12345
5.0 / 5
Penarafan pasukan Binaryoptions.com Bersedia sebab anda boleh mempercayai kami Binaryoptions.com menyemak perkhidmatan perdagangan mengikut garis panduan dan spesifikasi yang ketat. Broker dan platform diuji dengan wang sebenar dan semua fungsi yang penting untuk pedagang binari disemak. Kami menguji keselamatan, tawaran, yuran, perisian, sokongan dan banyak lagi dalam pengalaman dan laporan penilaian kami. Sebagai pedagang yang berpengalaman lebih daripada 10 tahun, kami tahu dengan tepat apa yang penting apabila memilih broker dan platform dagangan yang baik. Lihat metodologi kami tentang cara menilai broker.
Mengeluarkan
5.0
Deposit
5.0
Tawaran
5.0
Sokongan
5.0
Platform
5.0
Hasil
5.0

Kajian Quotex 2023 – Adakah ia satu penipuan atau tidak? – Ujian broker

  • Min. deposit $10
  • tunjuk cara $10,000
  • Platform profesional
  • Keuntungan tinggi sehingga 95%
  • Pengeluaran cepat
  • Isyarat

Perdagangan Opsyen Binari boleh membawa anda keuntungan yang sangat cepat atau kerugian yang tinggi. Ramai peniaga berminat untuk menggunakan produk kewangan ini. Oleh itu, adalah sangat penting untuk melabur dengan broker dalam talian yang boleh dipercayai. Quotex.io, Quotex.com, atau qxbroker.com ialah platform dagangan baharu yang menawarkan perkhidmatan sedemikian.

Dalam semakan dan ujian ini, saya akan menyemak Quotex untuk anda dan memberitahu anda perkara sebenar tentang perkara ini broker binari. Apakah syarat dagangan, bagaimana platform berfungsi, dan seberapa pantas anda boleh membayar keuntungan anda? Saya akan menjawab semua soalan penting untuk pemula dengan Quotex. Sekiranya anda mempercayai broker ini dan melabur wang di sana? Adakah ia satu penipuan atau tidak? – Ketahui dalam ulasan jujur saya Quotex.

› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Fakta pantas tentang Quotex:

Penilaian: (5 / 5)
⚖️ peraturan:IFMRRC (Pusat Peraturan Perhubungan Pasaran Kewangan Antarabangsa)
🏛 Diasaskan:2020
💻 Platform dagangan: platform web, aplikasi mudah alih
💰 Deposit minimum:$10
💱 Mata wang akaun:USD, EUR, GBP, BRL, IDR, MYR, INR, KZT, RUB, THB, UAH, VND, NGN, EGP, MXN, JPY
💸 Had pengeluaran: Tiada had
📉 Jumlah dagangan minimum:$1
📈 Jumlah dagangan maksimum:$1,000
⌨️ Akaun demo: Percuma dan tidak terhad
🕌 Islamik akaun:ya
🎁 Bonus:Sehingga 100%+

Gunakan kod 'BObroker50' untuk mendapatkan bonus deposit 50%
💎 Hasil: Sehingga 95%+
📊 Aset:100+ forex, saham, komoditi, indeks, kripto
💳 Kaedah pembayaran:Kad kredit, e-dompet, perbankan atas talian, mata wang kripto
🧮 Yuran:Tiada bayaran tambahan
📞 Sokongan:Sembang dan e-mel 24/7
🌎 Bahasa:Lebih daripada 20
› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Apakah itu Quotex? Broker yang dibentangkan

Quotex ialah broker pilihan digital baharu untuk melabur dalam lebih daripada 100 pasaran. Platform ini diasaskan pada 2020 dan diuruskan oleh Maxbit LLC (pemilik) dengan alamat First Floor, First St Vincent Bank LTD Building, James Street, Kingstown, St. Vincent und die Grenadinen di mana anda akan menemui ibu pejabat syarikat. Ia adalah broker luar pesisir biasa yang menerima semua jenis pelanggan. Anda boleh berdagang di pasaran dengan mendapatkan hasil yang tinggi sehingga 95%, yang bermaksud anda melabur $100 dalam carta EUR/USD yang semakin meningkat, dan jika anda betul dalam tempoh masa tertentu anda akan memperoleh 5. Kemudian saya akan menerangkan secara terperinci untuk menunjukkan kepada anda cara ia berfungsi.

Laman web rasmi Quotex
laman web rasmi Quotex

Broker untuk dagangan dalam talian mempersembahkan platform dan perisian dagangan yang baru dibangunkan. Platform ini tersedia untuk desktop dan peranti mudah alih. Syarikat itu aktif di lebih daripada 20 negara dan tawaran yang berbeza perkhidmatan sokongan dalam bahasa yang berbeza. Tidak begitu banyak maklumat tentang syarikat di internet kerana broker itu sangat baru. Tetapi kesan pertama bagi saya agak bagus. Platform Quotex mempunyai tawaran yang baik untuk pelanggan dan pelabur dalam pasaran.

Tonton ulasan video penuh saya:

Youtube

Dengan memuatkan video, anda bersetuju menerima dasar privasi YouTube.
Ketahui lebih lanjut

Muatkan video

PGlmcmFtZSB0aXRsZT0iSE9ORVNUIFF1b3RleCByZXZpZXcgLSBJcyBpdCBhIHNjYW0/IChUaGUgVHJ1dGgpIiB3aWR0aD0iNjQwIiBoZWlnaHQ9IjM2MCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLW5vY29va2llLmNvbS9lbWJlZC93ZkkwNVZJN0VRND9mZWF0dXJlPW9lbWJlZCIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93PSJhY2NlbGVyb21ldGVyOyBhdXRvcGxheTsgY2xpcGJvYXJkLXdyaXRlOyBlbmNyeXB0ZWQtbWVkaWE7IGd5cm9zY29wZTsgcGljdHVyZS1pbi1waWN0dXJlOyB3ZWItc2hhcmUiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=
› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Kebaikan dan keburukan Quotex:

Disebabkan perbandingan saya dengan platform dagangan lain, saya akan menunjukkan kepada anda kebaikan dan keburukan Quotex. Tetapi perlu diingat, pada setiap platform atau broker; anda akan mendapati beberapa kelemahan. Sangat sukar untuk mencari yang sempurna.

