Adakah Pilihan Perduaan satu penipuan atau sah? – Bagaimana untuk mengesan penipuan dan mempertahankan diri anda!

Setiap kali cara baru berdagang atau instrumen kewangan tiba, banyak perniagaan terlibat dengannya. Tetapi adakah semua perniagaan ini adil? Tidak dinafikan bahawa kebanyakan pembekal produk adalah jujur dan, dengan kerja keras mereka, cuba mencapai kejayaan itu. Mereka boleh dipercayai. 

Namun, ada yang menjadi pencuri. Sekarang pertimbangkan Pilihan binari (definisi). Ia adalah kaedah yang popular dan boleh diakses untuk berdagang pasaran. Apabila anda memilih pilihan binari, anda berisiko kehilangan wang kerana broker mempunyai kawalan sepenuhnya ke atas data pilihan binari. Oleh itu, anda boleh bermain dengan sangat mudah. 

Tetapi adakah Pilihan Perduaan adalah penipuan sebenar atau tidak? Dalam artikel berikut, baca cara untuk mempertahankan diri anda daripada penipuan ini dan lihat satu.

Penipuan

Betapa berbahaya sebenarnya perdagangan pilihan binari?

Dalam tempoh ekonomi yang sukar sekarang, ramai orang telah mencari cara baru untuk menjana pendapatan tambahan. Ramai yang telah terpikat dunia pilihan binari terutamanya kerana keterusterangan mereka, yang menggambarkan jenis perdagangan ini sebagai lebih mudah untuk digunakan berbanding kenderaan pelaburan meluas yang lain. Pemula tersilap percaya bahawa mereka mempunyai peluang besar untuk memperoleh pulangan yang besar dalam masa yang singkat.

Walau bagaimanapun, ramai daripada mereka terlepas titik bahawa mereka masih perlu menguasai keluk pembelajaran yang agak besar untuk memperoleh keuntungan yang konsisten. Selepas fakta ini akhirnya menyedarkan mereka, ramai pemula kemudian mencari pilihan yang lebih mudah dan bukannya berpegang pada tugas asal mereka. Malangnya, individu yang memilih tindakan ini sering menjadi mangsa penipu.

Beberapa contoh perdagangan Pilihan Perduaan

Masih terdapat risiko tinggi untuk kehilangan semua wang anda walaupun anda tidak ditipu oleh broker. Opsyen Binari, oleh itu, adalah derivatif pelaburan berisiko tinggi. Mereka adalah pilihan semua-atau-tiada. Dalam setiap perdagangan, terdapat peluang untuk kehilangan keseluruhan jumlah pelaburan tetapi juga peluang untuk mendapatkan pulangan yang tinggi.

Kesimpulannya, ia boleh menjadi sangat berbahaya bagi seorang pemula untuk berdagang dengan wang sebenar pada Pilihan Perduaan. Tetapi ia adalah kes yang sama dengan produk kewangan lain. Oleh itu, kami mengesyorkan menggunakan akaun demo percuma dahulu!

Mengapa peraturan Pilihan Perduaan penting?

Pertama, pasaran layak untuk memproses dengan set peraturan dan peraturan yang jelas. Dibangunkan oleh profesional, ini mungkin tidak mengekang secara sah, tetapi ia adalah penting untuk memastikan hak fizikal, menyokong perjanjian dan memastikan persaingan yang adil.

Kedua, mereka menyediakan keselamatan dan keselamatan untuk syarikat dan pelanggan mereka juga. Ketiga, peraturan memastikan mereka yang terlibat dan mengurangkan kerugian pasaran yang lebih luas dalam industri yang sangat kompetitif dan aktif. Akhirnya, di pihak pelanggan, mereka melindungi mereka daripada penghinaan dan penderaan, penipuan dan aktiviti penipuan.

peraturan dan undang-undang

Keperluan untuk peraturan

Dagangan pilihan binari perlu menjadi terkenal di seluruh dunia dan kini merupakan salah satu aktiviti perdagangan dalam talian terbesar. Pedagang menghargai cara yang munasabah untuk memperoleh wang ini dengan hanya menunjukkan pergerakan harga aset asas. 

