Bagaimana untuk berdagang Pilihan Perduaan 60 saat – Strategi dan tutorial

Beberapa tahun sebelumnya, orang ramai mula berdagang pilihan binari. Dan hari ini, ia telah menjadi cara popular untuk mendapatkan wang. Itu kerana perdagangan ini berfungsi berdasarkan cadangan mudah ya dan tidak. 

Perdagangan pilihan binari bukan sahaja mudah untuk dilaksanakan tetapi juga mudah difahami. Sama ada baru atau profesional, mana-mana peniaga boleh membuat sejumlah besar wang hanya dengan membuat spekulasi mengenai pergerakan harga sesuatu barang. 

60 saat berdagang pada platform

Selain kesederhanaan daripada perdagangan pilihan binari, perkara lain yang digemari oleh pedagang ialah strategi dagangan jangka pendeknya. Dengan strategi 60 saat, pedagang boleh keluar dari pasaran dalam masa kurang dari satu minit dengan keuntungan yang besar. 

Tetapi apakah strategi pilihan binari 60 saat? Bagaimanakah ia berfungsi? Apakah faedah dan batasannya? Nah, anda boleh membaca panduan ini untuk mencari semua jawapan kepada soalan ini dan banyak lagi. 

Apakah perdagangan 60 saat?

Enam puluh saat perdagangan pilihan binari adalah satu cara untuk melabur dalam pasaran yang menawarkan hasil yang pantas. sayat sangat baik untuk peniaga yang ingin menjana wang dengan cepat tanpa tinggal terlalu lama dalam pasaran. Tetapi perdagangan ini tidak mudah. 

Memandangkan peniaga dikehendaki meninggalkan pasaran dalam masa kurang daripada satu minit, mereka mesti menganalisis pasaran dan memahami pergerakan harga aset yang diberikan dengan betul. Itu kerana kesilapan kecil pun boleh menyebabkan mereka kehilangan wang yang besar. 

Strategi perdagangan enam puluh saat juga dikenali sebagai strategi dagangan jangka pendek. Pedagang baru mesti menjauhi teknik perdagangan ini kerana risiko kehilangan wang dengan strategi perdagangan ini lebih banyak. 

Jika anda ingin mencuba nasib dengan strategi dagangan 60 saat, anda mesti memilih broker dagangan yang boleh dipercayai. Itu kerana, dalam perdagangan ini, semuanya berlaku dengan begitu pantas. Dan jika broker lambat, anda mungkin tidak melakukan dagangan masa nyata. Oleh itu, anda akan kalah. 

Oleh itu, sebaik sahaja anda membiasakan diri dengan kaedah perdagangan ini dan telah menemui broker yang sangat baik, anda boleh mencuba perdagangan pilihan binari selama satu minit. 

Bagaimanakah strategi dagangan 60 saat berfungsi? 

Lihat video dagangan penuh saya dahulu:

Youtube

Dengan memuatkan video, anda bersetuju menerima dasar privasi YouTube.
Ketahui lebih lanjut

Muatkan video

PGlmcmFtZSB0aXRsZT0iSG93IHRvIHRyYWRlIDYwIHNlY29uZCBCaW5hcnkgT3B0aW9ucyAoQmVzdCBTdHJhdGVneSAmYW1wOyBGdWxsIEd1aWRlKSIgd2lkdGg9IjY0MCIgaGVpZ2h0PSIzNjAiIHNyYz0iaHR0cHM6Ly93d3cueW91dHViZS1ub2Nvb2tpZS5jb20vZW1iZWQvdWtYS1p5WkpQc00/ZmVhdHVyZT1vZW1iZWQiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvdz0iYWNjZWxlcm9tZXRlcjsgYXV0b3BsYXk7IGNsaXBib2FyZC13cml0ZTsgZW5jcnlwdGVkLW1lZGlhOyBneXJvc2NvcGU7IHBpY3R1cmUtaW4tcGljdHVyZTsgd2ViLXNoYXJlIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+

Perdagangan enam puluh saat berfungsi dengan cara yang sama seperti yang lain perdagangan pilihan binari. Di sini pedagang perlu meramalkan sama ada harga aset tertentu akan naik atau tidak. Berdasarkan spekulasi, seorang peniaga dengan cepat perlu membuat langkah. 

Jika anda ingin memenangi perdagangan pilihan binari selama 60 saat, anda mesti mempunyai strategi yang jelas. Selain itu, anda mesti membuat keputusan yang cepat. Walaupun strategi perdagangan ini memerlukan anda membuat pergerakan pantas, lebih baik jangan tergesa-gesa untuk memasuki setiap dagangan. Itu kerana kemudian anda akan mengalami kerugian yang ketara. 

Sebelum memasuki perdagangan, adalah penting untuk melihat arah aliran, menjejaki pergerakan harga dan menganalisis pasaran untuk memahami peluang anda untuk menang. 

Sebagai contoh, jika terdapat dua pergerakan turun dalam aliran harga dalam dua minit terakhir, anda boleh meletakkan dagangan jual beli.. Dengan cara ini, peluang anda untuk memenangi perdagangan meningkat. Begitu juga, anda boleh memilih perdagangan panggilan jika terdapat dua atau lebih pergerakan naik. Jika dagangan anda berakhir "Dalam Wang", anda akan mendapat sekitar 70% hingga 90% pulangan atas apa yang anda telah laburkan. Walau bagaimanapun, jika perdagangan anda tidak berjaya, anda akan kehilangan jumlah wang yang sama. 