Kelebihan:

  • Percuma $10,000 akaun demo
  • Deposit minimum hanya $10
  • Jumlah dagangan minimum $1, jumlah dagangan maksimum $1,000
  • Pulangan tinggi sehingga 95%
  • Antara muka mesra pengguna
  • Pelbagai jenis aset dagangan
  • Pelaksanaan perdagangan pantas
  • Deposit segera
  • Pengeluaran yang cepat dan selamat
  • Bonus percuma (Gunakan kod 'BObroker50' untuk mendapatkan bonus deposit 50%)
  • Tersedia di banyak negara dan bahasa

Kelemahan:

  • Tiada sokongan telefon
  • Tiada apl iOS tersedia pada masa ini
› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Adakah Quotex dikawal? Peraturan dan keselamatan broker

Jika anda ingin melabur dalam pasaran kewangan atau apa-apa jenis produk kewangan, saya syorkan menggunakan broker dan platform terkawal. Berhati-hati untuk ulasan seperti ulasan Quotex ini. Adalah sangat penting bagi pelabur untuk mempunyai keselamatan yang tinggi apabila melabur dalam produk kewangan. Di internet, anda akan mendapati banyak penipuan dan penipuan apabila ia datang ke Pilihan Perduaan perdagangan. Untuk mengelakkan penipuan atau penipuan, anda harus memilih a broker Pilihan Perduaan yang dikawal selia.

Dari pengalaman saya, broker Quotex ialah broker dalam talian yang selamat dan terjamin. Saya menguji platform beberapa kali, dan ia adalah broker dagangan utama saya. Deposit dan pengeluaran wang bekerja dengan sangat pantas. Quotex dikawal oleh Pusat Peraturan Perhubungan Pasaran Kewangan Antarabangsa (IFMRRC) dengan nombor TSRF RU 0395 AA V0161. Klik pada nombor untuk melihat lesen.

Peraturan-Quotex.io
Peraturan Quotex (sijil)

Peraturan FMRRC bukanlah peraturan pihak berkuasa kewangan rasmi, ia adalah pengawal selia antarabangsa dan bebas. Ini bermakna Quotex tidak dikawal dari segi peraturan pihak berkuasa negara. Selain itu, Quotex ialah syarikat rasmi dengan ID syarikat: 226716.

Ia seolah-olah bahawa Quotex ialah broker yang selamat untuk melabur. Saya juga mencari komen negatif tentang perkhidmatan perdagangan ini dan saya tidak dapat menemui sebarang ulasan negatif tentang broker ini. Tambahan pula, hanya kaedah pembayaran selamat dan terkawal digunakan untuk deposit dan pengeluaran. Secara keseluruhannya, saya boleh katakan bahawa platform Quotex ialah broker selamat untuk pelaburan dalam talian dengan menggunakan pilihan digital.

Quotex-ciri-selamat-2-faktor-pengesahan-1
Quotex ciri selamat pengesahan 2 faktor
  • Dikawal oleh IFMRRC dengan nombor TSRF RU 0395 AA V0161
  • Nombor rasmi syarikat ialah: 226716
  • Laman web/platform yang selamat dan terjamin
  • Pengesahan 2 faktor tersedia
  • Kaedah pembayaran selamat
› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Adakah ia sah di negara anda?

Anda boleh berdagang melalui Quotex kerana ia adalah perdagangan pilihan binari yang boleh dipercayai. Platform dagangan ini didaftarkan secara sah dan dikawal oleh organisasi yang dipercayai. Jadi, anda boleh pertimbangkan Quotex sebagai cara undang-undang untuk memasuki pasaran pilihan binari.

iq option sah atau tidak

Walau bagaimanapun, peniaga dari semua negara tidak boleh menggunakan perkhidmatannya kerana platform ini boleh dikendalikan dari banyak negara. Sesetengah pengawal selia melarang Quotex beroperasi di negara mereka. Pedagang dari negara ini disekat secara automatik oleh broker.

Adakah Quotex sah atau tidak?

Quotex pastinya sah dan Saya boleh mengesyorkan platform dagangan ini, terutamanya berbanding dengan platform dagangan lain. Deposit dan pengeluaran adalah sangat pantas tanpa sebarang bayaran tambahan. Anda boleh menjana wang dengan Quotex dan selamat untuk mengeluarkannya dalam beberapa minit atau jam. Saya menguji broker itu sendiri dan ia sangat selamat. Sebenarnya, saya mendapat lebih daripada $ 8,000 keuntungan. Kemudian dalam ujian Quotex ini, anda akan melihat bukti pengeluaran saya.

quotex sah atau tidak

Peniaga dari seluruh dunia menggunakan Quotex kerana ia adalah platform yang boleh dipercayai. Ia mempunyai antara muka yang telus, kesederhanaan dan ciri tanpa had yang menjadikannya salah satu aplikasi mudah alih terbaik. 

Adakah Quotex selamat? – Langkah keselamatan untuk peniaga dan wang anda

Apabila ia datang kepada perdagangan binari, langkah keselamatan adalah penting dari segi keselamatan wang anda. Sudah tentu, anda ingin berdagang dengan broker binari yang melindungi anda daripada penyalahgunaan data dan membuatkan anda berasa selamat. Daripada pengalaman saya, saya boleh memberitahu anda: Quotex melakukan segala-galanya untuk mengekalkan tahap keselamatan yang tinggi untuk pedagangnya. Tiada kebimbangan mengenai keselamatan platform itu sendiri dan untuk anda sebagai peniaga di atasnya.

Lihat semua fakta tentang keselamatan:

peraturan:IFMRRC
SSL:ya
Perlindungan Data:ya
Pengesahan 2 faktor:ya
Kaedah pembayaran terkawal:Ya, tersedia
Perlindungan baki negatif:ya
› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Semakan syarat dan tawaran dagangan Quotex (QX Broker).