Malangnya, broker yang tidak jujur cuba menjebak dengan pengembangan industri pada kadar yang setanding dan merompak wang hasil titik peluh mereka dalam perdagangan yang kurang mahir. 

Banyak kerajaan bersetuju untuk melaksanakan pelbagai sekatan untuk memastikan semua pedagang mempunyai peluang berkadar untuk berdagang dengan selamat dan tidak bimbang tentang penipuan dan broker berbahaya untuk melawan kecenderungan bermasalah ini.

Hampir semua negara mempunyai badan kawal selia mereka untuk mengawal selia dan menerbitkan kebenaran kepada broker pilihan binari. Walau bagaimanapun, negara lain memberikan sekatan kepada kebanyakan negara, seperti negara anggota Kesatuan Eropah. Sebagai contoh, CySEC (Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa Cyprus), terletak di Cyprus, adalah badan kawal selia yang paling penting dan berkuasa. Tetapi malangnya, sesetengah broker yang tidak jujur mungkin secara palsu menegaskan bahawa mereka mempunyai lesen yang dikeluarkan di beberapa negara tertentu. 

Tetapi perkaranya ialah seorang peniaga selalunya perlu menyemak dua kali dan membuat jelas bahawa broker yang mereka telah memutuskan untuk berdagang mempunyai lesen yang sah. Oleh itu, ia telah menggubal semua proses yang berkaitan dan dibuktikan sebagai seorang yang boleh dipercayai.

Industri perdagangan pilihan binari boleh meyakinkan peniaga yang kurang mahir yang ingin membuat banyak wang dengan cepat tanpa perlu bersusah payah. Justifikasi untuk ini mungkin kejelasan rumit perdagangan pilihan binari. 

Seperti yang anda semua tahu, adalah dinasihatkan untuk mengetahui perubahan dalam pasaran dan beberapa bahaya dalam berjaya dalam perdagangan pilihan binari, yang akan sangat bermanfaat untuk anda menjadi pedagang yang menguntungkan.

Oleh itu, adalah sangat penting untuk mengawal selia industri dan membolehkan pedagang untuk mengetahui broker terbaik yang mereka akan percaya. Tambahan pula, adalah penting untuk melindungi rizab pelabur daripada kecurian biasa, yang mana sesetengah broker penipuan sebenarnya. 

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Mengapakah penipuan binari wujud?

Seperti mana-mana tindakan penipuan atau jenayah, ia berlaku kerana ia adalah teknik untuk individu yang tidak jujur untuk memperoleh kekayaan yang terdedah. Sejak permulaan perdagangan binari, individu telah mengeluarkan laman web yang menipu dan menipu atau memperdaya orang daripada wang tunai mereka

Selagi orang bersedia untuk bersaing dengan kekayaan mereka, mereka sentiasa mengharapkan untuk merampasnya daripada anda kerana keuntungan boleh menjadi sangat besar dengan perdagangan dalam talian. Jadi, individu bersedia untuk menghadapi bahaya yang tinggi.

Penipu dalam perdagangan pilihan binari

Jika keinginan yang jarang berlaku untuk mendapatkan wang tunai tidak lama lagi tanpa sebarang moral apabila ia tiba untuk menarik orang, mereka akan menggunakan setiap aksi untuk menimbulkannya berlaku. Perniagaan khusus ini adalah sasaran yang mudah terdedah kerana semua perdagangan membawa tempat dalam talian, tidak ditadbir secara berterusan, dan sentiasa orang tidak tahu bagaimana untuk menangkap perkara sebenar daripada penipuan.

Pembekal pilihan binari bahkan berjalan dengan sangat jauh untuk membuat orang ramai marah, memberikan mereka kontrak yang tidak dapat dihancurkan jika mereka membawa keselamatan menggunakan kad kredit atau mana-mana pemindahan bank.

