Akademi Pilihan Perduaan: Panduan lengkap untuk belajar perdagangan Pilihan Perduaan

Perdagangan pilihan binari telah wujud selama beberapa dekad; bagaimanapun, minat peniaga terhadap instrumen kewangan hanya menyaksikan lonjakan pada tahun 2008 apabila Pilihan binari dagangan bursa yang diluluskan oleh SEC.

pilihan binari belajar untuk berdagang

Kini terdapat ratusan pembrokeran yang menawarkan beribu-ribu pedagang baru peluang untuk mendapat keuntungan dengan pilihan binari. Kesederhanaan perdagangan pilihan binari membolehkan baru dan peniaga berpengalaman untuk mengambil bahagian dalam pasaran tanpa banyak kerumitan. Walau bagaimanapun, peniaga baru sering mengalami kesukaran untuk mempelajari tentang instrumen kewangan. Lebih-lebih lagi, kekurangan panduan komprehensif mengenai subjek menjadikan pengumpulan maklumat yang tepat sebagai satu cabaran.

Catatan ini merangkumi setiap perincian perdagangan pilihan binari yang perlu anda pelajari sebelum ini memasuki pasaran dan membuat keuntungan.

Terminologi Pilihan Perduaan:

Memulakan perdagangan pilihan binari tanpa mengetahui istilah yang diperlukan menetapkan anda untuk kegagalan. Jadi, inilah pandangan pantas pada semua istilah biasa yang akan anda temui apabila anda berdagang pilihan binari:

  • Pilihan Perduaan: Pilihan binari ialah instrumen kewangan yang menawarkan pulangan tetap. Ia mempunyai tempoh tamat tempoh tetap yang anda perlu tetapkan apabila melabur dalam pilihan. Apabila anda membeli binari, terdapat tiga hasil. 
  • Pergerakan Harga: Jika anda menganggarkan pergerakan harga dengan betul, pilihan anda akan "dalam wang", dan anda memenangi perdagangan. Sebaliknya, jika anggaran anda tentang pergerakan harga adalah salah, pilihan anda akan "kehabisan wang," dan anda akan kehilangan pelaburan anda. Jika harga kekal sama seperti sebelum tamat tempoh, anda akan mendapat kembali keseluruhan pelaburan anda.
  • Broker: Broker atau broker ialah syarikat yang membolehkan individu berdagang pilihan binari di pasaran pilihan mereka. Pembrokeran mengenakan bayaran untuk setiap pesanan yang anda buat, dan yuran ini berbeza-beza mengikut broker.
  • Aset: Aset ialah komoditi asas, saham, mata wang kripto, pasangan mata wang atau indeks yang menjadi asas pilihan binari.
  • Kadar semasa: Harga semasa aset dikenali sebagai kadar semasa.
  • Kadar Keuntungan: Ia ialah peratusan wang yang anda peroleh sebagai pulangan jika perdagangan tamat tempoh "dalam wang itu."
  • Analisis Asas: Ia menilai turun naik harga aset berdasarkan faktor politik, geopolitik dan ekonomi.
  • Analisis Teknikal: Ia adalah kaedah menilai turun naik harga aset menggunakan corak carta. Dalam analisis teknikal, faktor asas diabaikan, dan pergerakan harga dianggarkan menggunakan data pergerakan harga dan volum sejarah.
Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Masa tamat tempoh 

Data dan masa di mana pilihan ditetapkan untuk tamat tempoh dipanggil masa tamat tempohnya. Setiap peniaga pilihan binari mesti belajar tentang beberapa istilah yang berkait rapat dengan masa tamat tempoh.

Tetapkan jangka masa semasa berdagang

Jika seorang peniaga meletakkan pertaruhan, masa perdagangan itu berlaku dipanggil masa mogok pilihan. Begitu juga, harga aset semasa pelaksanaan pesanan dipanggil harga mogok pilihan. Tidak setiap pembrokeran menawarkan setiap jenis aset. Selanjutnya, broker yang berbeza menawarkan masa luput yang berbeza untuk jenis aset yang berbeza. 

Dalam kebanyakan kes, anda akan mendapat peluang untuk memilih antara tamat tempoh setiap jam, harian dan mingguan. Di samping itu, beberapa pembrokeran menawarkan Masa tamat tempoh 60 saat, membolehkan anda berpotensi memperoleh keuntungan dalam masa seminit.

Masa tamat tempoh adalah salah satu aspek yang paling kritikal bagi setiap perdagangan pilihan binari. Lebih lama masa tamat tempoh, lebih tinggi peluang harga aset berubah di bawah pengaruh keadaan pasaran. Walau bagaimanapun, ini tidak bermakna masa luput yang lebih pendek sentiasa diutamakan daripada masa luput yang lebih lama.

Pilihan seorang peniaga masa luput bergantung sepenuhnya pada gaya dagangan mereka dan kaedah analisis yang mereka gunakan. 

Sambungan perdagangan

Kadang-kadang dipanggil "peralihan pilihan binari,” lanjutan perdagangan ialah lanjutan masa tamat selepas pelaksanaan perintah. Hanya beberapa pembrokeran membenarkan pedagang untuk mendapatkan lanjutan perdagangan.

Ia adalah alat yang tidak ternilai yang boleh sangat membantu jika harga aset bergerak ke arah yang ditetapkan, tetapi pergerakannya tidak cukup pantas. Menggunakan pelanjutan perdagangan dalam senario sedemikian memberikan kedudukan pedagang peluang berjuang kerana kemungkinan pilihan berada dalam wang meningkat.

rangka masa

Adalah penting untuk ambil perhatian bahawa pembrokeran biasanya memberi pedagang tetingkap 3-5 minit untuk melaksanakan sambungan perdagangan. Tetingkap biasanya dibuka sejurus sebelum pilihan ditetapkan untuk tamat tempoh. Tambahan pula, masa tamat pilihan binari hanya boleh dilanjutkan sekali.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Tutup awal

Beberapa broker memberi pedagang pilihan untuk menutup dagangan mereka sebelum masa tamat. Kebanyakan peniaga menggunakan ciri ini apabila pilihan mereka menjadi menguntungkan sebelum dijangka, dan peniaga tidak pasti sama ada ia akan kekal menguntungkan apabila tamat tempoh.

