Pengeluaran Pilihan Perduaan: Bagaimana untuk mengeluarkan wang daripada broker anda?

Perkara pertama yang perlu anda pertimbangkan sebelum ini memilih broker pilihan binari adalah dasar pengeluaran wang. Sebaik-baiknya, anda mesti memilih broker yang membenarkan kaedah pengeluaran mudah tanpa sebarang komplikasi dalam pengeluaran dana.

Setiap broker mematuhi set peraturan yang berasingan, jadi anda mesti memahami dengan jelas peraturan broker dan kemudian membuat keputusan. Paling penting, anda harus mengetahui sama ada anda boleh mengeluarkan dana daripada akaun anda jika anda telah mengumpul cukup.

Sistem penyulitan SSL memastikan keselamatan transaksi yang terlibat dalam pengeluaran wang. Walau bagaimanapun, anda mesti mengingati aspek berikut sebelum mengeluarkan amaun daripada akaun dagangan anda.

Lihat panduan saya di sini:

Youtube

Dengan memuatkan video, anda bersetuju menerima dasar privasi YouTube.
Ketahui lebih lanjut

Muatkan video

PGlmcmFtZSB0aXRsZT0iSG93IHRvIFdJVEhEUkFXIE1vbmV5IGZyb20geW91ciBCaW5hcnkgT3B0aW9ucyBicm9rZXIgKGVhc3kgbWV0aG9kIDIwMjIpIiB3aWR0aD0iNjQwIiBoZWlnaHQ9IjM2MCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLW5vY29va2llLmNvbS9lbWJlZC9yVTFweUJYbXNIST9mZWF0dXJlPW9lbWJlZCIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93PSJhY2NlbGVyb21ldGVyOyBhdXRvcGxheTsgY2xpcGJvYXJkLXdyaXRlOyBlbmNyeXB0ZWQtbWVkaWE7IGd5cm9zY29wZTsgcGljdHVyZS1pbi1waWN0dXJlOyB3ZWItc2hhcmUiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=
➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Keperluan pengeluaran minimum untuk Pilihan Perduaan:

Pada mulanya, anda perlu memastikan bahawa akaun anda memenuhi jumlah minimum sebelum anda mengeluarkan wang anda. Oleh itu, pengeluaran dalam beberapa kes mungkin bergantung pada anda mempunyai jumlah tertentu, dan jika anda gagal memiliki jumlah itu, anda mungkin perlu membayar caj tambahan. 

Sebagai contoh, jika keperluan pengeluaran minimum untuk akaun ialah $150, ia menunjukkan bahawa anda mesti mempunyai sekurang-kurangnya $100 dalam akaun anda untuk mengeluarkan wang, jadi jika kurang daripada $100, anda mungkin perlu membayar broker caj tambahan.

Jumlah pengeluaran minimum

Kaedah pembayaran pengeluaran:

Anda mesti mengetahui kaedah pengeluaran yang dibenarkan oleh broker. Kebanyakan broker membenarkan pengeluaran dana menggunakan kad kredit atau wayar bank. Dia juga mungkin membenarkan penggunaan e-dompet. Adalah lebih baik untuk melawati tapak, semak halaman, dan cari ikon bawah yang menentukan kaedah. 

Ikon juga menyampaikan jenis kad kredit yang diterima oleh broker. Anda boleh mengumpul pengetahuan lanjut dengan melalui bahagian Soalan Lazim.

Beberapa kaedah pengeluaran yang popular ialah:

Bagaimana untuk membuat pengeluaran pada broker pilihan binari?

Seorang peniaga mesti terlebih dahulu menjelaskan konsep pengeluaran wang daripada akaun dagangannya. Jika anda perlu mempelajari proses pengeluaran, mengeluarkan dana daripada akaun dagangan anda mungkin menyusahkan. 

Pilihan pengeluaran Pocket Option

Biasanya, peniaga boleh mengeluarkan dana daripada akaun dagangan mereka berikutan proses yang sama seperti kebanyakan broker. Walau bagaimanapun, langkah-langkah berikut berguna untuk peniaga membuat pengeluaran. 

Langkah #1 Masukkan akaun dagangan anda dengan log masuk ke dalamnya

Seorang peniaga mesti masuk akaun dagangannya dengan broker dengan memasukkannya kelayakan log masuk. Dengan log masuk ke akaun dagangan anda, anda boleh mengeluarkan dana. Tetapi pertama, anda perlu memasukkan nama pengguna dan kata laluan yang diminta oleh broker. 

