5 petua dan helah mudah untuk memenangi Pilihan Perduaan setiap kali

Apakah kunci kejayaan dengan Pilihan Perduaan? – Pada halaman ini, saya akan menunjukkan kepada anda Petua & Trik terbaik dan paling mudah untuk Perdagangan Opsyen Binari. Itu adalah nasihat untuk pemula atau pedagang maju. Dengan lebih daripada 10 tahun pengalaman dalam perdagangan, saya tahu apa yang saya maksudkan. Ia sentiasa kesilapan yang sama mengapa peniaga kehilangan wang mereka di pasaran.

Adalah penting untuk melalui semua langkah dan teknik di laman web ini kerana hanya satu kesilapan boleh merugikan anda. Lihat video penuh saya dahulu:

Youtube

Dengan memuatkan video, anda bersetuju menerima dasar privasi YouTube.
Ketahui lebih lanjut

Muatkan video

PGlmcmFtZSB0aXRsZT0iNSBTSU1QTEUgdGlwcyAmYW1wOyB0cmlja3MgZm9yIHRyYWRpbmcgQmluYXJ5IE9wdGlvbnMgc3VjY2Vzc2Z1bGx5IiB3aWR0aD0iNjQwIiBoZWlnaHQ9IjM2MCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLW5vY29va2llLmNvbS9lbWJlZC92MVNPR0l4QlBHMD9mZWF0dXJlPW9lbWJlZCIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIGFsbG93PSJhY2NlbGVyb21ldGVyOyBhdXRvcGxheTsgY2xpcGJvYXJkLXdyaXRlOyBlbmNyeXB0ZWQtbWVkaWE7IGd5cm9zY29wZTsgcGljdHVyZS1pbi1waWN0dXJlOyB3ZWItc2hhcmUiIGFsbG93ZnVsbHNjcmVlbj48L2lmcmFtZT4=

1. Mengetahui risiko perdagangan (Risk management)

pengurusan kewangan
Pengurusan wang yang bijak bermakna kejayaan jangka panjang.

Jika anda mula berdagang, anda perlu mempertaruhkan wang di bursa saham untuk mendapatkan keuntungan. Selalunya fakta ini disalahertikan dan peniaga kurang mengambil berat tentang risiko. Binary Options sangat berisiko untuk berdagang kerana anda boleh kehilangan jumlah wang yang dilaburkan. Ini bermakna anda perlu mempunyai kadar hit yang lebih tinggi daripada 50% untuk membuat keuntungan dalam jangka masa yang lama.

Kadang-kadang terdapat kerugian untuk pedagang pemula atau lanjutan. Ia sentiasa boleh berlaku kepada anda kerana pasaran berbeza dan fleksibel dalam pergerakan harganya. Kadangkala anda kehilangan lebih daripada 10 dagangan berturut-turut. Itulah sebabnya anda memerlukan pengurusan wang yang bijak.

Pengurusan kewangan: 

Adalah penting untuk menggunakan dana anda dengan bijak. Ini bermakna anda harus melindungi akaun anda daripada serangan kerugian. Kebanyakan peniaga mempertaruhkan terlalu banyak wang daripada baki akaun mereka dan kemudian mereka tertanya-tanya mengapa mereka mula berdagang secara tidak rasional dan dengan emosi. Adalah lebih sukar untuk kehilangan 100% baki akaun daripada 10%. Pengurusan wang yang bijak bermakna anda hanya mempertaruhkan 1% baki akaun bagi setiap dagangan.

Contoh: Anda mendapat akaun dengan baki 10.000$. Risiko 1% ialah pelaburan 100$ dalam setiap perdagangan. Itu membolehkan anda kehilangan lebih daripada 10 dagangan berturut-turut dan jadi lebih mudah untuk menerima kerugian.

Selain itu, anda harus sentiasa menggunakan jumlah yang sama untuk pelaburan anda (peratus baki akaun). Pedagang profesional mengetahui fakta ini dan mengembangkan akaun mereka secara berterusan, bukan dalam langkah besar.

Baca saya sepenuhnya artikel tentang Pengurusan Risiko.