Sama seperti sambungan perdagangan, peniaga hanya boleh melakukan penutupan awal dalam tetingkap masa terhad. Biasanya, broker membuat pilihan tutup awal tersedia 15 minit sebelum tamat tempoh. Tambahan pula, broker mengenakan premium untuk penutupan awal – yang kadangkala berjumlah sebanyak 50% daripada pembayaran yang ditetapkan.

Tutup perdagangan

Gandakan

Menggandakan bermaksud menggandakan pelaburan dalam perdagangan. Pedagang menggunakan ciri ini apabila mereka yakin bahawa mereka mempunyai perdagangan yang menang. Masa tamat tempoh dan arah pilihan kekal tidak berubah – hanya amaun pelaburan berubah apabila pedagang menggunakan ciri ini.

Naik atau turun

Kadar tamat tempoh 

Kadar tamat tempoh ialah harga aset pada masa ia tamat tempoh. Faktor inilah yang menentukan sama ada bida anda berjaya – atau dalam bentuk wang – atau tidak. 

Adalah penting untuk anda melakukan usaha wajar anda apabila menetapkan pergerakan harga aset. Ia adalah keputusan penting yang menentukan sama ada anda membuat wang, dan oleh itu, anda tidak perlu meluangkan masa atau usaha dan membuat keputusan termaklum dengan cepat.

Zon masa

Menjejaki kadar tamat tempoh dagangan lepas akan membantu anda meramalkan pergerakan harga masa hadapan aset dengan lebih tepat. Apabila anda membuat pesanan pilihan binari, anda akan melihat amaun yang anda berpeluang untuk membuat jika perdagangan berjalan mengikut kehendak anda. Jika harga aset tidak bergerak mengikut ketetapan anda, anda akan kehilangan jumlah yang anda laburkan dalam binari.

Memandangkan peniaga pilihan binari sentiasa tahu berapa banyak mereka berpeluang untuk menang dan kalah, instrumen kewangan membolehkan peniaga untuk menguruskan risiko dengan berkesan.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Hasil dagangan Opsyen Binari 

Terdapat hanya tiga kemungkinan hasil daripada perdagangan pilihan binari:

  1. Pertama, jika peniaga meramalkan pergerakan harga dengan betul (perdagangan adalah "dalam wang"), mereka memperoleh jumlah yang telah ditetapkan pada tamat tempoh.
  2. Jika ketetapan pedagang tentang pergerakan harga adalah tidak betul (perdagangan "kehabisan wang"), mereka kehilangan dana yang mereka laburkan ke dalam pilihan apabila ia tamat tempoh.
  3. Jika tiada perubahan dalam harga aset, peniaga menerima jumlah yang dilaburkan.

Katakan perdagangan menetapkan bahawa harga saham Nike yang berada pada $75 akan meningkat dalam masa sejam. Jika masa tamat tempoh ditetapkan kepada satu jam dan harga meningkat kepada $76 dalam sejam, pilihan akan berada dalam wang. Pilihan adalah "kehabisan wang" jika harga aset bergerak ke arah yang bertentangan apabila tamat tempoh.

Jika seorang peniaga membeli pilihan binari pada saham Nike di $75, menjangkakan harga akan meningkat dalam sejam, dan harga jatuh kepada $74, pilihan itu akan kehabisan wang.

Jenis Pilihan Perduaan:

Terdapat beberapa jenis pilihan binari, dan mempelajari tentangnya akan membantu anda menggunakan pilihan yang sepadan dengan gaya dagangan anda.

Berikut ialah pandangan mendalam pada semua jenis pilihan binari yang disediakan oleh pembrokeran:

Panggilan dan letak pilihan

Perdagangan pilihan binari adalah salah satu kaedah perdagangan yang paling mudah yang boleh digunakan oleh peniaga. Apabila berdagang binari, seorang peniaga tidak perlu membuat banyak keputusan. Pilihan binari perdagangan boleh semudah memilih sama ada untuk melabur dalam panggilan atau opsyen jual. Ia adalah pilihan binari yang paling mudah, menjadikannya pilihan yang tepat untuk digunakan pada permulaan kerjaya dagangan anda.

Masukkan panggilan dalam quotex

Katakan seorang peniaga mengetahui bahawa harga aset akan meningkat dalam masa sejam menggunakan analisis asas atau teknikal. Dalam kes ini, peniaga mesti membeli pilihan panggilan pada aset. Membeli pilihan panggilan bermakna peniaga meramalkan bahawa harga aset akan meningkat sebelum ia tamat tempoh.

Sebaliknya, jika seorang peniaga menganalisis sesuatu aset dan menetapkan bahawa harganya akan jatuh dalam masa sejam berikutnya, mereka akan membeli opsyen jual. 

Pilihan Satu Sentuhan

Pilihan satu sentuhan memberikan pembayaran jika harga aset menyentuh halangan prakiraan, dipanggil "pencetus". Pedagang menggunakan jenis pilihan ini apabila mereka sangat percaya bahawa harga aset akan menyaksikan kenaikan atau penurunan mendadak. Meletakkan pilihan panggilan dan letak hanya memerlukan anda untuk menetapkan sama ada harga aset akan naik atau turun. Sebaliknya, anda mesti menetapkan kedua-dua arah pergerakan harga dan tahap pencetus untuk meletakkan a pilihan satu sentuhan

Kebanyakan broker memerlukan anda memilih daripada tahap pencetus yang telah dikira sebelumnya; bagaimanapun, sesetengah pembrokeran membenarkan pedagang menetapkan pencetus tersuai. Seperti namanya, untuk pilihan satu sentuhan untuk "dalam wang", ia mesti menyentuh tahap pencetus sekali sahaja. 

Pilihan satu sentuhan jelas lebih berisiko, tetapi ia juga menawarkan pembayaran yang lebih tinggi, yang kadangkala boleh menjadi 500% daripada jumlah pelaburan. Broker biasanya menyediakan pilihan satu sentuhan pada hujung minggu dan membenarkan peniaga memilih masa tamat tempoh dalam minggu berikutnya.

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Tiada pilihan sentuhan

Pilihan tanpa sentuhan berfungsi dengan cara yang bertentangan dengan pilihan satu sentuhan berfungsi. Apabila anda meletakkan pilihan tanpa sentuh, anda menetapkan bahawa harga aset tidak akan mencapai tahap tertentu. Paras harga boleh berada di bawah atau di atas harga semasa aset. Dalam erti kata lain, tahap pencetus mewakili harga yang anda pertaruhkan terhadap aset yang menyentuh pilihan tanpa sentuh.

