Apakah perdagangan bebas risiko Pilihan Perduaan dan bagaimana untuk mendapatkannya?

Berdagang ialah cara untuk melipatgandakan pendapatan dan aset kewangan anda melalui pelaburan. Ia melibatkan pembelian dan penjualan instrumen seperti saham, kripto, bon, dll. Pengetahuan perdagangan dan potensi impak yang boleh dihasilkannya bukan di bawah permaidani lagi. 

Orang ramai telah mula menerokainya dengan lebih banyak lagi minat. Kita dapat melihat lonjakan bilangan pedagang baharu yang memasuki domain ini. Sesungguhnya, banyak cara perdagangan yang cekap wujud di luar sana, dan pedagang boleh menggunakannya dengan bijak untuk memperoleh keuntungan. 

Perdagangan Risiko

Apabila topik seperti perdagangan dibincangkan, ia tidak lengkap tanpa mengetahui Perdagangan Binari. Memandangkan kita hidup dalam era di mana pengambilalihan platform dalam talian telah menjadi tidak dapat dielakkan, tidaklah menghairankan untuk pelajari kepentingan perdagangan dalam Pilihan Perduaan dan strategi yang boleh memberi kita kelebihan dalam perdagangannya. Perdagangan bebas risiko adalah salah satu strategi yang boleh digunakan oleh pedagang untuk mereka memaksimumkan keuntungan.

Marilah kita memahami apa yang dimaksudkan oleh Binary Trading dengan tepat dan bagaimana strateginya perdagangan bebas risiko membantu di dalamnya.

Konsep Pilihan Perduaan 

Pilihan binari adalah tidak lebih daripada produk kewangan di mana pihak berkenaan diberikan salah satu daripada dua hasil sahaja. Ia menawarkan dua pilihan pembayaran apabila peniaga memegang kontrak sehingga tamat tempoh. Kedua-dua pilihan pembayaran ini datang sama ada dalam jumlah tetap atau tiada langsung. 

Jadi, kita dapat memahami bahawa kaedah perdagangan dalam pilihan binari ini adalah berdasarkan kepada dalil dua pilihan. Ia mengikut sama ada ya atau tidak, dan tiada cara penyelesaian alternatif lain datang dalam tangan. Oleh itu memenuhi nama juga. Dagangan dalam Pilihan Perduaan boleh memberi ganjaran kepada peniaga dengan pulangan yang tinggi yang tidak dapat mereka manfaatkan daripada mana-mana kaedah dagangan lain

Tetapi sebagai instrumen kewangan di mana asasnya adalah untuk meramal masa depan, ia menjadi penting bagi peniaga untuk memahami risiko tinggi yang terlibat. Di situlah merumuskan strategi membantu mereka mengelakkan hasil yang tidak diingini. 

Strategi dagangan boleh berdasarkan pelbagai faktor, seperti aliran semasa dalam pasaran, senario sebelumnya dan analisis asas. Adalah tidak masuk akal untuk mengatakan bahawa terdapat strategi yang membatalkan semua risiko kerana kita tidak dapat memastikan hasilnya sentiasa. 

Pasaran dagangan binari ialah domain yang sangat tidak menentu dengan turun naik yang kadangkala boleh terkeluar daripada carta. Tidak kira betapa telitinya kita merangka strategi yang sesuai. Di situlah konsep perdagangan bebas risiko datang sebagai salah satu cara yang ideal untuk meningkatkan keuntungan dan meminimumkan risiko

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Apakah yang anda faham dengan perdagangan bebas risiko dalam Pilihan Perduaan?

Kita boleh mengatakan bahawa perdagangan bebas risiko dalam Opsyen Binari berlaku apabila peniaga menggunakan pendekatan risiko sifar dengan berkesan. Seperti nama mereka sudah bermakna, mereka menggambarkan makna yang sama. 

Leverage risiko

Perdagangan bebas risiko menawarkan pedagang keupayaan untuk membuat perdagangan tanpa risiko. Ia adalah sesuatu yang ingin digunakan oleh setiap peniaga dan sentiasa diimpikan untuk wujud. Kerana tiada penglibatan risiko, peniaga tidak perlu risau tentang kerugian pelaburan mereka. 

Itulah rupa cadangan yang ideal dan, ia memberi peluang yang menggembirakan untuk pedagang baharu. Ia nampaknya merupakan cara yang cekap untuk cemerlang dalam domain perdagangan, tetapi ia tidak semudah yang disangkakan. 