2. Mulakan pelaburan dengan jumlah wang yang sedikit

Pada masa kini, anda boleh mula berdagang dengan jumlah wang yang kecil, seperti 10$. Pada pendapat saya, anda harus bermula dengan deposit kecil seperti 50$ atau kurang. Selepas anda berasa selesa dan membuat keuntungan dengan baki akaun yang kecil, anda boleh melabur lebih banyak wang. Adalah penting untuk menyusun risiko jika anda berdagang dengan baik dan menguntungkan. Anda tidak sepatutnya melakukannya dengan cara yang sama. Itu boleh menjadi sangat buruk untuk wang titik peluh anda.

  • Berapa banyak wang yang anda ingin danakan ke dalam akaun anda?

Itu soalan lain untuk peniaga. Seperti yang dinyatakan sebelum ini, saya sentiasa bermula dengan jumlah yang sangat kecil dalam akaun dagangan baharu. Selepas saya mendapat sedikit keuntungan, saya berasa selesa dan dapat melabur lebih banyak dana ke dalam akaun saya.

Baca saya panduan penuh untuk berdagang Pilihan Perduaan.

3. Pilih Broker Pilihan Perduaan yang dikawal selia

Petua lain untuk meningkatkan keputusan anda ialah pilih Broker Pilihan Perduaan yang dikawal selia. Ia lebih selamat untuk dana anda. Ini adalah kebenaran yang mengejutkan! Broker yang tidak dikawal kadangkala menipu pelanggan mereka. Itulah yang harus dielakkan oleh petua ini. Saya tidak boleh mempercayai syarikat yang tidak dikawal. Itulah sebabnya saya membuat perbandingan di bawah. Dalam jadual, anda akan menemui broker yang dikawal selia untuk berdagang Pilihan Perduaan. Dana ini selamat dengan mereka dan anda akan mendapat pembayaran anda secara langsung.

Broker binari terbaik:
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

123455.0/5

Pocket Option - Berdagang dengan keuntungan yang tinggi

  • Menerima pelanggan antarabangsa
  • Bayaran tinggi 95%+
  • Platform profesional
  • Deposit cepat
  • Perdagangan Sosial
  • Bonus percuma
(Amaran risiko: Dagangan adalah berisiko)

Baca saya artikel penuh tentang broker yang dikawal selia.

4. Membangunkan strategi dan peraturan perdagangan

Berdagang tanpa rancangan bukanlah idea yang baik. Setiap peniaga profesional mempunyai strategi sendiri. Daripada pengalaman saya, bukan idea yang baik untuk menyalin strategi untuk 100% juga. Pertama sekali, anda harus berlatih berdagang dalam akaun demo untuk mendapatkan pengalaman baharu dalam pasaran. Selain itu, anda boleh mempelajari strategi dan mendapatkan pengetahuan yang lebih tinggi melalui pusat pendidikan broker atau internet.

Di tapak saya, Strategi Pilihan Perduaan,” anda boleh belajar tentang kaedah terbaik saya untuk berdagang pasaran. Adalah penting untuk mendapatkan rutin perdagangan dengan peraturan yang ketat. Ia mestilah ringkas, sistem yang berfungsi dengan betul. Kesimpulannya, terdapat banyak strategi kerja yang baik di internet tetapi kebanyakan peniaga tidak mengikut peraturan dengan tepat. Sangat sukar untuk menukar peraturan yang tepat untuk manusia.

Buat senarai semak untuk rutin dagangan anda; Saya akan memberi anda contoh:

  • Semak berita pasaran
  • Pukul berapa sekarang?
  • Pasaran mana yang dibuka?
  • Di manakah pembukaan pasaran?
  • Adakah terdapat sebarang harga sokongan dan rintangan dalam pasaran hari ini?
Binary-Options-tip-Pembangunan-strategi perdagangan
Pembangunan strategi perdagangan

Saya mendapat peraturan ketat untuk memasuki pasaran. saya "strategi pelarian palsu" membolehkan saya berdagang hanya pada tahap tertentu dalam pasaran. Saya sedang mencari tinggi dan rendah dan menunggu waktu rehat. Itu sahaja yang saya lakukan. Sangat ringkas dan bersih. Tetapi sukar untuk mengikuti peraturan setiap kali kerana pasaran sentiasa bergerak dan mungkin memberi anda peluang perdagangan lain. Saya cuba mengabaikan peluang lain untuk mendapatkan hasil yang lebih baik daripada strategi saya.