Jika harga menyentuh tahap pencetus, pilihan akan kehabisan wang. Jika harga tidak pernah menyentuh paras pencetus, pilihan akan berada dalam wang. Pilihan tanpa sentuh membawa risiko yang serupa dengan pilihan satu sentuhan dan menawarkan pembayaran yang sama tinggi dengan hasil sehingga 500% daripada jumlah yang dilaburkan.

Tiada pilihan binari sentuhan

Apa yang penting untuk diingati tentang pilihan satu sentuhan dan tiada sentuhan ialah itu pilihan satu sentuhan menawarkan pembayaran yang lebih tinggi semakin jauh tahap pencetus adalah daripada harga semasa aset. Pilihan satu sentuhan untuk aset $100 akan menawarkan pembayaran yang lebih besar dengan pencetus ditetapkan pada $125 berbanding jika pencetus ditetapkan pada $110.

Sebaliknya, pilihan tanpa sentuh akan menawarkan pembayaran yang lebih tinggi apabila lebih dekat tahap pencetus kepada harga spot aset. Pilihan tanpa sentuh untuk aset $100 akan menawarkan pembayaran yang lebih besar dengan pencetus ditetapkan pada $110 berbanding jika pencetus ditetapkan pada $125.

Dalam kata yang lebih mudah, lebih tinggi risiko, lebih besar keuntungan.

Pilihan satu sentuhan berganda

Pilihan satu sentuhan berganda berfungsi pada prinsip yang sama seperti pilihan satu sentuhan – kecuali daripada mempunyai satu tahap pencetus, pilihan satu sentuhan berganda mempunyai dua pencetus. Terdapat tahap pencetus pada kedua-dua belah harga semasa.

Untuk pilihan "dalam wang", harga aset mesti menyentuh salah satu daripada pencetus ini. Katakan emas didagangkan untuk $1800. Kemudian, dengan pilihan sentuhan dua kali, anda boleh menetapkan pencetus bawah pada $1750 dan pencetus atas pada $1850. Dalam erti kata lain, anda akan mendapat wang jika harga turun kepada $1750 atau meningkat kepada $1850.

Jika harga aset tidak menyentuh salah satu pencetus sebelum tamat tempoh, pilihan akan menjadi "kehabisan wang".

Peniaga menggunakan pilihan sentuhan dua kali apabila mereka percaya harga akan meningkat tetapi tidak tahu ke arah mana.

Pilihan tiada sentuhan berganda

Pilihan tanpa sentuh berganda berfungsi pada prinsip yang bertentangan dengan pilihan sentuhan berganda. Pilihan ini juga membolehkan anda menetapkan dua pencetus; walau bagaimanapun, harga tidak harus menyentuh mana-mana tahap pencetus untuk pilihan berada dalam wang

Pilihan ini biasanya digunakan apabila peniaga menetapkan bahawa aset berdagang dalam julat harga yang disatukan. Senario ini biasanya berlaku selepas kenaikan harga yang ketara dalam kedua-dua arah.

Pilihan berpasangan

Pilihan berpasangan adalah pilihan binari unik yang bukan setiap pembrokeran menawarkan kepada pedagangnya. Jenis pilihan ini adalah berdasarkan prestasi satu aset berbanding aset yang lain. Untuk pilihan berpasangan untuk berada dalam wang, anda mesti memilih sepasang aset daripada senarai dan menetapkan yang mana satu akan mengatasi yang lain dalam tempoh yang dipilih.

Pembrokeran biasanya menggandingkan aset berdasarkan kelas dan sektor mereka.

Memilih broker Pilihan Perduaan

Kini setelah anda memahami terminologi pilihan binari dan pengetahuan pelbagai pilihan boleh membantu anda menjana wang, langkah seterusnya ialah memilih broker pilihan binari.

Terdapat beberapa pembrokeran pilihan binari yang boleh dipercayai; walau bagaimanapun, tidak setiap satu daripada mereka akan memenuhi keperluan dagangan anda. Untuk membuat penemuan broker pilihan binari yang betul mudah, berikut ialah senarai pendek ciri yang perlu dipertimbangkan semasa menapis longgokan:

Broker:
peraturan:
Hasil & Aset:
Kelebihan:
Tawaran:
5.0/5
12345
IFMRRC
Hasil: 97%+
100+ Pasaran
  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
Akaun langsung daripada $50
  Daftar secara percuma

(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

5.0/5
12345
IFMRRC
Hasil: 95%+
100+ Pasaran
  • Min. deposit $10
  • tunjuk cara $10,000
  • Platform profesional
  • Keuntungan tinggi sehingga 95%
  • Pengeluaran cepat
  • Isyarat
Akaun langsung daripada $10
  Daftar secara percuma

(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

4.2/5
12341
IFMRRC
Hasil: 90%+
100 Pasaran
  • Bonus tinggi
  • Hadiah percuma
  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Platform mesra pengguna
  • Perdagangan salinan
Akaun langsung daripada $250
  Daftar secara percuma

(Modal anda boleh berisiko)

Broker:
peraturan:
IFMRRC
Hasil & Aset:
Hasil: 97%+
100+ Pasaran
Kelebihan:
  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
Tawaran:
Broker:
peraturan:
IFMRRC
Hasil & Aset:
Hasil: 95%+
100+ Pasaran
Kelebihan:
  • Min. deposit $10
  • tunjuk cara $10,000
  • Platform profesional
  • Keuntungan tinggi sehingga 95%
  • Pengeluaran cepat
  • Isyarat
Tawaran:
Broker:
peraturan:
IFMRRC
Hasil & Aset:
Hasil: 90%+
100 Pasaran
Kelebihan:
  • Bonus tinggi
  • Hadiah percuma
  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Platform mesra pengguna
  • Perdagangan salinan
Tawaran:

Kemudahan mendaftar

Pembrokeran terbaik memudahkan peniaga membuat akaun dan memulakan perdagangan pilihan binari. Sebaik-baiknya, pembrokeran mesti membenarkan anda membuka akaun dan mula meletakkan dagangan dalam masa beberapa minit.

Melakukan usaha wajar anda dan mempelajari lebih lanjut tentang pembrokeran pilihan anda melalui ulasan dalam talian ialah cara terbaik untuk mengukur kebolehpercayaan broker. Ia juga penting bagi setiap pedagang untuk mengetahui tentang kaedah pembayaran yang ditawarkan oleh pembrokeran. Ada kemungkinan pembrokeran yang anda pilih ditubuhkan di negara lain dan tidak menerima kaedah pembayaran tertentu.