Dengan Quotex anda boleh melabur dalam pasaran kewangan dengan menggunakan Pilihan Perduaan (satu bentuk pilihan digital). Tekniknya agak mudah, anda hanya perlu membuat ramalan yang betul tentang pergerakan harga dalam jangka masa tertentu (masa tamat tempoh). Syarat untuk pedagang dan pelabur perlu diperiksa sebelum mendaftar dengan mana-mana broker. Sebagai contoh, adalah sangat penting bagi peniaga binari untuk mendapatkan peluang hasil yang tinggi dalam aset daripada broker.

Tambahan pula, adalah penting bahawa tawaran, bonus dan aset tersedia. Dalam semakan Quotex (qxbroker.com) saya, saya menyemak setiap butiran dan akan menunjukkan kepada anda hasilnya.

Fakta pantas tentang tawaran:

Jumlah dagangan minimum: $ 1
Jumlah dagangan maksimum:$ 1,000
Jenis perdagangan:Pilihan Perduaan, pilihan digital
Masa tamat tempoh:60 saat sehingga 4 jam
Pasaran: 100+
Forex:ya
Komoditi:ya
Mata wang kripto:ya
Stok:ya
Pulangan maksimum setiap dagangan:95%+
Bonus:Sehingga 100% untuk deposit, peraduan
Bonus deposit 50% dengan kod: 'BObroker50'
Masa perlaksanaan:1 ms (tiada kelewatan)
› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Deposit minimum Quotex dan jumlah perdagangan: Bagaimana untuk memulakan pelaburan

Apabila anda ingin memulakan dengan Quotex anda perlu mendepositkan sekurang-kurangnya $ 10. The deposit minimum ialah $ 10 tetapi boleh mengesahkan dengan kaedah deposit. Terdapat kaedah pembayaran berbeza yang tersedia yang bergantung pada negara tempat tinggal anda. Sebagai contoh, pedagang dari Eropah boleh menggunakan kaedah pembayaran lain daripada pedagang dari USA.

Untuk memberi anda beberapa pandangan: Jika anda seorang pedagang Eropah dan ingin menggunakan mata wang kripto Ripple, anda perlu mendepositkan sekurang-kurangnya $ 50. Jika anda menggunakan MasterCard, jumlah minimum ialah 10 $ sahaja. Deposit minimum ini sangat rendah berbanding dengan broker dan platform dagangan dalam talian yang lain. Ia mudah untuk bermula dengan $ 10.

deposit minimum sebut harga

Juga, jumlah perdagangan minimum adalah sahaja $ 1. Anda boleh mula berdagang dengan jumlah wang yang kecil. Saya mengesyorkannya untuk pemula untuk mulakan sahaja dengan $ 1 dan lihat bagaimana ia berlaku. Jika anda tidak mahu melabur wang sebenar secara langsung anda boleh menggunakan akaun demo percuma yang diisi dengan $ 10,000.

Aset dan pasaran

Tawaran Quotex untuk berdagang:

  • Mata wang (forex)
  • Mata wang kripto
  • Komoditi
  • Indeks Saham
  • (dagangan hujung minggu tersedia melalui carta OTC!)

Seperti yang dinyatakan sebelum ini, Quotex adalah broker dalam talian yang sangat baru. Pihak pengurusan akan menaik taraf dan membangunkan platform dagangan langkah demi langkah. Mereka merancang untuk menambah lebih banyak aset untuk berdagang ke platform. Hanya pergi ke menu, dan anda boleh memilih aset yang anda mahu. Pada masa ini, anda boleh berdagang dan memilih lebih 100 pasaran berbeza.

Pasaran Quotex
› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Berapa banyak wang yang anda boleh perolehi dengan QX Broker? - Hasil (keuntungan)

Hasil satu perdagangan adalah terhad sehingga 95%+. Contohnya, jika Anda melabur $ 100 dalam EUR/USD dan membuat ramalan pergerakan yang betul, anda akan memperoleh $ 195. Hasil bergantung pada aset, masa tamat tempoh dan tahap akaun. Jika anda adalah seorang Ahli VIP seperti saya, anda boleh mendapat keuntungan tambahan 4% pada setiap dagangan.

Terdapat beberapa strategi perdagangan. Secara peribadi, saya mengesyorkan berdagang pada waktu bursa saham utama dan menggunakan aset cair untuk pelaburan. Ini adalah pasaran di mana anda akan mendapat hasil tertinggi. Tetapi anda akan melihatnya sendiri jika anda pergi ke platform.

  • Hasil (keuntungan) sehingga 95%+ setiap dagangan
  • Keuntungan bergantung pada aset dan situasi pasaran yang anda pilih
  • Keuntungan bergantung pada masa luput

Masa tamat tempoh

Pilihan Perduaan (pilihan digital) terhad kepada sebuah masa luput. Sesetengah broker menawarkan anda untuk berdagang hanya dagangan 60 saat atau dagangan 5 minit. Masa tamat sentiasa bergantung pada broker dan apa yang dia pilih untuk ditawarkan kepada pelanggan. Dengan Quotex.com anda sangat bertuah. Anda boleh memilih masa tamat tempoh antara 60 saat dan 4 jam. Segala-galanya adalah mungkin. Sebagai contoh, anda boleh memilih masa tamat tempoh 2.30 minit.

Quotex-masa tamat tempoh

Bonus Quotex (QX Broker) dijelaskan

A bonus adalah percuma dan wang tambahan ada dalam akaun anda. Broker menghadiahkan wang maya anda untuk berdagang. Tetapi ia tidak sepenuhnya percuma kerana anda perlu perolehan (volume) berdasarkan bonus. Jumlah bonus perlu didarabkan dengan x100. Hasilnya ialah volum dagangan yang perlu anda lakukan pada platform sebelum anda boleh mengeluarkan bonus. Ia adalah mungkin untuk dapatkan bonus dengan mendepositkan wang atau menggunakan kod promosi Quotex.

  • Bonus sehingga 100%+
  • Bonus boleh dinyahaktifkan pada bila-bila masa
  • Pusing ganti bonus ialah x100 (sebelum pengeluaran mungkin)

Dapatkan bonus deposit percuma sebanyak 50% dengan kod promosi kami “bobroker50

Kod promosi Quotex untuk bonus percuma

Kod promosi membolehkan anda mendapat bonus yang lebih tinggi walaupun anda hanya mendepositkan $ 100. Dengan kod promosi saya, anda akan mendapat Bonus percuma 50%. Beri perhatian kerana kod promosi terhad kepada sehingga 25 pedagang baharu:

Kod Promosi platform Quotex: “bobroker50

› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Yuran dagangan: Berapakah kos untuk berdagang di Quotex?