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Strategi dagangan 60 saat terbaik 

Selain itu, lihat video ini:

Youtube

Dengan memuatkan video, anda bersetuju menerima dasar privasi YouTube.
Ketahui lebih lanjut

Muatkan video

PGlmcmFtZSB0aXRsZT0iQmVzdCBCaW5hcnkgT3B0aW9ucyBUcmFkaW5nIFN0cmF0ZWd5IGZvciBiZWdpbm5lcnMgKDYwIHNlY29uZHMgdHJhZGluZykiIHdpZHRoPSI2NDAiIGhlaWdodD0iMzYwIiBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LnlvdXR1YmUtbm9jb29raWUuY29tL2VtYmVkL3lWZGptTGFpT3NNP2ZlYXR1cmU9b2VtYmVkIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3c9ImFjY2VsZXJvbWV0ZXI7IGF1dG9wbGF5OyBjbGlwYm9hcmQtd3JpdGU7IGVuY3J5cHRlZC1tZWRpYTsgZ3lyb3Njb3BlOyBwaWN0dXJlLWluLXBpY3R1cmU7IHdlYi1zaGFyZSIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==

Dunia satu minit perdagangan pilihan binari bergerak sangat cepat. Dan untuk bergerak ke arah kemenangan, anda mesti membangunkan pelan yang kukuh dan terperinci. 

Tiada strategi pilihan binari satu minit terbaik, tetapi anda boleh mendapatkan butiran yang tepat tentang dunia perdagangan menggunakan sokongan dan rintangan. Peraturan ini mengatakan bahawa harga aset sentiasa kembali kepada nilai asalnya. 

Perdagangan 60 saat

Tahap sokongan dan rintangan ialah bingkai dalam had di mana harga aset tertentu bergerak. Untuk setiap jangka masa, terdapat tahap yang berbeza. Jika jangka masa kurang, harga komoditi akan melampaui. 

Peniaga juga boleh menggunakan a carta candlestick untuk melakukan 60 saat perdagangan pilihan binari. Melalui carta candlestick, peniaga boleh melihat arah aliran harga komoditi dengan cara yang lebih baik.  

Sebaik sahaja anda telah menemui strategi dagangan, pastikan anda berpegang padanya. Tidak kira bagaimana perasaan anda tentang perdagangan, jika nombor dan penunjuk memberitahu sesuatu, jangan terlepas pandang. Ini akan membantu anda mengelakkan kesilapan yang mahal. 

Strategi Pilihan Perduaan 60 Kedua:

Mempunyai pelbagai strategi perdagangan memastikan bahawa keputusan tidak dibuat secara emosi. 

Sebaliknya, strategi merujuk kepada mempunyai tindakan terkira khusus yang mendapat faedah. Keinginan dan ketakutan kehilangan semua ini adalah emosi biasa yang timbul apabila melabur wang titik peluh anda dan mempunyai strategi. Sebaliknya, ia menjana keyakinan dan keupayaan untuk mengambil risiko yang dikira.

Apabila berdagang pilihan binari, ia adalah lebih penting untuk menggunakan strategi. Walaupun perisian ini mudah digunakan, anda masih boleh kehilangan banyak wang jika anda membuat keputusan yang salah atau memilih dagangan yang salah.

Lihat salah satu sesi dagangan 60 saat saya dengan strategi:

Youtube

Dengan memuatkan video, anda bersetuju menerima dasar privasi YouTube.
Ketahui lebih lanjut

Muatkan video

PGlmcmFtZSB0aXRsZT0iU2VjcmV0IFN0cmF0ZWd5OiA0IGVhc3kgQmluYXJ5IFRyYWRlcyB3b24gaW4gYSByb3cgKDYwIHNlY29uZCBzdHJhdGVneSkiIHdpZHRoPSI2NDAiIGhlaWdodD0iMzYwIiBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3LnlvdXR1YmUtbm9jb29raWUuY29tL2VtYmVkL0JkMk5WNzhCeklNP2ZlYXR1cmU9b2VtYmVkIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3c9ImFjY2VsZXJvbWV0ZXI7IGF1dG9wbGF5OyBjbGlwYm9hcmQtd3JpdGU7IGVuY3J5cHRlZC1tZWRpYTsgZ3lyb3Njb3BlOyBwaWN0dXJlLWluLXBpY3R1cmU7IHdlYi1zaGFyZSIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==

1. Strategi sokongan dan rintangan

Strategi perdagangan sokongan-dan-rintangan-untuk-Pilihan-Perduaan
Strategi perdagangan sokongan dan rintangan untuk Binary Options

Harga aset mempunyai kecenderungan untuk maju dalam urutan gelombang dengan setiap satu mempunyai bahagian atas dan bawah. Kekangan ini dinilai sebagai pembalikan besar tahap yang boleh dikenal pasti dengan mudah oleh tahap sokongan dan rintangan utama. Strategi 60 saat kegemaran adalah untuk mengenal pasti masa apabila harga melantun dengan jelas terhadap tahap rintangan dan sokongan ini. Pilihan binari baharu kemudiannya harus dibuka dalam arah yang bertentangan dengan yang di mana harga sedang berkembang sebelum lantunan semula.