Pastikan broker yang anda daftar dengan membenarkan anda mengeluarkan dan wang pendahuluan dalam kaedah pilihan anda. 

Kualiti platform dagangan

Jika anda benar-benar baru dalam perdagangan, bekerja dengan platform dagangan yang rumit boleh menjadi mencabar. Nasib baik, terdapat broker dalam industri yang mempunyai antara muka yang mudah. 

Adalah penting untuk mempertimbangkan kualiti platform dagangan apabila memilih pembrokeran pilihan binari. Sebaik-baiknya, platform dagangan mesti boleh diakses melalui komputer melalui pelayar web dan aplikasi pada telefon dan tablet. Ingat bahawa anda memerlukan sambungan internet yang stabil untuk berdagang binari tanpa mengira pembrokeran yang anda pilih.

Aset Quotex

Bahagian pendidikan di tapak web platform dagangan ialah penunjuk perkhidmatan berkualiti – melalui bahagian tersebut akan menjadikan pembelajaran menggunakan platform lebih mudah.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Aset yang ada

Walaupun pembrokeran memudahkan pendaftaran dan menawarkan platform yang mudah digunakan, anda tidak akan suka bekerja dengan pembrokeran jika ia tidak menyediakan aset yang anda ingin berdagang.

Anda mesti memastikan bahawa broker menawarkan pelbagai jenis aset dan membolehkan anda berdagang komoditi, mata wang, kripto, saham dan indeks yang paling popular. Sesetengah pembrokeran tertumpu pada menawarkan jenis aset tertentu, yang boleh mengehadkan peluang keuntungan. Ingat bahawa lebih luas julat aset yang disediakan, lebih baik.

Aset dalam sebut harga

Akaun demo

Adalah lebih baik untuk mengelak daripada mendaftar dengan broker yang tidak menawarkan akaun demo. Akaun demo adalah bahagian penting dalam pendidikan anda kerana ia membolehkan anda menguji platform dan mempelajari strategi perdagangan tanpa melabur dana sebenar.

Akaun demo ialah akaun yang memberi anda akses kepada dana palsu yang boleh anda laburkan dalam pasaran langsung. Pembrokeran biasanya tidak mengenakan bayaran kepada peniaga untuk menggunakan akaun demo.

Quotex bertukar kepada demo

Pengguna berpengalaman boleh menggunakan akaun demo untuk membiasakan diri dengan platform – kerana antara muka pengguna boleh berbeza secara drastik dari broker ke broker.

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Alat teknikal

Alat teknikal adalah bahagian asas kit alat peniaga pilihan binari. Ini membolehkan anda melaksanakan strategi anda dan menjalankan analisis teknikal dan asas yang betul.

Jarang sekali pembrokeran tidak menawarkan alat teknikal yang popular; walau bagaimanapun, adalah lebih baik untuk kekal selamat dan mengesahkan sama ada pembrokeran menyediakan alat yang anda gunakan.

Kadar pulangan 

Kadar pulangan yang ditawarkan oleh pembrokeran mungkin merupakan faktor yang paling kritikal untuk dipertimbangkan semasa mencari broker. Ia menentukan keuntungan yang anda perolehi apabila anda berdagang binari. Kadar pulangan kadangkala dipanggil nisbah pulangan atau peratusan pembayaran.

Sudah tentu, kadar pulangan bukanlah faktor penentu muktamad kerana terdapat ciri lain yang mengambil berat dalam keputusan anda. Peratusan pembayaran adalah cara utama untuk broker bersaing. Yang berkata, pemimpin pasaran tidak selalu menawarkan pembayaran terbesar. Pembrokeran yang paling popular menawarkan nisbah pulangan yang baik dan juga menyediakan keselamatan peribadi dan pengeluaran cepat.

aliran wang

Kebanyakan broker menawarkan kadar pulangan sebanyak 65% daripada jumlah yang dilaburkan. Pada bahagian atasnya, pembrokeran memberikan pulangan 85% untuk memenangi dagangan. Sesetengah pembrokeran menawarkan sehingga 400% pulangan untuk memenangi dagangan; bagaimanapun, broker ini tidak menawarkan jenis pilihan biasa. 

Walau bagaimanapun, menyemak pulangan broker untuk pilihan panggilan, letak, satu sentuhan dan julat sebelum mendaftar adalah cara yang betul untuk dilakukan. Kami mengesyorkan agar anda memilih pembrokeran dengan nisbah pembayaran sekurang-kurangnya 70%. 

Ia sentiasa idea yang baik untuk mencari broker yang menawarkan pembayaran apabila kehilangan dagangan. Ia boleh membantu terutamanya untuk pedagang baharu.

Sesetengah broker menawarkan pembayaran untuk pilihan yang kehabisan wang. Dengan broker ini, anda tidak akan kehilangan semua wang anda jika anda kehilangan perdagangan. Bergantung pada pembrokeran yang anda pilih, anda mungkin mendapat sehingga 15% daripada jumlah asal kembali pada dagangan yang rugi.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Sokongan pengguna

Ia adalah perkara biasa bagi peniaga untuk menghadapi halangan apabila mereka mula-mula memulakan perdagangan pilihan binari. Akibatnya, anda mungkin perlu bercakap dengan pasukan sokongan pelanggan beberapa kali apabila anda bermula.

Atas sebab ini, anda perlu memastikan bahawa broker yang anda pilih menawarkan sokongan pelanggan yang sangat baik. Pasukan sokongan pelanggan yang berguna dan berpengalaman menjawab semua soalan anda dengan segera. Masa tindak balas yang singkat menunjukkan komitmen untuk menyediakan pengalaman dagangan yang lancar. Mendaftar dengan broker yang menawarkan perkhidmatan pelanggan yang baik boleh membantu anda belajar menggunakan platform dan meningkatkan kemahiran dagangan anda dengan cepat.

Sokongan pelanggan unsplash

Selain kualiti sokongan yang ditawarkan, pastikan sokongan ditawarkan dalam bahasa pilihan anda. Mempunyai beberapa cara untuk menghubungi pasukan sokongan pelanggan boleh menguntungkan dalam situasi sensitif masa.