Dalam Pilihan Perduaan, kejayaan pelaksanaan perdagangan bebas risiko memerlukan keseimbangan sempurna dalam keadaan pasaran. Pasaran dagangan binari terdedah kepada variasi yang boleh timbul dalam kiraan saat, jadi jika peniaga terlepas peluang, maka itu mungkin berakhir dengan kerugian total. 

Jadi, kita mesti faham bahawa mendakwa keberkesanan a perdagangan bebas risiko tidak boleh dilakukan setiap kali kita berdagang. Tetapi ia tidak semestinya bermakna tiada kebolehgunaan. Terdapat cara untuk menggunakan strategi perdagangan bebas risiko untuk meminimumkan risiko dan, jika aplikasi itu tepat bergantung pada kepakaran pedagang, ia juga boleh berakhir dengan jumlah perdagangan berisiko sifar.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Bagaimana untuk mendapatkan perdagangan bebas risiko dalam Pilihan Perduaan?

Terdapat banyak cara yang mungkin untuk mendapatkan a perdagangan bebas risiko. Peniaga boleh melaksanakan pelbagai strategi yang boleh membantu mereka mencapai keadaan pasaran yang sempurna. 

Mereka juga boleh menggunakan beberapa kaedah bebas risiko lain dengan bijak. Mendapatkan perdagangan bebas risiko boleh menjadi sukar, tetapi strategi ini boleh membantu anda berdagang dengan risiko sifar hingga minimum jika anda melaksanakannya dengan sewajarnya.

Strategi Pinocchio

Sumber strategi Pinoccio. TFA

Untuk pemula dalam perdagangan, strategi seperti Pinocchio boleh membantu dalam mencapai perdagangan bebas risiko dalam Pilihan Perduaan. Jika peniaga tanpa latar belakang kewangan berharap untuk berdagang tanpa risiko, maka ia adalah strategi yang disyorkan dalam kes sedemikian. 

Untuk mendapatkan strategi Pinocchio, kita perlu mempertimbangkan carta candlestick yang terdiri daripada satu atau lebih lilin. Penandaan yang kukuh hendaklah terdapat di bawah bayang-bayang lilin, yang akan menimbulkan petunjuk apabila terdapat perdagangan yang berjaya. 

Peniaga di sini perlu mengenal pasti bayang panjang lilin. Ia membantu dalam membawa kepada anggaran kenaikan atau penurunan aset. Jika strategi ini digunakan dengan teliti, perdagangan boleh berlaku tanpa risiko.

Pendekatan statistik

Strategi Martingale Pixabay

Statistik boleh membantu cara yang betul untuk mengelakkan risiko dalam perdagangan. Prinsip kaedah Kelly dan Martingale boleh menjadi alat statistik yang berkesan dalam meramal tanpa banyak risiko semasa anda berdagang walaupun dalam pilihan binari. 

Ia menggunakan penggunaan teori kebarangkalian dan mengatakan bahawa dengan membuang syiling beberapa kali dan jatuh ekor ke atas, perkara berikut akan jatuh di atas kepala. Ia boleh mencari aplikasi dalam perdagangan dengan cara yang sama. Peniaga perlu membeli pilihan jenis tertentu hanya selepas beberapa lilin pergi ke arah yang sama. Kemudian hitung kadar menggunakan prinsip Kelly. Ia termasuk nilai perakaunan deposit kepunyaan peniaga dengan jumlah bilangan lilin. 

Akhir sekali, harga belian akan meningkat mengikut prinsip Martingale. Peniaga boleh menggunakan maklumat ini mengikut kesesuaian mereka.

Arbitraj

Quotex-akaun-demo

Ia pada asasnya adalah strategi pelaburan yang boleh digunakan peniaga dalam Pilihan Perduaan juga. Ia membolehkan pelabur membeli dan menjual aset di pasaran berbeza secara serentak. Ia membantu untuk mengambil kesempatan daripada perbezaan harga dan menjana keuntungan. 

Walaupun perbezaan harga biasanya kecil dan jangka pendek, pulangan daripadanya boleh menjadi luar biasa apabila didarab dengan kapasiti yang besar. Ia biasanya dimasukkan ke dalam aplikasi oleh dana lindung nilai dan pelabur canggih lain. 