Biar saya beritahu anda salah satu perkara terbaik tentang platform Quotex: Tiada bayaran dikenakan tidak kira apa yang anda lakukan atau aset mana yang anda berdagang di platform. Broker pilihan binari ini tidak mengenakan sebarang bayaran kepada anda.

Tiada bayaran deposit dan pengeluaran. Anda boleh mula berdagang dan menambah nilai akaun anda tanpa dikenakan bayaran. Selain itu, anda tidak perlu membayar yuran untuk berdagang beberapa aset yang tersedia. Sesetengah broker mengenakan yuran tidak aktif. Apakah maksudnya? Jika anda tidak log masuk ke akaun anda untuk masa yang lama, platform akan membenarkan anda membayar untuk itu. Quotex bukan milik broker jenis ini, dan anda tidak akan membayar yuran tidak aktif.

Ujian platform dagangan Quotex

Seperti yang anda baca sebelum ini, keadaan dagangan adalah sangat kompetitif dan lebih baik daripada kebanyakan Broker Pilihan Perduaan yang lain. Sekarang, saya akan pergi secara terperinci dan tunjukkan kepada anda platform dagangan. Saya menguji perisian selama beberapa minggu dan menukarnya dengan wang sebenar padanya. Saya akan menunjukkan kepada anda hasil, ciri, dan cara menggunakannya dengan betul. Selepas ujian ini, anda akan tahu apa itu Quotex.

Platform berikut tersedia:

  • Platform Dagangan Web untuk komputer meja atau peranti mudah alih
  • Apl mudah alih Android (apk)
  • Apl mudah alih iOS (iPhone) (bukan buat masa ini kerana penyelidikan saya)

Lihat tangkapan skrin platform dagangan Quotex:

Tangkapan skrin Quotex-trading-platform
Platform dagangan Quotex

Dalam gambar di atas, anda melihat Platform dagangan Quotex untuk peranti desktop. Anda boleh menggunakan platform dalam pelayar web anda (chrome, safari, opera, internet explorer dan banyak lagi). Dalam bahagian seterusnya, saya akan menunjukkan kepada anda ciri platform dan akaun dagangan.

Pertama sekali, anda akan melihat carta rawak selepas itu log masuk anda ke dalam platform. Di sebelah kiri, anda akan menemui bahagian tentang akaun anda, pendidikan, tutorial, status kewangan dan isyarat dagangan. Ia adalah menu biasa di mana anda mengurus akaun anda.

Lihat video saya tentang platform:

Youtube

Dengan memuatkan video, anda bersetuju menerima dasar privasi YouTube.
Ketahui lebih lanjut

Muatkan video

PGlmcmFtZSB0aXRsZT0iUXVvdGV4IGZ1bGwgdHV0b3JpYWwgcmV2aWV3IG9mIHRoZSBwbGF0Zm9ybSAtIEhvdyB0byB1c2UgaW4gMjAyMiIgd2lkdGg9IjY0MCIgaGVpZ2h0PSIzNjAiIHNyYz0iaHR0cHM6Ly93d3cueW91dHViZS1ub2Nvb2tpZS5jb20vZW1iZWQvNkRZcXYxS1RVSEE/ZmVhdHVyZT1vZW1iZWQiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvdz0iYWNjZWxlcm9tZXRlcjsgYXV0b3BsYXk7IGNsaXBib2FyZC13cml0ZTsgZW5jcnlwdGVkLW1lZGlhOyBneXJvc2NvcGU7IHBpY3R1cmUtaW4tcGljdHVyZTsgd2ViLXNoYXJlIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+

Untuk menukar dan menganalisis aset, anda boleh mengklik pada menu aset:

Quotex-menu aset
Menu aset

Pilih aset yang anda ingin berdagang dan mula menganalisis. Ia juga mungkin untuk melakukan carta berbilang. Anda boleh membuka lebih daripada satu carta pada masa yang sama dan bertukar antara carta tersebut.

› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Carta dan analisis

Untuk berdagang pilihan binari dengan jayanya, anda perlu melakukan ramalan yang betul tentang pergerakan harga. Kebanyakan peniaga profesional menggunakan analisis teknikal untuk menjana idea dagangan. Penunjuk, jenis carta dan rangka masa yang berbeza digunakan untuk analisis teknikal profesional.

Quotex menawarkan anda pelbagai jenis alatan untuk menganalisis pasaran (termasuk isyarat dagangan). Anda boleh memilih lebih daripada 30 penunjuk, 4 jenis carta dan banyak rangka masa yang berbeza untuk analisis. Malah alat lukisan teknikal juga tersedia.

Quotex-carta-dan-analisis
  • Pelbagai jenis penunjuk teknikal seperti jalur Bollinger, MCAD atau pengayun yang berbeza
  • Jenis carta yang berbeza tersedia
  • Setiap kerangka masa tersedia
  • Carta profesional adalah mungkin

Cara berdagang dengan Quotex: Tutorial dagangan – Buka dagangan Quotex anda

Bagaimana untuk berdagang dengan Quotex? Saya akan tunjukkan kepada anda dalam langkah seterusnya. Anda juga boleh menonton video di saluran youtube kami, binaryoptions.com tempat saya lakukan perdagangan secara langsung. Grafik seterusnya akan menerangkan kepada anda cara berdagang.

Bagaimana-untuk-berdagang-dengan-Quotex

Pertama sekali, anda perlu memilih aset yang anda ingin berdagang dan menjana idea dagangan (ramalan pergerakan harga). Kemudian anda memilih masa tamat perdagangan. Bilakah tamat perdagangan harus mendapat keuntungan saya? Anda memerlukan pengiraan yang baik untuk masa dagangan anda. Kemudian anda memilih pelaburan dagangan yang betul (jumlah dagangan). Jumlah dagangan minimum ialah $1 dengan perdagangan Quotex. Saya mengesyorkan menggunakan pelaburan yang sesuai dengan strategi pengurusan wang biasa. Ini bermakna anda melabur dalam satu dagangan sekitar 1-2% baki dagangan anda. Selepas itu, anda memilih arah perdagangan dan memulakan dagangan. Tunggu sehingga masa tamat tempoh untuk mengumpul untung atau rugi.