Quotex mendaftar

Langkah #2 Pilih pilihan 'mengeluarkan dana'

Semasa anda memasukkan akaun dagangan anda, anda akan melihat a papan pemuka. Papan pemuka mempunyai beberapa pilihan, termasuk satu untuk pengeluaran dana

Quotex pengeluaran dan bukti pengeluaran

Broker pilihan binari terbaik untuk pengeluaran menunjukkan pedagang pilihan 'mengeluarkan dana' untuk membolehkan mereka membuat pengeluaran. Peniaga boleh klik pada pilihan ini. 

Langkah #3 Masukkan jumlah pengeluaran

Peniaga boleh membuat pengeluaran apa-apa jumlah mereka ada dalam akaun dagangan mereka. Walau bagaimanapun, beberapa pilihan binari broker mempunyai yang ditetapkan jumlah pengeluaran minimum. Jika broker anda mempunyai keadaan sedemikian, anda mungkin perlu menarik balik sama dengan atau lebih besar daripada jumlah pengeluaran minimum. Jika tidak, broker mengenakan caj a Bayaran

Pengeluaran minimum pada Pocket Option

Langkah #4 Pilih kaedah pembayaran

Sekarang, ada beberapa kaedah pembayaran bahawa tawaran pengeluaran broker pilihan binari terbaik. Sebagai contoh, pemindahan bank, mata wang kripto, dompet elektronik dan kad adalah kaedah pembayaran biasa yang disokong oleh kebanyakan broker. 

kaedah pembayaran sebut harga

Langkah #5 Serahkan permintaan anda

Akhirnya, selepas memilih kaedah pembayaran, anda boleh serahkan permintaan anda. Broker pilihan binari akan memproses pengeluaran anda dalam masa minimum yang mungkin

Senang tahu!
Kebanyakan broker yang menawarkan perdagangan binari mengambil masa sehingga 8-24 jam untuk memproses pengeluaran. Walau bagaimanapun, tempoh pedagang menerima dana mereka bergantung pada kaedah pembayaran yang mereka pilih.

Bukti pengeluaran broker Pilihan Perduaan:

Quotex-kalis pengeluaran

Dalam gambar di atas, anda melihat pengeluaran saya pada Quotex. Saya membayar lebih $ 2000 melalui kaedah pembayaran Bitcoin ke dompet saya. Tempoh permintaan hanya 3 jam. Seperti yang anda lihat, pengeluaran pilihan binari berfungsi dengan baik jika anda memilih broker yang betul.

Penyerahan permintaan pengeluaran dari akaun anda

Jika anda sudah bersedia untuk mengeluarkan jumlah tersebut, anda perlu log masuk ke akaun anda, dan selepas itu, anda mesti klik pada butang pengeluaran pada akaun untuk menyebut jumlah yang anda ingin keluarkan dengan memasukkan jumlah yang diperlukan

pengeluaran sebut harga

Walau bagaimanapun, adalah penting untuk menyerahkan dokumen yang diperlukan untuk penyerahan permintaan pengeluaran. Anda memerlukan dokumen berikut seperti bukti identiti:

  • pasport
  • Lesen memandu
  • Bil utiliti

Sekiranya berlaku pengeluaran kad kredit, adalah penting untuk mendapatkan salinan fotokopi atau salinan imbasan kedua-dua belah kad kredit.. Sekali lagi, empat digit terakhir kad kredit mesti boleh dilihat dengan betul dalam fotokopi. Selepas penyerahan dokumen yang diperlukan, permintaan biasanya diluluskan dalam masa yang ditetapkan.

Anda perlu mematuhi kaedah yang sama untuk deposit ke dalam akaun seperti proses pengeluaran wang. Walau bagaimanapun, anda memerlukan sistem wayar bank untuk mengeluarkan amaun yang lebih daripada jumlah yang anda telah didepositkan pada mulanya.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Masalah pengeluaran Pilihan Perduaan yang boleh berlaku:

Apabila anda ingin mengeluarkan wang daripada anda Binary Options Broker, masalah berikut boleh berlaku:

  • Pengeluaran ditolak
  • Tempoh pengeluaran mengambil masa terlalu lama
  • Broker tidak melaksanakan pengeluaran
  • Akaun anda tidak dapat mengeluarkan wang kerana kekurangan pengesahan

Dalam semua cara itu, kami mengesyorkan agar anda mengesahkan akaun dagangan anda sebelum anda meminta pengeluaran. Dalam 90% masalah yang berlaku apabila meminta pengeluaran, kekurangan pengesahan penuh adalah sebabnya.