Dalam perdagangan binari, pembelian dan penjualan pilihan bersama dapat mengurangkan peluang kerugian dalam pelaburan. Ia adalah relevan kerana pasaran binari tidak mempunyai pemusatan, jadi berdagang di kalangan berbilang broker dan bayaran keluar mereka yang berbeza boleh memberi manfaat kepada peniaga. Inilah yang menjadikan arbitraj sebagai strategi perdagangan bebas risiko yang lebih baik.

Adakah terdapat kaedah lain untuk perdagangan bebas risiko Pilihan Perduaan?

Strategi yang dinyatakan di atas boleh membantu akhirnya, tetapi pedagang juga boleh menggunakan kaedah lain seperti:

Tiada bonus deposit

Sebelum memulakan dagangan, dilema timbul apabila unsur risiko muncul. Untuk mengurangkan keraguan daripada pedagang baru, banyak broker binari menawarkan bonus 50$ percuma semasa mendaftar yang boleh mereka gunakan untuk memulakan dagangan. 

quotex tiada bonus deposit

Ia adalah kaedah untuk perdagangan bebas risiko kerana pengguna tidak perlu melabur sebarang jumlah. Sebaliknya, terima bonus tambahan dan boleh mendapat faedah penuh.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Perdagangan demo percuma

Menggunakan demo percuma pada dasarnya boleh layak sebagai kaedah perdagangan bebas risiko pasti. Pelbagai firma broker binari menawarkan akaun amalan percuma. Ia membolehkan peniaga melabur dengan risiko sifar dalam pasaran binari dan membantu dalam memahami dinamiknya. 

Akaun demo ialah simbol yang ideal untuk perdagangan bebas risiko, terutamanya dalam Pilihan Perduaan, di mana jangka masa yang sempit boleh terbukti berfaedah. 

Ia tidak memerlukan pengguna menunggu untuk tempoh yang panjang untuk mengetahui keberkesanan strategi mereka. Bertentangan dengan itu, dalam akaun amalan pilihan binari, anda boleh mendapatkan keputusan dalam tempoh yang singkat. Ia menjadikan penggunaan bebas risiko dalam kaedah ini tanpa menjejaskan sebarang dana.

Akaun demo Quotex

Sebagai tambahan kepada semua kemungkinan di atas, anda sentiasa boleh bergantung pada broker binari yang menawarkan amalan perdagangan bebas risiko.

Pilihan Bloombex

Ia memberikan pelbagai pelbagai aset, termasuk pasangan mata wang, indeks, saham dan komoditi. Ia sudah pasti menawarkan perdagangan berisiko sifar. Walau bagaimanapun, anda boleh mengeluarkan jumlah tersebut selepas minggu perdagangan bebas risiko. Itu menjadikannya pilihan untuk pengguna.

Pameran pilihan

Sebagai broker binari terkawal, ia menjanjikan lebih kebolehpercayaan dengan koleksi pelbagai lebih daripada 100 aset, termasuk saham dan pasangan mata wang. Tiada bentuk caj tersembunyi, dan anda perlu membayar spread sifar, yuran dan komisen

Optionsfair

Selain itu, ia membolehkan anda melabur semula kerugian yang dikembalikan yang akan dikira sebagai bonus pada aset pilihan anda.

Kesimpulan: pengurusan risiko membawa kepada risiko yang kurang dalam perdagangan

Broker dalam Binary Trading ini mempunyai pengalaman yang tepat dalam menyediakan pendekatan tanpa risiko. Ia adalah satu keperluan yang pasti untuk mengkaji arah aliran pasaran dan menggunakan penunjuk sebelum memasuki perdagangan binari. Tetapi pendekatan yang konsisten boleh meringankan tugas melebihi had, jadi apabila anda bergabung menggunakan pelbagai strategi dan kaedah, bersama dengan perkhidmatan mereka, adalah sangat mungkin untuk mengalami perdagangan bebas risiko secara optimum dan mengelakkan sebarang kerugian semasa berdagang dalam pilihan binari.

Mengenai Pengarang

Percival Knight
Saya telah menjadi peniaga Binary Options yang berpengalaman selama lebih daripada sepuluh tahun. Terutamanya, saya berdagang 60 saat pada kadar hit yang sangat tinggi. Strategi kegemaran saya ialah dengan menggunakan candlestick dan fake-breakouts

Tulis komen