Sebagai contoh, carta dagangan GBP/USD 60 saat seterusnya membentangkan contoh yang baik tentang masa untuk melaksanakan kedua-dua pilihan binari CALL dan PUT. Pada asasnya, apabila harga melantun semula terhadap rintangan, anda harus mengaktifkan pilihan PUT. Begitu juga, jika harga melantun lebih tinggi selepas mencapai sokongan, maka anda harus membuka pilihan binari CALL.

Langkah pertama anda dalam menghasut sedemikian strategi pilihan binari adalah untuk mengesan pasangan mata wang yang telah perdagangan julat untuk beberapa waktu yang lama. Anda kemudiannya mesti mengenal pasti tahap rintangan dan sokongan dengan sama ada menggunakan maklumat broker anda atau hanya menyambungkan mata tertinggi untuk rintangan dan nilai terendah untuk sokongan, seperti yang ditunjukkan pada carta di atas.

Sebaik sahaja anda memerhatikan harga menguji salah satu tahap ini, kemudian tunggu sehingga batang lilin semasa mengesahkan lantunan sebenar dengan menutup bersih di bawah rintangan atau di atas sokongan. Tindakan ini akan memberi anda sedikit perlindungan terhadap isyarat palsu. Sebagai contoh, jika pengesahan yang berjaya dicapai, kemudian buka pilihan binari PUT baharu menggunakan GBP/USD sebagai aset pendasarnya dengan masa tamat 1 minit jika harga menghadkan rintangan, seperti yang dipaparkan pada carta di atas.

Dengan mempertaruhkan $100 dengan pembayaran 75%, anda akan mengumpul $75 untuk kedua-dua pilihan PUT yang ditunjukkan di atas. Malah, taruhan awal anda sebanyak $100 akan meningkat secara eksponen kepada $937 untuk empat dagangan yang dipaparkan di atas dalam masa 5 jam jika anda telah melabur semula pulangan anda dalam setiap kes.

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

2. Ikut strategi trend

Satu lagi strategi 60 saat yang semakin popular baru-baru ini adalah berdasarkan aliran penjejakan. Ini kerana strategi sedemikian membolehkan anda mengeksploitasi kelebihan berdagang dengan arah aliran dan, oleh itu, mematuhi pepatah terkenal yang menyatakan bahawa 'trend adalah rakan anda'. Idea asas adalah untuk mengikuti arah aliran dan melaksanakan pilihan binari 'CALL' jika harga memantul lebih tinggi daripada garis arah aliran yang lebih rendah apabila keselamatan asas meningkat dalam laluan kenaikan harga yang mantap. Sebaliknya, anda harus mengaktifkan pilihan binari PUT apabila harga melantun ke bawah selepas mencapai garis arah aliran atas dalam penurunan harga yang jelas. saluran.

Ikut-trend-trading-strategi-untuk-Pilihan-Perduaan
Ikuti strategi perdagangan trend untuk Pilihan Perduaan

Sebagai contoh, carta dagangan 1 minit di atas untuk pasangan mata wang USDCHF jelas memaparkan arah aliran menurun yang kukuh. Seperti yang anda boleh sahkan daripada mengkaji rajah ini, empat peluang untuk membuka pilihan PUT timbul selepas harga melantun lebih rendah berbanding garis arah aliran atas.

Untuk mencetuskan strategi aliran, anda mesti mencari aset yang telah didagangkan sama ada dalam aliran menaik atau menurun untuk beberapa lama. Anda kemudiannya perlu melukis garis arah aliran dengan menyambungkan siri tahap tertinggi yang lebih rendah untuk garis arah aliran atas dan tahap terendah yang lebih rendah untuk garis arah aliran yang lebih rendah dalam kes saluran menurun, seperti yang digambarkan dalam carta di atas.

Sebaik sahaja anda memerhatikan harga menguji garis arah aliran atas, maka anda harus berhenti seketika sehingga batang lilin semasa terbentuk sepenuhnya supaya anda boleh mengesahkan bahawa ia ditutup di bawah tahap ini. Jika ya, maka mulakan pilihan PUT baharu menggunakan USD/CHF sebagai aset pendasarnya dengan masa tamat tempoh 1 minit. Bayangkan bahawa pertaruhan anda ialah $5,000 dan nisbah pembayaran ialah 75%. Empat dagangan yang berjaya yang dikenal pasti pada carta di atas akan memberikan anda $46,890 yang mengejutkan dalam masa lebih 2 jam jika anda melabur semula keuntungan anda setiap kali. Kini, anda boleh mula memahami mengapa begitu ramai peniaga meracau tentang pilihan binari 60 saat.

3. Strategi Breakout

60 saat kegemaran strategi adalah pelarian dagangan kerana ia mudah dikesan dan boleh menjana pulangan yang mengagumkan. Idea utama kaedah ini ialah jika harga aset telah berayun untuk beberapa masa yang luas dalam julat terhad, maka apabila ia mencapai momentum yang mencukupi untuk keluar, ia kerap bergerak ke arah yang dipilih untuk beberapa masa yang agak lama.