Tetapi malangnya, terdapat juga broker penipuan yang tidak melaksanakan pengeluaran mereka. Oleh itu, lihat kami Senarai hitam broker atau baca kami artikel tentang mengelakkan penipuan!

Yuran pengeluaran

Dalam kes sesetengah broker, anda perlu membayar yuran untuk mengeluarkan wang, manakala sesetengah broker membenarkan pengeluaran secara percuma.

Sekali lagi, sesetengah broker mengenakan wang hanya untuk pengeluaran wayar bank, tetapi kad kredit tidak mengenakan sebarang bayaran. Biasanya, mereka mengenakan bayaran sekitar $35 dalam kes pengeluaran wayar bank. Kadangkala mereka mungkin membenarkan anda mengeluarkan secara percuma hanya untuk kali pertama, dan dari masa berikutnya dan seterusnya, anda mungkin perlu membayar yuran. Adalah dinasihatkan untuk menjelaskan aspek-aspek ini tentang mengeluarkan wang dari akaun anda. 

Kaedah pengeluaran BinaryCent
Yuran pengeluaran broker Pilihan Perduaan

Anda mesti bertanya soalan ini secara langsung melalui sokongan sembang langsung. Anda mesti memilih broker yang mesra dan menyokong atau mempunyai pasukan yang boleh memenuhi keperluan anda dan menjelaskan keraguan anda.

Jadi, ia diperhatikan bahawa orang terlibat dalam perdagangan pilihan binari dalam talian untuk penjanaan keuntungan. Selepas menjana sejumlah besar keuntungan, mereka ingin mengeluarkan jumlah tersebut. Pedagang menjadi keliru dengan pelbagai kaedah yang berkaitan dengan pengeluaran, dan setiap broker mempunyai peraturan khusus yang dikenakan ke atas pedagang oleh broker pilihan binari (definisi). Mereka dengan tegas mengenakan peraturan ini untuk mengekalkan ketenteraman dalam bidang kerja mereka. 

Walau bagaimanapun, nampaknya broker sengaja mengenakan peraturan sedemikian untuk menghalang peniaga daripada mengakses wang mereka. Walau bagaimanapun, peraturan adalah perlu untuk mengekalkan sistem perdagangan adil. Oleh itu, anda mesti mengetahui peraturan dan menjelaskannya terlebih dahulu.

Masa diambil untuk memproses permintaan pengeluaran.

Masa yang diambil untuk memproses permintaan pengeluaran berbeza dalam kes setiap broker. Semasa memproses permintaan pada hari yang sama, yang lain mungkin memerlukan lebih daripada seminggu untuk memproses pengeluaran. Setelah permintaan diproses, ia bergantung kepada bank untuk meneruskan proses pengeluaran untuk memaparkan jumlah yang diambil daripada akaun. Secara amnya, dalam tempoh sepuluh hari, dana dikreditkan ke dalam akaun bank.

Masa tempoh pengeluaran pada broker Pilihan Perduaan:

Jadi, boleh dikatakan bahawa anda tidak mungkin menerima jumlah wang dalam akaun anda serta-merta. Ia mempunyai dua sebab utama:

Pertama, ia berlaku kerana pengeluaran tidak dilaksanakan secara automatik menggunakan sebarang perisian. Sebaliknya, ia dilakukan secara manual, sama seperti dalam kes pemendapan wang. Selalunya, pasukan broker pilihan binari tidak dapat memproses jumlah wang yang diminta untuk pengeluaran oleh peniaga. 

Beberapa peniaga meminta pengeluaran setiap hari, yang memberi tekanan kepada kakitangan yang mengendalikan tugas secara manual. Akibatnya, proses itu tertangguh, dan masa menunggu mencecah sehingga sepuluh hari. Kemudian selepas tempoh kelewatan ini, jumlah itu sampai ke akaun bank anda.

Tempoh pengeluaran pada Vantage Markets

Kedua, kelewatan disebabkan oleh broker yang menyaring pengeluaran. Justeru, setiap kes pengeluaran diteliti dengan teliti oleh kakitangan broker. Ahli mengesahkan sama ada jumlah tersebut telah diperoleh secara sah oleh peniaga atau jika beberapa kerosakan seperti penggodaman terlibat dalam memperoleh jumlah tersebut. Peraturan ini adalah penting atas sebab keselamatan dan bukan peraturan sewenang-wenang yang ditambahkan oleh broker. Untuk melambatkan proses.