Baca artikel penuh saya tentang strategi Pilihan Perduaan yang terbaik.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

5. Jangan lakukan overtrade

Ini adalah petua terakhir untuk berdagang Pilihan Perduaan yang berjaya. Overtrading adalah salah satu daripada kesilapan yang paling biasa bagi pemula binari. Terutama untuk peniaga hari jangka pendek, sukar untuk dilakukan untuk tidak melakukan overtrade. Ini bermakna berdagang dengan jumlah yang tinggi dalam banyak dagangan yang berbeza. Pada pendapat saya, anda harus membuat peraturan bahawa anda tidak berdagang lebih daripada jumlah tertentu dalam satu jam. Masalahnya ialah kepekatan kesedaran manusia.

Di samping itu, adalah penting untuk berehat daripada berdagang untuk mendapatkan imbasan dan berehat seketika. Dagangan jangka pendek adalah salah satu kaedah pasaran dagangan yang paling sukar. Harga sentiasa bergerak sangat pantas dari satu hujung carta ke hujung yang lain. Saya mengesyorkan berdagang maksimum 1 jam dan kemudian berehat selama 10 minit. Jangan menjadi ketagih dengan pasaran. Selalunya ia akan meletupkan akaun anda jika anda tidak berdagang secara rasional.

  • Hanya menghabiskan satu jam berdagang pasaran
  • Berehat selepas itu
  • Mulakan semula selama satu jam
  • Perlu ada had masa harian dan had perdagangan

Baca artikel penuh saya tentang berapa kerap anda perlu berdagang.

Bagaimana untuk memenangi Pilihan Perduaan setiap kali? - Adakah itu mungkin?

Adakah anda pernah bertanya soalan ini kepada diri sendiri? Dari pengalaman saya, adalah mustahil untuk memenangi setiap perdagangan. Pedagang terbaik mendapat kadar hit lebih daripada 70%. Mereka juga tersesat dalam perdagangan atau mogok. Ini semua tentang kebarangkalian untuk menang di pasaran. Kebarangkalian tidak boleh 100% kerana manusia lain bertindak balas terhadap pasaran. Anda tidak boleh membuat ramalan untuk 100% tentang tindak balas manusia.

Satu lagi kemungkinan untuk mendapatkan pengetahuan tentang kadar hit strategi anda ialah dengan menyelidik dan menganalisis bar demi bar pergerakan harga terakhir. Lakukan sendiri dan anda akan mengetahui bahawa tidak ada pergerakan harga yang sama berlaku setiap kali. Di samping itu, anda tidak boleh mempercayai seseorang yang mengatakan dia sentiasa menang Pilihan Perduaan.

Kesimpulannya, kunci kejayaan adalah mengamalkan perdagangan dan memperoleh lebih banyak pengetahuan pasaran. Cara terbaik untuk berlatih ialah akaun demo percuma dengan wang maya. Ia menyerupai perdagangan wang sebenar dan anda berdagang tanpa sebarang risiko. Selepas anda mempelajari strategi yang terbukti, anda terbuka untuk memperoleh banyak wang.

Langkah yang perlu diambil semasa berdagang pada Binary Option

Apabila bercakap tentang perdagangan, kami tidak dapat menjamin kejayaan, dan anda mungkin menang atau kalah, tetapi mengambil langkah yang perlu akan meminimumkan kemungkinan kehilangan perdagangan anda. Mari bincangkan beberapa daripadanya yang boleh membantu anda berdagang dengan lebih baik:

1. Pembangunan strategi

Strategi binari akan membantu anda menang separuh jalan melalui kerja anda. Adalah lebih baik untuk merancang sebelum melaksanakan kerana rancangan yang lebih baik membawa kepada kejayaan yang besar. Anda harus membangunkan strategi langkah demi langkah untuk cara anda mendekati pasaran. 

Pelbagai alat yang terdapat di pasaran boleh membantu anda membuat rancangan yang mampan untuk berdagang dalam pilihan Binari; anda hanya perlu menyemak yang terbaik daripada mereka yang anda suka dan kemudian memperhalusi mereka untuk meletakkan pemikiran anda ke dalamnya. Ini akan membantu dalam lebih baik dan bertahan lama di pasaran.