Untuk maklumat lanjut, boleh baca panduan kami untuk mengelakkan kerugian dengan Quotex.

5 langkah untuk meletakkan dagangan pada Quotex:

  1. Pilih aset yang anda ingin berdagang
  2. Pilih masa tamat tempoh daripada 60-saat sehingga 4 jam
  3. Pilih jumlah pelaburan (jumlah perdagangan minimum ialah $1, jumlah perdagangan maksimum ialah $1,000)
  4. Pilih arah perdagangan
  5. Tunggu akhir perdagangan
› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Dagangan mudah alih melalui aplikasi Quotex

Quotex menawarkan aplikasi telefon mudah alih untuk kedua-dua sistem biasa, Android dan iOS. Jadi, sama ada anda mempunyai iPhone atau telefon pintar yang berjalan dengan Android: Anda boleh berdagang melalui aplikasi Quotex dari mana-mana sahaja anda berada. Kedua-dua apl berfungsi dengan cara yang sama.

perdagangan aplikasi quotex
Apl Android Quotex

Sila lihat pada tangkapan skrin di atas. Selain anda berdagang melalui versi desktop, anda boleh berdagang dengan apl Quotex. Pilih aset yang anda ingin berdagang; kemudian, anda akan melihat carta di bahagian tengah telefon – tidak kira sama ada anda menggunakan format landskap atau potret.

Jika anda menggunakan format potret, anda boleh mencari masa tamat tempoh, jumlah pelaburan dan dua butang (Naik dan Turun) di bahagian bawah skrin. Untuk berdagang, cuma tetapkan masa dan jumlah dan pilih sama ada harga naik atau turun.

Bagaimanakah anda memuat turun aplikasi Quotex dan mula berdagang?

kedai permainan quotex

Untuk memuat turun aplikasi, anda hanya boleh mencari “Quotex – Platform Pelaburan Dalam Talian” pada telefon anda. Kemudian klik pada Pasang untuk melengkapkan muat turun. Selepas itu, anda perlu mengikuti beberapa langkah untuk mendaftar melalui aplikasi:

  • Masukkan ID e-mel anda dan buat kata laluan yang kukuh untuk keselamatan. Jangan kongsi kata laluan dengan orang lain
  • Kemudian anda boleh memilih mata wang untuk membuat deposit
  • Selepas membuat deposit, baca perjanjian perkhidmatan dan klik pada daftar

Anda kemudian akan melihat bahagian yang mengatakan "berdagang pada akaun demo." Klik padanya untuk membuat dagangan demo. Dan setelah anda bersedia, gunakan wang sebenar untuk membuat dagangan sebenar. 

Bolehkah anda menggunakan robot dagangan pada Quotex?

Robot Quotex tidak dibenarkan pada mana-mana platform (web dan aplikasi mudah alih). Akaun dagangan anda boleh diharamkan dengan menggunakan perisian luaran. Tambahan pula, perisian luaran boleh menjadi penipuan kepada akaun dagangan dan baki akaun anda. Berhati-hati kerana anda boleh ditipu dengan mudah.

› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Bagaimana untuk berdagang aset berbeza pada Quotex:

Platform menawarkan aset yang berbeza anda boleh berdagang. Mari kita lihat aset biasa dan jika ia boleh didagangkan melalui Quotex.

Bolehkah anda berdagang Forex pada Quotex?

Tidak, tidak mungkin untuk berdagang Forex pada Quotex. Anda hanya boleh berdagang Pilihan Perduaan dengan pasangan mata wang sebagai aset asas!

Bolehkah anda berdagang Pilihan Perduaan pada Quotex?

Anda mungkin tahu jawapannya: Sudah tentu, anda boleh berdagang pilihan binari pada broker pilihan binari ini. Untuk berdagang anda hanya perlu memilih aset, tetapkan masa tamat tempoh dan pelaburan, dan beritahu broker jika harga naik atau turun.

Bolehkah anda berdagang mata wang kripto pada Quotex?

Ya, terdapat beberapa kripto berbeza tersedia untuk berdagang. Petikan kecil: Litecoin, Bitcoin, Ripple, atau Ethereum boleh didagangkan.

Bolehkah anda berdagang saham pada Quotex?

Anda boleh berdagang saham pada Quotex, ya. Banyak stok berbeza dari seluruh dunia boleh didapati. Anda boleh memilih syarikat seperti Microsoft, Boeing atau Intel serta indeks seperti NASDAQ, Dow Jones atau syarikat asing seperti Nikkei atau DAX.

Bagaimana untuk membuka akaun dagangan anda dengan Quotex

Kepada daftar dengan Quotex anda hanya perlukan anda alamat e-mel dan kata laluan yang selamat. Pada mulanya, anda boleh mula berdagang tanpa pengesahan.

pendaftaran sebut harga
Proses pengesahan Quotex

Broker mungkin meminta anda memuat naik kad pengenalan anda jika anda ingin mendeposit atau mengeluarkan sejumlah besar wang. Untuk memuat naik dokumen anda, buka menu peribadi anda dan tukar kepada "Akaun". Dalam menu akaun, anda boleh memenuhi medan yang diperlukan dengan nama dan alamat anda dengan mengklik pada "Muat Naik Dokumen."

› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Jenis akaun pada Quotex

Quotex menawarkan tiga akaun berbeza selain akaun demo, yang akan saya perkenalkan kepada anda kemudian. Tiga jenis akaun ialah:

  1. Akaun standard
  2. Akaun pro
  3. akaun VIP
Quotex menawarkan tiga tahap akaun yang berbeza (selain akaun demo)

Untuk mengesahkan anda akaun standard, anda perlu mendepositkan sekurang-kurangnya $10 yang akan membantu anda mengakses beberapa pilihan aset untuk berdagang. Jenis akaun ini disyorkan untuk pemula yang tidak melabur sejumlah besar wang. Anda tidak perlu melakukan apa-apa – hanya deposit minimum $ 10 dan mula berdagang.