Strategi-trading-breakout-untuk-Pilihan-Perduaan
Strategi dagangan pelarian untuk Pilihan Perduaan

Langkah awal anda dalam melaksanakan teknik ini ialah mengenal pasti pasangan aset yang telah berubah-ubah dalam julat terhad untuk tempoh masa yang panjang. Oleh itu, anda sedang mencari corak dagangan sisi yang digariskan dengan jelas oleh bahagian bawah dan atas, seperti yang ditunjukkan pada rajah carta AUD/USD 60 saat di atas. Selalunya, harga akan melantun ke lantai dan silingnya beberapa kali sebelum akhirnya bebas, seperti yang digambarkan sekali lagi dalam rajah di atas. A pelarian berterusan hendaklah kemudiannya dinilai sebagai cadangan yang kukuh untuk memulakan perdagangan baharu.

Seperti yang ditunjukkan oleh rajah di atas, harga memang mencapai penembusan yang jelas di bawah sokongan atau parasnya. Anda kini disyorkan untuk menunggu sehingga 60 saat semasa batang lilin dibentuk sepenuhnya supaya anda boleh mengesahkan bahawa nilai penutupnya tidak dapat dinafikan di bawah paras bawah julat dagangan sebelumnya. Pengesahan ini akan memberi anda sedikit perlindungan terhadap isyarat palsu.

Selepas mencapai objektif ini, anda kini harus membuka pilihan binari 'PUT' baharu berdasarkan AUD/USD dengan tempoh tamat 60 saat. Oleh kerana bentuk dagangan ini sememangnya dinamik, jangan mengambil risiko melebihi 2% anda ekuiti setiap kedudukan. Jika ekuiti anda ialah $10,000, maka pertaruhan anda hendaklah hanya $200. Harga pembukaan anda ialah 1.0385; nisbah pembayaran anda ialah 80% dan bayaran balik anda ialah 5%. Selepas tamat tempoh satu minit masa berlalu, AUDUSD berada pada 1.0375; anda "dalam-wang" dan mengumpul $160.

Pilihan Perduaan 60 Saat dengan penunjuk:

Berikut adalah a beberapa penunjuk pilihan binari yang popular yang boleh anda gunakan untuk perdagangan pilihan binari 60 saat. 

1. Indeks kekuatan relatif

Daripada semua penunjuk yang ada, RSI (Indeks Kekuatan Relatif) adalah yang paling dipercayai selama 60 saat perdagangan pilihan binari. Menggunakan instrumen ini, pedagang boleh membuat perdagangan yang menang dalam masa satu minit

Instrumen analisis teknikal ini menunjukkan setiap kemungkinan perubahan arah aliran dalam pasaran. RSI mempunyai dua bidang yang berbeza, iaitu, terlebih beli dan terlebih jual, yang berdasarkan analisis teknikal lengkap. 

Dalam RSI, jika carta lengkung meninggalkan medan terlebih jual dalam arah bawah ke atas, itu bermakna anda boleh berdagang untuk pembelian, iaitu, panggilan. Begitu juga, jika keluk meninggalkan zon terlebih beli, anda boleh berdagang untuk jatuh, iaitu meletakkan. 

Quotex RSI

Untuk meningkatkan peluang anda untuk menang, anda boleh menggunakan tetapan berikut. Tempoh carta- 10 saat, tetapan RSI- 18, terlebih beli- 70%, terlebih jual- 30%, dan tempoh pilihan- 1 minit. 

2. Ichimoku

Selain RSI, satu lagi penunjuk popular yang digunakan untuk perdagangan pilihan binari 60 saat ialah Ichimoku. Penunjuk ini dilihat dari segi awan. Jika keluk penunjuk keluar dari awan dalam arah bawah ke atas dua kali, peniaga boleh membeli opsyen jual. 

Jika keadaan sebaliknya berlaku, peniaga boleh membeli pilihan panggilan. Jika harga terus bergerak ke arah yang sama, peniaga akan mendapat keuntungan yang ketara. 

Awan Ichimoku Quotex

3. Petunjuk Bollinger Bands 

Penunjuk seterusnya yang boleh digunakan oleh peniaga selama 60 saat perdagangan pilihan binari ialah Penunjuk Jenama Bollinger. Penunjuk ini membantu peniaga untuk menandakan penembusan semasa harga aset bergerak. 

Quotex Bollinger band

Pilihan binari 60 saat tanpa penunjuk:

Walaupun sesetengah peniaga lebih suka penunjuk untuk melakukan perdagangan pilihan binari 60 saat, beberapa strategi tidak memerlukan penunjuk. Jika anda ingin berdagang tanpa menggunakan sebarang penunjuk, anda mesti menganalisis pasaran dengan betul melalui carta dagangan. 

Aspek penting 60 saat perdagangan Pilihan Perduaan

Sebelum anda mula berdagang, adalah penting untuk memilih broker dan mendaftarkan diri anda dengannya. Selepas mendaftar, adalah tidak bijak untuk berdagang menggunakan wang sebenar. Anda boleh menggunakan wang palsu untuk mendapatkan pemahaman tentang perdagangan 60 saat. 