Petua untuk mengelakkan penipuan perdagangan Opsyen Binari

Penipuan itu bukan tingkah laku yang mudah. Ia merangkumi banyak kategori. Sebagai contoh, penipu boleh memberikan anda maklumat yang mengelirukan dan juga memberi anda nasihat perdagangan yang tidak jujur. Anda perlu tahu bahawa walaupun kadang-kadang, niat broker bukan untuk menipu, tetapi perkhidmatan yang disediakan oleh mereka tidak kurang daripada penipu Pilihan Binari

Sebagai contoh, mereka boleh memberi anda nasihat berterusan kerana anda kehilangan pilihan setiap kali. Tetapi, malangnya, ini juga boleh menyebabkan kerugian kewangan yang besar. Oleh itu, jauhi jenis broker ini. Berikut adalah beberapa petua untuk mengelakkan penipuan perdagangan pilihan binari.

#1 Trust hanya broker terkawal

Adalah penting untuk memahami perkara yang boleh dipercayai dan apa yang tidak dalam pasaran yang penuh dengan kemungkinan. Individu yang mempunyai lesen untuk berfungsi sebagai broker perdagangan daripada organisasi kewangan yang cekap adalah broker pilihan binari yang dikawal selia

peraturan broker

Walau bagaimanapun, adalah penting untuk memahami bahawa walaupun kebanyakan broker mempunyai lesen perniagaan, ini tidak sama dengan mendapatkan lesen kawal selia daripada badan kewangan yang cekap.

Anda mesti mengiktiraf pihak berkuasa yang dianggap sebagai pengawal selia.

adalah pihak berkuasa kewangan yang paling lazim.

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

#2 Pemasaran yang lebih sempurna

Apabila anda melihat ulasan yang sempurna, anda mesti mempertimbangkannya semula. Walaupun pilihan binari lebih mudah daripada pilihan perdagangan lain, mana-mana broker tidak dapat menjamin bahawa kemenangan anda disahkan. 

Perdagangan yang menguntungkan memerlukan pengetahuan tentang tingkah laku pasaran, keupayaan untuk membaca keadaan pasaran, dan pemahaman strategi. Jika bahaya diminimumkan – atau pengisytiharan secara terang-terangan tidak betul dibuat, maka anda mesti sedar bahawa ini adalah penipuan. Ini menunjukkan bahawa broker mungkin kurang teliti dalam bidang lain dan platform harus dielakkan pada semua kos.

#3 Baca terma dan syarat dengan teliti

Semasa anda memuktamadkan perjanjian dengan broker anda, semuanya mesti telus. Adalah menjadi tanggungjawab anda untuk membaca setiap cetakan kecil risalah yang disediakan oleh broker. Soal mereka tentang yuran dan prosedur pengeluaran. Ketahui deposit minimum yang diperlukan dan butiran lain sebelum melabur dengan broker.  

#4 Panggilan sejuk

Mari bahagikan ini kepada dua kategori. Broker akan mendapatkan butiran anda dari internet dan menghubungi anda untuk mendaftar bagi mereka dalam kategori pertama. Dalam kategori kedua, syarikat akan menghubungi anda walaupun selepas pendaftaran anda dengan broker. Mereka akan menunjukkan anda kepada perdagangan tertentu dan meminta anda membeli pilihan. 

Kedua-dua kes ini menunjukkan penipuan. Rawat perkara ini dengan penuh perhatian dan laporkan jika anda mendapati sebarang percanggahan. Panggilan dingin juga termasuk e-mel atau apa-apa cara komunikasi dingin yang lain. Jadi, anda mesti sentiasa berwaspada terhadap penipuan ini.

#5 Gangguan Pihak Ketiga

Jelas tentang broker anda. Sebagai contoh, anda kadangkala mengklik tapak web untuk mendaftar, tetapi anda dialihkan ke tapak broker lain. Atau dalam keadaan lain, ia berlaku bahawa perkhidmatan perdagangan tertentu meminta anda mendaftar dengan broker yang disyorkan oleh mereka sahaja. Berhati-hati dalam situasi ini. 

Kadangkala, pihak ketiga mempermainkan anda dengan menggunakan nama broker yang terkenal. Ingat bahawa broker yang baik akan sentiasa berterus terang tentang mereka tanpa penglibatan pihak ketiga. 

