10 kesilapan biasa untuk peniaga Pilihan Perduaan

Arena perdagangan binari boleh menjadi tempat yang bermanfaat tetapi mengelirukan; khususnya untuk pemula. Oleh itu, mari kita lihat sepuluh kesilapan biasa yang dilakukan dan cara bagaimana ia boleh dielakkan.

Kesilapan biasa semasa berdagang dengan pilihan binari

Penting untuk diketahui:

  • Perdagangan binari adalah pelaburan berisiko tinggi
  • Pemula dan juga peniaga profesional membuat kesilapan
  • Anda boleh belajar daripada kesilapan anda
  • Petua terbaik ialah bersabar dan mulakan dengan jumlah wang yang kecil dan tingkatkannya

1. Berdagang dengan emosi

Ini disebut dahulu kerana ia adalah perangkap biasa. Perduaan Pilihan perdagangan psikologi: Apabila ketamakan atau kemarahan mengatasi logik, kerugian besar boleh ditanggung. Seseorang harus analitikal dan rasional; jangan sekali-kali membenarkan emosi mentah mempengaruhi walaupun perdagangan yang paling kecil. Jika kecewa atau bimbang, sebaiknya elakkan berdagang sehingga perasaan ini reda.

Berdagang dengan emosi
➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

2. Komoditi adalah raja

Terima kasih kepada turun naik sejak kebelakangan ini, terdapat salah tanggapan bahawa komoditi (dan logam berharga khususnya) adalah "perkara yang pasti". Memang apa yang naik boleh dan akan turun. Oleh itu, pendekatan analitikal dan pandangan jauh yang sama harus digunakan apabila mempertimbangkan sebarang kedudukan komoditi.

Berdagang komoditi

3. Portfolio yang sempit

Ini sebenarnya mengikut garis yang sama seperti pemerhatian terakhir. Sama ada disebabkan kekurangan pengalaman atau keselesaan, peniaga selalunya akan memberi tumpuan terutamanya pada satu atau dua sektor. Ini boleh menyebabkan mana-mana portfolio menjadi tidak seimbang. Apa yang lebih teruk ialah disebabkan sifat binari kedudukan ini, banyak kekayaan boleh hilang dalam tempoh yang singkat.

Sebaliknya, portfolio perlu dipelbagaikan untuk menggantikan sebarang potensi turun naik dalam pasaran. Oleh itu, beberapa sektor (komoditi, indeks, saham dan mata wang) harus dipilih; kerugian dalam satu arena mungkin diimbangi oleh keuntungan di arena lain. Dalam istilah yang lebih mudah, portfolio terpelbagai lebih berkemungkinan menghasilkan pulangan ketara.

Baki portfolio
➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

4. Dagangan enam puluh saat akan menghasilkan wang paling banyak

Sekali lagi, kepercayaan ini lazimnya adalah hasil daripada pemahaman yang tidak mencukupi tentang selok-belok yang terlibat Perdagangan binari 60 saat. Ini juga disebabkan oleh fakta bahawa membuat "wang cepat" sering menjadi janji banyak tapak yang tidak berkualiti.

Walaupun memang benar bahawa dagangan jangka pendek boleh mengakibatkan pertumbuhan modal, ia juga boleh menyebabkan kerugian bersih dalam masa beberapa saat (contoh yang sempurna boleh menjadi turun naik mendadak dalam pasaran Forex). Hakikatnya ialah kekayaan jarang terakru dalam beberapa minit dan jika ini benar-benar berlaku, nasib akan mempunyai pengaruh yang besar. Oleh itu, adalah lebih baik untuk membangunkan pendekatan yang melibatkan sebilangan kecil dagangan 60 saat bersama-sama kedudukan yang lebih boleh diramal.

60 saat dagangan EURUSD

5. Menyebarkan kedudukan seseorang

Terdapat tanggapan bahawa cara terbaik untuk membuat sejumlah besar wang dalam perdagangan binari adalah dengan membuka berbilang akaun merentasi sejumlah besar portal dalam talian (dan juga broker fizikal). Malah, ini tidak lama lagi akan membawa kepada keadaan yang mengelirukan. Pedagang mungkin tidak akan dapat mengikuti setiap akaun. Ini lebih membimbangkan jika banyak kedudukan tamat tempoh dibuka.