Berdagang dalam akaun demo akan membantu anda mengetahui sejauh mana kebolehpercayaan platform dan antara mukanya. Selain itu, tidak disyorkan untuk berdagang pilihan binari 60 saat untuk lebih daripada 2% daripada jumlah yang anda ada dalam akaun broker anda. 

Akaun demo Quotex

Broker dengan 60 Seconds Binary Options menawarkan:

Ia adalah perlu untuk berdagang dengan broker yang boleh dipercayai untuk membuat keuntungan daripada 60 saat perdagangan pilihan binari. Berikut adalah beberapa yang boleh dipercayai broker pilihan binari untuk dipilih. 

Broker:
peraturan:
Hasil & Aset:
Kelebihan:
Tawaran:
5.0/5
12345
IFMRRC
Hasil: 95%+
100+ Pasaran
  • Min. deposit $10
  • tunjuk cara $10,000
  • Platform profesional
  • Keuntungan tinggi sehingga 95%
  • Pengeluaran cepat
  • Isyarat
Akaun langsung daripada $10
  Daftar secara percuma

(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

5.0/5
12345
IFMRRC
Hasil: 97%+
100+ Pasaran
  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
Akaun langsung daripada $50
  Daftar secara percuma

(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

4.0/5
12341
Tidak
Hasil: 90%+
100 Pasaran
  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Sokongan 24/7
  • Perduaan & CFD
  • Pulangan tinggi
  • Bonus percuma
  • Carta TradingView
Akaun langsung daripada $250
  Daftar secara percuma

(Modal anda boleh berisiko)

Broker:
peraturan:
IFMRRC
Hasil & Aset:
Hasil: 95%+
100+ Pasaran
Kelebihan:
  • Min. deposit $10
  • tunjuk cara $10,000
  • Platform profesional
  • Keuntungan tinggi sehingga 95%
  • Pengeluaran cepat
  • Isyarat
Tawaran:
Broker:
peraturan:
IFMRRC
Hasil & Aset:
Hasil: 97%+
100+ Pasaran
Kelebihan:
  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
Tawaran:
Broker:
peraturan:
Tidak
Hasil & Aset:
Hasil: 90%+
100 Pasaran
Kelebihan:
  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Sokongan 24/7
  • Perduaan & CFD
  • Pulangan tinggi
  • Bonus percuma
  • Carta TradingView
Tawaran:

1. Quotex

Quotex adalah broker pilihan binari yang hebat yang terkenal dengan perkhidmatan perdagangan yang menakjubkan. Peniaga boleh mendaftar dengan Quotex tanpa sebarang kerumitan. Broker pilihan binari ini adalah bagus untuk meletakkan perdagangan pilihan binari kerana ia membolehkan peniaga mengakses banyak aset asas

Senang tahu!
Jangkauan Quotex mengenai pasaran dagangan asas adalah hebat. Broker pilihan binari 60 saat ini membolehkan pedagang untuk mendapatkan yang terbaik daripada perdagangan. Selain itu, platform ini juga mempunyai beberapa alat perdagangan yang boleh digunakan peniaga untuk menjalankan analisis teknikal. 

Perdagangan pilihan binari 60 saat menjadi seronok pada Quotex atas sebab berikut: 

  • Meletakkan perdagangan pilihan binari 60 saat pada platform ini adalah mudah untuk mana-mana peniaga
  • Seorang peniaga boleh pilih mana-mana kaedah pembayaran untuk membiayai akaun dagangannya dengan Quotex untuk menempatkan dagangan. 
  • Peniaga juga boleh menikmati faedah mengakses penunjuk dagangan untuk menjalankan analisis teknikal sebelum meletakkan perdagangan. 
  • Broker pilihan binari 60 saat ini membolehkan pedagang menggunakan akaun demo Quotex. Seorang peniaga boleh menggunakan akaun dagangan demo untuk belajar bagaimana untuk berdagang pilihan binari 60 saat. Selain itu, mereka juga belajar bagaimana untuk menguruskan dana mereka dan seni pengurusan Risiko
  • Selain itu, Quotex juga memastikan peniaga mendapat banyak bahan penyelidikan dan pendidikan, yang seterusnya membantu mereka berdagang pilihan binari 60 saat dengan keuntungan. 
strategi petikan 60 saat

Jadi, mana-mana peniaga boleh menikmati membuat wang dalam beberapa minit dengan bantuan broker pilihan binari 60 saat ini. Selain itu, peniaga juga boleh menikmati dagangan pada aplikasi Quotex. Jadi, dari setiap perspektif, Quotex ialah broker terbaik mana-mana peniaga boleh inginkan. 

2. Pocket Option

Satu lagi broker pilihan binari 60 saat yang hebat ialah Pocket Option. Pocket Option membuat sebarang bentuk perdagangan mudah dan menyeronokkan untuk peniaga. Sama ada perdagangan pilihan binari 60 saat atau 5 minit, seorang peniaga boleh letak tanpa bersusah payah

perdagangan pilihan poket 60 saat
Senang tahu!
Pocket Option terkenal dengannya perkhidmatan yang boleh dipercayai. Jika anda memulakan perdagangan pilihan binari, anda boleh memulakan dengan Pocket Option. Walaupun anda ingin meletakkan 60 saat perdagangan pilihan binari, anda boleh mendaftar untuk akaun dagangan dengan deposit minimum hanya $50.