#6 Akaun terurus

Adalah perlu bagi broker untuk menyediakan anda alat yang boleh membantu anda menganalisis faktor risiko. Walau bagaimanapun, kadangkala berlaku bahawa broker mahukan akses kepada akaun anda untuk membuat kepentingan terbaik anda untuk anda. 

Sentiasa ingat bahawa kepentingan terbaik anda untuk anda boleh dibuat oleh peniaga sahaja; itulah awak. Oleh itu, jangan sesekali memberikan broker anda kuasa sepenuhnya ke atas perdagangan dan pendapat perdagangan anda. 

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

#6 Manipulasi harga

Harga broker mesti ditentukan berdasarkan penanda aras yang munasabah dan telus. Anda mesti mengikuti trend berita untuk mengetahui harga pasaran pilihan Binari. Jika broker mempunyai kuasa untuk menentukan kadarnya, anda harus mengharapkan statistik tersebut sebagai timbunand melawan kamu.

Apa yang perlu dilakukan jika anda adalah mangsa penipuan Pilihan Perduaan?

Jika anda rasa anda telah dipermainkan atau broker yang anda telah tandatangani adalah penipuan, jangan duduk dan putus harapan. Jika anda berasa kurang yakin dan meninggalkan sektor perdagangan, anda membuat keputusan yang salah. Do jangan biarkan penipu merosakkan penjagaan andar. Sebaliknya, cuba melawan. 

Anda boleh berunding dengan ejen profesional yang merupakan firma yang pakar dalam membantu mangsa Penipuan Pilihan Perduaan. Atau, bukannya asas, anda boleh mengikuti petua di bawah.

Apa yang perlu dilakukan sekiranya berlaku penipuan

#1 Simpan dokumen

Simpan rekod segala yang mungkin, termasuk terma dan syarat broker, salinan sebarang contoh panggilan sejuk, pengesahan deposit anda, sejarah dagangan, dll. Ini boleh bertindak sebagai bukti penipuan mereka dan boleh membantu anda melawan mereka.

#2 Cuba tarik diri

Cuba keluarkan wang anda. Terdapat kemungkinan bahawa broker anda tidak akan membenarkan anda menarik diri. Sebabnya mungkin anda tidak memenuhi semua terma dan syarat atau mungkin kerana sebarang bukti ID dokumen. 

Bagaimana untuk membuat pengeluaran Pilihan Perduaan? Semak maklumat yang broker tawarkan di laman webnya. Jika broker adalah sah, mereka akan membantu anda untuk menyelesaikan isu-isu ini dan untuk menarik diri. Tetapi penipuan itu akan terus menggantung anda dengan pelbagai alasan. 

Pengeluaran dana

#3 Beri maklum balas

Buat suara anda didengari. Jika anda mendaftarkan aduan atau isu yang tidak dapat diselesaikan selepas berjam-jam, anda boleh pergi ke pilihan maklum balas dan mendaftar aduan terhadap broker. Jika tiada pilihan, tinggikan suara anda di kalangan komuniti perdagangan melalui media sosial

#4 Hubungi pengawal selia

Jika anda melihat tiada apa yang membantu, anda boleh menghubungi pengawal selia secara langsung. Sebagai contoh, jika broker dikawal selia, hubungi agensi yang mengawal peraturan kewangan di negara anda; jika mereka tidak dikawal, hubungi agensi yang menyelia peraturan kewangan di negara anda. 

Kenalan

Broker terkawal bertanggungjawab kepada pengawal selia dan terikat untuk menangani aduan anda. Jika mereka tidak dikawal, anda boleh dijamin dan sekurang-kurangnya negara anda yang lain akan diselamatkan. Walau bagaimanapun, sebaik-baiknya, kerjasama di kalangan pihak berkuasa mungkin menyebabkan broker ditutup kerana penipuan.

Bagaimana broker Binary Options boleh mencuri wang anda:

Pasaran pilihan binari kebanyakannya beroperasi melalui platform dagangan digital. Walau bagaimanapun, banyak syarikat perdagangan sedemikian tidak mematuhi keperluan peraturan negara.

Jenis syarikat sedemikian tidak boleh diketepikan daripada terlibat dalam aktiviti haram. Platform dagangan pilihan binari berasaskan Internet ini sering keluar dengan skim promosi penipuan. Pelabur harus mengetahui sepenuhnya tentang syarikat broker yang mereka sedang melabur.