Dunia pilihan binari perlu didekati dengan berhati-hati dan dengan sejumlah budi bicara. Oleh itu, adalah lebih baik untuk memilih tapak terbaik dan berpegang pada platform mereka; ini akan memberikan pandangan dan kejelasan yang diperlukan untuk mengikuti kedudukan.

6. Deposit minimum

Setiap tapak memerlukan sejumlah wang untuk membuka akaun (biasanya beberapa ratus dolar atau yang setara). Pada mulanya, adalah bijak untuk hanya meletakkan minimum. Terdapat kisah sesekali tentang seorang pemula yang meletakkan beberapa ribu dolar ke dalam sektor tertentu dan "menang besar", tetapi ini adalah pengecualian yang bertentangan dengan peraturan. Ini juga merupakan satu lagi contoh ketamakan yang mempengaruhi pembuatan keputusan yang baik. Oleh itu, adalah lebih baik untuk mengekalkan deposit awal yang rendah sehingga pengalaman yang lebih besar diperoleh dari semasa ke semasa.

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

7. Berhati-hati dengan bonus

Oleh kerana persaingan yang semakin meningkat antara broker, terdapat banyak tawaran bonus yang boleh menjadi sangat menarik. Ini boleh termasuk deposit sepadan, nasihat percuma daripada profesional, atau kemudahan lain yang dicemburui. Walaupun ini semua baik dan baik, kemungkinan besar tapak tersebut memerlukan jumlah dagangan yang besar untuk mendapatkan bonus ini. Ini mungkin mustahil (atau berbahaya) untuk peniaga baru. Adalah bijak untuk membaca semua terma dan syarat dengan teliti sebelum memilih apa-apa yang menarik satu skim bonus broker pilihan binari.

Bonus Deposit Quotex

8. Menjadi terlalu bersemangat

Walaupun amat mengagumkan untuk segera terjun ke dunia perdagangan binari yang menguntungkan, pengalaman hanya diperoleh melalui pengetahuan kerja sistem perdagangan yang berbeza. Seseorang harus belajar bagaimana untuk menggunakan pembina pilihan binari.

Tahap pembayaran perlu difahami dengan jelas. Mungkin yang paling penting, pergerakan aset asas (dan sebab di sebalik turun naik ini) perlu dihargai. Sudah tentu, ini akan mengambil sedikit masa. Walau bagaimanapun, adalah satu fakta bahawa mereka yang mendekati perdagangan pilihan percaya bahawa mereka akan "menjadi kaya" sejak awal adalah sangat tersilap.

9. Memilih tapak atau broker pertama

Semua yang bergemerlapan mungkin bukan emas dan perkara yang sama boleh dikatakan untuk pelbagai platform pilihan binari yang tersedia. Seperti mana-mana pembelian, adalah bijak untuk membeli-belah sebelum memilih satu platform berbanding yang lain. Syukurlah, Internet menawarkan pelbagai laman semakan pihak ketiga yang akan memberikan penilaian pengguna dan analisis objektif portal perdagangan pilihan binari teratas.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

10. Perdagangan terurus akan sentiasa menghasilkan wang

Bagi mereka yang baru dalam permainan, sistem perdagangan yang diselia mungkin kelihatan menarik. Walau bagaimanapun, adalah penting untuk ambil perhatian bahawa walaupun penasihat yang paling profesional akan mengalami kerugian. Selain itu, skim ini memerlukan deposit dan perdagangan yang jauh lebih tinggi. Para profesional ini mungkin bagus untuk mendapatkan nasihat, tetapi ia sentiasa terbaik untuk mempelajari asas-asas perdagangan pilihan binari dan mula membuka kedudukan sebaik sahaja seseorang berasa selesa. Tiada "perkara yang pasti" dalam pasaran pilihan binari.

Mengenai Pengarang

Percival Knight
Saya telah menjadi peniaga Binary Options yang berpengalaman selama lebih daripada sepuluh tahun. Terutamanya, saya berdagang 60 saat pada kadar hit yang sangat tinggi. Strategi kegemaran saya ialah dengan menggunakan candlestick dan fake-breakouts

Tulis komen