Beberapa ciri yang menjadikan Pocket Option a broker pilihan binari 60 saat yang hebat adalah seperti berikut: 

  • Peniaga boleh cari banyak aset asas pada Pocket Option, sama seperti pada Quotex. 
  • Broker pilihan binari 60 saat ini membolehkan pedagang mengakses beberapa platform dagangan. Jadi, anda boleh menjadikan 60 saat pilihan binari perdagangan lebih menyeronokkan dengan memilih platform berdasarkan kepakaran anda. 
  • Peniaga mempunyai banyak penunjuk dagangan, seperti Bollinger Bands, MACD, dsb., pada pelupusan mereka. Mereka boleh menggunakan penunjuk dagangan ini dan instrumen lain untuk melicinkan pengalaman dagangan mereka. 
  • Peniaga juga mungkin menemui beberapa video pendidikan, dsb., pada Pocket Option. 
  • Platform ini juga menawarkan akaun demo Pocket Option, yang tersedia untuk digunakan kepada pedagang selama 30 hari
➥ Daftar dengan Pocket Option secara percuma

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

3. BinaryCent 

Broker pilihan binari 60 saat ini bagus untuk peniaga yang ingin membuka dan menutup peniaga mereka dalam masa seminit. BinaryCent membolehkan peniaga menyaksikan terbaik dari semua cara terpantas untuk menikmati perdagangan pilihan 60 saat. Dengan broker pilihan binari 60 saat ini, anda boleh buat duit dengan mudah dan cepat

Senang tahu!
BinaryCent menawarkan peniaga a boleh dipercayai dan intuitif platform dagangan dalam talian. Anda juga boleh menikmati dagangan dengan bermula dengan a jumlah deposit minimum yang kecil. Selain itu, platform dagangan menawarkan banyak saham, komoditi, dll., kepada peniaga. Oleh itu, BinaryCent ialah platform dagangan yang hebat jika anda ingin mempelbagaikan dagangan anda. 

Disini adalah beberapa ciri daripada BinaryCent sebagai broker pilihan binari 60 saat yang hebat: 

  • BinaryCent ialah platform dagangan pilihan binari yang hebat dari perspektif ciri. Ia ada semua ciri yang akan disukai oleh peniaga untuk ada di platform mereka. 
  • Semua alat teknikal terkemuka dan penunjuk tersedia dengan BinaryCent. Oleh itu, peniaga tidak mengalami pilihan binari perdagangan yang bersusah payah dengan broker pilihan binari 60 saat ini. 
  • Perdagangan pilihan binari dengan BinaryCent adalah menarik kepada peniaga kerana mereka boleh menikmati menggunakan semua alat dagangan terkemuka
  • BinaryCent memang menawarkan peniaga a akaun demo. Anda boleh berlatih membuka dan menutup perdagangan pilihan binari 60 saat. 
  • Selain itu, seperti platform dagangan lain, BinaryCent membenarkan pedagang untuk mengakses sumber pendidikan terkemuka
binarycent

Jadi, perdagangan pilihan binari adalah menyeronokkan untuk peniaga jika mereka tahu taktik yang betul. Di samping itu, keadaan menjadi lebih baik apabila seorang peniaga mempunyai akaun dagangan dengan broker yang terkenal. 

Oleh itu, jika seorang peniaga berminat untuk membuat wang dengan berdagang 60 saat perdagangan pilihan binari, dia boleh pilih salah satu daripada tiga broker pilihan binari ini

› Daftar secara percuma dengan Binarycent sekarang

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Siapa yang harus melaksanakan 60 saat Strategi Pilihan Perduaan?

Pastikan anda adalah salah seorang daripada pedagang ini untuk mengelakkan kehilangan wang semasa berdagang pilihan binari 60 saat. 

  • Peniaga Jangka Kecil: Jika anda seorang untung jangka pendek yang tidak mahu kekal dalam pasaran untuk masa yang lama, maka strategi dagangan 60 saat adalah sesuai untuk anda. 
  • Peniaga Aset Meruap Tinggi: Jika anda suka berdagang aset yang tidak menentu tinggi seperti mata wang kripto, anda boleh menggunakan bantuan strategi dagangan 60 saat. Tetapi jika anda tidak biasa dengan aset itu, anda mesti berfikir dua kali sebelum membuat langkah. 
  • Bertindak atas Pergerakan Pasaran Kecil: Jika pergerakan dagangan anda bergantung pada pergerakan pasaran kecil, anda boleh menggunakan 60 saat perdagangan pilihan binari. Itu kerana turun naik kecil dalam pasaran boleh membantu anda memenangi wang yang besar. 
  • Pedagang Frekuensi Tinggi: Jika anda berdagang beberapa kali sehari, anda boleh menggunakan strategi perdagangan pilihan binari 60 saat untuk keluar dari pasaran dengan cepat. 

Siapa yang harus mengelakkan strategi perdagangan 60 saat? - Kebaikan keburukan

Walaupun strategi dagangan 60 saat semakin popular, ia bukan untuk setiap pedagang. Jika anda adalah salah seorang daripada pedagang berikut, anda tidak boleh menggunakan perdagangan pilihan binari 60 saat. 