Beberapa aduan daripada pelbagai pelabur adalah seperti berikut:

#1 Menolak kredit/pembayaran balik dana kepada pelanggan

Situasi ini adalah perkara biasa, dan timbul apabila pelanggan telah pun mendepositkan wang dalam akaun dagangan pilihan binari. Menggunakan panggilan telefon atau e-mel, broker memaksa pelanggan untuk mendepositkan dana tambahan dalam akaun mereka.

Kemudian, apabila pelanggan cuba mengeluarkan deposit/pulangan asal mereka, platform dagangan membatalkan permintaan pengeluaran. Mereka akan menyekat panggilan dan e-mel anda serta enggan mengkreditkan jumlah tersebut ke akaun masing-masing.

Pendapatan Dalam perdagangan pilihan binari

#2 Kecurian identiti

Terdapat jenis aduan lain yang diterima oleh badan kawal selia. Platform dagangan binari di Internet boleh mengumpul maklumat pelanggan seperti butiran kad kredit, butiran pasport dan butiran lesen memandu.

Ini adalah maklumat berharga yang, pada sebarang kos, tidak sepatutnya diberikan. Platform dagangan boleh menggunakan data ini untuk tujuan yang menyalahi undang-undang. Oleh itu adalah dinasihatkan untuk tidak mendedahkan sebarang data peribadi.

Penipu pilihan binari ini juga boleh mendakwa secara palsu bahawa mereka memerlukan salinan fotokopi bil utiliti anda dan data peribadi lain. Seseorang tidak seharusnya mewajibkan keperluan ini melainkan mereka pasti akan syarikat itu.

Data tidak selalunya selamat

#3 Manipulasi perisian

Platform dagangan pilihan binari boleh memanipulasi perisian untuk menunjukkan dagangan yang rugi. Penipuan jenis ini membawa kepada memesongkan harga dan pembayaran pilihan binari.

Apabila mereka melihat bahawa pelanggan mempunyai peluang 100% untuk menang, perisian memanjangkan masa tamat tempoh supaya perdagangan mengakibatkan kerugian. Jadi sekali lagi, ia adalah satu kerugian kepada pelanggan tetapi sekali lagi kepada platform dagangan.

rugi
➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

#4 Pulangan pelaburan melambung untuk Pilihan Perduaan

Platform internet yang berurusan dengan pilihan binari boleh meningkatkan pulangan purata pelaburan. Mereka akan mengiklankan pulangan pelaburan yang lebih tinggi pada pelaburan pelanggan dan struktur pembayaran yang ditetapkan.

Mereka akan menipu anda dengan mereka bentuk struktur pembayaran supaya pulangan yang dijangkakan menjadi negatif. Ini mengakibatkan kerugian bersih kepada pelanggan.

broker menjanjikan pembayaran yang tinggi

#5 Pemeriksaan latar belakang firma atau broker

Peraturan asas pertama bagi pelabur ialah menyemak firma perdagangan atau syarikat broker yang mereka melabur. Ini termasuk status lesen dan pendaftaran.

Jika anda mendapati bahawa mereka tidak berdaftar dengan badan kawal selia negara, anda tidak seharusnya melabur wang anda dengan broker tersebut. Mereka mungkin memberi anda pulangan yang baik untuk kali pertama, dan ia akan menarik anda untuk melabur lebih banyak untuk kali kedua dan tertipu.

Satu perkara yang lebih penting ialah bukan untuk berkongsi maklumat peribadi anda atau melabur wang pada mulanya. Sebaik sahaja anda melihat bahawa mereka tidak berdaftar atau berlesen, anda tidak seharusnya berdagang dengan mereka.

#6 Padang jualan

Pekerja laman web pilihan binari sering menggunakan nama palsu yang diberikan kepada mereka. Mereka juga boleh dari negara lain dan memakai loghat. Di samping itu, mereka akan memberikan kelayakan palsu, gelaran, dan juga pengalaman.