Pengeluaran, deposit dan bonus 

Majoriti pembrokeran bereputasi menawarkan beberapa kaedah pengeluaran dan deposit. Oleh itu, adalah penting bagi seorang peniaga untuk melalui syarat-syarat yang terikat dengan pengeluaran dan deposit. Syaratnya boleh didapati di laman web broker. 

Tahap fleksibiliti yang tinggi dalam syarat pengeluaran/deposit adalah perkara biasa di kalangan broker terkemuka. Kebanyakan broker terkenal juga menawarkan pedagang bonus pendaftaran untuk menarik lebih ramai pengguna dan meningkatkan bahagian pasaran mereka. Bonus pendaftaran boleh berjumlah sehingga 100% deposit pertama anda.

Anda mesti ingat bahawa anda akan menerima bonus deposit hanya apabila syarat tertentu dipenuhi. Oleh itu, menghubungi sokongan pelanggan dan mempelajari tentang syarat yang diperlukan sebelum mendaftar adalah idea yang baik.

Dapatkan bonus deposit percuma sebanyak 50% di Quotex dengan kod promosi kami “bobroker50

Anda hanya boleh menggunakan kod bonus ini dengan mendaftar melalui laman web kami.

➨ Broker terbaik: Daftar untuk bonus Quotex percuma anda!

(Amaran risiko: Perdagangan melibatkan risiko)

Kaedah analisis Perduaan Pilihan

Tidak kira jenis aset dan kaedah analisis, analisis yang betul adalah satu kemestian untuk membuat pilihan binari perdagangan wang secara konsisten. Melaksanakan analisis teknikal atau asas memesongkan kemungkinan memihak kepada anda. Ia memberi anda pandangan yang mendalam tentang keadaan pasaran, membolehkan anda membuat keputusan yang dikira. 

Tanpa analisis, pilihan binari dikurangkan kepada pertaruhan yang mudah, menjadikan setiap perdagangan lebih penting keberuntungan daripada kemahiran dan pengalaman. Menyamakan perdagangan pilihan binari dengan perjudian bukanlah pendekatan yang betul dan hanya meningkatkan peluang anda kehilangan wang.

Bahagian ini akan memberi anda gambaran keseluruhan analisis teknikal dan asas.

Analisis asas

Ia ialah kaedah analisis yang menggunakan faktor seperti data ekonomi, keputusan dan ulasan bank pusat, peristiwa politik dan peristiwa penting lain untuk meramalkan harga masa hadapan aset. Pada asasnya, analisis asas membolehkan peniaga mengukur sentimen pasaran dan membuat keuntungan kerana sentimen pasaran sangat mempengaruhi harga aset dalam mana-mana pasaran.

Strategi dalam perdagangan

Pedagang dan peniaga berpengalaman dalam kajian akademik menganggap analisis asas sebagai kaedah penilaian utama untuk meramalkan pergerakan harga aset. Analisis teknikal telah menjadi lebih mudah diakses selama bertahun-tahun. Selain itu, memandangkan analisis teknikal membolehkan untuk mengukur faktor tambahan yang mempengaruhi pergerakan harga, ia kadangkala dianggap lebih tepat daripada analisis asas. 

Analisis asas mungkin kelihatan tidak rumit berbanding dengan analisis teknikal, tetapi ia boleh menjadi sama berkesan. Ini kerana kaedah ini mengambil kira setiap faktor dunia sebenar yang boleh mempengaruhi harga aset. Segala-galanya daripada berita kepada penunjuk ekonomi dan laporan yang diterbitkan oleh bank pusat negara dipertimbangkan dalam analisis asas.

Sebagai contoh, perubahan dalam prospek permintaan dan peristiwa seperti gangguan bekalan boleh mempengaruhi harga komoditi seperti minyak dan kopi.r. Selain itu, berita khusus syarikat, seperti ramalan prestasi dan laporan pendapatan, mempengaruhi keyakinan pelabur dan seterusnya harga aset.

Menjalankan analisis asas memberi anda pandangan pertama pada maklumat yang mempengaruhi harga pada setiap jenis aset.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Kalendar ekonomi

Selain mengikuti perkembangan acara besar, menggunakan kalendar ekonomi ialah cara popular untuk mendapatkan maklumat asas.

Bergantung pada ketelitian kalendar anda, ia boleh termasuk penunjuk turun naik daripada ekonomi tertentu. Dengan cara ini, menggunakan kalendar ekonomi boleh memberi anda gambaran keseluruhan yang komprehensif dan terkini tentang prestasi ekonomi.

MQL5 Kalendar ekonomi

Kebanyakan peniaga mempertimbangkan untuk menggunakan kalendar dengan penunjuk turun naik tinggi cara yang betul untuk pergi. Mereka mudah diakses kerana ekonomi terkemuka dunia mengeluarkan data ini kepada orang ramai. Melihat data tentang pengangguran, pertumbuhan KDNK, inflasi, jualan runcit, sentimen pengguna dan pengeluaran perindustrian boleh menawarkan cerapan tentang pergerakan harga semua jenis aset.

Analisis teknikal

Kebanyakan peniaga mendapati analisis asas alat yang cukup berkuasa untuk membuat keputusan perdagangan yang baik. Analisis teknikal ialah satu lagi cara terbaik untuk menilai sekuriti dan meramalkan pergerakan harganya.

Tiga tunjang analisis teknikal ialah:

  1. Setiap peristiwa besar dan kecil yang telah berlaku setakat ini menentukan harga aset.
  2. Sebaik sahaja trend muncul, ia mungkin akan berterusan.
  3. Sejarah berulang, dan pedagang sentiasa bertindak balas terhadap keadaan pasaran yang berulang dengan cara yang sama.

Pada asasnya, analisis teknikal bergantung terutamanya pada data pasaran sejarah. Atas sebab ini, anda akan mendapati bahawa juruteknik menghabiskan banyak masa mencari corak harga pada carta. Sebaik sahaja mereka mengenali corak, mereka menjangkakan sejarah akan berulang. Pergerakan harga yang terkenal mungkin mengikuti, dan juruteknik memperoleh keuntungan untuk kemahiran dan pengalaman mereka.

Petikan analisis teknikal

Pedagang yang menjalankan analisis teknikal biasanya mengabaikan faktor asas dan membentuk pendapat unik tentang pergerakan harga aset. Mematikan pendapat pakar tentang peristiwa penting membantu juruteknik memberi tumpuan sepenuhnya pada mencari dan memanfaatkan corak harga. Walau apa pun, peristiwa force majeure boleh menggerakkan pasaran dengan ketara, menjadikan mengabaikan faktor asas sebagai cara yang tidak cekap untuk mengemudi pasaran. 