  • Peniaga Baharu: Jika anda baru dalam dunia perdagangan pilihan binari, anda harus mengelak daripada menggunakan strategi perdagangan 60 saat. Ini kerana anda mungkin tidak mempunyai pemahaman yang mendalam tentang pasaran. Dan tanpa pengetahuan yang betul, anda akan rugi. 
  • Peniaga Jangka Panjang: Jika anda seorang peniaga jangka panjang, 60 saat dagangan bukan untuk anda. Dengan strategi perdagangan ini, anda hanya boleh membuat keuntungan kecil. 
  • Berminat dengan Pembayaran Lebih Tinggi: Jika anda berminat dengan pembayaran yang lebih tinggi, anda harus cuba melabur dalam perdagangan jangka panjang dan bukannya 60 saat perdagangan pilihan binari. Ini kerana kadar pembayaran dagangan jangka kecil ialah 10% hingga 20% kurang daripada dagangan jangka panjang.  
  • Dagangan Bergantung pada Isyarat Dagangan: Jika anda mengikuti sebarang isyarat dagangan, anda harus mengelak daripada berdagang pilihan binari 60 saat. 

Kelebihan strategi dagangan 60 saat 

  • Anda boleh berdagang beberapa kali dalam sehari. 
  • Anda mendapat aset yang berbeza untuk berdagang. 
  • Strategi perdagangan pilihan binari enam puluh saat menawarkan pengalaman perdagangan yang lebih baik. 
  • Anda boleh memanfaatkan sepenuhnya pergerakan pasaran yang kecil. 

Kelemahan strategi dagangan 60 saat

  • Kelemahan ketara strategi dagangan 60 saat ialah ia berisiko. 
  • Sukar untuk membuat spekulasi pergerakan harga aset yang tepat. 
  • Berdagang berlebihan boleh menyebabkan anda kehilangan sejumlah besar wang. 

Gunakan pengurusan wang berasaskan nisbah

Kaedah berasaskan nisbah menentukan berapa peratus wang itu anda harus melabur mengenai jumlah wang yang anda ada. Mempunyai kaedah kawalan wang berasaskan nisbah adalah keputusan yang bijak dan sumber tindakan yang baik apabila bermula. 

Kaedah ini kurang berbahaya sedikit kerana ia melihat jumlah yang perlu ditambah pada perdagangan berdasarkan jumlah wang yang tersedia dalam akaun anda.

Apabila menggunakan strategi ini, anda mesti terlebih dahulu memikirkan dan memutuskan nisbah dana yang anda sediakan untuk dimasukkan ke dalam bahaya. Secara amnya, peniaga membuat keputusan tentang 1% atau 2%; namun, dengan pengalaman, peniaga profesional kadangkala memilih untuk mempertaruhkan 5% modal mereka.

Pengurusan-wang-dengan-Pilihan-Perduaan

Jika anda kehilangan wang, anda akan sentiasa mempunyai pilihan untuk melabur dalam transaksi seterusnya kerana anda akan mempunyai lebih sedikit wang dalam akaun anda.

Tetapi ini juga bermakna anda sentiasa mempunyai wang dalam akaun anda dan boleh memilih bahagian modal yang lebih tinggi selepas setiap transaksi yang berjaya. Kaedah berasaskan peratusan ini membantu memastikan anda memperoleh keuntungan secara konsisten.

Nasihat perdagangan untuk Perdagangan Opsyen Binari selama 60 Saat

  • Hanya ambil risiko yang anda mampu tanggung; secara umum, anda tidak sepatutnya mempertaruhkan lebih daripada 1% modal anda dalam satu dagangan.
  • Pilih yang broker yang betul; tidak semua broker menyediakan keupayaan untuk berdagang pilihan binari. Manfaatkan akaun demo apabila ada dan berkelakuan penyelidikan yang menyeluruh.
  • Menggunakan alat percuma pada pelupusan anda, seperti isyarat. Isyarat berfungsi sebagai pemangkin pasaran dan boleh menjadi peramal yang sangat baik untuk perubahan harga.
  • Elakkan berdagang secara berlebihan; terlalu mudah untuk hilang kawalan. Mengapa tidak menyasarkan $5,000 jika anda boleh memperoleh $3,000 sejam, anda mungkin bertanya? salah. Ia mengambil masa untuk membina persediaan yang baik.
  • Senaman kesabaran, percaya pada rancangan anda, dan kekalkan ketenangan di bawah tekanan.

Ganjaran Pilihan Perduaan Satu Minit

Keupayaan untuk menang dengan pantas ialah faedah utama tetingkap dagangan pendek. Pada dasarnya, anda boleh keuntungan daripada setiap perubahan harga. Walau bagaimanapun, tetingkap yang lebih pendek juga mempunyai risiko yang lebih tinggi. Oleh itu ganjaran adalah lebih tinggi berbanding, katakan, tetingkap sepanjang hari.

Selain itu, anda dibenarkan untuk melaksanakan banyak tawaran sekaligus. Akhirnya, pilihan binari 60 saat menawarkan yang mudah premis menang-atau-kalah, menjadikan mereka aset yang sangat mudah untuk difahami.

Risiko pilihan binari satu minit

Bahaya tidak boleh diabaikan, walaupun. Berbanding dengan melabur dalam saham, pertukaran asing, atau komoditi, perdagangan pilihan binari boleh lebih berisiko. Suasana yang tekanan tinggi juga dihasilkan oleh tingkap yang lebih kecil. Akibatnya, beberapa siri keputusan penting mesti diambil dengan cepat.