Jika anda berasa baik dan jika anda telah memperoleh wang pertama anda, anda boleh beralih ke akaun pro. Untuk mengaksesnya, anda perlu mendepositkan sekurang-kurangnya $ 1000. Anda akan mendapat beberapa faedah premium sebagai sebahagian daripada ciri akaun standard.

Adakah ini tidak mencukupi untuk anda? Kemudian beralih ke peringkat akaun profesional. Bagi peniaga yang berpengalaman, Quotex menawarkannya akaun VIP. Anda perlu mendepositkan sekurang-kurangnya $ 5000 untuk mendapat faedah ini.

Akaun demo Quotex: Cara terbaik untuk mengamalkan perdagangan

Apabila bercakap tentang berlatih perdagangan, anda harus menggunakan akaun demo. Terutama untuk pemula, ia adalah cara yang baik untuk mempelajari pelaburan. Anda juga boleh menguji platform dagangan, memperoleh pengetahuan, atau menguji strategi dagangan baharu. Malah peniaga profesional menggunakan akaun demo untuk menjadi peniaga yang lebih baik.

Quotex-akaun-demo

Platform dagangan menawarkan a akaun demo percuma dengan wang maya sebanyak $10,000. Anda boleh mengisi semula baki akaun setiap kali anda mahu. Mudah untuk bertukar antara akaun sebenar dan demo anda. Ia hanya satu klik dalam menu. Saya mengesyorkan menggunakan akaun demo percuma terlebih dahulu untuk mengetahui lebih lanjut mengenai platform dagangan. Jika anda selamat dan pasti anda mahu berdagang, anda boleh melabur wang sebenar atau bermula dengan jumlah kecil $1. Akaun demo tersedia tanpa pendaftaran.

› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Log masuk Quotex: Ia sangat selamat dan mudah

Untuk memulakan dagangan anda perlu log masuk ke platform web atau aplikasi mudah alih. Anda hanya memerlukan alamat e-mel dan kata laluan anda. Saya mengesyorkan mengaktifkan pengesahan 2 faktor pada log masuk dan pengeluaran.

Pengesahan dua langkah pada log masuk

Anda akan mendapat kod keselamatan melalui e-mel atau SMS. Itu adalah ciri keselamatan yang penting, dan anda harus menggunakannya. Broker menggunakan URL yang berbeza untuk perkhidmatannya:

› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Pengesahan Quotex: Perkara yang anda perlukan dan tempoh masa yang diperlukan

Jika anda mahu sahkan akaun anda (anda boleh berdagang tanpa juga dengan beberapa sekatan), anda perlu menyediakan beberapa dokumen.

proses pengesahan sebut harga
Proses pengesahan Quotex

Pada mulanya, anda perlu mengklik pada tetapan peribadi anda dan beralih ke tab "Akaun." Selepas itu, anda menekan butang "Muat Naik Dokumen." Anda akan memerlukan yang berikut:

  • Salinan muka surat pertama pasport anda
  • Selfie untuk pengenalan foto
  • Bukti alamat kediaman sekarang untuk mengesahkan

Sebaik sahaja anda selesai dengan itu, ia perlu dilakukan 2-5 hari bekerja sehingga Quotex melengkapkan pengesahan.

Kaedah pembayaran yang tersedia untuk deposit dan pengeluaran

Jika anda ingin memulakan dagangan, pertama, anda perlu memasukkan wang ke dalam akaun dagangan anda. Nasib baik, Quotex menawarkan banyak yang berbeza cara bayaran. Mari lihat cara yang ditawarkan untuk deposit dan pengeluaran wang anda.

Cara mendepositkan wang – Kaedah deposit

Dalam menu, anda boleh mengklik pada dana deposit, dan anda akan datang ke kaedah deposit. Sangat mudah untuk mendepositkan wang dengan Quotex. Tiada bayaran tambahan, dan deposit adalah serta-merta. Anda boleh memilih antara Kad Kredit, mata wang kripto dan e-dompet. Deposit minimum ialah $10, dan kaedah pembayaran bergantung pada negara tempat tinggal anda.

Selepas mengklik pada kaedah deposit yang anda suka gunakan, anda boleh memilih jumlah dan bonus deposit sehingga 35%. Saya bercakap sebelum ini tentang bonus dalam ulasan ini. Masukkan data anda dan mulakan deposit.

Quotex-kaedah-deposit-dan-menu

Fakta mengenai kaedah deposit dan deposit:

  • Deposit minimum ialah $ 10
  • Kad Kredit/Kad Debit (Visa, MasterCard dan banyak lagi)
  • Pindahan bank dalam talian tersedia
  • Mata Wang Kripto (Bitcoin, USDT, Ethereum, Ripple, Zcash, Binance Coin dan banyak lagi)
  • E-dompet (Skrill, Neteller, ADVCash, Perfect Money, Piastrix dan banyak lagi)
  • Kaedah pembayaran bergantung pada negara tempat tinggal anda

Adakah terdapat sebarang bonus deposit?

Ini adalah soalan yang menarik. kenapa? Kerana saya boleh menawarkan anda kod bonus unik yang hanya berfungsi melalui laman web ini. Jika anda seorang pemula dan memulakan perdagangan pilihan binari, anda boleh menggunakan kod ini untuk meningkatkan deposit permulaan anda.

Hanya gunakan kod promosi “bobroker50” untuk mendapatkan bonus deposit percuma sebanyak 50%.

Dapatkan bonus deposit percuma sebanyak 50% dengan kod promosi kami “bobroker50

› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Cara mengeluarkan wang – kaedah pengeluaran Quotex

Jika anda mendapati strategi dagangan menguntungkan anda dan ingin mengeluarkan wang dari akaun atau keuntungan anda, cuma klik pada menu dan pilih “pengeluaran”.

Quotex-pengeluaran

Di sebelah kiri, anda berapa banyak wang yang tersedia untuk pengeluaran. Jumlah bonus mungkin menjejaskan nombor ini. Untuk pengeluaran, anda perlu memilih kaedah yang sama seperti yang anda deposit.