Mereka akan menarik anda untuk melabur wang anda dalam platform mereka dengan menyatakan bahawa syarikat yang anda sedang melabur adalah penipuan. Penipu sedemikian cuba sedaya upaya untuk mendapatkan kepercayaan anda dan memujuk anda deposit wang anda dalam syarikat mereka.

Badan kawal selia dalam perdagangan pilihan binari

#7 Tawaran percuma

Penipu sering menggunakan tawaran yang kelihatan tidak benar. Sebagai contoh, mereka menyatakan bahawa pulangan pelaburan akan tinggi, tetapi ini jauh daripada benar. Ini adalah bendera merah yang menunjukkan bahawa skim pelaburan ini adalah penipuan.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

#8 Ancaman dan taktik jualan tekanan tinggi

Wakil laman web pilihan binari yang anda sedang berurusan atau sedang merancang sangat terlatih. Oleh itu, mereka akan mendapat kepercayaan anda dan boleh menyatakan bahawa mereka perlu mencapai sasaran mereka dan membuat anda melabur lebih banyak.

Terdapat keadaan di mana mereka mengancam pelbagai undang-undang, seperti memfailkan lien terhadap harta anda, dll. Semua ini adalah sebahagian daripada rancangan yang lebih besar untuk menipu wang anda.

#9 Perolehan broker yang ditetapkan

Pada satu masa, anda akan berhubung dengan ABC, dan dalam masa yang singkat, anda akan mendengar daripada XYZ. Apabila anda bertanya sebabnya, jawapan ruji yang anda boleh dapatkan ialah bekas broker itu telah dibebaskan daripada perkhidmatannya.

Broker tidak tersedia lagi

Isu Pengeluaran 10#

Cara paling biasa untuk menipu anda daripada memperoleh pulangan anda ialah taktik kelewatan yang digunakan oleh syarikat. Mereka menahan permintaan pengeluaran anda dan menangguhkannya sehingga anda tidak akan dapat mempertikaikan caj dengan syarikat kad kredit anda.

Bagaimana untuk mengeluarkan wang

Terdapat juga skim yang dipanggil "Akaun Premium." Broker akan meyakinkan anda untuk membayar lebih banyak wang dengan menawarkan sedikit sekatan ke atas pengeluaran.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

#11 Aktiviti penipuan pada Kad kredit anda

Apabila anda menggunakan kad kredit untuk membiayai akaun pilihan binari anda, anda harus sentiasa menyemak penyata kad kredit anda. Syarikat boleh menipu anda dengan caj yang tidak dibenarkan pada akaun.

Jangan sekali-kali menandatangani borang yang memerlukan anda mengetepikan sebarang hak mengenai mempertikaikan sebarang caj kad kredit. Baca borang dengan teliti dan jangan sekali-kali membenarkan hak sedemikian. Seseorang harus sentiasa melaporkan caj yang tidak dibenarkan kepada syarikat kad kredit dengan segera.

Bagaimana broker pilihan binari menipu anda dengan melabur dengan kad kredit

#12 Penyamar Kerajaan

Kadangkala broker juga mendakwa mereka dikaitkan dengan badan Kawal Selia dan meminta wang untuk mendapatkan pulangan anda. Badan Kawal Selia dan Kerajaan menyedari penipuan sedemikian, dan mereka menyediakan talian khusus dan tapak web di mana anda boleh melaporkan sebarang salah laku

Contoh penipuan pilihan binari dalam Media Sosial

Terdapat banyak contoh penipuan yang tersedia dalam talian. Kajian kes ini penting untuk mengetahui helah penipu dan cara anda boleh mengelakkannya. Dalam bahagian berikut, kami akan memberikan kajian kes penipuan dalam Media Sosial.

Penipu mungkin lebih licik dan persuasif di media sosial, menjadikannya tempat yang "ideal" untuk mereka. Mereka akan mengeluarkan semua yang mereka boleh daripada anda, dan apabila anda tidak berguna, mereka hanya akan menyahkawan anda. Helah mudah untuk mengenali mereka adalah dengan iklan bodoh mereka. Apa yang mereka mahukan ialah wang anda, jadi mereka akan memuat naik poster bodoh yang menyebut keuntungan dan peluang yang anda akan dapat jika anda mendaftar dengan mereka. 