Bertentangan dengan tanggapan popular peraturan ini tidak berguna, peraturan khusus ini menghalang sebarang amalan kotor dan memastikan bahawa peniaga boleh meneruskan perdagangan yang adil. Broker mesti mematuhi peraturan ini untuk mengelakkan kerugian wang yang tidak adil. Jika mereka gagal melaksanakan peraturan ini, mereka mungkin kehilangan lesen mereka, jadi mereka mematuhi peraturan dengan tegas.

Kaedah pengeluaran Tempoh
Pindahan bank2-5 hari
Cryptocurrencysegera
Dana elektronik segera
Debit dan kad kredit Sehingga 24 jam
➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Adakah mungkin untuk mengeluarkan wang daripada Pilihan Perduaan pada bila-bila masa?

Biasanya, anda boleh mengeluarkan keuntungan pada bila-bila masa. Ia dibenarkan oleh pembekal perdagangan kewangan yang sah. Namun begitu, mungkin tidak mungkin untuk segera mengeluarkan deposit atau bonus jika anda telah menerimanya. Sebagai contoh, beberapa penyedia perkhidmatan pertaruhan menawarkan bonus. Ia ditawarkan pada deposit awal yang dibuat oleh peniaga. Bonus ini adalah hadiah yang menarik perhatian peniaga untuk mendaftar di laman web mereka dan mendepositkan wang. 

Jadi, jika hadiah menarik anda, anda kehilangan keupayaan untuk mengeluarkan deposit. Di samping itu, anda perlu memenuhi syarat tertentu untuk membuat pengeluaran sedemikian. 

Syarat sedemikian termasuk klausa yang mewajibkan pedagang membeli beberapa kontrak atau melabur dalam perdagangan. Jika peniaga boleh memenuhi syarat tersebut, dia akan dibenarkan untuk mengeluarkan deposit bersama dengan jumlah bonus. 

Melihatnya dari perspektif praktikal, boleh dikatakan bahawa peraturan dan syarat ini diperlukan untuk keselamatan dan manfaat penyedia perkhidmatan perdagangan. Sekiranya tiada peraturan sedemikian, peniaga akan mengambil kesempatan yang tidak wajar. Sebagai contoh, seorang peniaga akan mendaftar di laman web, mengumpul bonus dan segera mengeluarkan deposit dan bonus. Oleh itu, broker dan penyedia perkhidmatan perlu menanggung kerugian.

Sebaliknya, andaikan mana-mana peniaga telah menerima bonus dan tidak memenuhi syarat yang diperlukan untuk mengeluarkan deposit dan bonus. Dalam kes itu, walaupun dia akan dibenarkan untuk mengeluarkan keuntungan yang dijana oleh deposit dan bonus. Jadi, jika anda sedang mencari broker untuk pilihan perdagangan, anda mesti memilih penyedia perkhidmatan yang selamat dan sah yang boleh memastikan prosedur pengeluaran tanpa kerumitan. Secara amnya, broker terkemuka tidak mempunyai sebarang keperluan pengeluaran minimum. 

Bonus Quotex

Walaupun anda ingin mengeluarkan jumlah yang sangat minimum seperti, sebagai contoh, $10, maka broker mesti membenarkannya tanpa membuat sebarang halangan atau mengenakan beberapa syarat yang ketat. 

Jika anda baru dalam bidang ini, anda boleh mendapatkan bantuan tutorial dalam talian dan panduan perdagangan untuk mengumpul maklumat tentang pilihan perdagangan binari. Jika anda ingin usaha anda menjana pendapatan yang lumayan, anda mesti mempelajari setiap aspek yang berkaitan dengannya.

Broker pilihan binari mana yang selamat untuk pengeluaran?

Daripada semua broker pilihan binari yang boleh diakses oleh pedagang, lima broker menawarkan perkhidmatan terbaik untuk peniaga yang mencari pengeluaran. Broker ini termasuk yang berikut:

Quotex

Broker pilihan binari, Quotex, menawarkan perkhidmatan terbaik kepada peniaga yang ingin berdagang pilihan binari. Malahan deposit dan pengeluaran proses Quotex ialah lancar

Quotex

The syarat pengeluaran broker adalah seperti berikut:

  • Peniaga mesti membuat pengeluaran sekurang-kurangnya $10. Ia adalah jumlah pengeluaran minimum untuk Quotex. 
  • Jangka masa pengeluaran broker ini adalah berkisar antara 1 hingga 5 hari
  • Peniaga mesti menggunakan kaedah pengeluaran yang sama pada Quotex bahawa mereka digunakan untuk deposit dana. 