Mulakan sedikit dan jangkakan kerugian awal

Setiap kali anda memulakan perdagangan, anda harus menjangkakan kerugian bermula, jadi adalah lebih baik untuk bermula dari kecil. Kerugian yang boleh ditanggung tidak akan menyebabkan kesihatan kewangan anda terjejas. Binary Trade ialah pasaran berisiko tinggi, jadi adalah lebih baik untuk melabur apa yang anda boleh rugi pada permulaan kerjaya perdagangan anda.

2. Berlatih

Ia adalah pepatah lama, "Amalan menjadikan seorang lelaki sempurna," yang benar. Oleh itu, jangan teragak-agak untuk memberikan masa dan wang anda pada peringkat awal dagangan anda; amalan ini akan membantu anda mempelajari pelbagai perkara tentang perdagangan dan perubahan dalam pasaran.

Pelbagai platform perdagangan Binari menawarkan a Akaun demo untuk berlatih dan juga tidak kehilangan wang; gunakan akaun tersebut untuk berlatih dan mempelajari asas perdagangan pasaran.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

3. Kawal jangkaan anda

Tergesa-gesa dan tamak boleh membuat anda mengalami kerugian besar dalam Perdagangan Opsyen Binari. Keuntungannya tinggi, tetapi risiko kerugian lebih tinggi. Semasa berdagang, kawal jangkaan anda dan jangan mencari keuntungan besar dalam tempoh yang lebih singkat. Fokus pada mendapatkan kemenangan berterusan kecil pada permulaan dan kemudian lanjutkan dari sana.

Biarkan kekalahan berturut-turut

Anda harus mengikuti peraturan dengan beberapa kekalahan berturut-turut jika anda kalah beberapa kali semasa anda berdagang, keluar dari meja dagangan, dan merancang strategi yang lebih baik untuk berdagang di pasaran.

4. Simpan sentimen anda bersama

Terdapat sedikit perbezaan antara perdagangan dan perjudian apabila anda bermula dalam bidang pilihan binari. Banyak broker dan laman web dengan istilah pelaburan akan cuba mengalih perhatian anda, tetapi jangan jadi bodoh. Pendekatan berdisiplin adalah satu-satunya untuk mencapai kejayaan. Malangnya, peluang setakat ini dikumpulkan terhadap anda.

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

5. Fokus

Jisim peluang dalam ruang pilihan binari sangat mudah untuk dialihkan. Selain sumber yang ditawarkan, peniaga juga boleh memberi anda One-Touch, Boundary, Ladder, dan jenis pilihan lain untuk ditukar, selain daripada alternatif "Put/Call" biasa. Jadi sekali lagi, adalah lebih baik untuk kekal dengan aset yang lebih dikenali anda tahu tentang.

6. Analisis

Dengan pasti, tiada pakar yang boleh meramalkan apa yang boleh dilakukan oleh instrumen pelaburan dalam jangka masa tertentu. Oleh itu, analisis teknikal dan fundamental di pihak anda adalah aspek yang sangat diperlukan apabila anda datang untuk berdagang

Analisis ini akan membantu anda mengetahui tentang instrumen anda dan arah aliran terkini instrumen tersebut. Ini akan membantu anda berdagang dengan cara yang sistematik dan berdisiplin.

7. Pilih broker dagangan anda dengan bijak

Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, tarikan perdagangan Opsyen Binari telah meningkat di kalangan kedua-dua veteran dan pendatang baru dalam pasaran. Terdapat berbilang broker dan platform dagangan hadir di pasaran, tetapi memilih broker atau platform yang betul akan menentukan kerjaya anda dalam perdagangan. 

Malangnya, terdapat banyak penipuan, dan broker kurang berpengalaman hadir dalam pasaran yang boleh menjanjikan anda pelbagai perkara, tetapi anda tidak akan memberikan apa-apa apabila ia datang kepada realiti. Jadi, adalah lebih baik untuk memilih broker anda dengan bijak dalam pasaran ini yang boleh membantu anda dengan pertumbuhan yang mampan dan konsisten.

Apakah dagangan terbaik untuk pemula?

Binary Options ialah produk kewangan yang fleksibel. Anda boleh menyesuaikan perdagangan seperti yang anda mahukan sebelum anda mengklik butang panggilan atau letak. Tetapi apakah pilihan terbaik untuk pemula?