Atas sebab ini, apabila data ekonomi utama dikeluarkan, kebanyakan juruteknik menutup kedudukan mereka atau mengelak daripada memasuki pasaran sepenuhnya. Ini kerana data ekonomi yang dikeluarkan sepenuhnya boleh mengatasi jangkaan pasaran juruteknik dan menyebabkan kerugian besar.

Jenis analisis teknikal

Secara umum, terdapat dua kaedah analisis teknikal yang boleh anda lakukan. Anda boleh sama ada: 

  1. Gunakan strategi yang menggabungkan penunjuk teknikal seperti RSI, Stochastic Oscillators, Divergence, dsb.; atau 
  2. Menjalankan perdagangan tindakan harga.
Mempelajari Corak Carta

Mempelajari corak carta akan sentiasa kekal sebagai teras analisis teknikal. Sama ada anda memilih untuk menggunakan penunjuk teknikal untuk membuat keputusan perdagangan atau menjalankan perdagangan tindakan harga, anda akan bergantung pada carta untuk menavigasi.

Corak bahu kepala bahu

Anda akan menjumpai istilah seperti saluran, segi tiga, bendera, panji dengan kerap. Ini adalah corak atau "pembentukan" yang mewakili gelagat tertentu pasaran. Apa yang penting untuk diingat ialah pasaran sentiasa mengubah tingkah lakunya, dan kadangkala perubahan itu datang lebih awal daripada kemudian. Selain itu, pasaran sentiasa bertindak serupa dengan prestasi pasaran dalam keadaan yang sama sebelum ini.

Oleh itu, apabila corak muncul pada carta, juruteknik menggunakan data sejarah untuk meramalkan perkara yang akan berlaku seterusnya dan mendapatkan kedudukan yang sesuai untuk membuat keuntungan. Kebanyakan corak berakhir dengan pelarian – pergerakan harga yang mendadak ke arah tertentu. Juruteknik menentukan arah dengan mencari corak carta dan menggunakan pilihan binari untuk mendapat keuntungan.

Kadangkala corak menimbulkan senario pembalikan, tetapi kebanyakan corak membiarkan harga aset bergerak ke arah yang sama ia bergerak sebelum ini. Sebagai contoh, bendera dan panji biasanya meninggalkan pasaran bergerak ke arah yang sama seperti sebelumnya.

Corak carta besar mengambil masa antara 40 dan 50 batang lilin sebelum dilengkapkan. Tetapi terdapat juga corak bar pembalikan kecil yang mengambil masa antara satu dan tiga bar dan menggambarkan pembalikan harga.

Juruteknik belajar mengenali corak ini dan memberitahu sama ada pembalikan dalam pergerakan harga akan berakhir dengan palsu atau susulan. Maklumat lanjut tentang bar pembalikan dan jenisnya berada di luar skop siaran ini.

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)
Dagangan Tindakan Harga

Sesetengah peniaga percaya bahawa penunjuk teknikal tidak boleh menghasilkan keuntungan secara konsisten. Sebaliknya, peniaga ini menggunakan perdagangan tindakan harga untuk membuat keuntungan.

Pedagang tindakan harga bergantung sepenuhnya pada harga sejarah dan data volum aset. Dari masa ke masa, peniaga ini belajar untuk meramalkan perubahan dalam sentimen pasaran dan kekal selangkah di hadapan pasaran. Keupayaan untuk membaca pasaran dan meramalkan kelakuannya membolehkan mereka mendapat keuntungan menggunakan pilihan binari.

Tindakan harga Dagangan

Perdagangan Hibrid

Walaupun terdapat perbezaan asas antara analisis teknikal dan asas, sesetengah pedagang menggunakan gaya dagangan hibrid. Menggunakan gaya perdagangan campuran menawarkan beberapa kelebihan. Pemain pasaran boleh membuat keputusan perdagangan berdasarkan analisis asas dan menentukan titik masuk dan keluar yang ideal menggunakan analisis teknikal.

Memandangkan kaedah ini melibatkan mengambil kira tahap sokongan dan rintangan utama, anda boleh menganggarkan di mana harga akan berhenti atau lantunan semula. Di samping itu, mempertimbangkan tahap tertinggi, rendah dan purata bergerak juga membolehkan anda menentukan sama ada pergerakan harga akan terus meningkat selepas melepasi tahap harga tertentu.

Mengapa setiap Peniaga Pilihan Perduaan memerlukan Strategi Perdagangan

Tidak kira sama ada anda berdagang pilihan binari atau instrumen kewangan lain, terdapat dua syarat untuk anda membuat keuntungan secara konsisten: 

  • Koleksi strategi perdagangan yang baik; dan
  • Sistem pengurusan wang yang cekap.

Setiap keluarga aset mempunyai keanehannya, iaitu, setiap keluarga cenderung berkelakuan berbeza dalam keadaan yang berbeza. Atas sebab ini, strategi yang digunakan untuk berdagang komoditi (contohnya) tidak boleh digunakan apabila berdagang saham tanpa membuat beberapa pelarasan. Mempelajari strategi ini melalui percubaan dan kesilapan bukanlah idea yang baik. Sebaliknya, cara terbaik untuk mempelajari strategi ialah mencari strategi yang telah dicuba dan diuji yang telah digunakan oleh pedagang dengan berjaya sebelum ini. Mengambil taktik yang digunakan oleh pedagang yang berjaya adalah cara terbaik untuk bertahan dalam persaingan yang sengit.

Mengguna pakai gaya perdagangan berdasarkan strategi pertaruhan silang hanya akan membawa kepada kegagalan. Dagangan sistematik yang melibatkan strategi yang diuji secara menyeluruh akan membuka laluan anda kepada kejayaan perdagangan. Sesetengah peniaga menggunakan teknik analisis asas sebagai alat utama mereka untuk menetapkan pergerakan harga. Pedagang lain bergantung sepenuhnya pada analisis teknikal untuk membuat keputusan perdagangan.