Video seperti yang digunakan dengan "The Green Room" dan "FB Wealth Group" akan mendakwa sebagai peniaga, tetapi mereka benar-benar ingin memperoleh wang anda melalui pendaftaran atau malah meminta anda membayarnya secara terus.

Kedua, jika anda melihat mana-mana akaun media sosial menyebut apa-apa yang berkaitan dengan Pemasaran pelbagai peringkat, maka yakinlah bahawa mereka adalah penipu terlatih dan tidak pernah mempercayai mereka. Oleh itu, kami akan mengesyorkan anda menyekat halaman ini. Lagipun, broker yang sah tidak akan datang ke media sosial meminta bantuan anda. 

Pemasar berbilang peringkat ini boleh melakukan apa sahaja yang diperlukan untuk menyeret anda ke tapak web mereka untuk mendaftar. Mereka juga boleh melakukan temu bual palsu selama berjam-jam untuk membuat anda percaya bahawa mereka adalah sah. Jangan sekali-kali jatuh ke dalam perangkap itu. 

Beberapa broker Pilihan Perduaan yang sah:

#1 Quotex

Quotex memberikan banyak penekanan yang hebat kepada peniaga moden dan lazim. Apabila anda menyemak beberapa jenis akaun, anda akan melihat bahawa ia berfungsi dengan peniaga mana-mana gred, pemula, mahir, juara, dsb. 

Cawangan ini terlalu mudah untuk digunakan. manakala Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa Cyprus (CySEC) tidak membenarkan mereka, mereka mempunyai pengakuan yang bagus dalam talian dan mengetuk semua kotak vendor yang dipercayai. Anda akan menyukai keselesaan latihan.

Ia ialah vendor pilihan digital yang unik dengan mudah terdedah kepada penggunaan saluran keluar berasaskan web yang menyediakan bantuan isyarat. Pembrokeran mempunyai deposit minimum yang rendah, sifar yuran pengeluaran dan premium log masuk 30% yang diingini. Tahap aset dan kejelasan akan meyakinkan beberapa peniaga untuk bersemangat tentang pilihan digital antara muka.

#2 Pocket Option

peraturan pilihan poket

Pocket Option ialah vendor pilihan binari terbaik pada tahun 2022. Cawangan dagangan yang bijak ini mempunyai deposit minimum yang rendah, teknik pembayaran yang berkesan, hasil yang cemerlang, dan kepelbagaian luas peranti peperiksaan teknologi. 

Pocket Option membolehkan peniaga berdagang lebih 100 aset, yang terdiri daripada saham, mata wang kripto, barangan dan komoditi. Anda juga boleh membina akaun demo dengan bantuan wang maya. 

Secara keseluruhannya, Pocket Option ialah vendor pilihan binari yang selesa dan membantu dengan pangkalan pelanggan di seluruh dunia. Jadi, jika anda sedang mencari saluran pilihan binari yang terbaik untuk meletakkan kepercayaan anda, Pocket Option adalah peluang yang baik untuk anda.

› Buka akaun Pocket Option anda dan mula berdagang

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

#3 Olymp Trade 

peraturan Olymp Trade

Olymp Trade mempunyai peningkatan yang hebat dan telah mengurangkan bahaya melabur dalam pasaran yang perlu dilihat oleh sesiapa sahaja yang mencari saluran yang kukuh. Membuka akaun hanya memerlukan beberapa minit, deposit dan pengeluaran adalah pantas, dan peranti untuk dagangan yang menguntungkan berada di hujung jari anda.

› Buka akaun Olymp Trade percuma anda

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Kesimpulan: Binary Options bukanlah satu penipuan tetapi anda perlu belajar bagaimana untuk mengenal pasti penipuan

Kewujudan Penipuan Binari adalah disebabkan oleh risiko tinggi yang berkaitan dengan perdagangan. Bukan mudah untuk menentukan broker yang sah. Pilihan Perduaan, atas sebab ini, malah telah diharamkan di pelbagai negara seperti AS, England, California, dll. Negeri-negeri ini telah mentakrifkan Pilihan binari sebagai perjudian. Tetapi kita boleh katakan, bahawa produk kewangan ini bukan penipuan, ia hanya digunakan oleh ramai penipu!