Dari pengalaman saya, saya mengesyorkan bahawa pemula tidak melakukan perdagangan jangka pendek seperti perdagangan 30 atau 60 saat. Ia terlalu pantas untuk pemula. Secara keseluruhan, lebih mudah untuk menggunakan jangka masa yang lebih tinggi kerana anda mempunyai lebih banyak masa untuk bertindak balas terhadap pasaran. Pemula terlalu lambat untuk menonton carta 30 atau 60 saat. Tambahan pula, pemula harus memperdagangkan aset yang paling banyak didagangkan oleh broker mereka kerana mereka memberi mereka keuntungan tertinggi 80-95%.

  • Elakkan dagangan 30 – 60 saat.
  • Dagangan aset yang paling banyak didagangkan oleh broker anda
Binary-Options-tip-Pemula-elakkan-dagang-jangka-pendek
Pemula harus mengelakkan perdagangan jangka pendek

Semakan petua dan helah Pilihan Perduaan

Di laman web ini, saya menunjukkan kepada anda teknik yang berbeza untuk meningkatkan hasil dagangan anda dengan Pilihan Perduaan. Anda akan mendapat lebih banyak dagangan yang menguntungkan jika anda mengikuti petua dan helah saya. Kesimpulannya, terdapat banyak kesilapan yang berbeza yang dilakukan oleh peniaga. Selalunya mereka tidak tahu apa yang mereka lakukan dan kemudian mereka tertanya-tanya mengapa mereka kehilangan sejumlah besar wang.

Seperti yang dinyatakan sebelum ini, ilmu adalah kunci kejayaan. Itulah sebabnya saya mencipta halaman ini untuk anda.

Juga, baca artikel terperinci tentang:

Petua melengkapkan satu sama lain. Setiap peniaga yang buruk bermula dengan pengurusan risiko yang salah. Berhenti meningkatkan risiko jika anda kalah. Peniaga profesional meningkatkan risiko jika mereka menang. Tidak masuk akal untuk mempertaruhkan lebih banyak wang dalam mogok yang kalah. Ia akan menjadikan serangan kalah lebih besar. Sebaliknya, anda harus meningkatkan risiko mogok yang menang. Mulakan dengan sedikit wang untuk dagangan pertama anda. Jika anda melakukannya dengan baik dan berasa selesa dengan platform, anda boleh meningkatkan risiko. Anda akan memperoleh lebih banyak keyakinan diri selepas anda memenangi beberapa dagangan berturut-turut. Itu membolehkan anda berdagang dengan lebih baik dan lebih tepat.

Kebanyakan pemula bertanya: Manakah Broker Terbaik untuk Pilihan Perduaan? – Saya mengesyorkan menggunakan broker terkawal seperti IQ OptionOlymp Trade, atau Expert Option. Lihat jadual atas dan buat akaun demo percuma atau baca ulasan besar broker di laman web saya. Adalah penting bagi saya untuk menggunakan broker terkawal kerana saya tidak boleh mempercayai broker yang tidak terkawal. Saya mahu selamat dengan melabur wang dan tidak ditipu.

2 petua terakhir menyokong satu sama lain. Dengan menggunakan strategi profesional, anda tidak akan melakukan overtrade dalam pasaran. Peraturan dan pengetahuan yang ketat adalah kunci kejayaan Binary Options. Saya harap anda menikmati halaman ini dan anda akan membuat lebih sedikit kerugian dagangan.

Selamat berniaga ;)

➨ Daftar dengan broker binari terbaik Pocket Option sekarang!

(Amaran risiko: Modal anda boleh berisiko)

Mengenai Pengarang

Percival Knight
Saya telah menjadi peniaga Binary Options yang berpengalaman selama lebih daripada sepuluh tahun. Terutamanya, saya berdagang 60 saat pada kadar hit yang sangat tinggi. Strategi kegemaran saya ialah dengan menggunakan candlestick dan fake-breakouts

Tulis komen

  • Teixeira

    berkata:

    Bonjour
    Je voudrais apprendre les options binaire, je suis débutant dans le marché et je voudrais savoir s'il existe de cours chez Quotex pour apprendre.
    Salam kasih sayang dan meilleures.
    Teixeira Roger