Nvb2tpZS5jb20vZW1iZWQvZXg1Ni0zbzNVVlE/ZmVhdHVyZT1vZW1iZWQiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvdz0iYWNjZWxlcm9tZXRlcjsgYXV0b3BsYXk7IGNsaXBib2FyZC13cml0ZTsgZW5jcnlwdGVkLW1lZGlhOyBneXJvc2NvcGU7IHBpY3R1cmUtaW4tcGljdHVyZTsgd2ViLXNoYXJlIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Dagangan Sosial - Salin perdagangan pilihan binari daripada orang lain secara automatik

Pocket Option menawarkan anda untuk menyalin pedagang terbaik broker. Pertama sekali, adalah penting untuk mengetahui bahawa perdagangan sosial hanya berfungsi pada akaun langsung. Buka menu “perdagangan sosial” dan anda melihat peniaga terbaik pada masa ini. Anda boleh klik pada mereka dan tonton profil mereka (gambar di bawah).

Pocket-Option-social-trading-profile

Anda boleh menambah peniaga pada "senarai pantau" dan mengikutinya untuk masa tertentu. Jika anda rasa dia cukup bagus, anda boleh menyalinnya dengan satu klik. Pada pendapat saya, adalah penting untuk menganalisis dagangan sepanjang masa. Jika pengguna perdagangan sosial mendapat kadar kemenangan yang tinggi pada keseluruhan masa, ini adalah cara yang baik untuk mendapatkan keuntungan tambahan. Ia adalah satu kelebihan besar bagi pedagang untuk melihat keseluruhan profil dan gaya dagangan pada Pocket Option.

Bagaimana untuk membuka akaun dagangan anda pada Pocket Option

Adakah anda cukup membaca dan mahu buka akaun anda sendiri di Pocket Option untuk membuktikan kemahiran dagangan anda? Baiklah, mari lakukan ini – ia sangat mudah. Ia hanya memerlukan beberapa klik untuk sampai ke sana. Ikuti langkah mudah ini:

  1. Lawati halaman utama dan klik pada “MULAKAN DALAM SATU KLIK” butang yang muncul di hadapan anda
  2. Klik pada “TERUSKAN PERDAGANGAN DEMO” untuk menggunakan akaun demo pada mulanya
  3. Setelah anda cukup berlatih, klik pada “Pendaftaran” butang di sudut kiri bawah
  4. Sekarang pilih salah satu daripada tiga kaedah (melalui e-mel, Google atau Facebook) untuk membuat akaun anda
  5. Isikan semua maklumat yang diperlukan
➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Tangkapan skrin berikut menunjukkan kepada anda tiga langkah pertama – begitulah cara anda pergi ke borang pendaftaran yang membolehkan anda mendaftar akaun anda.

Pendaftaran Pocket Option
Langkah #1
Daftar demo Pocket Option
Langkah #2
pilihan poket bermula
Langkah #3

Setelah anda selesai dengan pendaftaran, anda boleh mula berdagang. Untuk beberapa ciri, anda perlu mengesahkan akaun anda. Saya akan menunjukkan kepada anda cara melakukannya kemudian dalam artikel ini.

➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Jenis akaun Pocket Option:

Disana ada beberapa jenis akaun berbeza yang ditawarkan Pocket Option. Mari kita lihat secara terperinci setiap daripada mereka dalam jadual berikut:

Jenis akaun:Spesifikasi:
akaun demowang maya, sehingga $10000
tambah nilai bila-bila masa anda mahu
peniaga barubaki akaun: kurang daripada $100
jumlah transaksi maksimum: $1000
peniaga pemulasemua mata pedagang baru ditambah:
baki akaun: $100 – $1000
akses kepada loteri kristal, pesanan ekspres, pencapaian perdagangan
peniaga yang berpengalamansemua mata pedagang pemula ditambah:
baki akaun: $1000 – $5000
meningkatkan keuntungan sebanyak 2%
tuan peniagasemua mata pedagang berpengalaman ditambah:
baki akaun: $5000 – $15000
jumlah transaksi maksimum: $2000
meningkatkan keuntungan sebanyak 4%
keutamaan untuk pengeluaran
peniaga profesionalsemua mata pedagang induk ditambah:
baki akaun: $15000 – $50000
jumlah transaksi maksimum: $3000
meningkatkan keuntungan sebanyak 6%
pengurus peribadi
peniaga pakarsemua mata pedagang profesional ditambah:
baki akaun: daripada $50000
jumlah transaksi maksimum: $5000
meningkatkan keuntungan sebanyak 8%
keutamaan tinggi untuk pengeluaran
hadiah premium
diskaun peribadi
MT5 Forextersedia untuk semua peringkat bermula dengan berpengalaman
leverage
: 1:10 hingga 1:1000
spread terapung: daripada 1.1 pip
➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Bolehkah anda menggunakan akaun demo pada Pocket Option?

Ia menawarkan percuma akaun demo untuk semua orang bermula dengan perdagangan pilihan binari. Akaun demo boleh digunakan untuk latihan sebelum mula membuat pelaburan sebenar pada Pocket Option. Dengan hanya satu klik anda boleh berdagang dengan wang maya di platform. Tiada pendaftaran atau deposit diperlukan untuk berlatih berdagang dengan wang maya. Ramai peniaga mendapat pengalaman pertama mereka dalam akaun demo sebelum bermula dengan wang sebenar. Saya mengesyorkan agar semua orang mengamalkan platform dalam akaun demo – walaupun anda membaca setiap perkataan ulasan Pocket Option saya ;-)

Akaun demo Pocket Option
Gunakan akaun demo apabila anda baru dalam perdagangan pilihan binari

The akaun demo binari ialah tidak terhad dengan wang maya 10.000$. Anda boleh mengecasnya dengan satu klik jika anda kehilangan sedikit wang. Selepas anda mendapat pengalaman dan belajar berdagang Pilihan Perduaan dengan jayanya anda boleh terus mula berdagang menggunakan wang sebenar.

  • Akaun percuma dan tidak terhad
  • Cara terbaik untuk berlatih dan belajar bagaimana untuk berdagang
➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Ciri-ciri akaun dagangan Pocket Option anda

Mari kita lihat lebih dekat cara untuk log masuk ke akaun Pocket Option anda dan cara mengesahkannya. Pengesahan adalah langkah penting jika anda ingin mengalami semua fungsi platform Pocket Option.

Bagaimana untuk log masuk ke akaun Pocket Option anda

Jika anda sudah membuat akaun Pocket Option, log masuk adalah sangat mudah. Hanya layari laman web broker melalui pocketoption.com atau cari broker melalui Google. Sebaik sahaja anda diarahkan ke tapak web, tonton sudut kanan atas. Klik pada "Log masuk Pocket Option".

log masuk pilihan poket
Klik pada "Log masuk" untuk bermula

Taipkan e-mel dan kata laluan anda, lakukan reCAPTCHA, dan tekan “LOGIN”. Jika anda mahu, anda boleh menyimpan butiran anda dan kekal log masuk.

➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Pengesahan Pocket Option: Bagaimana untuk mengesahkan akaun anda

Untuk mendapatkan akses kepada semua fungsi Pocket Option, anda perlu sahkan akaun anda. Ini mengambil beberapa langkah tetapi mudah dilakukan.

Ikuti langkah pengesahan ini:

  • Log masuk ke akaun anda
  • Buka tetapan akaun peribadi anda (profil)
  • Sediakan bukti dokumen pengenalan (cth imbasan ID, pasport atau lesen memandu anda)
  • Muat naik dokumen
  • Jejaki proses pengesahan
Pengesahan Pocket Option
Anda boleh mendapatkan butiran pengesahan dalam tetapan akaun anda

Anda perlu memasukkan a bukti alamat juga. Anda boleh menggunakan surat bank atau dokumen seperti bil elektrik. Adalah penting bahawa ia mempunyai nama orang yang menjalankan akaun. Berhati-hati: Dokumen tidak boleh dipangkas dan semua maklumat penting harus kelihatan dengan jelas.

➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Kaedah pembayaran yang tersedia untuk deposit dan pengeluaran

Perkara yang baik tentang Pocket Option ialah mereka menawarkan tentang 50 kaedah pembayaran berbeza untuk deposit dan pengeluaran.

Kaedah pembayaran Pocket Option
Terdapat banyak kaedah pembayaran yang berbeza – contohnya, banyak mata wang kripto

The deposit minimum ialah 50$. Anda boleh menggunakan kad, e-pembayaran atau mata wang kripto. Mereka tidak mengenakan sebarang komisen dan pengeluaran berfungsi dalam tempoh masa 24 jam. The jumlah pengeluaran minimum ialah 10$.

Kaedah-pembayaran-Pocket-Option
Beberapa lagi kaedah pembayaran Pocket Option

Fakta tentang kaedah pembayaran: 

  • Deposit minimum 50$ dan pengeluaran minimum 10$
  • Deposit segera dengan kaedah elektronik
  • Kad kredit
  • Skrill, Neteller, ADV Cash, WebMoney, Payeer, Perfect Money
  • Mata wang kripto, Bitcoin, Litecoin, Ripple dan banyak lagi
  • Tiada komisen dan yuran
➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Bagaimana untuk mendepositkan wang pada Pocket Option

Adakah anda ingin mula berdagang? Perkara pertama yang perlu anda lakukan selepas pendaftaran dan pengesahan: ialah wang pendahuluan. Prosesnya sangat mudah difahami. Buka laman web Pocket Option. Sebaik sahaja anda log masuk, anda boleh melihat papan pemuka anda. Klik pada butang “TOP-UP” di bahagian atas halaman.

tambah nilai pilihan poket
Anda tidak boleh terlepas butang

Anda kini boleh memilih salah satu kaedah pembayaran yang berbeza. Deposit minimum ialah $50. Selepas anda memilih satu kaedah pembayaran, ikut langkah yang dipaparkan.

deposit pilihan poket
Pilih kaedah pembayaran kegemaran anda

Jika semuanya berjalan lancar, akaun anda akan ditambah nilai (deposit minimum: $50). Anda boleh mula berdagang sekarang!

➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Adakah terdapat sebarang bonus deposit?

Ya! Tawaran Pocket Option bonus deposit untuk menarik pelanggan baharu dan memberi sedikit kredit kepada pelanggan sedia ada juga. Jika anda memilih kaedah pembayaran, anda boleh melihat berapa banyak bonus deposit yang anda akan dapat. Ia bergantung kepada berapa banyak wang yang anda ingin deposit.

bonus pilihan poket
Lebih banyak anda deposit, lebih tinggi bonus anda

Sebagai contoh, jika anda menambah nilai akaun anda dengan $ 5,000, anda akan mendapat tambahan 43% iaitu $2,150. Jadi baki akaun anda akan menjadi $7150 selepas deposit.

➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Bagaimana untuk mengeluarkan wang dari Pocket Option

Kesimpulannya, ujian pertama bagi pengeluaran dengan broker dalam semakan Pocket Option kami berjaya. Pengeluaran dana dan sistem deposit berfungsi dengan baik. Selain itu, Pocket Option menawarkan pulangan tunai maksimum 10% deposit atau kerugian anda.

Pilihan pengeluaran Pocket Option
Sangat mudah untuk mengeluarkan wang – tetapi anda perlu mempunyai akaun yang disahkan

Untuk maklumat lanjut buka akaun sebenar. Di samping itu, saya perlu menyebut anda harus mengesahkan akaun anda sebelum anda mula berdagang dengan wang sebenar. Broker tidak membayar kepada akaun yang tidak disahkan.

Ujian sistem bonus dan anugerah

Seperti yang anda lihat dalam gambar di bawah Pocket Option menawarkan anda sistem bonus. Terdapat banyak pilihan pilihan untuk mendapatkan wang tambahan. Gunakan bonus deposit atau tanpa deposit untuk mendapatkan akaun yang lebih besar. Di samping itu, mereka menawarkan perdagangan bebas risiko, pulangan tunai atau kod promosi.