Dari pengalaman saya, pengeluaran adalah sangat pantas. Saya melakukannya beberapa kali, dan Quotex menghantar wang dengan cepat. Ramai peniaga bimbang jika broker membayar keuntungan. Dengan Quotex anda boleh yakin bahawa pengeluaran dibuat dengan selamat dan pantas. Dalam bahagian seterusnya, saya menunjukkan bukti pengeluaran saya.

Selepas meminta pengeluaran, anda akan mendapat mesej pengesahan melalui e-mel:

Quotex-pengesahan-pengeluaran
  • Kaedah pengeluaran pantas yang luar biasa (lebih kurang sama dengan kaedah deposit)
  • Selamat dan selamat
  • Had pengeluaran/pengeluaran maksimum: Tiada had pengeluaran
  • Jumlah pengeluaran minimum: $10

Di samping itu, baca sepenuhnya saya Semakan pengeluaran Quotex di sini.

› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Bukti pengeluaran Quotex saya:

Adakah Quotex mengeluarkan wang? - Ya, ia berlaku:

Quotex-kalis pengeluaran-1
Bukti pengeluaran Quotex

Seperti yang anda lihat dalam menu saya, Quotex menarik diri keuntungan. Saya melakukannya beberapa kali, dan tidak ada masalah dengan mengeluarkan wang. Juga, saya melakukan beberapa kajian di internet, dan tidak ada pedagang yang berkonflik dengan broker ini. Sebagai contoh, pada Quora, anda akan dapati banyak ulasan positif.

› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Pasaran Quotex menjelaskan:

Quotex mempunyai pasarannya sendiri di mana Pedagang boleh mendapatkan ciri bonus tambahan:

Pasaran Quotex
Pasaran Quotex
  • Perdagangan Bebas Risiko
  • Pulangan tunai
  • Bonus deposit
  • Peratusan pusing ganti
  • Bonus baki
  • Batalkan X Mata

Semua ciri ini hanya tersedia dengan kod promosi. Anda kini boleh bertanya bagaimana untuk mendapatkan a kod promosi? Jika anda mula berdagang wang sebenar dengan Quotex anda akan mendapat kod promosi percuma selepas membuat jumlah dagangan tertentu atau mendepositkan wang. Ia adalah ciri yang sangat baik untuk pedagang yang melabur dan berdagang dengan banyak wang. Saya boleh mengesyorkan ciri ini dan ia adalah percuma sepenuhnya.

Dapatkan bonus deposit percuma sebanyak 50% dengan kod promosi kami “bobroker50

Tawaran istimewa: Dagangan bebas risiko pada Quotex

Quotex perdagangan bebas risiko

Setiap peniaga dan pelanggan pada platform dagangan web Quotex mendapat peluang perdagangan bebas risiko. Broker kadangkala memberi anda diskaun atau kod promo untuk perdagangan bebas risiko. Jika anda seorang peniaga volum tinggi, anda akan mendapat banyak faedah di pasaran, seperti yang kita bincangkan sebelum ini. Tambahan pula, anda boleh meminta sokongan untuk mendapatkan perdagangan bebas risiko.

› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Tawaran profesional: perdagangan salinan Quotex dan isyarat

Satu lagi tawaran istimewa Quotex.io ialah isyarat dagangan. Ia juga dipanggil "perdagangan salinan". Di sebelah kiri menu, anda akan menemui bahagian dengan "isyarat".

Isyarat-perdagangan Quotex
Isyarat dagangan Quotex

Beri perhatian kepada isyarat dagangan pada platform dagangan, dan mungkin anda akan bertuah untuk membuat wang yang baik di pasaran. Anda melihat aset dan tempoh masa dagangan. Malangnya, tiada penerangan atau strategi untuk dagangan. Anda tidak tahu mengapa ia menunjukkan isyarat naik atau turun. Ia mungkin hasil analisis teknikal. Bagi saya, isyarat tidak cukup telus untuk digunakan, tetapi ia adalah tawaran yang baik untuk pedagang baru.

Perkhidmatan dan sokongan pelanggan

Tawaran Quotex Sokongan pelanggan 24/7 dalam lebih daripada 20 bahasa. Sokongan tersedia dalam bahasa Inggeris, Perancis, India, Sepanyol dan banyak lagi bahasa.

Quotex-sokongan-dan-perkhidmatan

Terdapat kelemahan kecil kerana Quotex tidak menawarkan sokongan telefon. Ia hanya mungkin untuk menghubungi broker melalui sembang langsung dan sokongan tiket (e-mel).

Bahasa yang disokong:Lebih daripada 20 ditawarkan
Sembang Langsung 24/7
e-mel: Melalui sokongan tiket
Sokongan telefon:Tidak
› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Bahan pendidikan: Cara belajar berdagang dengan Quotex

Jika anda baru dalam perdagangan pilihan binari, mempelajari cara sistem dan broker kegemaran anda berfungsi adalah perkara yang paling penting. Jangan mengharapkan untuk mendapatkan banyak wang pada hari dan minggu pertama anda sebagai peniaga pilihan binari.

quotex faq
Soalan Lazim Quotex

Untuk membantu anda, Quotex menawarkan bahagian pendidikan dalam laman webnya anda boleh gunakan. Dalam Soalan Lazim, anda akan menemui semua jawapan kepada soalan mengenai broker dan platform dagangan webnya. Anda juga boleh menonton video saya di saluran YouTube binaryoptions.com. Saya melakukan perdagangan secara langsung dan akan menunjukkan kepada anda perkara yang paling penting untuk diketahui apabila berdagang pilihan binari.

Negara: Di manakah Quotex tersedia?

Quotex menerima pedagang bukan dari setiap negara. Terdapat sekatan yang berbeza. Mengenai kaedah pembayaran, terdapat sekatan. Mungkin anda tidak boleh mendeposit atau mengeluarkan wang sebenar di platform tetapi anda boleh menggunakan akaun demo percuma dengan pasti.

Saya juga menemui kenyataan ini di laman web Quotex: “Perkhidmatan tapak web tidak tersedia di beberapa negara, termasuk Amerika Syarikat, Kanada, Hong Kong, negara EEA, Rusia, serta untuk mereka yang berumur di bawah 18 tahun.”

Negara popular ialah Vietnam, Turki, India, Indonesia, dan Brazil. Lihat sepenuhnya Senarai negara Quotex di sini.