Strategi perdagangan Google Analytics unsplash

Sebilangan besar pedagang menggunakan analisis asas dan teknikal untuk menganggarkan pergerakan harga dan kemungkinan titik perubahan dengan lebih ketepatan. Mencari strategi yang betul untuk berdagang boleh menjadi sangat mencabar, terutamanya jika anda baru berdagang. Bahagian ini menggariskan semua yang anda perlu tahu untuk merangka strategi dagangan yang betul.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Mengapa anda memerlukan strategi perdagangan yang mantap

Berdagang secara sistematik adalah penting untuk kejayaan dalam jangka panjang. Berikut adalah beberapa sebab mengapa anda perlu menggunakan strategi perdagangan yang mantap: Unyanyikan strategi perdagangan memastikan anda kekal fokus walaupun terdapat aliran masuk besar-besaran berita dan data ekonomi. Di samping itu, berpegang kepada strategi memastikan anda kekal fokus pada proses analisis. 

Berdagang berita bukanlah kemahiran yang dipelajari dalam sehari. Ia memerlukan pengetahuan yang mendalam tentang ciri-ciri harga aset dan biasanya juga memerlukan analisis teknikal untuk mencari titik masuk dan keluar yang optimum. 

Menggunakan strategi dagangan tetap berdasarkan tindakan harga akan membolehkan anda mendapat keuntungan tanpa mengira berita yang akan datang.

Perdagangan sistematik membolehkan anda mengukur dan seterusnya meningkatkan prestasi anda. Berdagang tanpa pelan menjadikan keseluruhan proses menjadi huru-hara dan tidak meninggalkan cara yang boleh dipercayai untuk mengukur dan menilai prestasi dagangan anda. 

Jika anda menggunakan strategi secara konsisten, anda akan mempunyai pangkalan data yang menjejaki prestasi anda. Menukar parameter tertentu semasa dagangan dan membandingkan keputusan baharu dengan data sejarah membolehkan anda melihat sama ada strategi telah bertambah baik atau tidak. OSalah satu cabaran terbesar yang mesti diatasi oleh setiap pedagang ialah emosi mereka. Ketakutan kehilangan wang hasil titik peluh dan ketamakan untuk membuat lebih banyak wang menghalang akal. Satu coretan perdagangan yang baik atau buruk boleh meletakkan mana-mana pedagang dalam keadaan fikiran yang terdedah. Mempunyai strategi lain untuk dipertahankan untuk memastikan anda tidak bertaruh melebihi atau di bawah kapasiti anda dan berdagang secara konsisten tanpa mengira prestasi semasa anda.

Melihat dinding berita dan nasihat daripada pedagang pakar boleh mengalih perhatian anda daripada niat dagangan awal anda. Akibatnya, anda mungkin tergoda untuk berdagang secara berlebihan. Walau bagaimanapun, mempunyai strategi dagangan yang mentakrifkan peraturan masuk dan keluar yang jelas memudahkan anda menjalankan perdagangan yang wajar dalam situasi yang paling teruk.

Bagaimana untuk memilih strategi perdagangan yang betul 

Jika anda bertanya kepada sekumpulan pedagang apakah strategi dagangan terbaik, setiap peniaga dalam kumpulan itu berkemungkinan akan memberi anda jawapan yang berbeza. Mengajukan soalan juga akan membahagikan kumpulan kepada subkumpulan berdasarkan kaedah analisis yang digunakan oleh peniaga.

Strategi semasa berdagang

Pada penghujung hari, tidak ada strategi muktamad yang boleh anda gunakan untuk membuat pilihan binari perdagangan wang. Pasaran kewangan berubah dengan cepat, dan peraturan tidak bertulis yang pasaran beroperasi semalam mungkin tidak sah hari ini. Untuk mengharungi gelombang dan menjana wang secara konsisten, anda mesti berkembang sama seperti pasaran.

Terdapat beberapa faktor untuk anda pertimbangkan semasa memilih strategi perdagangan untuk digunakan. Berikut adalah beberapa butiran penting yang perlu diingat apabila mencari strategi perdagangan:

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

#1 Tidak kira apa strategi yang anda pilih, ia memerlukan ujian menyeluruh sebelum digunakan.

Menguji strategi adalah satu-satunya cara untuk menentukan sama ada ia akan berfungsi dalam keadaan pasaran semasa. Anda mesti menggunakan akaun demo untuk menggunakan strategi dalam pasaran langsung dan melihat sama ada ia berkesan

Seperti yang dinyatakan sebelum ini, aset yang berbeza mempunyai keanehan yang berbeza dan berkelakuan berbeza dalam keadaan yang berbeza. Oleh itu, menggunakan akaun demo ialah cara yang betul untuk menentukan strategi yang paling sesuai untuk aset mana dan perubahan yang diperlukan untuk berfungsi secara optimum untuk aset lain.

#2 Strategi dagangan yang paling berkesan biasanya mudah.

Pedagang berpengalaman menggunakan teknik perdagangan yang kompleks; bagaimanapun, kerumitan tambahan tidak menjamin kebolehpercayaan atau keuntungan. Sebaliknya, strategi perdagangan mudah yang mudah dilaksanakan selalunya sama menguntungkan atau lebih menguntungkan daripada strategi rumit yang melibatkan lebih banyak peraturan.

#3 Semua strategi akhirnya menjadi usang.

Pasaran kewangan boleh berubah pada kadar yang luar biasa. Atas sebab ini, adalah perkara biasa bagi strategi perdagangan yang berjaya semalam tidak lagi berkesan hari ini. Oleh itu, adalah lebih baik jika anda bersedia untuk strategi dagangan anda berkurangan pada satu ketika. 

Adalah lebih baik untuk memantau keberkesanan strategi secara berterusan dan berhenti menggunakannya kerana ia berhenti mengambil keputusan. Sebagai alternatif, anda boleh memperhalusi strategi untuk mencuba dan mengoptimumkannya untuk keadaan pasaran baharu.

#4 Tiada strategi akan sentiasa menghasilkan kemenangan

Tidak kira betapa rumit atau berjayanya strategi perdagangan, ia akan gagal beberapa kali. Jika strategi anda mempunyai kadar kejayaan 60%, ia akan gagal empat daripada sepuluh kali. 

Mengelakkan kehilangan kedudukan tidak mungkin – ia adalah sebahagian daripada perdagangan mana-mana instrumen kewangan. Anda mesti mencerna kerugian tanpa membiarkan mereka mempengaruhi anda dan berpegang pada strategi perdagangan. Ia adalah satu-satunya cara untuk mencari kejayaan jangka panjang dengan perdagangan.