Ini tidak jauh dari kebenaran. Tetapi, malangnya, disebabkan peningkatan penipuan dalam pilihan perdagangan ini, ia dianggap terutamanya penipuan. Tetapi masih, sesetengah pengawal selia bekerja keras untuk menghapuskan semua penipu. Dan kini, menjadi tanggungjawab anda juga untuk melabur di tempat yang betul untuk mengelakkan penipuan. 

Menghapuskan penipuan tidak mungkin 100%. Tetapi dengan petua yang dinyatakan dalam artikel ini, anda boleh mendapatkan isyarat yang teduh sebelum penipu cuba bermain permainan. Walaupun anda telah ditipu, anda boleh mengikuti petua yang dicadangkan di atas untuk keluar daripadanya. Hanya kerana penipuan, anda tidak boleh meninggalkan perniagaan perdagangan. Ini boleh memberikan hasil yang cemerlang jika digunakan dengan bijak. 

Soalan yang paling banyak ditanya tentang penipuan Pilihan Perduaan:

Adakah Binary.com selamat?

Secara umum, Binary.com adalah selamat. Ia berada dalam perniagaan sejak 1999. Namun, tiada tapak yang boleh menjamin anda bahawa anda tidak akan kehilangan wang. Anda perlu menanggung risiko jika anda membeli pilihan daripada Pilihan perdagangan binari. Walau bagaimanapun, jika anda menggunakan strategi perdagangan yang betul, risiko mungkin berkurangan. 

Bagaimana untuk mengesan penipuan Pilihan Perduaan?

Penipuan mempunyai semua persamaan: Kadar kemenangan yang tidak realistik, wang percuma, iklan yang agresif, platform tidak terkawal dan panggilan spam. Berhati-hati dengan penipuan ini. Satu lagi perkara penting ialah menyemak broker pilihan binari' laman web. Adakah terdapat syarikat sebenar dan dikenali di belakangnya atau tidak?

Mengapakah Pilihan Perduaan diharamkan di sesetengah negara?

Laporan menunjukkan bahawa banyak peniaga runcit kehilangan wang apabila berdagang Pilihan Perduaan. Selain itu, terdapat banyak pembrokeran dan penipu yang menggunakan produk kewangan ini untuk mencuri wang pelanggan. Akhirnya, terdapat terlalu banyak tuntutan dan laporan pelabur runcit yang kehilangan banyak wang. Jadi sesetengah negara mengharamkan produk kewangan ini untuk mempertahankan rakyat mereka daripada penipu.

Bolehkah anda kehilangan wang dalam Pilihan Perduaan?

Pilihan binari adalah mudah, tetapi semuanya bergantung pada syarikat/laman web yang anda laburkan. Ramai pelabur kehilangan wang sama ada melalui penipuan oleh broker atau faktor lain. Ia tidak lain hanyalah perjudian.
Terdapat laporan di mana pada sesetengah platform, pelanggan telah kehilangan sehingga 80% pelaburan mereka. Walau bagaimanapun, ia boleh menguntungkan jika pelaburan dibuat dengan melakukan pemeriksaan latar belakang dan lesen/pendaftaran yang teliti.

Apa yang salah dengan Pilihan Perduaan?

Badan kawal selia terus menerima banyak aduan penipuan dengan laman web perdagangan Binari. Platform dagangan berasaskan Internet ini menawarkan pelbagai peluang untuk membeli atau berdagang pilihan binari, yang semuanya adalah penipuan.
Aduan yang paling biasa diterima termasuk dalam kategori keengganan untuk membayar balik dana kepada pelanggan dan keengganan untuk mengkreditkan akaun pelanggan.

Mengenai Pengarang

Percival Knight
Saya telah menjadi peniaga Binary Options yang berpengalaman selama lebih daripada sepuluh tahun. Terutamanya, saya berdagang 60 saat pada kadar hit yang sangat tinggi. Strategi kegemaran saya ialah dengan menggunakan candlestick dan fake-breakouts

Tulis komen