Pocket-Option-bonus
Bonus Pocket Option

Anda mendapat ganjaran jika volum dagangan anda tinggi. Mereka memberi anda “Permata” yang boleh anda gunakan di kedai anugerah. Di kedai anugerah, terdapat beberapa pilihan untuk membeli bonus tambahan.

Adakah sistem bonus bagus?

Buat pertama kalinya, saya melihat sistem bonus yang besar dengan pilihan yang berbeza. Tetapi jangan lupa bahawa setiap bonus dikaitkan dengan syarat. Sebaliknya, anda boleh membatalkan bonus pada bila-bila masa dengan hanya mengklik pada ikon dalam akaun anda. Tiada wang dipegang jika anda mendapat bonus aktif. Anda perlu membuat pusing ganti x50 bonus anda untuk dibayar.

Fakta mengenai sistem bonus:

  • Bonus Deposit
  • Bonus Tanpa Deposit
  • Perdagangan Bebas Risiko
  • Pulangan tunai
  • Permata untuk Bonus
  • Penggalak untuk lebih keuntungan
➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Sokongan dan perkhidmatan untuk pedagang Pocket Option

The sokongan adalah sangat penting untuk peniaga membina hubungan yang boleh dipercayai. Broker menawarkan cepat, sokongan sembang yang bertanggungjawab dalam ulasan Pocket Option kami.

Pocket-Option-sokongan-dan-pendidikan
Sokongan Pocket Option

Selain itu, mereka mendapat sokongan telefon dan e-mel. Sokongan berfungsi dalam bahasa yang berbeza. Menurut itu, mereka mendapat ejen di EU (Czech).

Fakta tentang sokongan:

  • Sokongan 24/7
  • Telefon, E-mel dan Perkhidmatan Sembang
  • Sokongan dalam lebih daripada 5 bahasa yang berbeza
  • Pusat pendidikan percuma
  • Analisis dan latihan
Sokongan:Masa operasi:telefon:e-mel:
Telefon, Sembang, E-mel24/7+44 20 8123 4499[email protected]

Pendidikan percuma: Bagaimana untuk belajar berdagang dengan Pocket Option

Untuk pemula dan pedagang maju, terdapat a bahagian pendidikan besar di platform. Tonton tutorial video atau baca strategi baharu daripada pakar Pocket Option. Mereka menerangkan secara terperinci bagaimana ia berfungsi. Adalah penting untuk mendapatkan lebih banyak pengetahuan sebelum berdagang dengan wang sebenar.

➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Isyarat dagangan pada Pocket Option

Jika anda tidak mempunyai masa untuk menganalisis pasaran sendiri, terdapat banyak pilihan untuk bagaimana anda boleh membuat keuntungan sama ada cara. Dagangan salinan adalah salah satu daripadanya, tetapi juga isyarat sangat membantu dalam mencari persediaan perdagangan yang boleh berfungsi dan membolehkan anda membuat banyak wang.

isyarat pilihan poket
Pocket Option menawarkan isyarat

Tetapi tidak setiap broker pilihan binari menawarkan isyarat dagangan tersebut. Perkara yang baik tentang Pocket Option ialah: Ia memang menawarkan mereka isyarat. Hanya buka akaun dan meja dagangan anda dan klik pada butang "Isyarat" di sebelah kanan skrin.

Anda kini boleh melihat semua isyarat yang dihasilkan oleh sistem. Jika anda ingin menyalin satu, cuma klik "Salin isyarat".

isyarat salinan pilihan poket
Anda boleh melihat banyak isyarat sekaligus

Itu semua keajaiban - anda kini meletakkan dagangan mengikut isyarat. Ini boleh membantu anda mengembangkan kemahiran perdagangan anda. Semasa isyarat tersedia pada Pocket Option, robot perdagangan bukan!

Di manakah Pocket Option tersedia?

Anda mungkin perasan bahawa anda tidak boleh menggunakan platform dagangan Pocket Option di setiap negara di dunia. Mari kita mempunyai gambaran keseluruhan pantas semua negara yang tersedia dan dilarang.

➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Senarai negara yang tersedia:

Ini ialah negara tempat anda boleh berdagang melalui Pocket Option:

  • China
  • India
  • Jepun
  • Malaysia
  • Parsi
  • Rusia
  • Serbia
  • Korea Selatan
  • Brazil
  • Thailand
  • Turki
  • UAE
  • dan banyak lagi

Lihat sepenuhnya Senarai negara Pocket Option di sini!

Malangnya, terdapat beberapa negara yang mengharamkan perdagangan dengan pilihan binari sepenuhnya.

Senarai negara terlarang:

Ini ialah negara yang anda tidak boleh berdagang melalui Pocket Option:

  • Semua negara yang tergolong dalam Kesatuan Eropah
  • Israel
  • Jepun
  • UK
  • USA

Apakah alternatif Pocket Option?

Pocket Option berprestasi sekurang-kurangnya serta dua broker binari teratas kami yang lain. Kami boleh memberi Pocket Option 5 daripada 5 bintang penuh kerana broker dikawal selia, menawarkan pulangan dan bonus yang tinggi, mempunyai antara muka yang sangat baik dan kaya dengan ciri, dan popular dengan ramai pengguna.

Pocket Option boleh dianggap sebagai standard industri apabila ia datang kepada perdagangan binari. Ia adalah salah satu broker teratas yang kami ada dalam perbandingan kami.

1. Pocket Option2. Olymp Trade3. IQ Option
Penilaian: 5/55/55/5
peraturan:IFMRRCSuruhanjaya Kewangan Antarabangsa/
Pilihan Digital: yayaya
kembali:Sehingga 93%+Sehingga 90%+Sehingga 100%+
Aset:100+100+300+
Sokongan:24/724/724/7
Kelebihan:Menawarkan dagangan 30 saatBonus 100% tersediaMenawarkan perdagangan CFD dan forex juga
Kelemahan:Deposit minimum yang lebih tinggiBukan pulangan tertinggiTidak tersedia di setiap negara
➔ Daftar dengan Pocket Option➔ Lawati ulasan Olymp Trade➔ Lawati ulasan IQ Option

Lihat lagi alternatif dalam perbandingan kami antara broker lain:

Adakah Pocket Option menawarkan program gabungan?

ya, Pocket Option menawarkan program gabungan untuk semua pedagang yang ingin membawa pedagang baru kepada broker. Keuntungan boleh mencecah sehingga 80% daripada hasil daripada Pocket Option. Terdapat banyak peluang untuk mendapatkan pendapatan tambahan sebagai rakan kongsi.

sekutu pilihan poket

Anda boleh menarik peniaga baharu melalui media sosial, tapak web, youtube atau jenis pengiklanan lain dan membuat mereka mendaftar melalui URL rakan kongsi anda. Jika peniaga yang dirujuk mula berdagang dan melabur, anda memperoleh wang sebagai komisen daripada broker.

➨ Daftar untuk program rakan kongsi Pocket Option secara percuma

(Amaran risiko: Perdagangan melibatkan risiko)

Kesimpulan ulasan Pocket Option saya: Adakah ia broker yang boleh dipercayai atau penipuan?

Hasil semakan Pocket Option saya: Pocket Option kelihatan seperti broker Pilihan Perduaan yang boleh dipercayai. Terdapat pelbagai jenis aset yang berbeza dengan keuntungan yang tinggi untuk pedagang. Pilihan Perduaan adalah sangat mudah dan mudah difahami pada platform. Untuk pertanyaan lanjut, anda boleh menggunakan pusat pendidikan besar. Pada pendapat saya, platform dagangan adalah salah satu yang terbaik di dunia kerana anda boleh menyesuaikannya dengan cepat. Lebih-lebih lagi, ia sangat mesra pengguna, dan ia berasa sangat selesa untuk berdagang di sana.