Jenis strategi kemenangan

Seorang peniaga mesti sentiasa ingat bahawa terdapat tiga jenis strategi perdagangan:

Strategi kemenangan
  1. Strategi yang menjana lebih banyak kemenangan daripada kerugian, dan secara purata, kemenangan lebih besar daripada kekalahan.
  2. Strategi yang menghasilkan lebih banyak kerugian daripada kemenangan, dan secara purata, kemenangan adalah lebih besar daripada kekalahan. Hasil bersih menggunakan strategi ini ialah keuntungan.
  3. Strategi yang menjana lebih banyak kemenangan daripada kerugian, dan secara purata, kerugian lebih besar daripada kemenangan. Walau bagaimanapun, hasil bersih adalah keuntungan.

Logik menyatakan bahawa strategi pertama adalah strategi terbaik di antara ketiga-tiganya. Walau bagaimanapun, menemui strategi sedemikian jarang berlaku. Sebaliknya, tstrategi kedua tidak dianggap sebagai pilihan yang baik untuk perdagangan pilihan binari kerana ia berpotensi menyebabkan lebih banyak kerugian daripada keuntungan. Walaupun terdapat pilihan yang menghasilkan lebih tinggi, ia juga melibatkan risiko yang lebih besar.

Tambahan pula, kebanyakan broker mengambil 100% daripada pelaburan apabila anda kehilangan perdagangan tetapi menawarkan nisbah pembayaran 70%-85% apabila anda menang. Oleh itu, untuk anda kekal untung dalam jangka masa panjang, anda mesti memenangi lebih banyak dagangan daripada anda kalah.

Beberapa broker menawarkan bayaran balik kehilangan dagangan, tetapi broker ini juga menawarkan nisbah pembayaran yang lebih rendah. Itu meninggalkan anda dengan strategi ketiga - kerugian keseluruhan akan melebihi keuntungan. Anda mesti mencari strategi perdagangan yang mempunyai kadar kejayaan yang tinggi, supaya anda boleh mengisi jurang untung-rugi dengan cara yang menghasilkan wang anda dalam jangka masa panjang. Bertujuan untuk mencari strategi yang membuatkan anda berada di sisi positif pulang modal.

Begini cara anda mengira titik pulang modal:

Pulangan Pulangan=Peratusan kemenangan*Purata pulangan- 1-Peratusan kemenangan*Purata kerugian

Persamaan ini memberi anda gambaran tentang kadar kejayaan yang anda perlukan supaya anda pulang modal dan tidak kehilangan wang – selagi anda mengetahui purata pulangan dan kerugian anda. Strategi yang betul ialah strategi yang mempunyai kadar kejayaan lebih tinggi daripada pulang modal.

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Menggabungkan strategi perdagangan pilihan binari

Kepelbagaian strategi perdagangan mempunyai kesan yang sama seperti kepelbagaian aset: ia meningkatkan peluang keuntungan. Kebanyakan pedagang menggunakan lebih daripada satu strategi kerana tiada satu strategi boleh menghasilkan keuntungan merentasi pasaran dan dalam keadaan pasaran yang berbeza. 

Menggabungkan strategi perdagangan unsplash

Mempunyai lebih daripada satu strategi perdagangan untuk bergantung adalah idea yang sangat baik atas sebab-sebab berikut:

  • Kehilangan rentetan tidak dapat dielakkan, dan setiap pedagang mempunyainya. Walau bagaimanapun, mempunyai lebih daripada satu strategi menjadikan rentetan kekalahan lebih mudah dihadam dan dinavigasi. Di samping itu, beralih kepada taktik perdagangan yang lebih sesuai semasa mengalami kerugian boleh membantu mengaut keuntungan dan meningkatkan keyakinan.
  • Seperti yang dinyatakan sebelum ini, strategi boleh menjadi usang apabila keadaan pasaran berubah. Detik-detik perubahan pasaran adalah masa yang sesuai untuk beralih kepada strategi dagangan yang berbeza. Cuba untuk membaiki strategi sebelumnya dan kehilangan lebih banyak wang menjadi tidak perlu jika anda mempunyai strategi lain yang bersedia untuk digunakan.
  • Kepelbagaian aset adalah lindung nilai yang terkenal terhadap kerugian. Jika aset atau keseluruhan kelas aset melanggar jangkaan anda, mempunyai kedudukan terbuka dalam kelas aset lain boleh membantu mengimbangi kerugian. Taktik ini amat berguna jika anda melabur dalam aset dan menetapkan masa tamat tempoh yang panjang. Walau bagaimanapun, aset yang berbeza mempunyai spesifikasi dagangan yang berbeza, dan menggunakan strategi dagangan yang dioptimumkan untuk setiap satu adalah cara yang betul untuk dilakukan. 

Kesimpulan: terdapat pelbagai cara untuk membuat keuntungan

Pilihan binari perdagangan adalah salah satu cara terbaik bagi mana-mana pelabur untuk membuat keuntungan. Sebagai tambahann, berdagang instrumen kewangan boleh menarik terutamanya kepada pedagang dengan bajet yang lebih kecil kerana pilihan binari biasanya berharga di bawah $100. Tetapi tanpa mengira jumlah wang yang anda perlu laburkan, jika anda mempelajari taktik dan terus menggunakan pengetahuan anda, anda akan dapat membuat jumlah yang baik dari binari perdagangan wang. 

Panduan akademi pilihan binari kami telah merangkumi semua yang anda perlu tahu tentang perdagangan pilihan binari. Walau bagaimanapun, selepas membacanya, anda akan menyedari bahawa perdagangan pilihan binari bukanlah tugas yang mudah. 

Walau bagaimanapun, dengan semua konsep penting yang diliputi dalam siaran ini, anda tahu semua yang anda perlu tahu untuk memulakan perdagangan pilihan binari. Apa yang tinggal untuk anda lakukan sekarang ialah membuat akaun dengan pembrokeran pilihan binari yang betul dan memulakan perjalanan perdagangan anda dengan akaun demo binari.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Mengenai Pengarang

Percival Knight
Saya telah menjadi peniaga Binary Options yang berpengalaman selama lebih daripada sepuluh tahun. Terutamanya, saya berdagang 60 saat pada kadar hit yang sangat tinggi. Strategi kegemaran saya ialah dengan menggunakan candlestick dan fake-breakouts

Tulis komen