Jadi, peniaga di Quotex boleh menikmati pilihan binari perdagangan kerana mereka boleh mengakses keuntungan mereka pada bila-bila masa mereka memerlukannya. 

Kalau nak tahu maklumat yang lebih terperinci mengenai Quotex dan proses pengeluarannya, baca Artikel kami “Pengeluaran Quotex”.

Pocket Option

Broker pilihan binari ini ialah a pilihan yang dipercayai daripada ramai peniaga kerana beberapa ciri dagangan. Ia adalah intuitif platform dagangan dalam talian yang menawarkan peniaga a pelbagai jenis aset asas

Pocket Option

The syarat pengeluaran daripada Pocket Option sebagai broker pilihan binari terbaik untuk pengeluaran adalah seperti berikut: 

  • Bermula dari $10, peniaga boleh mengeluarkan sebarang jumlah mereka ingin menarik diri pada Pocket Option. 
  • Peniaga pilihan binari boleh menggunakan salah satu daripada beberapa kaedah pembayaran tersedia pada Pocket Option. 
  • Platform dagangan binari ini menyokong pengeluaran cepat
  • Pengeluaran pada Pocket Option boleh tidak melibatkan sebarang bayaran untuk peniaga.
berdagang pada hujung minggu dengan pilihan poket

Jadi, Pocket Option ialah platform dagangan dalam talian yang hebat dari perspektif pengeluaran. Peniaga boleh mengeluarkan sebarang jumlah mereka mahu. 

➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Kalau nak tahu maklumat yang lebih terperinci mengenai Pocket Option dan proses pengeluarannya, baca Artikel kami “Pengeluaran Pocket Option”.

Olymp Trade

Nama Olymp Trade mungkin baru dalam perdagangan pilihan binari. Walau bagaimanapun, broker telah ulasan yang menakjubkan kerana ia menawarkan peniaga yang terbaik. Selain membantu peniaga berdagang aset asas terbaik, Olymp Trade juga membolehkan peniaga membuat pengeluaran cepat

olymp trade epal

Berikut ialah syarat pengeluaran Olymp Trade: 

  • Seorang peniaga boleh mengeluarkan amaun serendah $10 daripada akaun dagangan langsung Olymp Trade. 
  • Proses pengeluaran untuk Olymp Trade adalah semata-mata lancar. Seorang peniaga tidak perlu bersusah payah untuk mengeluarkan dananya.  
  • Pengeluaran pilihan binari tidak mempunyai sebarang had. Seorang peniaga boleh mengeluarkan seberapa banyak akaun dagangan Olymp Tradenya mengikut kehendaknya. 
  • Tawaran Olymp Trade beberapa kaedah pembayaran kepada peniaga untuk membantu mereka mengeluarkan dana mereka dengan mudah. 
  • Broker tidak mengenakan sebarang bayaran yuran atau komisen daripada peniaga membuat pengeluaran.
➥ Muat turun Olymp Trade untuk PC sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Kalau nak tahu maklumat yang lebih terperinci mengenai Olymp Trade dan proses pengeluarannya, baca Artikel kami “Pengeluaran Olymp Trade”.

BinaryCent

Selain menawarkan perkhidmatan perdagangan yang hebat kepada pedagang, BinaryCent menawarkan peniaga a pengalaman pengeluaran yang lancar. Akibatnya, ramai peniaga sering berhubung dengan BinaryCent kerana ia proses deposit dan pengeluaran yang lancar

binarycent

BinaryCent mempunyai perkhidmatan yang hebat dan semua ciri yang boleh diimpikan oleh mana-mana pedagang pilihan binari perdagangan. The terma dan syarat untuk pengeluaran daripada akaun dagangan BinaryCent anda adalah seperti berikut: 

  • Peniaga boleh mengeluarkan sebarang jumlah bermula dengan $50. Oleh itu, BinaryCent mempunyai jumlah pengeluaran minimum $50. Anda mesti menarik pengeluaran Bayaran jika anda mengeluarkan lebih kurang daripada ini. 
  • BinaryCent menyokong a beberapa kaedah pembayaran. Sebagai contoh, anda boleh mengeluarkan dana melalui akaun bank anda, kad, dsb. 
  • Jika anda memilih kaedah kad kredit pengeluaran, caj BinaryCent a Yuran pemindahan 5%. Tidak termasuk caj ini, tiada caj lain yang perlu dibayar oleh peniaga untuk mengeluarkan dana. 
› Daftar secara percuma dengan Binarycent sekarang

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Kalau nak tahu maklumat yang lebih terperinci mengenai Binarycent dan proses pengeluarannya, baca Artikel kami “Pengeluaran Binarycent”.