Adakah terdapat alternatif kepada Quotex?

Quotex ialah platform pelaburan terkemuka untuk perdagangan pilihan digital. Tetapi adakah terdapat alternatif di luar sana? Di Binaryoptions.com saya telah menguji lebih daripada 40 broker yang berbeza dan saya boleh mengatakan bahawa pasti ada alternatif. Dalam jadual di bawah anda akan melihat 2 alternatif yang paling popular. Jika anda ingin mencari lebih banyak alternatif lawati perbandingan ini.

1. Quotex2. Pocket Option3. IQ Option
Penilaian: 5/55/55/5
peraturan:IFMRRCIFMRRC/
Pilihan Digital: yayaya
kembali:Sehingga 95%+Sehingga 93%+Sehingga 100%+
Aset:100+100+300+
Sokongan:24/724/724/7
Kelebihan:Antara muka dagangan terbaikMenawarkan dagangan 30 saatMenawarkan perdagangan CFD dan forex juga
Kelemahan:Tiada sokongan telefonTiada sokongan telefonTidak tersedia di setiap negara
➔ Lawati ulasan Pocket Option➔ Lawati ulasan IQ Option

Untuk memberi anda lebih banyak alternatif, anda boleh melawati perbandingan antara broker lain ini:

Kesimpulan semakan dan ujian Quotex: Ia bukan satu penipuan

Secara keseluruhan, Quotex adalah broker yang boleh dipercayai untuk berdagang Pilihan Perduaan. Ia bukan penipuan untuk wang anda. Saya mengujinya beberapa kali untuk mengeluarkan keuntungan saya, dan juga, di internet, anda akan mendapati hanya ulasan positif tentang platform ini. Quotex ialah cara yang sangat baik untuk bertaruh di pasaran dengan risiko terhad dan pembayaran yang tinggi.

perdagangan sebut harga

Platform untuk perdagangan dalam talian berfungsi dengan baik dan mesra pengguna untuk digunakan, seperti yang anda lihat dalam ulasan saya. Saya mengesyorkan menggunakan akaun demo terlebih dahulu sebelum anda mendepositkan wang. Tambahan pula, deposit minimum adalah sangat rendah, dan anda boleh bermula dengan jumlah perdagangan minimum hanya $1. Quotex menawarkan anda untuk membuat keuntungan pantas di pasaran.

Berbanding dengan Broker Pilihan Perduaan yang lain, Quotex.io adalah nombor satu pada masa ini dalam pasaran. Tiada sekatan dan had untuk dagangan anda. Pulangan (hasil) pelaburan adalah sangat tinggi, dan pengeluaran berfungsi dengan pantas. Saya boleh mengesyorkan broker ini selepas semakan Quotex saya!

Tambahan pula, jika anda tidak menyukai broker ini, lihat alternatif Quotex di sini!

› Daftar secara percuma dengan Quotex sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Soalan lazim (Soalan Lazim) tentang Quotex:

Adakah Quotex dikawal?

Ya, Quotex, yang dimiliki oleh Maxbit LLC, dikawal oleh IFMRRC (Pusat Peraturan Perhubungan Pasaran Antarabangsa) dengan nombor lesen TSRF RU 0395 AA V0161. Ia bukan peraturan pihak berkuasa kewangan rasmi negara tertentu.

Adakah Quotex broker yang baik?

Ya, Quotex sememangnya broker yang bagus. Saya telah menguji platform ini selama beberapa bulan dan boleh memberitahu anda bahawa tiada masalah dengannya. Hasil boleh menjadi sangat tinggi, sehingga 95%+ teratas dan anda mendapat pelaksanaan dagangan anda yang sangat pantas. Perisian berfungsi dengan sempurna. Selain itu, pengeluaran adalah sangat pantas, dan tiada bayaran untuk transaksi pembayaran anda.

Adakah Quotex tersedia di AS?

Ya, Quotex tersedia di AS. Tetapi mungkin terdapat sekatan pada kaedah deposit dan pengeluaran dan juga proses pengesahan. Sila semak dengan pihak berkuasa peraturan anda di negara anda jika ia tersedia atau tidak. Akaun demo percuma pasti tersedia untuk semua orang.

Adakah Quotex selamat atau tidak?

Ya, Quotex sememangnya broker yang selamat untuk dana anda. Deposit dan pengeluaran berfungsi tanpa masalah. Saya mengujinya beberapa kali untuk mengeluarkan keuntungan saya.

Adakah Quotex mempunyai aplikasi?

Ya, Quotex mempunyai apl yang tersedia untuk pengguna Android dan iOS. Ia menawarkan antara muka dagangan yang mesra pengguna, ketersediaan isyarat dan penunjuk, dan berdagang dengan akaun sebenar atau dengan akaun demo. Oleh itu, perdagangan semasa dalam perjalanan adalah mungkin.

Berapa lama pengeluaran Quotex?

Pengeluaran pada Quotex biasanya sangat pantas. Dalam kebanyakan kes, wang itu dipindahkan ke akaun bank selepas satu hari. Walau bagaimanapun, peniaga harus merancang untuk masa pengeluaran antara 1 dan 5 hari, kerana ia sentiasa bergantung pada kaedah pengeluaran yang dipilih. Dana dipulangkan menggunakan kaedah yang sama didepositkan.

Adakah Quotex tulen atau palsu?

Quotex boleh dipercayai platform dagangan dalam talian. Pusat Peraturan Perhubungan Pasaran Kewangan mengawalnya. Jika broker dagangan ini gagal membayar kemenangan, badan kewangan ini menawarkan dana pampasan. 
Pemula dan peniaga profesional boleh menggunakannya tanpa bimbang akan ditipu. Ia mempunyai beberapa ulasan positif dalam talian, membuktikan bahawa ia adalah apl mudah alih yang dipercayai dan boleh dipercayai untuk digunakan. Tetapi penduduk negara tertentu mungkin menghadapi masalah menggunakannya. 
Jadi, boleh dikatakan bahawa Quotex adalah benar, tetapi sentiasa ada risiko kehilangan wang anda kepada penipu. Jadi sedar dan hanya gunakan alamat internet rasmi (domain) quotex.com