Pocket Option ialah broker yang sah

Untuk pengeluaran dan deposit, anda mendapat banyak kaedah pembayaran yang berbeza. Membuka akaun dalam masa kurang daripada 5 minit tiada masalah. Anda boleh mula berdagang wang sebenar dengan baki permulaan 50$. Ini adalah nilai yang baik untuk setiap pedagang. Selain itu, deposit besar juga dialu-alukan. Satu-satunya kelemahan Pocket Option ialah kekurangan peraturan sebenar sesebuah institut kewangan. Kesimpulannya, dari pengalaman saya, broker ini boleh menjadi sangat berguna.

Kelebihan Pocket Option:

  • Keuntungan aset tinggi 96%+
  • 100+ aset
  • Sokongan yang pantas dan boleh dipercayai
  • Perdagangan sosial
  • Banyak kaedah pembayaran yang berbeza
  • Tiada bayaran tersembunyi
  • Platform dagangan yang sangat baik
  • Deposit minimum yang rendah
  • Mengeluarkan dana adalah mudah

Pocket Option menunjukkan program bonus yang sangat bagus dan a platform yang boleh dipercayai untuk berdagang dalam ulasan saya. Ia adalah salah satu platform dagangan terbaik.

➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Soalan Lazim (FAQ)

Adakah Pocket Option dikawal?

Ya, ia dikawal oleh Pusat Peraturan Perhubungan Pasaran Kewangan Antarabangsa, juga dikenali sebagai IFMRRC, dan Pihak Berkuasa Perkhidmatan Antarabangsa Mwali. Tetapi tiada pihak berkuasa rasmi kerajaan untuk pasaran kewangan.

Adakah Pocket Option broker yang baik?

Dari sudut pandangan saya, Pocket Option adalah broker yang boleh dipercayai. Anda boleh menggunakan akaun demo, berdagang tanpa sebarang yuran, mendeposit dan mengeluarkan wang tanpa yuran dan memperoleh banyak wang kerana pembayaran yang tinggi (96%+). Selain itu, platform ini juga menawarkan sokongan yang baik dan perdagangan sosial.

Adakah Pocket Option tersedia di AS?

Tidak, malangnya, Pocket Option tidak boleh digunakan oleh pedagang AS kerana ia tidak dikawal oleh CFTC. Tetapi peniaga AS masih boleh membuat akaun demo percuma.

Adakah Pocket Option selamat?

Pocket Option ialah broker yang sah dan selamat di mana anda boleh pilihan binari perdagangan. Dana anda selamat dan mudah untuk mengeluarkan wang.

Berapa lamakah masa pengeluaran Pocket Option?

Pembayaran pada Pocket Option biasanya sangat pantas. Apabila kami menguji platform, wang itu berada dalam akaun pada hari berikutnya. Walau bagaimanapun, pengeluaran boleh mengambil masa sehingga 5 hari. Ini bergantung pada kaedah pengeluaran yang dipilih dan hari dalam seminggu.

Pengeluaran ke dompet elektronik dan kad kredit biasanya pantas. Pindahan bank atau wayar mengambil masa 4-5 hari perniagaan dan pengeluaran mata wang kripto mengambil masa 2-3 hari perniagaan secara purata.

Bolehkah anda membuat wang dengan Pocket Option?

Ya, adalah mungkin untuk buat duit di Pocket Option. Terdapat ramai orang yang melakukannya sepenuh masa, dan telah mendapat untung melakukannya. Walau bagaimanapun, sentiasa ada dua sisi kepada syiling. Ia tidak mungkin membuat kerugian juga.

Secara umum, ia adalah mengenai memilih strategi dagangan yang sesuai dan meletakkan dagangan yang betul pada masa yang sesuai. Jika anda berjaya, anda boleh membuat banyak wang dengan Pocket Option. Tiada had atas berapa banyak wang yang anda boleh perolehi.

Adakah bermakna OTC pada Pocket Option?

OTC bermaksud Over The Counter pada Pocket Option. Ini adalah aset dan carta yang tersedia untuk berdagang pada hujung minggu. Ia adalah perbezaan daripada carta bursa saham sebenar kerana aset tidak boleh didagangkan di bursa jika ia ditutup. Oleh itu Carta OTC digunakan pada Pocket Option.