IQ Cent 

Sebaik sahaja seorang peniaga membuat dagangan yang menguntungkan di IQ Cent akaun dagangan, dia boleh mengeluarkan dana tersebut. Proses pengeluaran untuk pedagang di IQ Cent adalah sama seperti yang kita bincangkan. Oleh itu, seorang peniaga boleh mendaftar untuk akaun dagangan di IQ Cent dengan mata tertutup kerana ia adalah broker yang paling boleh dipercayai. 

Hadiah IQcent

Beberapa syarat pengeluaran yang IQ Cent tetapkan adalah seperti di bawah: 

  • Peniaga mesti membuat a pengeluaran minimum $20
  • The kaedah pengeluaran yang digunakan oleh peniaga untuk mengeluarkan dana daripada akaun dagangannya mestilah yang sama seperti kaedah deposit
  • Peniaga mesti menyerahkan mereka bukti identiti kepada broker sebaik sahaja dia menyerahkan permintaan pengeluaran mereka. 
  • Disana ada tiada yuran pengeluaran yang dikenakan oleh broker. 
› Daftar secara percuma di IQcent sekarang

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Kalau nak tahu maklumat yang lebih terperinci mengenai IQcent dan proses pengeluarannya, baca Artikel kami “Pengeluaran IQcent”.

Kesimpulan: Simpan keuntungan anda apabila mengeluarkan wang

Dalam bidang ini, anda mungkin menghadapi beberapa cabaran juga. Sebagai contoh, anda mungkin menghadapi masalah dalam mengeluarkan wang daripada broker jika terdapat beberapa maklumat yang hilang daripada akaun anda atau beberapa masalah yang berkaitan dengan dokumen lapuk untuk pengenalan peribadi, atau jika anda telah memberikan sebarang maklumat yang salah kepada bank. 

Di samping itu, anda mesti berhati-hati sebelum melabur, kerana kadangkala peniaga begitu menjadi mangsa penipuan dan artis penipuan yang menipu anda dengan janji palsu dan menghabiskan wang anda. Jadi, anda harus mempunyai pengetahuan menyeluruh tentang broker dan peraturan pengeluarannya sebelum memulakan misi ini.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Soalan Lazim – Soalan lazim

Adakah proses pengeluaran dana pilihan binari mudah?

Ya, proses pengeluaran dana pilihan binari adalah mudah untuk mana-mana pedagang yang ingin mengeluarkan dana daripada akaun dagangan ini. Broker pilihan binari terbaik untuk pengeluaran mempunyai a proses pengeluaran yang lancar. Oleh itu, peniaga boleh mengeluarkan dana daripada akaun dagangan mereka di langkah mudah

Apakah masalah yang boleh dihadapi oleh peniaga semasa mengeluarkan dana?

Terdapat beberapa masalah yang boleh dihadapi oleh peniaga apabila cuba membuat pengeluaran. Sebagai contoh, peniaga mungkin tidak menemui keinginannya kaedah pembayaran
Dia mungkin tidak dapat membuat pengeluaran jika dia tidak menggunakan kaedah pembayarannya. Akaun bank harus menjadi milik peniaga jika peniaga mengeluarkan dana menggunakan pemindahan. 

Apakah kaedah pembayaran terbaik untuk pengeluaran pilihan binari?

Pengeluaran dibuat melalui pemindahan bank atau pembayaran kad adalah yang terbaik kerana peniaga menerima dana terus ke dalam akaun bank mereka. 

Mengenai Pengarang

Percival Knight
Saya telah menjadi peniaga Binary Options yang berpengalaman selama lebih daripada sepuluh tahun. Terutamanya, saya berdagang 60 saat pada kadar hit yang sangat tinggi. Strategi kegemaran saya ialah dengan menggunakan candlestick dan fake-breakouts

Tulis komen