Tingkap 60 saat mungkin bukan tempat terbaik untuk memulakan dagangan atau menggunakan kontrak pilihan binari untuk orang yang baru kepada kedua-duanya. Tempoh yang lebih panjang memberi anda lebih banyak peluang untuk mengenal pasti kesilapan anda dan, yang paling penting, membetulkannya. Ia jauh lebih sukar untuk pulih daripada jika anda berdagang dalam tetingkap yang lebih pendek dan membuat rentetan kesilapan. Oleh itu, adalah penting untuk mempelajari cara berdagang tetingkap khusus ini. Fikir dua kali sebelum cuba menggunakan pendekatan standard anda dalam konteks khusus ini.

Tambahan pula, peniaga perlu sedar bahawa tidak semua broker menyediakan perdagangan pilihan binari. Oleh itu, sama ada anda beribu pejabat di AS, UK, atau di tempat lain sepenuhnya, berhati-hati mengesahkan bahawa mereka sah di mana anda ingin berdagang.

Kepentingan kelajuan pelaksanaan untuk dagangan 1 minit

Kelajuan pelaksanaan merujuk kepada tempoh singkat antara pesanan pembukaan dengan broker dan mendapat pulangan dari hujung yang lain.

Kelajuan pelaksanaan ditunjukkan dalam milisaat. The nilai berbeza-beza dari platform ke platform bergantung pada kualiti platform dagangan dan bilangan pelayan kecairan broker.

Ia akan membantu jika anda mempunyai 'ping' kepada semak kelajuan pelaksanaan daripada broker anda seperti -Quotex, Pocket Option dan Binarycent.

Berikut adalah artikel untuk mengesahkan 'ping' broker masing-masing.

Kesimpulan: Perdagangan 60 saat adalah strategi yang hebat

Strategi perdagangan pilihan binari enam puluh saat adalah cara terbaik untuk memperoleh keuntungan besar dalam masa kurang dari satu minit. Tetapi adalah penting untuk menganalisis pasaran dengan betul untuk meningkatkan peluang anda untuk menang menggunakan strategi dagangan ini. 

Untuk menjauhkan diri daripada kerugian, anda boleh membangunkan strategi terperinci. Lebih-lebih lagi, anda harus mengelakkan terlalu banyak perdagangan. 

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Soalan Lazim – Soalan lazim kira-kira 60 dagangan saat:

Apakah cara terpantas untuk mendapatkan keuntungan dengan perdagangan pilihan binari?

Cara terpantas untuk memperoleh keuntungan semasa berdagang pilihan binari adalah dengan meletakkan dagangan 60 saat. Seorang peniaga yang meletakkan dagangan 60 saat boleh serta-merta meningkatkan baki akaun banknya kerana dia boleh berdagang setiap minit. 

Bagaimanakah seorang peniaga boleh berdagang pilihan binari 60 saat?

Seorang peniaga boleh berdagang pilihan binari 60 saat dengan memilih broker, memilih aset asas dan meletakkan dagangannya

Broker mana yang harus didaftarkan oleh pedagang untuk berdagang pilihan binari 60 saat?

Seorang peniaga boleh mendaftar dengan Quotex, Pocket Option atau BinaryCent untuk meletakkan dagangan 60 saat. 

Sejauh manakah kejayaan peniaga 60 Seconds Binary Options?

Yang mengisytiharkan perdagangan pilihan binari menganggapnya sebagai hadiah yang tinggi. Selalunya ia boleh dilaksanakan untuk menerima ROI yang baik. Purata pulangan yang tinggi ini menjadikan jenis perdagangan ini menarik kepada ramai pakar dan pemula.

Bolehkah saya mengembangkan perdagangan 60 Saat?

Jawapannya adalah Tidak. Seperti namanya, keseluruhan idea di sebalik perdagangan 60 saat ialah anda hanya mempunyai satu minit untuk membuat untung atau rugi. Oleh itu, adalah sangat meragukan untuk mencari mana-mana Broker yang akan memberitahu anda untuk meningkatkan tempoh tamat pada perdagangan 60 Saat kerana perdagangan ini diatur sedemikian. 

Jadi, jika anda ingin mendapatkan banyak tawaran jangka panjang, anda sentiasa boleh memilih untuk banyak tawaran jangka panjang.

Bolehkah saya menguji dagangan 60 saat?

Membuat beberapa perdagangan demo dengan wang khayalan akan menjadi sangat menyeronokkan apabila anda mempertimbangkan untuk berdagang pilihan binari 60 saat untuk kali pertama dan bukannya meletakkannya dengan segera dalam persekitaran perdagangan wang sebenar. Jadi inilah cara anda boleh mencubanya dan tidak kehilangan wang sebenar juga. 

Mengenai Pengarang

Percival Knight
Saya telah menjadi peniaga Binary Options yang berpengalaman selama lebih daripada sepuluh tahun. Terutamanya, saya berdagang 60 saat pada kadar hit yang sangat tinggi. Strategi kegemaran saya ialah dengan menggunakan candlestick dan fake-breakouts

Tulis komen